Θέλω να τον δω!

Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
0

Σημείωμα σκηνοθέτη Βασίλη Παπαβασιλείου

«Η μόνη αληθινή ευτυχία του ανθρώπου είναι ο γάμος!». Με αυτή τη δήλωση εγκαινιάζεται το έργο του Θεόφραστου Σακελλαρίδη και έτσι τίθεται αμέσως σε κίνηση ο μηχανισμός της οπερέτας: η αποδόμηση ενός «πιστεύω» και η αναίρεση μιας ψευδαίσθησης.
Γραμμένος στα τέλη της νεοελληνικής μπελ-επόκ, δύο χρόνια πριν από τη Μικρασιατική καταστροφή, ο Πάπας συνομιλεί με ένα από τα βάθρα του αστικού κόσμου, της ιδεολογίας και της πραγματικότητάς του, τον γάμο. Το κάνει με έναν τρόπο συστατικό του είδους που λέγεται οπερέτα: με ιλαρότητα. Κοντολογίς, ο Σακελλαρίδης βρίσκεται στον αντίποδα του Ίψεν [Ibsen] και του Στρίντμπεργκ [Strindberg]. Η διασκέδαση, βασική αξία και αυτή του αστικού σύμπαντος, υπηρετείται από τη διασταύρωση της πρόζας με τη μουσική, σε επίπεδο φόρμας, και από την παιγνιώδη ανατροπή των βεβαιοτήτων σε επίπεδο δραματουργίας.
Αν, τελικά, πρέπει να συγκρατήσουμε κάτι από το διάβημα του Σακελλαρίδη και τη γενικότερη λειτουργία της οπερέτας, ίσως είναι ακριβώς αυτό: πίσω από τις δογματικές βεβαιότητες και τις αντίστοιχες ακαμψίες διεξάγεται ένας αδυσώπητος αγώνας ανάμεσα στα "θέλω" και τα "πρέπει", ανάμεσα στον κοινωνικό τύπο και τη διασάλευσή του. Υπάρχει ένα πεδίο μάχης ανάμεσα στην επιθυμία και την εκπλήρωσή της, ανάμεσα στην κανονικότητα και την παρέκκλιση. Στην περίπτωση του δράματος ο αγώνας αυτός σηματοδοτείται συχνά από το αίμα, ενώ στην οπερέτα κλείνει σχεδόν πάντα με τον ήχο που συνοδεύει το άνοιγμα της σαμπάνιας».

Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter
Θέλω να τον δω! Facebook Twitter

Ιnfo:

Θέλω να δω τον Πάπα!

Εθνική Λυρική Σκηνή - Θέατρο Ολύμπια

Οπερέτα του Θεόφραστου Σακελλαρίδη

Μουσική διεύθυνση: Ανδρέας Τσελίκας (14, 15, 18, 20, 21/2), Γιώργος Αραβίδης (22/2 - 17, 19/4)

Σκηνοθεσία: Βασίλης Παπαβασιλείου

14, 15, 18, 20, 21, 22 Φεβρουαρίου 2015

17, 19 Απριλίου 2015

Ώρα έναρξης: 20.00

Σκηνικά - κοστούμια: Γιώργος Ζιάκας

Κινησιολογία: Φώτης Διαμαντόπουλος

Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκώ

Διεύθυνση χορωδίας: Αγαθάγγελος Γεωργακάτος

Βαρονάς:      

Παύλος Μαρόπουλος  (14, 18, 21/2 - 17/4)

Κωστής Ρασιδάκις (15, 20, 22/2 - 19/4)

Κύριος Λατρούδης:

Βαγγέλης Χατζησίμος (14, 18, 21/2 - 17/4) 

Σταμάτης Μπερής (15, 20, 22/2 - 19/4)

Κυρία Λατρούδη:     

Αλεξάνδρα Ματθαιουδάκη (14, 18, 21/2 - 17/4)

Λυδία Αγγελοπούλου (15, 20, 22/2 - 19/4)

Άννα:

Έλενα Κελεσίδη (14, 18, 21/2 - 17/4)

Δέσποινα Σκαρλάτου (15, 20, 22/2 - 19/4)

Ανδριανός:   

Δημήτρης Πακσόγλου (14, 18, 21/2 - 17/4)

Νίκος Στεφάνου (15, 20, 22/2 - 19/4)

Ρίτα:

Γεωργία Ηλιοπούλου (14, 18, 21/2 - 17/4)

Μαρία Κόκκα (15, 20, 22/2 - 19/4)

Δημοσθένης:

Θανάσης Δήμου (14, 15, 18, 20, 21, 22/2 - 17, 19/4)

Ενωματάρχης:

Κώστας Ντότσικας (14, 15, 18, 20/2)

Κώστας Μαυρογένης (21, 22/2 - 17, 19/4)

Μίμης:

Νίκος Τσαούσης (14, 18, 21/2 - 17/4)

Αναστάσιος Στέλλας (15, 20, 22/2 - 19/4)

Πέτρος:

Μανώλης Λορέντζος (14, 18, 21/2 - 17/4)

Σταύρος Γιαννούλης (15, 20, 22/2 - 19/4)

 

Συμμετέχουν η Ορχήστρα και η Χορωδία της ΕΛΣ

  

Φωτογραφίες: Βασίλης Μακρής

*Οι φωτογραφίες προέρχονται από την προ-γενική δοκιμή, 12/02 (Α΄διανομή) και από τη γενική δοκιμή, 13/02 (Β΄διανομή)

Εθνική Λυρική Σκηνή

http://www.nationalopera.gr

Αρχείο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ