Θεωρώ τα trash parties των TrashFormers (http://www.facebook.com/groups/trashformers/) ό,τι πιο διασκαδαστικό υπάρχει στην Αθήνα, μετά βέβαια από το τσοντοσινεμά στο οποίο χθες πήγαμε για δευτερίμιση φορά. Την περασμένη Παρασκευή, χορεύαμε συνέχομενα 6 ώρες με ελληνικούς ποπ ύμνους όπως:
Πάμε-έλα (μεγαλοφυές)
Τη υπερμάχω (για να τιμάμε και τις παραδόσεις)
Υποφέρω (κάτι σαν ηχητικό Nirvana Cookies)
Τα παπάκια στη σειρά (θέλω να βυζάξω, τώρα!)
Με λίγα λόγια, θα μπορούσα να λιβ μια χαρτ ον δε ντάνσφλορ (που λέει και η Γκάγκα), ακούγοντας μια ατάλαντη πάπια να μου τραγουδάει τι κάνει μόνη της μες το σαλόνι της ή να θροου μαι στομακ ιντου δε ραμπις μπιν (πού το σκέφτηκα μόνος μου) για ένα Godfather από τα Simply Burgers. [IBAN: GR99 2032 0500 4989 1234 56]
Η παραπάνω εισαγωγή δικαιολογεί το ότι σήμερα παρακολουθήσαμε την εκπομπή Μίλα από κοντά και το ότι το 80% των εκθέσεων μου στο Γυμνάσιο ήταν εκτός θέματος. Η συμμετοχή μας στη εκπομπή, ως κοινό, ήταν κάτι που οραματιζόμασταν πριν την πρεμιέρα της. Επομένως, μόνο σε Χριστουγεννιάτικο θαύμα θα μπορούσα να ανάγω το ότι τελικά το καταφέραμε μετά από εξαντλητικά πολλές αναβολές.
Παραθέτω απόσπασμα συνομιλίας με την μετρ Πατρίτσια:
-Συγγνώμη, σας έχουμε πρήξει
-Ε, για να το λέτε;
Οι δυσκολίες αυτές όχι μόνο δεν μας πτόησαν, αλλα κόρωσαν το πάθος μας να απολαύσουμε από κοντά τον απαγορευμένο καρπό (αναμφίβολλα η μαμά αντιμετώπισε το τσοντοσινεμά πολύ πιο ψύχραιμα). Έτσι, υποδεχθήκαμε το πούλμαν της εκπομπής (!), που μας παρέλαβε από Συγγρού, ουρλιάζοντας «Τα-τια-να». Χάρη στον ασυγκράτητο ενθουσιασμό μας, κάναμε φίλους αμέσως μόλις μπήκαμε στο λεωφορείο και ανακαλύψαμε ότι υπάρχουν άτομα που πηγαίνουν σχεδόν καθημερινά στην εκπομπή έναντι 10 ευρώ. Ενώ μέχρι να φτάσουμε Κηφισιά είχα αποφασίσει να παρατήσω τις σπουδές μου, τελικά ανακάλυψα ότι η πεολειχία σε άλογο θα ήταν ένας πολύ πιο ευχάριστος τρόπος να βγάζω το ψωμί μου.
Όταν κατεβήκαμε από το πούλμαν, μας προσπέρασε ένας κοντόχοντρος καραφ(ε)λός ρεπόρτερ του Star με το νταλικοτσερόκι του, επιδεικνύοντας θριαμβευτικά την αξιοκρατεία της ελληνικής κοινωνίας. Μπαίνοντας στο εντυπωσιακό κτίριο του Star, επιβεβαιώθηκε η υπόνοια που είχα ότι στα μίντια, η ποιότητα των εγκαταστάσεων είναι αντιστρόφως ανάλογη της ποιότητας του προιόντος. Στο στούντιο, μια γυναίκα βγαλμένη από το Requiem for a Dream μας έδειξε πώς και πότε πρέπει να χειροκροτάμε, ώστε να αποφευχθούν οι στιγμές αμηχανίας μετά τα βλαμμένα αστεία των «κοριτσιών».
Το πρώτο σκέλος της εκπομπής ήταν από τα πιο εκνευριστικά πράγματα που έχω παρακολουθήσει.
- Αυτές οι τύπισες πληρώνονται για να προβάλλουν βίντεο που τράβηξαν στις διακοπές με τα κινητά τους?!
- Είναι δυνατόν να θεωρείται «από τις πιο πετυχημένες στήλες» μια γυναίκα που φορώντας αγορασμένο μαλλί αξιολογεί τις εμφανίσεις λαικών σελεμπριτοτίποταs?!
- Και εν πάση περιπτώσει, γιατί δεν στόλισαν το γαμημένο το δέντρο και από την πίσω μεριά, να μην τραβάει το βλέμμα των O.C. θεατών?!
Για το δεύτερο σκέλος της εκπομπής, καλεσμένος ήταν ο Κωσταντίνος Χριστοφόρου (πρώην μέλος ONE – kL pos0 hot pez1 nan3), που έχοντας περάσει καλλιτεχνική κλιμακτήριο, κατά μία έννοια συνέπλεε με την πλειοψηφία των παρουσιαστριών. Θεωρώ πραγματικό άθλο ότι εισπράξαμε μόνο δύο παρατηρήσεις και μερικά άγρια βλέμματα μετά από ατάκες όπως:
- Τζούλη: Να πούμε λίγο γιατί ήταν δύσκολα τα παιδικά σου χρόνια γιατί εγώ δεν το γνωρίζω;
- Τατιάνα: Δεν είναι άποψη μου! Είναι άποψη των ειδικών!
Και το ανυπέρβλητο!
- Σταματέρη (παρακινώντας Χριστοφόρου να μιλήσει για την ενδοοικογενειακή βία): Αχ πες μας! Αφού με ξέρεις – τρελαίνομαι για τέτοιες ιστορίες.
Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόσεξα και πολύ τη συζήτηση, προσπαθώντας να καλύψω τα γέλια και έχοντας νταγλάρει από τους προβολείς. Πάντως το πόιντ είναι ότι ο Κωσταντίνος έχει μαλώσει με τον μπαμπά του, παρόλο που ο τελευταίος παίζει πολύ καλό μπουζούκι. Επίσης ο Κωσταντίνος έγινε ένας
εεεε
ένας
εεε
Σπουδαίος άνθρωπος παρόλο που πέρασε δύκολα παιδικά χρόνια.
Κατά τα άλλα όλα ήταν υπέροχα και ευχαριστούμε για τη φιλοξενία!
σχόλια