44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
1

1.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Ποδηλάτης μεταμφιεσμένος σε τσολιά, μ' ένα ναό δεξιά κάτω, 1936. Λάδι σε πανί. Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη.


2.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Ποδηλάτης με λευκή φανέλα, 1936. Ιδιωτική συλλογή.


3.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Ποδηλάτης με κόκκινο γιλέκο, 1936. Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη.


4.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Νέος σε στάση αγάλματος Ολυμπίας με πιτζάμες, 1938-1939. Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη.


5.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Νέος σε στάση αγάλματος Ολυμπίας, 1939. Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη.


6.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Νέος προφίλ προς τα δεξιά με ζωγραφιστό φόντο, 1938-1939. Ιδιωτική συλλογή.


7.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Έρως με φολιδωτά φτερά, 1938. Ιδιωτική συλλογή.


8.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Κεφάλι νέου. Ιδιωτική συλλογή.


9.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Φουστανελοφόρος από την Αράχοβα με πουλόβερ χωριάτικο, 1943. Ιδιωτική συλλογή.


10.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Ναύτης καθιστός και γυμνό ξαπλωμένο, 1948. Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη.


11.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Σπουδή ναυτών το βράδυ, 1955. Ιδιωτική συλλογή.


12.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Τρείς φιγούρες, σπουδή για τα έργα με τα καφενεία, 1954. Ιδιωτική συλλογή.


13.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Η ξεχασμένη φρουρά (αριστερό κομμάτι), 1956. Συλλογή Δ.Ν.Π.


14.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Νέος μπρούμυτα με κόκκινο δέρμα και τσιγάρο στο δεξί χέρι, 1936-1937. Μουσείο Μπενάκη.


15.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Γυμνό όρθιο σε φόντο με κουίντα καμπαρέ, 1936. Ίδρυμα γιάννη Τσαρούχη.


16.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Γυμνό ξαπλωμένο σε σεντόνι καρεδωτό, 1937. Ιδιωτική συλλογή.


17.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Ναύτης με κεραμιδί πρόσωπο, σε καπιτονέ πολυθρόνα, 1938. Συλλογή Δ.Ν.Π.


18.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Νέος στο παράθυρο με φανέλα της ΑΕΚ, 1938. Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη.


19.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Η σύλληψη τριών κομμουνιστών που αντιδρούν αναλόγως. Ο πρώτος παρεδόθη, ο άλλος παλεύει, ο τρίτος είναι κάτω από το κρεββάτι. Πρώτες μέρες του κινήματος, 1944. Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη.


20.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Τσολιάς που ντύνεται. Ιδιωτική συλλογή.


21.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Ο Ευγένιος Σπαθάρης ως Άγγελος στην αποθέωση του Αθανάσιου Διάκου, 1948. Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη.


22.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Γυμνό ξαπλωμένο σε κόκκινη κουβέρτα, 1948. Ιδιωτική συλλογή.


23.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Ναύτης με χειμωνιάτικο σε ροζ φόντο, 1955. Συλλογή Δ.Ν.Π.

24.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Πνεύμα που πενθεί, 1966. Ιδιωτική συλλογή.

25.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Ο Έρως συλλαμβάνει έναν Εσατζή, 1964. Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη.

26.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Νέος μεταμφιεσμένος σε Έρωτας με αγγλική καρέκλα, 1962-1965. Ιδιωτική συλλογή.

27.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Άγγελος ραίνει τριαντάφυλλα, 1965. Ιδιωτική συλλογή.

28.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Το πνεύμα της φιλίας προσφέρει δώρο, 1966. Ιδιωτική συλλογή.

29.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Εσατζής συλλαμβάνει το πνεύμα, 1965. Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη.

30.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Ναύτης που διαβάζει, 1980. Ιδιωτική συλλογή.

31.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Αύγουστος, 1972. Ιδιωτική συλλογή.

32.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Άγιος Σεβαστιανός, 1970. Ιδιωτική συλλογή.

33.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Ο Ζειμπέκικος, 1966-1972. Ιδιωτική συλλογή.

34.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Φτερωτό πνεύμα κουμπώνει το σώβρακό του, 1966. Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη.

35.

44 άντρες του Γιάννη Τσαρούχη Facebook Twitter
Σπουδή για το μήνα Μάιο, 1967. Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη.

________

Ο Γιάννης Τσαρούχης λέει

« ...Μιλούμε συνεχώς για Ανατολή και Δύση ξεχνώντας πάντοτε πόσο βαθιά επίδραση είχε η Ελληνική ζωγραφική τόσο στην Ανατολή όσα και στη Δύση. Γι αυτό σκέφτηκα συχνά πως τις τέχνες που δεν ακολουθούν το ελληνικό παράδειγμα θα 'πρεπε να τις χαρακτηρίζουμε με το αν είναι προελληνικές ή με το βαθμό που είναι αντι-ελληνικές, έστω και αν ακολουθούν ελληνικούς τρόπους.
Το τι είναι ελληνικό προσπαθούμε και εμείς οι Έλληνες να το μάθουμε όπως και τόσοι άλλοι. Παράλληλα μ' αυτό ο εξελληνισμός μας είναι παλιότερος και διαφορετικός από τον εξελληνισμό του Δυτικού, που επηρεάζει και εμάς όσο πάει και περισσότερο. Το να εξελληνιστεί κανείς κατέληξε συχνά σε ιδανικό διεθνές που οδηγεί σε ευγενή συναγωνισμό.
Για μας τους Έλληνες αυτό το δυτικό ιδανικό, που κάθε τόσο αδυνατίζει, είναι αδύνατο να είναι ξεχωρισμένο και άσχετο με τον προαιώνιο εξελληνισμό μας, δηλαδή τη συμμετοχή μας στον ελληνιστικό πολιτισμό που συνεχίζεται.
Πρέπει να μιλούμε με θάρρος για όλα αυτά για να γλιτώσουμε κάποτε από τη φτηνή προγονοπληξία..

Φθινόπωρο 1974
 

--


«[...] Υπάρχει όμως κάτι πιο μυστηριώδης στη σχέση δύο αντρών εξ ίσου ανδροπρεπών ή εξ ίσου θηλυπρεπών. Αλλά κι εκεί που τα εξωτερικά σχήματα τηρούνται κι ο ένας είναι η γυναίκα τουλάχιστον στη μορφή, και ο άλλος άντρας, τα σχήματα εξαπατούν. Ο ανδροπρεπής πολύ συχνά είναι ο παθητικός και ο θηλυπρεπής είναι ο ενεργητικός. Θα 'ταν λοιπόν πολύ πιο σώφρον να δεχτούμε ότι η έλξη μεταξύ δυο αντρών δεν βασίζεται απλοϊκά στα εξωτερικά γνωρίσματα γυναίκα- άντρας, αλλά σε βαθύτερα αίτια και αντιθέσεις απαραίτητες πάντα στον έρωτα. Οι σχέσεις δε αυτές είναι χιαστί συμπληρωματικές. Η απελευθέρωση λοιπόν του ομοφυλόφιλου προϋποθέτει την εσωτερική ελευθερία που συνειδητοποιεί καταστάσεις πολύ περισσότερο από τις εξωτερικές διαδηλώσεις και τα συλλαλητήρια. Ασφαλώς σαν ένα συνειδητό μέλος της κοινωνίας ο ομοφυλόφιλος θα πρέπει με όλες του τις δυνάμεις να προσπαθήσει ν' αλλάξει τους νόμους που κανένα δεν ωφελούν και πολλούς βλάπτουν. Θα πρέπει με κάθε τρόπο να κάνει τους απαραίτητους και σωτήριους εκβιασμούς στο κοντόθωρο και τυφλό κράτος γιατί η απωθημένη ομοφυλοφιλία είναι η αιτία των περισσότερων κοινωνικών συμφορών. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μόνο η ελευθερία στην ομοφυλοφιλία θα κατεβάσει στα επιθυμητά όρια και ποσοστά το ποσοστό της ομοφυλοφιλίας, το τόσο απαραίτητο για την ανώτερη και πνευματική ζωή».


Οδός Πανός, τχ. 45, Νοέμβριος-Δεκέμβριος 1989

______

Ο Ανδρέας Εμπειρίκος για τη ζωγραφική του Γιάννη Τσαρούχη

Όταν αντικρίζει κανείς το έργον του Γιάννη Τσαρούχη, έχει αμέσως την εντύπωσην ότι βλέπει αυτό που ονομάζουμε ελληνική ζωγραφική, περισσότερο παρά σε οποιαδήποτε. θεώρηση έργων άλλων Ελλήνων ζωγράφων, με μοναδική εξαίρεση το έργον του Θεόφιλου Χατζημανουήλ.
Είναι αλήθεια καταπληκτική η «ελληνικότης» του έργου τού Τσαρούχη. Θα ήτο όμως λάθος να τοποθετήσουμε τον καλλιτέχνην αυτόν σε βάθρο αποκλειστικά εθνικό και να αξιολογήσουμε την τέχνη του με τα κριτήρια της σχετικότητας τα εκτεινόμενα στον χώρο που περιλαμβάνεται συνήθως μόνο στα πλαίσια της ελληνικής ζωγραφικής. Διότι ο Τσαρούχης δεν είναι ένας ζωγράφος που μόνο στη χώρα του μπορεί να θεωρηθεί ως ξεχωριστός, μα ένας από τους λίγους Έλληνας που έχει να παρουσιάσει τάλαντον, τοιαύτης εντάσεως, ποιότητας και πρωτοτυπίας, που ασφαλώς θα έπρεπε να τον είχαμε κατατάξει από ενωρίς στην πλειάδα εκείνη των τηλαυγών ζωγραφικών αστέρων, που με εξαίσια λαμπρότητα φωτίζουν το παγκόσμιο στερέωμα της τέχνης και αναγνωρίζονται παντού ως άστρα πρώτου μεγέθους.
[...] Μορφολογικώς το έργον του Γιάννη Τσαρούχη έχει ως έδαφος την καθημερινότητα. Επ' αυτής στηρίζεται και αναπτύσσεται. Αλλά ποία είναι αυτή η καθημερινότης; Βεβαίως όχι η καθημερινή ανιαρά banalite. Ούτε η τυποποιημένη και κολακεύουσα πάσαν αδυναμίαν ηθογραφική πεζότης ή η ψευδοποιητικότης των ανεδαφικών γραφικοτήτων. Η καθημερινότης στο έργον του Τσαρούχη είναι ένα φαινόμενον λειτουργίας φυσικής, οργανικής, που συναντάται εξίσου στον απλούστατο άνθρωπο όσο και στους διαλεκτούς και επιφανείς. Είναι ο πηλός από τον οποίο πλάθονται τα ταπεινότερα μικροαντικείμενα και τα πιο μεγαλειώδη και αριστοτεχνικά γλυπτά, ενός είδους υλικού εμπνεύσεως και δημιουργίας, που υπάρχει παντού για τον ζωγράφο, όπως και για τον φωτογράφο, φτάνει να αξιοποιεί ο ζωγράφος ή ο φωτογράφος, μέσα από τη μάζα των ορατών στοιχείων, σε συγκεκριμένη εικόνα το υλικό αυτό κατά τρόπον που να αποτελεί, εντέλει, και άσχετα ακόμη από το θέμα, έναν κόσμο αυτόνομο και πλήρη. Στην ζωγραφική του Τσαρούχη δεν υπάρχει τίποτε που να είναι γι' αυτόν στόχος ή επιδίωξις σκέτου ρεαλισμού, αστικού ή προλεταριακού, ή νατουραλιστική σκηνοθεσία. Ποτέ. Τουναντίον, από το ίδιο υλικό από το οποίον άλλοι κατασκευάζουν στεγνές μορφές ή ευτελή στολίδια, που δεν ξεπερνούν ποτέ το συμβατικό περίγραμμα των, ο Γιάννης Τσαρούχης ενορχηστρώνει χρωματικές συμφωνίες που αποκορυφώνονται σε μικρές ή τεράστιες χρωματικές συνθέσεις, οι οποίες έχουν την συνταρακτική υποβλητικότητα των ορατορίων και την στιλπνήν γοητείαν των μύθων της προσωπικής μυθολογίας του ζωγράφου -όλα αυτά μέσα στην πιο εκθαμβωτικήν φωτοχυσίαν της πλήρους μεσημβρίας, όλα αυτά μέσα στην δόξα του πιο οργιαστικού ελληνικού φωτός.
Ιδού γιατί οι πίνακες του Τσαρούχη, οι εκ πρώτης όψεως τόσον ρεαλιστικοί, αποτελούν, εντέλει, μέσα από την πιο άμεση καθημερινότητά των, ουχί απλήν αντιγραφήν της φύσεως ή των ανθρώπων μα επιτεύγματα κλασικά, που ισοδυναμούν με τέλεσιν μυστηρίων, εις τα οποία συνυφαίνεται με την πλέον ζωηράν αισθησιακήν διέγερσιν και η πνευματική έξαρσις και ενάργεια μιας διάνοιας ενσυνειδήτου και ισχυράς, πέρν πάσης καλλιτεχνικής φιλολογίας, πέραν παντός είδους κρυφοψιθυρισμένων «μου 'πες, σου 'πα» των σκοτεινών παρασκηνίων της κριτικής αισθητικής.


Ανδρέας Εμπειρίκος, (από τον τόμο: Μάτην ωνείδισαν την ψυχήν μου, εκδόσεις Καστανιώτη, Αθήνα 1992

____

Ο Γιάννης Τσαρούχης με τον Αλμπέρτο Τζιακομέτι στο Μιλάνο

Αρχείο
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Lifo Picks / Επτά επί Θήβας, του Αισχύλου. Ολόκληρη η παράσταση που ανέβασε ο Τσαρούχης στη Θήβα το 1982

Από το Θέατρο Μοσχοποδίου της Θήβας, όπου παρουσιάστηκε σε έξι συνεχείς παραστάσεις. Μεταφραση, σκηνικά, κοστούμια: Γιάννης Τσαρούχης. Ετεοκλής: Γιώργος Ορφανός. Προλογίζει ο σκηνοθέτης. Με αφορμή, την γέννησή του σαν σήμερα το 1910
Γιάννης Τσαρούχης

Διάφορα / Γιάννης Τσαρούχης

Επειδή αυτόν το Δεκέμβριο θα δούμε επιτέλους την πρώτη ολοκληρωμένη αναδρομική έκθεση του Γιάννη Τσαρούχη στο Μουσείο Μπενάκη. Ο πιο Έλληνας από τους Έλληνες ζωγράφους θα βρει έτσι τη θέση που του αξίζει σε μια χώρα με συγχυσμένη ταυτότητα και θολή μνήμη.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΡΙΒΟΛΗ
Άγνωστος Τσαρούχης

Διάφορα / Άγνωστος Τσαρούχης

Ένα θρυλικό, τολμηρό γυμνό, που ποτέ δεν έχει εκτεθεί στην Ελλάδα, σχέδια, πίνακες, μακέτες θεάτρου, δύο βεντάλιες, όλα της περιόδου από το 1929 μέχρι και το 1984. Έργα, από ιδιωτικές συλλογές, του σπουδαίου ζωγράφου Γιάννη Τσαρούχη, του μεγάλου θιασώτη της βυζαντινής αγιογραφίας και της λαϊκής εικονογραφίας, πάντα σε αναζήτηση και διατήρηση της ελληνικής ταυτότητας. Στην γκαλερί Καλφαγιάν.
ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΙΔΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια