Η μόδα είναι άφθαρτη.
Σύνολο του Digby Morton φωτογραφημένο το 1941 από τον Cecil Beaton για την βρετανική Vogue και το ομώνυμο editorial, ανάμεσα στα ερείπια του βομβαρδισμένου Middle Temple του Λονδίνου.
Το 2012 η έκρηξη εκτός όλων των άλλων είναι και χρωματική. Pattern συνδυασμένα με pattern. Ρίχνοντας μια ματιά στις τάσεις τις μόδας για την άνοιξη και το καλοκαίρι, διαπιστώνουμε την υπερβολή στον ορισμό της. Σχέδια από φυτά, λουλούδια, φρούτα, γεωμετρικά σχέδια, λαχούρια, παραδοσιακά και στοιχεία αρχαίων πολιτισμών, ταπετσαρίες, pixel και καλειδοσκοπικές εικόνες αλλά κυρίως η ανάμειξη όλων αυτών σε άναρχους συνδυασμούς δημιουργεί το χάος ως κυρίαρχη άποψη της σαιζόν. Το περιβάλλον μας είναι εκρηκτικό και η μόδα το υπογραμμίζει.
Τα διάσημα πλέον σε όλο τον κόσμο ψηφιακά κατασκευασμένα pattern της ελληνίδας Μαίρης Κατράντζου, εγγονής του πρώτου ιδρυτή καταστημάτων αθλητικών ειδών στην Ελλάδα Κατράντζος Sport.
Η πρόταση των Peter Pilloto, εμπνευσμένα από τη ζούγκλα της Ινδονησίας.
Editorial για τη γερμανική Vogue από τον Greg Kadel με πρωταγωνίστρια την Carola Remer, Ιανουάριος 2012.
Jonathan Saunders, άνοιξη 2012.
Η ανοιξιάτικη καμπάνια της Miu Miu με vintage αναφορές και την Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων του Tim Burton, Mia Wasikowska.
Τα έργα της περουβιανής εικαστικού Cecilia Paredes. Ένας διάλογος με το σώμα και το περιβάλλον που η συγκεκριμένη επιλέγει να είναι οι ταπετσαρίες εσωτερικού χώρου.
Dries Van Noten, άνοιξη 2012.
Η έφηβη blogger και διάσημη για την επιρροή της στη μόδα Tavi Gevinson (Rookie), φωτογραφίζεται με δικές της επιλογές pattern.
Η άποψη για την πρόσφατη συλλογή του Kenzo από την νοτιοαφρικανή blogger Miss Moss.
Και η καμπάνια της Stella McCartney με το πρόσωπο της Natalia Vodianova.
Tα pixel των Preen, άνοιξη 2012.
Και η Nicki Minaj.
σχόλια