Η άνοιξη μπήκε. Η Λαμπρή κοντοζυγώνει. Τα πουλάκια κελαηδούν, οι πασχαλιές ανθίζουν, τα αρνάκια παθαίνουν πατατράκ. Και οι νοικοκυρές οφείλουν, όπως η χριστιανική ορθόδοξη παράδοση ορίζει, να βάψουν τα πασχαλινά αυγά τα οποία θα τσουγγρίζουν επί σειρά ημερών (και τα οποία θα εξυπηρετούν μόνο αυτό το σκοπό, δεν θα τα τρώει κανείς). Και επειδή τα χριστά και χρηστά ήθη διαμορφώνονται βάσει των επιταγών των καιρών, τα νέα παιδιά αρέσκονται περισσότερο όχι αποκλειστικά βαμμένα κόκκινα αυγά (boring). Τα παιδιά θέλουν χρώματα, πολλά χρώματα, διαφορετικά χρώματα, αμέτρητα patterns, πουά, ριγέ, πιτσιλωτά, animal print. Το κόκκινο είναι πασέ. So out of fashion.
Ένα επιχειρηματικό μυαλό πρέπει να κοιτά μπροστά σκεπτόμενο πρωτοποριακά. Το μυαλό που σκέφτηκε να λανσάρει στην αγορά το προϊόν που τοποθετείται παρακάτω είναι πιο εύστροφο και από εκείνο του πολυμήχανου Οδυσσέως. Κατά καιρούς χάνεται. Άλλοτε επειδή κλείνεται στον εαυτό της, σκεπτόμενη με αυστηρά στρατηγικά σχέδια ποια θα είναι η επόμενη δισκογραφική της κίνηση. Άλλοτε κάνει international tours (η τελευταία παγκόσμια περιοδεία έγινε σε Αλβανία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σκόπια, Βελιγράδι, Τουρκία, Τελ Αβίβ κ.α.).
________________________________
Ανακαλύψετε μια Ελλάδα που δεν έχετε ξαναδεί στο www.grekamag.gr
σχόλια