ADVERTORIAL
Ο διευθυντής του Design Lobby και κυνηγός ταλέντων Βασίλης Μπαρτζώκας είναι ο άνθρωπος που αφοσιώθηκε στο όνειρό του και τού έδωσε σάρκα και οστά. Σήμερα, ο ίδιος με τη σειρά του βοηθά έλληνες σχεδιαστές να αναδείξουν τα ταλέντα τους και να κάνουν τα δικά τους όνειρα πραγματικότητα. Για το λόγο αυτό ο Βασίλης Μπαρτζώκας είναι Famous for a Reason! Η ιστορία του στέλνει σε όλους εμάς το μήνυμα ότι τη φήμη την κερδίζεις με την αξία σου, όπως ακριβώς και ο Matthew Gloag, ο ιδρυτής του σκωτσέζικου whiskey «Τhe Famous Grouse», που κέρδισε τη φήμη του κυνηγώντας το δικό του όνειρο, να φτιάξει το καλύτερο blended whisky με τον εξαιρετικά ισορροπημένο χαρακτήρα και τη μοναδικά απαλή γεύση.
Ποιος είναι όμως ο Βασίλης Μπαρτζώκας και ποια είναι η επιτυχημένη επαγγελματική πορεία που έχει διαγράψει μέχρι σήμερα; Ο Βασίλης Μπαρτζώκας, με σπουδές στην Αμερική πάνω στο Business Marketing, είναι ένας επιχειρηματίας με σημαντική δράση στο χώρο του Design και της Αρχιτεκτονικής. Από το 2004 έως το 2010 υπήρξε διευθύνων σύμβουλος της CARTECO, η οποία βραβεύτηκε στις 10 καλύτερες εταιρείες στην Ευρώπη στην κατηγορία Customer Focus, στα European Business Awards. Το όνομά του είναι συνδεδεμένο με μερικές από τις πιο γνωστές εκδηλώσεις και παραγωγές τις οποίες έχει διοργανώσει και επιμεληθεί με τις ομάδες του, στο χώρο της αρχιτεκτονικής και του design. Πρόσφατα, μάλιστα, έφερε στην Ελλάδα το εκπαιδευτικό πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης, ARKKI Σχολείο Αρχιτεκτονικής για παιδιά και νέους από την Φινλανδία.
Το επιτυχημένο δημιούργημα του Βασίλη Μπαρτζώκα, το Design Lobby, είναι μία πρωτοποριακή διαδικτυακή πλατφόρμα με έδρα το Βερολίνο που, από το 2012, συνδέει ανθρώπους από τη δημιουργική οικονομία της Ελλάδας με τους κατάλληλους πελάτες ανά τον κόσμο. Απευθύνεται κυρίως σε ταλαντούχους δημιουργούς από τον χώρο της αρχιτεκτονικής, του design, της φωτογραφίας, του branding, του σχεδιασμού εσωτερικού χώρου και του motion design βοηθώντας τους να αναλάβουν έργα σε ολόκληρο τον κόσμο.
Όταν κανείς επισκέπτεται την πλατφόρμα Design Lobby, που αντιπροσωπεύει περισσότερα από 60 δημιουργικά γραφεία και 300 σχεδιαστές, ξεχωρίζει τη φράση: «Είμαστε προξενητές και φύλακες άγγελοι για δημιουργούς» και αμέσως αντιλαμβάνεται πως εδώ τα ιδιαίτερα ταλέντα και οι έξυπνες ιδέες ανταμείβονται. Άλλωστε ο ιδρυτής του Design Lobby παρομοιάζει το δημιούργημά του με «γραφείο γνωριμιών» εξηγώντας πως κάνει για τους designer και τη δημιουργική κοινότητα ό,τι αντίστοιχα κάνουν και οι manager του Hollywood για τους μεγάλους star.
Η αφοσίωση του Βασίλη Μπαρτζώκα στους στόχους και τα όνειρά του ήταν αυτή που του εξασφάλισε την επιτυχία στο φιλόδοξο εγχείρημά του αλλά και τον τίτλο του ambassador της καμπάνιας Famous for a Reason. Πρόσωπο της καμπάνιας είναι ο ηθοποιός Νίκος Κουρής, ο οποίος παρουσιάζει τις πραγματικές ιστορίες ανθρώπων που χάρη στα επιτεύγματά τους έγιναν «Famous For A Reason».
Αν κι εσύ πιστεύεις ότι στη ζωή δεν πρέπει να κυνηγάς την φήμη παρά μόνο τους στόχους σου, το δημοφιλές σκωτσέζικο «The Famous Grouse» σου δίνει τη δυνατότητα να αναδείξεις τη δική σου δημιουργική ιδέα. Μπες στο famousforareason.gr και στείλε το δικό σου project μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου. Το κοινό θα αναδείξει την καλύτερη ιδέα που θα λάβει ένα σημαντικό χρηματικό έπαθλο ενώ ο νικητής θα έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την πρότασή του στο TEDx Θεσσαλονίκης.
σχόλια