Η θανατολάγνα χαρμολύπη της ''pop'' Suzanne Wieser

Η θανατολάγνα χαρμολύπη της ''pop'' Suzanne Wieser Facebook Twitter
0

Οι κόρες της Argentina είναι ότι απόμεινε για να θυμάται η ίδια την πιο δύσκολη φάση της ζωής της. Τη γνωριμία της με έναν ηρωινομανή, την ένωση τους, το μοιραίο δικό της κατρακύλισμα στη ντρόγκα, εντέλει τον θάνατο, με τον οποίο συμβίωσε για μερικά χρόνια. Η αγάπη της Argentina γι' αυτόν τον άνθρωπο ήταν στην ουσία η αγάπη της για κάθε τι αυτοκαταστροφικό και αμετανόητο. Τώρα ο άντρας της έφυγε από overdose, αλλά της άφησε δυο κορίτσια, μικρά και αθώα.

Αυτό είναι το story του ''Argentina's Daughters'', του πιο γλυκόπικρου τραγουδιού που περιέχεται στο ντεμπούτο άλμπουμ - στη χώρα μας - της Suzanne Wieser από την Αυστρία και του συγκροτήματος Mareas.

''Mareas'' στα ισπανικά θα πει ''Παλίρροια'' και η Suzanne διάλεξε να ονομάσει έτσι τη μπάντα της, αφού όλο το υλικό του δίσκου διαπραγματεύεται θέματα σαν το θάνατο, την αρρώστια, την απώλεια, το ρομάντζο, τη γέννηση ενός ανθρώπου.

Η ίδια τραγουδάει, γράφει μουσική και στίχους. Τους Mareas αποτελούν ο Δημήτρης Στασινός (κιθάρα, μπάσο, φωνή), ο Βαγγέλης Φάμπας (κιθάρα), ο Κωνσταντίνος Μπουντούνης (τσέλο), ο Ηρακλής Βαβάτσικας (ακορντεόν, μπαντονεόν), ο Μιχάλης Καταχανάς (βιόλα) και ο Γιάννης Παπαγιαννούλης (κρουστά, cajon).

Πως τής ήρθε όμως μιας νέας κοπέλας και άφησε την πιο ''σίγουρη'' Αυστρία για να μείνει και να βγάλει δίσκο στην Ελλάδα της κρίσης; ''Κάθε κρίση'' υποστηρίζει η Suzanne Wieser ''είναι αφορμή για να γεννηθούν καινούργια πράγματα''.

Και τονίζει πως η όλη κατάσταση της θυμίζει τον εαυτό της, που μπορεί να πέρασε το λούκι της, αλλά αυτό το λούκι ακριβώς την οδήγησε στο να γράφει τραγούδια.

Η Suzanne, τέλος, νιώθει αισιοδοξία για την εδώ καλλιτεχνική δημιουργία παρά τα συσσωρευμένα προβλήματα. ''Στηρίξτε τις λοουμπαντζετιές σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και αλλού'' μου λέει σα να γνωρίζει την Ελλάδα καλύτερα κι από μένα ''για ν' αντιμετωπιστούν οι παλίρροιες που μας φανερώνει η ζωή κάθε φορά''.

 _____________

Το cd των Mareas ''Swimming Birds'' (ένα ισπανόφωνο και δέκα αγγλόφωνα pop - rock τραγούδια) κυκλοφορεί από την Πολιτιστική Δράση ΕΜΣΕ. Μπορείτε να το παραγγείλετε από την ιστοσελίδα www.emse.gr 

Αύριο βράδυ στο FAUST (Καλαμιώτου 11 & Αθηναΐδος 12) η Suzanne Wieser με τους Mareas θα δώσουν το παρθενικό τους live στην Αθήνα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ