Η Gucci γίνεται sexy ξανά

Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
0

Η ρητορική μίσους είναι ένα δυσάρεστο γνώρισμα της εποχής με το οποίο ευτυχώς διάσημότητες και μεγάλοι οίκοι και φίρμες φαίνεται να έχουν εξοικειωθεί. Αυτή τη φορά στο στόχαστρο βρέθηκε ο οίκος Gucci που δέχτηκε σωρεία ομοφοβικών σχολίων για την παρουσίαση της νέας εντυπωσιακής καμπάνιας του για τα Χριστούγεννα.

Το όραμα του νεοαφιχθέντος δημιουργικού διευθυντή του οίκου, Sabato De Sarno, απαθανατίζεται με μερικά καυτά ζευγάρια που φιλιούνται με full Gucci looks. Εκτός από κάποια στιγμιότυπα με μοντέλα που αράζουν σε καναπέδες και ένα σύντομο φιλμάκι που ζουμάρει σε ένα πάρτι διακοπών - οι λήψεις περιλαμβάνουν ζευγάρια διαφόρων φύλων, σεξουαλικοτήτων και ηλικιών,που χαμουρεύονται, συμπεριλαμβανομένων δύο ανδρών που φιλιούνται και ενός μεσήλικου ζευγαριού.

Η έντονη, αντίδραση απέναντι στη mainstream LGBTQ+ προβολή δεν είναι κάτι καινούργιο και - αυτή τη φορά - ομοφοβικά τρολ ανέβασαν σχόλια δηλώνοντας ότι δεν θα ακολουθούν πλέον τη μάρκα λόγω της δημοσίευσης των συγκεκριμένων εικόνων.

Η έντονη, αντίδραση απέναντι στη mainstream LGBTQ+ προβολή δεν είναι κάτι καινούργιο και αυτή τη φορά ομοφοβικά τρολ ανέβασαν σχόλια δηλώνοντας ότι δεν θα ακολουθούν πλέον τη μάρκα λόγω της δημοσίευσης των συγκεκριμένων εικόνων. "Gucci, τι ακριβώς σου συνέβη;" έγραψε ένας χρήστης, ενώ αρκετοί άλλοι απλώς έκαναν "unfollowed" κάτω από την εικόνα των ανδρών που φιλιούνται.

Εν τω μεταξύ, το τρανς μοντέλο και ακτιβίστρι@ Munroe Bergdorf μοιράστηκε την αγάπη της για τις εικόνες στα σχόλια και ο ίδιος ο De Sarno ανταπέδωσε αφήνοντας μπόλικες καρδούλες. Υπήρξαν βέβαια και αρκετοί χρήστες που αντέδρασαν σ' αυτή τη ρητορική, επισημαίνοντας την κραυγαλέα ομοφοβία ή τονίζοντας το πόσο οι εικόνες παραπέμπουν στις έντονα ερωτικές καμπάνιες του Gucci από τη δεκαετία του '00.

Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ