Προϊστορικά πορνό

Προϊστορικά πορνό Facebook Twitter
5
Προϊστορικά πορνό Facebook Twitter

Η ιστορία των κινούμενων εικόνων γυμνών σωμάτων στο σινεμά ξεκινάει από το 1884. Ο  Ίντγουιρντ Μάιμπριτζ πρόβαλε στο zoopraxiscope που είχε εφεύρει (μια συσκευή για την προβολή φωτογραφιών σε γρήγορη κίνηση που θεωρείται ο πρόδρομος των κινηματογραφικών ταινιών) στιγμιότυπα από γυμνούς άντρες και γυναίκες [The Human Figure in Motion - Descending Stairs και Turning Around].   

Προϊστορικά πορνό Facebook Twitter
Προϊστορικά πορνό Facebook Twitter
Προϊστορικά πορνό Facebook Twitter
Προϊστορικά πορνό Facebook Twitter

Carmencita (1894)

Το 1894 η Ισπανίδα χορεύτρια Carmencita ήταν η πρώτη γυναίκα που βρέθηκε μπροστά από την κινηματογραφική μηχανή και ίσως και η πρώτη που εμφανίστηκε σε αμερικάνικη ταινία. Η πολύ μικρού μήκους ταινία [μόλις 21 δευτερολέπτων] που γύρισε ο υπάλληλος του Edison, ο William K.L. Dickson, αποκάλυπτε τα πόδια της και λίγο από τα μεσοφόρια της την στιγμή που στροβιλιζόταν στη διάρκεια του χορού, μέγα σκάνδαλο δηλαδή για την εποχή εκείνη. Ήταν ιστορική για πολλούς λόγους, ένας ήταν το πετσόκομμά της από τη λογοκρισία. Ήταν η πρώτη ταινία που λογοκρίθηκε στο σινεμά.  

Προϊστορικά πορνό Facebook Twitter
Προϊστορικά πορνό Facebook Twitter

Le Coucher de la Marie (1896, Γαλλία) (aka Bedtime for the Bride)

Ο Eugene Pirou ήταν ο πρώτος πορνογράφος, πρωτοπόρος στο είδος και παραγωγός ταινιών που έχουν οι περισσότερες χαθεί. Το μικρού μήκους φιλμ Le Coucher de la Marie που σώζεται μόνο σε πολύ μικρό μέρος του ήταν σκηνοθετημένο από τον  Léar (του οποίου το πραγματικό όνομα ήταν Albert Kirchner). Είναι ένα στριπτίζ της φίρμας του καμπαρέ  Louise Willy και επίσης το πρώτο στριπτίζ της οθόνης.  

Fatima's Coochie-Coochie Dance (1896)

Μικρού μήκους επίσης, δείχνει μια πολύ γνωστή τότε οριεντάλ χορεύτρια, την Φατίμα, που επιδεικνύει τις ικανότητές της στο χορό της κοιλιάς.  Η γυμνή λεκάνη που κουνιόταν λογοκρίθηκε [φυσικά].

Προϊστορικά πορνό Facebook Twitter

The May Irwin Kiss (1896) (aka The Kiss, or The Irwin-Rice Kiss)

Το πρώτο φιλί του σινεμά καταγράφηκε σε μια παράσταση του Broadway, την Window Jones. Τα χείλη των πρωταγωνιστών ενώνονται, παίζονται σε λούπα των 20 δευτερολέπτων, διαφημίζονται με το tagline «το μυστήριο του φιλιού αποκαλύπτεται» και προκαλούν σοκ στην καθολική εκκλησία που ζητάει άμεση λογοκρισία επειδή τα δημόσια φιλιά στο στόμα διωκόταν ποινικά.       

Après Le Bal (1897, Fr.) (After the Ball, Bath)

Από τις πρώτες γυμνές σκηνές στην ιστορία του σινεμά, από την κάμερα του Georges Melies. Το ασπρόμαυρο βωβό ταινιάκι δείχνει μια κυρία να μπανιαρίζεται [ας πούμε] και έναν χοντρό, γυμνό κώλο να ραντίζεται με μαύρα υγρά. Για την εποχή του, τρελά ερεθιστικό.  

          

Annabelle (Whitford) Moore's Dance Routines (στα μέσα των 1890s)

Η Annabelle Whitford σταρ του βαριετέ γνωστή και ως Peerless Annabelle, σε μία σειρά χορευτικών που χόρταιναν την πείνα των λαίμαργων για λίγο γυμνό αντρών της εποχής. Σε κανένα δεν είναι γυμνή,  αλλά και ντυμένη η θέα της ήταν αρκετή για να προκαλέσει φαντασιώσεις.

    Annabelle Butterfly Dance (1894)

    Annabelle Sun Dance (1894)

    Annabelle Serpentine Dance (1895)

    Serpentine Dance by Annabelle (1896)

    Annabelle in Flag Dance (1896)

    Skirt Dance by Annabelle (1896)

    Tambourine Dance by Annabelle (1896)

    Sun Dance - Annabelle (1897)

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

2 σχόλια
Βρώμικο νερό μπανιέρας σε ασπρόμαυρη ταινία για να κάνει αντίθεση, υποθέτω. Εκτός αν πηδιόταν με καμια σουπιά η σταρ, πλατς τα μελάνια. Μπα. (Όποιος την έχει δει ας μας εξηγήσει, δεν τα μπορώ πάλι τα μαλάκια).