Good Mood: Η νέα σειρά της Endless EC

Good Mood: Η νέα branded σειρά από την Endless EC – οικονομική, αξιόπιστη και πάντα ποιοτική Facebook Twitter
0

Η Endless EC παρουσιάζει τη νέα σειρά της, Good mood - μια φρέσκια, branded σειρά σε σωστή τιμή.

Η σειρά αποτελείται από χαρτιά υγείας και ρολό κουζίνας, τα οποία είναι απαλά, απορροφητικά, πρακτικά και φέρνουν μόνο «good mood» σε κάθε χρήση τους. Οι συσκευασίες στολίζονται με μίνιμαλ σχέδια σε 4 διαφορετικά χρώματα, κόκκινο, ροζ, γαλάζιο και πράσινο, συνδυάζοντας την απλότητα με μια διακριτική χρωματιστή πινελιά που σου προκαλεί αμέσως καλύτερη διάθεση. Επιπλέον, τα προϊόντα συσκευάζονται σε 100% ανακυκλώσιμη συσκευασία προστατεύοντας το περιβάλλον και τον πλανήτη.

Η εταιρία θα βγει τις επόμενες μέρες στον αέρα με τη διαφημιστική καμπάνια της και αναμένεται να προκαλέσει κύματα καλής διάθεσης στο τηλεοπτικό κοινό που θα την παρακολουθήσει. «Τα νέα χαρτιά υγείας και κουζίνας Endless Good mood είναι τόσο καλά που δεν κρατιέσαι να τα δείξεις και θα τα βρεις στη σωστή τιμή» είναι τo moto της σειράς και η διαφήμισή της φαίνεται να προβάλλει ακριβώς αυτή την ιδέα.

Επιπλέον, τη σειρά θα πλαισιώσει ένα 360° πλαίσιο υποστήριξης σε όλα τα μέσα ώστε να ενημερώσει και να φτάσει στον τελικό καταναλωτή και να βρει αυτό που ψάχνει: Ένα ποιοτικό προϊόν στη σωστή τιμή.

Η σειρά Endless Good Mood διατίθεται ήδη στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market, Θανόπουλος, Μασούτης, Xαλκιαδάκης κ.α. σημειώνοντας σημαντικό αριθμό πωλήσεων. Το επόμενο διάστημα θα διευρύνει ακόμα περισσότερο την κυκλοφορία της, με σκοπό να συνεχίσει να φτιάχνει την διάθεση όλων και να “μην κρατιέσαι να τα δείξεις” σε όποιον συναντάς.

Good Mood: Η νέα branded σειρά από την Endless EC – οικονομική, αξιόπιστη και πάντα ποιοτική Facebook Twitter

Σχετικά με το Διαφημιστικό Spot:

Διαφημιστική Εταιρία: ADVENGERS

Εταιρεία Παραγωγής: The Stripes

Σκηνοθεσία: ΚΙΜΙΝΟ

Παραγωγός: Κωστής Κατσαρός

Διευθυντής Φωτογραφίας: Αλέξης Κανάκης

Μουσική: Λευτέρης Σαμψών

Color Correction: Μάνθος Σαρδής Α10 Post

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM