Δύο Έλληνες άνεργοι πουλάνε τον χρόνο τους online

Δύο Έλληνες άνεργοι πουλάνε τον χρόνο τους online Facebook Twitter
7

Την φαντασία και τη δημιουργικότητα των Ελλήνων, επιδιώκουν να κάνουν γνωστες παγκοσμίως δύο άνεργοι, 28χρονοι Ελληνες. Σκέφτηκαν λοιπόν έναν τρελό τρόπο για να εκμεταλευτουν τον ελεύθερο χρόνο τους: Να τον πουλήσουν online.

Έτσι έφτιαξαν ένα site, το clockular.com, με ένα online ρολόι το οποίο φιλοδοξούν να κάνουν το πιο ακριβό παγκοσμίως στην ιστορία και ισως να διεκδικήσει και κάποιο ρεκορ.


Για να το πετύχουν αυτό αποφάσισαν να πουλήσουν κάθε δευτερόλεπτο του ρολογιού σε διαφημιζόμενους αλλά και ιδιώτες, δίνοντας τους την δυνατότητα να εκμεταλευτούν την ιδιοκτησια χρόνου τους προβάλλοντας στο ρολόι μια φωτογραφία με ένα link (είτε του website τους, είτε σελίδα σε social networks κτλ.).

Ο συνολικός χρόνος προς πώληση είναι ένα έτος και η ιδέα είναι αν κάποια στιγμή πουληθούν όλα τα δευτερόλεπτα του έτους, το ρολόι σταματάει να δέχεται νέους αγοραστές και ο κάθε ιδιοκτήτης χρόνου έχει την προσωπική του παγκόσμια ώρα που θα του ανήκει και θα εμφανίζεται για πάντα. Μέχρι τότε όμως οι κάτοχοι χρόνου εμφανίζονται (ανάλογα με το χρόνο τους) κατα σειρά και επαναλαμβανόμενα.

Εκτός της προβολής που υπόσχονται οι δημιουργοί στους αγοραστές, σε περίπτωση που καταφέρουν να τραβήξουν τα βλέματα με την τρελή ιδέα τους, δίνουν την δυνατότητα σε κάποιους να κάνουν ένα διαχρονικό δώρο σε κάποιον στέλνοντας του χρόνο σε συσκευασία δώρου.


Το site είναι στα Αγγλικά καθώς επιθυμία των δημιουργών είναι φυσικά να απευθυνθούν σ'ολο τον κόσμο, καθώς η ώρα είναι για όλους.

H τιμή του δευτερολέπτου είναι 0,10$.

Αν και το ρολόι μετρα κάποιες μέρες λειτουργίας, προσπαθειες promotion δεν εχουν γίνει ακόμα και οι δύο Ελληνες δηλώνουν πως τις επόμενες μέρες θα δουλέψουν πάνω στο design του site το οποιο σκοπεύουν να βελτιώσουν. 

Τech & Science
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Τech & Science / Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Η Ινδία ετοιμάζεται να στείλει τους πρώτους της αστροναύτες στο διάστημα μέσω της αποστολής Gaganyaan, η οποία θα τοποθετήσει τρεις αστροναύτες σε χαμηλή γήινη τροχιά για τρεις ημέρες
LIFO NEWSROOM
Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Δημοσιογράφος αναγνωρίζει πρόσωπα στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Το μέλλον είναι εδώ: Δημοσιογράφος ταυτοποιεί αγνώστους στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Σκανάρει πρόσωπα αγνώστων και τους αναγνωρίζει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα - Το βίντεο πυροδοτεί συζητήσεις για την προστασία της ιδιωτικότητας που σχετίζονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου
LIFO NEWSROOM
Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Τech & Science / Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Από το JOMO, τον σωστό ύπνο έως τον συνεπή εμβολιασμό και από την κηπουρική ως την αλληλεγγύη και τον αλτρουισμό, υπάρχουν επτά απλοί τρόποι για να ενισχύσουμε την υγεία του εγκεφάλου μας και τη συναισθηματική μας ανθεκτικότητα
LIFO NEWSROOM
Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Tech & Science / Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Πανικό έχουν προκαλέσει στις ΗΠΑ τα μυστηριώδη drones πάνω από τον ουρανό του Νιου Τζέρσεϊ, αλλά στο αιώνιο κυνήγι για τον εντοπισμό αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενων αντικειμένων, η ανθρώπινη μαρτυρία είναι συνήθως ο πιο αδύναμος κρίκος.
THE LIFO TEAM
Πέγκυ Αντωνάκου: Στην Google θα ξεκλειδώσουμε ερωτήσεις και αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε

Good Business Directory Vol.5 / «Στην Google θα ξεκλειδώσουμε αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε»

Η γενική διευθύντρια της Google για τη ΝΑ Ευρώπη, Πέγκυ Αντωνάκου, περιγράφει πώς η τεχνολογία και η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξουν τη ζωή μας τα επόμενα χρόνια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

6 σχόλια
Δεν θα το έλεγα ευρηματικό.Πρόκειται για παραλλαγή του http://www.milliondollarhomepage.com/ που είχε κάνει ένας 21χρονος Άγγλος to 2005, πουλώντας 1 εκατομμύριο pixels προς $1 έκαστο.
Προφανώς στηρίζονται στην φήμη μιας τρελής ιδέας και ενός διάσημου ρολογιού τα παιδιά, αν αυτό καταφέρει να γίνει γνωστό από στόμα σε στόμα.Και όπως λέει σωστα το άρθρο στην αρχή "στην εποχή των social media όλα είναι πιθανά". Από περιέργεια και μόνο θα μπουν να το δουν και θα ξαναμπούν πολλές φορές για να βλέπουν αν τελικά μπορεί να πιάσει και πώς πάει το concept.Αρκεί βέβαια να καταφέρουν να το κάνουν να συζητείται ανα τον κόσμο.