ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Μαρκ Τζέικομπς, ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής της Diet Coke

Μαρκ Τζέικομπς, ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής της Diet Coke Facebook Twitter
4
Μαρκ Τζέικομπς, ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής της Diet Coke Facebook Twitter

Στα πλαίσια της νέας του δουλειάς, o  Μαρκ Τζέικομπς, ως καλλιτεχνικός διευθυντής της Diet Coke, συνεργάστηκε στη νέα διαφημιστική καμπάνια που προωθεί τη «θηλυκή, σπαρταριστή» συσκευασία, όπως αναφέρει το Time. Τρία αλουμινένια κουτάκια, τρία μπουκάλια και τρεις καμπάνιες που αντιπροσωπεύουν τρεις εποχές στο χώρο της μόδας και της χειραφέτησης των γυναικών: η δεκαετία του '80, '90 και '00. Η πρώτη διαφήμιση εμφανίζει τον Τζέικομπς γυμνό από τη μέση και πάνω, ανοίγοντας ένα κουτάκι Diet Coke.

Τις διαφημίσεις γύρισε ο Stéphane Sednaoui και πρόκειται να βγουν το Μάρτη.

Ο  Τζέικομπς είναι ο τρίτος σειρά σχειδαστής, μετά τον Λάργκεφελντ και τον Γκοτιέ, που επιχειρεί να δώσει στυλ στην Diet Coke. Οι πρώτες αντιδράσεις των media, δείχνουν ότι τα καταφέρνει.

4

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

2 σχόλια
Είμαι προκατείλημενος, το παραδέχομαι. Βγαίνει αυφθόρμητα απο τη συνήθεια. Θα δυσανασχετώ όποτε βλέπω εταιρίες - κολωσούς να επιχειρούν κάτι το καλαίσθητο ή το πιο εξεζητημένο απο τον Santa Claus. Υποκρισία. LiFO γιατί θεωρείς το νέο αυτό σημαντικό, ώστε να το αναρτήσεις; Υπερβολικός και κακομούτσουνος, αυτός είμαι.