'Killer Heels: The Art of the High-Heeled Shoe', είναι η έκθεση που ανοίγει στο Μουσείο του Μπρούκλιν, ένας ύμνος στη μυθολογία και το σχεδιασμό τους. Η έκθεση περιλαμβάνει έξι θεματικές ενότητες: σχετικά με την ερμηνεία, το φετίχ, την Ανατολή, την αρχιτεκτονική και τη μεταμόρφωση των ψηλοτάκουνων μέσα στην ιστορία τους. Υπάρχουν πλατφόρμες, παπούτσια εμπνευσμένα από τις σφήνες της αρχιτεκτονικής, στιλέτα και παπούτσια που αψηφούν την κατηγοριοποίηση.
Η έκθεση συμπεριλαμβάνει επίσης έξι ταινίες μικρού μήκους εμπνευσμένες από τα ψηλά τακούνια οι οποίες ανατέθηκαν στους καλλιτέχνες Ghada Amer and Reza Farkhondeh, Zach Gold, Steven Klein, Nick Knight, Marilyn Minter, and Rashaad Newsome. Τα παπούτσια εξετάζονται ως αντικείμενα παραδοσιακά και εννοιολογικά τα οποία παίζουν με τη γλυπτική, την αρχιτεκτονική αλλά και τις καλλιτεχνικές δυνατότητες που αναπτύσσει ο δημιουργός τους.
Στην έκθεση υπάρχουν ιταλικά παπούτσια από τα μέσα του δέκατου έβδομου αιώνα φτιαγμένα από μετάξι, δέρμα και ξύλο, ευρωπαϊκά παπούτσια από δέρμα, μέταλλο και σχέδια από τον δέκατο όγδοο και δέκατο ένατο αιώνα, κεντημένα από βαμβάκι και μετάξι παπούτσια από την Κίνα. Στα highlights του Killer Heels συμπεριλαμβάνονται οι Ferragamo γόβες της Μέριλιν Μονρόε του 1959, παπούτσια του Roger Vivier για τον Οίκο Dior (1960), παπούτσια του Νταλί σε συνεργασία με την Έλσα Σκιαπαρέλι του 1937-38. Στα σύγχρονα παπούτσια παρουσιάζονται αυτά από τη συλλογή του Christian Louboutin 2013-14, παπούτσια της Céline με βιζόν γούνα, ένα 3-D τυπωμένο τακούνι της Iris van Herpen και παπούτσια από νίκελ και καουτσούκ της Ζάχα Χαντίντ.
Οι περισσότεροι μεγάλοι οίκοι συμμετέχουν με τα παπούτσια τους στην έκθεση όπως οι : Manolo Blahnik, Chanel, Tom Ford, Pierre Hardy, Nicholas Kirkwood, Christian Louboutin, Alexander McQueen, Prada, Winde Rienstra, Έλσα Σκιαπαρέλι, Noritaka Tatehana, και Vivienne Westwood.
Από τα κλασικά παπούτσια ξεχωρίζουν οι δημιουργίες των André Perugia, Pietro Yantorny, Salvatore Ferragamo, Roger Vivier, and Beth Levine.
Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τον Φεβρουάριο του 2015.
σχόλια