Ο Σωτήρης Κοντιζάς είναι το νέο πρόσωπο της Vichy Homme

Ο Σωτήρης Κοντιζάς είναι το νέο πρόσωπο της Vichy Homme Facebook Twitter
0

Η καθημερινότητα ενός άνδρα είναι πολύ έντονη, γι' αυτό και χρειάζεται την κατάλληλη φροντίδα που προσαρμόζεται στο σύγχρονο τρόπο ζωής του.

Ο άντρας του σήμερα δεν καθορίζεται από έναν και μόνο ρόλο. Διαθέτει πολυδιάστατους ρόλους, τον ενδιαφέρει η εικόνα του και είναι επιλεκτικός. Ένας άνδρας όπως ο Σωτήρης Κοντιζάς, καταξιωμένος Chef, επιχειρηματίας, σύζυγος, πατέρας και πλέον ο Brand Ambassador για την Vichy Homme.

Μια δυναμική προσωπικότητα που εμπνέει, πάντα κομψός και επιλεκτικός στην εικόνα του, κάτι που εκφράζει απόλυτα τη φιλοσοφία της ανδρικής σειράς VICHY HOMME. Η σειρά VICHY HOMME είναι η N°1 ανδρική σειρά στο φαρμακείο.

Ο Σωτήρης Κοντιζάς είναι το νέο πρόσωπο της Vichy Homme Facebook Twitter

Αγκαλιάζει την ανδρική ταυτότητα και αναδεικνύει την επιλεκτική πλευρά του άντρα, δίχως να τον περιορίζει σε στερεότυπα και ρόλους. Η πρώτη digital καμπάνια του Σωτήρη Κοντιζά για τη σειρά Vichy Homme, θα εμφανιστεί στο διαδίκτυο αρχές Ιουνίου.


Η Vichy αναθεωρεί την έννοια της αρρενωπότητας και ορίζει τα νέα θεμέλια στο κεφάλαιο της ανδρικής περιποίησης! Ακολουθήστε και μάθετε περισσότερα για την πλήρη σειρά της Vichy Homme εδώ.

Λίγα λόγια για τα γυρίσματα της καμπάνιας:

Η digital καμπάνια για τη σειρά Vichy Homme με τον Σωτήρη Κοντιζά, αντλεί έμπνευση από το Ιαματικό μεταλλικό νερό της Vichy, βασικό συστατικό στη σύνθεση όλων των προϊόντων Vichy, που αναβλύζει από την καρδιά της προστατευόμενης ηφαιστειακής περιοχής της Ωβέρνης στη Γαλλία.


Με φόντο το αρχαίο λατομείο του Διονύσου και τους καταρράκτες της Πεντέλης, η νέα καμπάνια Vichy Homme παρουσιάζει την αντισυμβατικότητα του Σωτήρη με στοιχεία αντιπροσωπευτικά της Vichy, όπως η φυσικότητα και το νερό. Στόχος της καμπάνιας είναι να αναδείξει την επιλεκτική πλευρά του Σωτήρη όπως αυτή εκφράζεται μέσα από τα προϊόντα περιποίησης της σειράς Vichy Homme. Τα δημιουργικά πορτρέτα της σειράς Vichy Homme υπογράφει ο γνωστός πορτρετίστας φωτογράφος, ΝΙΚ ΖΙΚ.

Δείτε το βίντεο της νέας καμπάνιας:

 

 

 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM