Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter
0

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Άλφα, όπως «Ααααααα!», η τρομερή ιαχή του Ταρζάν. Όπως Αέραααα! Όπως η περίφημη «Κραυγή» του Munch. Όπως Αγάπη, Αλήθεια, όπως Αγγελική (η Αγγελική μου!). Όπως Αλέξης Ακριθάκης. Όπως Αξελός, ο μεγάλος στοχαστής, ο οποίος δήλωσε πως «η Τέχνη έχει τελειώσει και τώρα ζούμε τον απόηχό της που μπορεί να διαρκέσει, ίσως, ακόμη διακόσια χρόνια». Από πότε άραγε ξεκινάει το μέτρημα; Από το μουστάκι που φόρεσε ο Ντυσάν στην Τζοκόντα; Τότε μας απέμειναν μόνο τα μισά.

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Βήτα, όπως Βαν Γκογκ. Επειδή νομίζετε ότι τα ξέρετε όλα για τη ζωή και το έργο του, πέστε μου ποιο αυτί έκοψε. Έχετε 50% πιθανότητες να απαντήσετε σωστά.

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Γάμμα, όπως Γέλιο. Αυτό είναι που θα σας θάψει! Και, όποιος γελάει τελευταίος, γελάει καλύτερα. Λοιπόν: Γέλιο Γελοίοι Γαμιόληδες! Γαβ-γαβ-γαβ! Γκρρρρ...

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Δέλτα, όπως Διαφωτισμός. Μία από τις τρεις πιο βαρετές, υπερτιμημένες, όπως και επίκαιρες λέξεις-καραμέλες που με κάνουν να χασμουριέμαι. Οι άλλες δύο είναι: Ορθολογισμός και Βαϊμάρη. Ο «εικονοκλαστικός» Περικλής Κοροβέσης υποστηρίζει -προβοκατόρικα- πως η έννοια του κατώτερου ανθρώπου είναι προϊόν του ευρωπαϊκού Διαφωτισμού. Παραθέτει μια σειρά παραδείγματα, ξεκινώντας από τον Βολταίρο που είπε πως οι λευκοί είναι ανώτεροι από τους νέγρους, οι νέγροι από τους πιθήκους και οι πίθηκοι από τα στρείδια. Άρα, κατ' εμέ, ο Βολταίρος είναι ανώτερος του Άουσβιτς.

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Έψιλον, όπως Ελλάδα; Όπως Ευρώ; Όπως Ευρώπη; Μπά! Αυτά είναι πια κενά νοήματα. Θα έλεγα, όπως Έκτορας και Εμμέλεια, τα δυο μου Εγγονάκια!

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Ζήτα, όπως Ζήτω! Δεν εννοώ, βέβαια, το περιβόητο χιτλερικό ουρλιαχτό «Ζήτω η Νίκη!» (αντί του ορθότερου «Ζήτω που καήκαμε!») που ξεστομίζουν πριν αυτοκτονήσουν οι ηττημένοι ναζί, πριν δολοφονήσουν και τα πέντε τους παιδιά (Γκαίμπελς) ή πριν μπούνε στον Κορυδαλλό με βραχιολάκια. Εννοώ το «Ζ» που τους χαράζει με το σπαθί του ο Ζορρό. Εννοώ το «Ζ» του Γαβρά (και του Βασιλικού, φυσικά) που ξεκινάει από τον Λαμπράκη και διασχίζει την ιστορία μέχρι τις μέρες μας, μέσω του Παύλου Φύσσα, και σημαίνει Ζει, σημαίνει Ζωή!

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Ήτα, όπως 'Ηλιος. Όπως «Ηλίου Φαεινότερον» το πόσα εκατομμύρια κλωνοποιημένους μαλάκες διαθέτει αυτή η πατρίδα. Προτείνω στη νέα ελληνική γλώσσα να καθιερωθεί σαν «Ηλίου Φαηλότερον».

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Θήτα, όπως Θάλασσα, όπως Θάνατος, όπως Θέληση, όπως Θάλεια (η μητέρα μου!), γιατί αυτά υπάρχουν, ενώ Θεός δεν υπάρχει!

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Γιώτα, όπως Ιδρώτας. Αυτό φτάνει!

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Κάππα, όπως Κρίση. Κρίση Ταυτότητας, Οικονομική Κρίση, Κροίσοι... και γενικά τα Κουλουβάχατα της Ιστορίας που όλοι ζούμε. Επίσης: Καραγκιόζης, Καράμπελας (για τ' αρχίδια του και το μουνί της Χάιδως), Κλανιά (Ζήτω η φασολάδα!). Θα προσέθετα και τη λέξη Κώλος, αλλά αυτό εννοείται... Και ένας εξαιρετικός ζωγράφος που ασφαλώς αγνοείτε: Ο Κόπλεϊ! Ουίλιαμ Ν. Κόπλεϊ (William N. Copley. Να τον ψάξετε απαραιτήτως!). Ο μοναδικός άνθρωπος, ο οποίος, επειδή έχαιρε της άκρας εμπιστοσύνης του Μαρσέλ Ντυσάν, είχε δει το τελευταίο έργο του μεγάλου καλλιτέχνη, το «Étantdonnés». Ο Ντυσάν το δούλευε είκοσι χρόνια και αποτελούσε το επτασφράγιστο μυστικό αριστούργημά του που έπρεπε να παρουσιαστεί μετά τον θάνατο του. Αυτό που φανερώνεται στον θεατή μόνο άμα κοιτάξει μέσα από μια μικρή τρύπα.

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Λάμδα, όπως Λάθος. Το οποίον Λάθος είναι, πάντα, ανώτερον της Τέχνης. «Λάθος!», είπε ο σκαντζόχοιρος και κατέβηκε από τη βούρτσα. «Λάθος!», είπε και ο Λεωνίδας και παραδόθηκε στους Πέρσες, όταν έμαθε για τους σύγχρονους Εφιάλτες της Χρυσής Αυγής.

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Μι, όπως Μαρσέλ Ντυσάν. Αυτός που μας προσάπτει πως ζούμε μέσα σε ψευδείς και χειραγωγημένες εικόνες και μας κατηγορεί ότι σκεφτόμαστε κάλπικα, νοιώθουμε κάλπικα και βλέπουμε κάλπικα. Έτσι «ξεματιάστηκαν» μερικοί-μερικοί! Και του το χρωστάμε.

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Νι, όπως Νταλί. Ο Νταλί ήταν φασίστας, λάτρης και φίλος του Φράνκο που δολοφόνησε τον αντιφασίστα Λόρκα που ήταν φίλος του Νταλί... Ο Νταλάρας εδώ δεν πολυκολλάει με τον Νταλί, αλλά επειδή, τελικά, κολλάει παντού σαν την κόκα κόλα, τραγουδάει αναρωτώμενος βαθυστόχαστα για τον Λόρκα: «Γιατί τον σκότωσαν γιατί τον γελαστό τον ποιητή;». Έλα μου, ντε!

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Ξι, όπως Ξύνω. Ομολογώ πως ξύνω κι εγώ, κατά καιρούς, τ' αρχίδια μου. Όταν, όμως, ο Μιχαλολιάκος «ακονίζει τις ξιφολόγχες (του) στα ρείθρα των πεζοδρομίων» (στίχοι, μεταφρασμένοι στα ελληνικά από τον Ύμνο των ναζιστικών Ταγμάτων Εφόδου), τότε εγώ ακονίζω τα μολύβια μου στην ξύστρα μου που είναι madeinGermany. Τα μολύβια μου που είναι μάρκας Faber και Staendtler, είναι επίσης γερμανικά...

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Όμικρον, όπως Όνειρα Θερινής Νυκτός. Αν και τον χειμώνα κοιμάμαι κι ονειρεύομαι καλύτερα.

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Πι, όπως τα Πάντα. Τα Πάντα Ρει. Όπως Πικάσσο, όπως Πινόκιο, όπως Πλάκα. Και ό,τι δεν έχει καθόλου πλάκα, αυτό ακριβώς είναι που έχει πάρα, μα πάρα πολλή πλάκα! Βλέπε την ζωγραφική της Αναγέννησης: αγγελάκια, παναγίτσες, χριστούληδες, αστεράκια, φάτνες, προβατάκια, ποταμάκια, γαλάζιοι ουρανοί και άσπρα συννεφάκια, εκκλησίες, βασιλιάδες... Μη με γαργαλάτε άλλο. Έλεος! Παραδίνομαι!

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Ρω, όπως Ρεύμα. Αυτό που μας τινάζει, αλλά κι αυτό που μας παρασέρνει. «Με παράσυρε το ρέμα, μάνα μου δεν είναι ψέμα» (Τσιτσάνης).

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Σίγμα, όπως «Σσσσσσς...». Σκασμός! Σκάσε και κολύμπα! Ή αλλιώς σπεύδε βραδέως, γιατί όποιος βιάζεται σκοντάφτει και γαμιέται το γοργόν που χάριν έχει και η γοργόνα η αδελφή του Μεγαλέξανδρου. Και φυσικά και ο ίδιος ο σκατο-ιμπεριαλιστής ο Μέγας Αλέξανδρος!

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Ταυ, όπως Τέχνη. Όπως Τρέλα. Όπως Τζιτζίκια (Ζήτω η Τεμπελιά! Θάνατος στα μυρμήγκια!), όπως νανούρισμα...

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Ύψιλον, όπως Υπάρχω. Κι όσο υπάρχεις θα υπάρχω. Εννοώ τον Ύπνο (και τα όνειρα). Όσο υπάρχει θα υπάρχω. Όταν πάψει να υπάρχει θα πεθάνω.

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Φι, όπως Φόνος, όπως Φύσσας. Όπως Φαγητό. Όπως Φτώχεια. Φάτε μάτια ψάρια (ή Τέχνη) και κοιλιά περίδρομο, γιατί κάποιοι «άλλοι» μαζί τα φάγανε. Οι άθλιοι και θρασείς! Ο κάθε Φούφουτος...

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Χι, όπως Χατζηδάκις.

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Ψι, όπως Ψήφος. Όπως Ψωλή. Να προσέχεις που τα δίνεις αυτά τα δυο, μαλάκα, ε, μαλάκα!

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Ωμέγα, όπως «Ωωωωωω!» Αυτό το αλφάβητο αρχίζει με «Αααααα!» και τελειώνει σε «Ωωωωωω!». Ενδιάμεσα υπάρχουν διάφορα «Εεεεεε!», «Ιιιιιιι!» και «Ουουου!», αλλά είναι ασήμαντα. Κάποιες άλλες γλώσσες ξεκινούν με «Αααααα!» και τελειώνουν σε «Ζzzzzzzz!», αλλά αυτούς τους έχει πάρει ο ύπνος!

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

Tο εικονογραφημένο σιτσουασιονιστικό Α-Ω του Τάσου Παυλόπουλου Facebook Twitter

 

 

 

 

 

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ