Στα πλαίσια της νέας του δουλειάς, o Μαρκ Τζέικομπς, ως καλλιτεχνικός διευθυντής της Diet Coke, συνεργάστηκε στη νέα διαφημιστική καμπάνια που προωθεί τη «θηλυκή, σπαρταριστή» συσκευασία, όπως αναφέρει το Time. Τρία αλουμινένια κουτάκια, τρία μπουκάλια και τρεις καμπάνιες που αντιπροσωπεύουν τρεις εποχές στο χώρο της μόδας και της χειραφέτησης των γυναικών: η δεκαετία του '80, '90 και '00. Η πρώτη διαφήμιση εμφανίζει τον Τζέικομπς γυμνό από τη μέση και πάνω, ανοίγοντας ένα κουτάκι Diet Coke.
Τις διαφημίσεις γύρισε ο Stéphane Sednaoui και πρόκειται να βγουν το Μάρτη.
Ο Τζέικομπς είναι ο τρίτος σειρά σχειδαστής, μετά τον Λάργκεφελντ και τον Γκοτιέ, που επιχειρεί να δώσει στυλ στην Diet Coke. Οι πρώτες αντιδράσεις των media, δείχνουν ότι τα καταφέρνει.
σχόλια