- Τριπλασιάζεται ο χρόνος αναμονής στην ουρά στο περίπτερο.
- Οι εφημερίδες της επαρχίας βάζουν cd με σκυλάδες της περιφέρειας κυκλοφορίας τους, τα καθημερινά tabloid αναλαμβάνουν τους εκπεσόντες τηλεοπτικούς παίχτες, για να μπεις στο κυριακάτικο πρέπει να είσαι φίρμα.
- Μειώνεται στα 3 φύλλα ο όγκος της μέσης κυριακάτικης εφημερίδας: εξώφυλλο, οπισθόφυλλο και το booklet του cd.
- Όλο το βάρος της εφημερίδας προέρχεται από τα διαφημιστικά φυλλάδια με τα ψυγεία, τις κουζίνες και τα κινητά.
- Οι εκδότες ανταμείβουν τους τραγουδιστές με συνεντεύξεις-αγιογραφίες σε άλλα έντυπα του ίδιου ομίλου για ξεκάρφωμα.
- Όσοι βγάζουν cd στη «RealNews» βγαίνουν υποχρεωτικά σε παράθυρο σχολιασμού στο Alter δίπλα στον Τράγκα.
- Οι χεβιμεταλλάδες υπάλληλοι των δισκάδικων με την αιώνια βαρεμάρα πιάνουν δουλειά στα περίπτερα. Καμία θέση εργασίας δεν χάνεται.
- Ο Ψυχάρης γίνεται μέλος της κριτικής επιτροπής του X-factor.
- Τα δισκάδικα βάζουν σοκοφρέτες.
- Οι τραγουδιστές φεύγουν από τις δισκογραφικές και εντάσσονται στο ροστερ των εκδοτικών συγκροτημάτων. Ο Λαμπράκης τούς διοργανώνει όλα τα πρόμο στο Μέγαρο.
- Ο Χατζηγιάννης αποκτά και τρίτο επίθετο σπόνσορα «Μιχάλης Χατζηγιάννης-ΟΤΕ-Πρώτο Θέμα».
- Οι τραγουδιστές γλείφουν τους εκδότες με τραγούδια που εκθειάζουν την αντικειμενικότητα των φύλλων και την προσωπικότητά τους.
- Ο Σφακιανάκης ευχαριστεί από τα μπουζούκια τον Αναστασιάδη για την ευκαιρία που του έδωσε.
- Οι ραπάδες τα χώνουν στους εκδότες των άλλων εφημερίδων.
- Το ΙΚΕΑ βγάζει ράφια για να χωράνε το νέο 14x24 μέγεθος της «κασετίνας με 8 cd με όλη την δισκογραφία live και extra υλικό».
- Διαπιστώνουμε ότι όλοι οι τραγουδιστές έχουν πάνω από 600 ώρες live άχρηστο υλικό να μας δώσουν.
- Σε κάθε σπίτι υπάρχει δυσανάλογα μεγάλος αριθμός σουβέρ (με τρύπα στη μέση).
- Οι εφημερίδες κυκλοφορούν cd στα οποία τα νέα απαγγέλλονται από τον τραγουδιστή ανάλογα με το μουσικό είδος που υπηρετεί.
http://twitter.com/ggsuss
σχόλια