ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Tη μεγαλύτερη φασαρία την κάνουν όσοι έχουν τη λιγότερη ανάγκη

Tη μεγαλύτερη φασαρία την κάνουν όσοι έχουν τη λιγότερη ανάγκη Facebook Twitter
38

Δεν ισχύει απαραίτητα σαν γενικός κανόνας σε κάθετί που γίνεται γύρω μας, όμως ένα κείμενο που διάβασα πριν λίγο στο Facebook με έκανε να χαμογελάσω πικρά - γιατί ξέρω πολλούς τέτοιους ανθρώπους, που θεωρούν ότι όποιος φωνάζει πιο δυνατά έχει το απόλυτο δίκιο...

 

 

Του Palmos [via]

 


Σήμερα το πρωί, στη Σταδίου, οι δημοτικοί αστυνομικοί με τις σειρήνες τέρμα έκαναν πορεία διαμαρτυρίας για τη μετάταξή τους. Προσοχή, όχι απόλυση, αλλά μετάταξη σε άλλο πόστο! Θυμήθηκα λοιπόν μια παλιά ιστορία:

Όταν ήμουν φοιτητής, πήγαινα καμιά φορά στις γενικές εφημερίες των νοσοκομείων για να δω από κοντά τα επείγοντα περιστατικά. Ήταν απ'τις σοφότερες κινήσεις που έχω κάνει. Αυτά που μαθαίνεις στη γραμμή του πυρός κανένα βιβλίο δεν μπορεί να στα δώσει.

Θυμάμαι κάποτε στο Ιππποκράτειο, στη Σαλονίκη, το χαμό έξω απ'το παθολογικό. Ένας γιατρός βγήκε στο διάδρομο για διαλογή. Αδιαφορώντας πλήρως για όσους κραύγαζαν "πεθαίνω", "πονάω", "μα πότε θα εξεταστούμε" και λοιπά παρόμοια, κοντοστάθηκε δίπλα από μια γιαγιά που καθόνταν αμίλητη στη γωνιά της. Αμέσως την έβαλε στο εξεταστήριο κατά προτεραιότητα, αδιαφορώντας επίσης για αντίστοιχες κραυγές του τύπου "ήταν η δική μου σειρά", "εγώ ήρθα πρώτος" κλπ.

Φυσικά είχε δίκιο: η γιαγιά λόγω σοβαρής δύσπνοιας αδυνατούσε σχεδόν ν'ανασάνει, πόσω μάλλον να φωνάξει... 


Παρατηρώντας την έκπληξή μου, μου έδωσε το μάθημα της βραδιάς, αλλά και μια απ'τις βασικότερες αρχές της θεραπευτικής: "οι βαριά άρρωστοι, αυτοί που μας χρειάζονται περισσότερο, κάνουν τη λιγότερη φασαρία. Δεν τους το επιτρέπει η κατάστασή τους. Αυτούς πρέπει να ψάχνεις πρώτα, όχι τους φωνακλάδες".

Χρόνια αργότερα, διαπίστωσα πως ο κανόνας αυτός έχει γενικότερη ισχύ: τη μεγαλύτερη φασαρία την κάνουν όσοι έχουν τη λιγότερη ανάγκη!

 

 

 

 

38

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

17 σχόλια
μια διαρκής ανακύκλωση μίσους τα σχόλια...αλλά, πέρα από το γεγονός ότι το "να καεί ο κήπος του γείτονα κι ας μην έχω εγώ τίποτα" είναι στη φύση του έλληνα, το προκαλεί και το ίδιο το άρθρο: μια παραβολή που δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο που θέλει ο γράφων να πραγματευτεί. Το ξεκινάει με την παραβολή του ασθενούς και του γιατρού, για να συγκινηθείς και το φτάνει στις διαμαρτυρίες των εργαζομένων. Δεν είναι η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη στήλη με κάνει να απορώ με τον τρόπο (έμμεσο, όπως εδώ ή άμεσο, όπως κάπου ένα χρόνο πριν π.χ.) που ειρωνεύεται, στιλιτεύει και "μαυρίζει" τον όρο "διαμαρτυρία".
Κάτσε να βγάλουμε το ζουμί από αυτό. Παρατηρεί κάποιος μερικούς ανθρώπους, για την ακρίβεια ΕΝΑΝ άνθρωπο και διαπιστώνει πως ενώ έχει σοβαρό πρόβλημα, δεν διαμαρτύρεται. Κι αυτό επειδή αυτό το άτομο δεν μπορεί καν καλά-καλά να ανασάνει. Στην κοινωνία πολλοί άνθρωποι διαμαρτύρονται.Κάτσε να ενώσουμε τώρα αυτά τα δύο.Λοιπόν. Έχουμε και λέμε. Αφού ένας άνθρωπος υπέφερε πολύ και δεν διαμαρτυρήθηκε, όσοι διαμαρτύρονται εντόνως, δεν υποφέρουν αρκετά.Πρόκειται για μια άποψη post hoc ergo propter hoc. Μια τρομερά ανεγκέφαλη γενίκευση, εντελώς αβάσιμη. Κανένα επιχείρημα ή προσπάθεια λογικής εξήγησης. Το μόνο που περιλαμβάνει το κείμενο είναι αυθαίρετο συμπέρασμα μέσω συναισθηματισμού. Δεν υπάρχει απολύτως καμία λογική σύνδεση των σκέψεων του συντάκτη.ΥΓ. Αν έχουμε δύο γυναίκες. Που την ίδια στιγμή βιάζονται και οι δύο και η μια ουρλιάζει αλλά η άλλη υποφέρει σιωπηλά, τότε η πρώτη δεν βιάζεται αλλά απλά φχαριστιέται το γαμ*σι; ΥΓ2. Πέραν της ανυπαρξίας λογικής, κάθε κείμενο αποσκοπεί κάπου και περνάει ένα μήνυμα. Το μήνυμα του κειμένου που καταχειροκροτείται από τους σχολιαστές είναι μια προτροπή να υποφέρουμε σιωπηλά ή μια καταγγελία ότι δεν υποφέρει ο κόσμος αλλά πρόκειται περί ψευδοαντίδρασης; Και αν ο "κανόνας" όπως με περίσσιο θράσος τολμάει ο συντάκτης να βαπτίζει τις ασυναρτησίες του, έχει γενική εφαρμογή, τότε ψευδοαντίδραση είναι ο κόσμος σε Ισπανία, Τουρκία, Βραζιλία, Αίγυπτο; Και όλα αυτά επειδή μια ηλικιωμένη γυναίκα υπέφερε και δεν το διατυμπανούσε ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΛΑ-ΚΑΛΑ ΝΑ ΑΝΑΣΑΝΕΙ;ΣΥΓΝΩΜΗ. ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ;
1. Μια επίσκεψη σε διανυκτερύον δημόσιο νοσοκομείο ξημερώματα Κυριακής θα μας φέρει όλους στα ίσα μας. ΔΕΝ ΈΧΕΤΕ ΙΔΈΑ, ΠΙΣΤΈΨΤΕ ΜΕ.2. Δημοτικοί αστυνόμοι: Φυσικά ρουσφέτια, φυσικά τύποι που χαϊδεύονται με την εξουσία (χωρίς να πολυμπλέκονται στα αιματηρά), φυσικά έχουν δίκιο, τους έταξαν μια ευθεία ζωή και τώρα έχουμε τεθλασμένες.3. Φυσικά δεν υπάρχει θέμα για αυτους ειδικά. Αν κάποιος παρακολουθήσει προσλήψεις, ειδικοί φρουροί και λοιποί μπατσοειδείς προσλαμβάνονται συνεχώς. Ετούτοι, έχοντες σχετική προϋπηρεσία θα προτιμηθούν πάραυτα. Προσοχή: Με όλη την μανούρα για μετατάξεις, διαθεσιμότητα, κινητικότητα κλπ., το αστυνομικό σώμα παραμένει αλώβητο, έχοντας διαρκώς ανάγκες για καινούριους υπαλλήλους (ναι των 500 ευρώ, ΘΕΛΟΥΝ και πάνε). 4. Φυσικά, Δυνάμει ΧΑυγίτες
καθομαι και διαβασω τα σχολια σας και αναρωτιεμαι σε τι κοινωνια ζω εχω δουλεψει και εγω στον ιδιωτικο τομεα 12 ωρες τη μερα εχω υπαρξει και ανεργη εχω περασει απο ολα τα σταδια επισης βλεπω την ανεση με την οποια τσουβαλιαζεται ολα τα ατομα που ανηκουν σε ενα σωμα επειδη ο ρολος του ειναι αχαρος προς εσας ουτε εμενα θα μου αρεσε να τρωω κλησεις και να κατηγορω τους αλλους γιατι παρακαρα πανω σε ραμπα η πεζοδρομιοειναι τοσο ευκολο να κρινουμε οταν δεν γνωριζουμε πολλα πραματα το δυσκολο ομως ειναι η αυτοκριτικη !!!
Η ανεση με την οποια εμεις τσουβαλιαζουμε τους δημοτομπατσους ειναι ευθεως αναλογη με τη δικη σας ανεση να μοιραζετε κλησεις τριακοσιων ευρω σε ανθρωπους που δεν ξερετε, και φυσικα αδιαφορειτε, αν εχουν τρια ευρω να παρουνε τσιγαρα.
Εγώ ποτέ δεν κατάλαβα τις κλήσες της Δ.Α και τι διαφορά έχουν από τις κλήσεις της τρχαίας. Εχω φάει μια φορά κλήση και ήταν 80 / 2 = 40 ευρώ, ηταν κλήση τροχαίας. Δεν μου φαίνεται εξωφρενικό για παρανομη στάθμευση [σε χώρο που δεν ενοχλείς, αλλα σε κάθε περίπτωση παρανομη] και ούτε γκρινιάζω γι αυτο. Ας κοβουν κλησεις. Αλλά η τροχαία δεν αρκεί; Κι ύστερα, τις κόβουν; Κι ύστερα εκτός απο κήσεις τι άλλο εχουν να κανουν [και ΚΑΝΟΥΝ;]. Αν θέλει ένας ιδιώτης να πληρώνει κάποιον για να κάθεται [και υπάρχουν τέτοιοι σοβαρα, πχ αυτοι που πληρώνουν τις "γλάστρες" στα μπαρ] προβλημα του. Αλλα το δημόσιο δεν δικαιολογείται να πληρώνει κόσμο για να κάθεται. Ας δίνει εποδόματα ανεργίας. Ας δίνει επιδόματα στους νεους εργαζόμενους να ανοιξουν μια επιχειρηση. Ας δίνει διευκολύνσεις. Αλλά από το φόρο μου λεφτά για να βολεύεται ο κάθε νεαρούλης ωχαδερφακοτεμπελάκος που αν δεν κάνει αυτο "δεν εχει στον ηλιο μοιρα" [γιατι αραγε;] δεν επρεπε να βγαίνουν.
emili, θα ηθελες να ηξερες σε ποια κοινωνια ζεις; Να σε ρωτησω εγω κατι. Δεν ντρεπεσαι που ζεις εις βαρος του κοινωνικου συνολου; Που εχεις και το θρασσος να απαιτεις να πληρωνεσαι εφ ορου ζωης για να καθεσαι σε εναν οργανισμο που δημιουργηθηκε μονο και μονο για να τακτοποιησει ψηφοφορους; Καμμια ντροπη, τιποτα; Μονο ο εαυτουλης μας, ε;
Πως βγαζεις το συμπερασμα οτι επειδη ειναι η κοπελα στη δημοτικη αστυνομια ζει εις βαρος του κοινωνικου συνολου; ουτε καν την ξερεις και παρολαυατα υποπιπτεις στις γενικευσεις που σου σερβιρει η κυβερνηση και τα παπαγαλακια της. Αυτοι δλδ δε ζουν εις βαρος του κοινωνικου συνολου; Αυτοι που τωρα καταργουν τη δημοτικη αστυνομια δεν ειναι οι ιδιοι που τη δημιουργησαν; δεν ειναι οι ιδιοι που διορισαν και δικους τους εκει μεσα με ρουσφετια; και ξαφνικα μεταμορφωθηκαν σε αδιαφθορους που θελουν να υπερισχυσει η διαφανεια! Το "υπερτροφικο δημοσιο" ειναι λεει ο λογος που χρεοκοπησε η χωρα... Κοιτα να δεις, και γω που νομιζα οτι ο λογος ειναι οτι πληρωνουμε για να κλεινουμε τις μαυρες τρυπες και τα χρεη των τραπεζων, που οσα χρηματα κι αν τους εχουμε δωσει δε λενε να ανακαμψουν με τιποτα... Ολοι οι φοροι που πληρωνουμε αυτη τη στιγμη δεν πανε στο δημοσιο, πανε στις τραπεζες. Κι αν νομιζετε οτι αυτες ειναι αδιαφθορες, κουνια που σας κουναγε!
δεν ειμαι κλεφτης για να ζω σε βαρος του συνολου πληρωνω τους φορους μου εξυπνακια σπουδασα εργαστηκα στον ιδιωτικο τομεα βγηκε η προκυρηξη εδωσα τα χαρτια μου περασα τα αγωνισματα πηγα στη σχολη 6 μηνες και εγινα αυτο που εσυ κατηγορεις εσυ τι εγινες?επικριτης ολων???
αρη οταν ψαχνειs να δειs ποιοs φτωχοs πειναει-κυριολεκτικα ΄η μεταφορικα-περισσοτερο αντι να ψαξειs ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ οι φτωχοι οδευουμε προs ολοκληρωτικη εξαθλιωση ενω οι πλουσιοι κερδιζουν ΚΑΙ απο την εξαθλιωση μαs,κρυβειs το πραγματικο προβλημα που διαλυει την ...<<ανθρωπινη>> καπιταλιστικα ευρωπη και ειναι η φυση του συτηματοs που ζουμε.
Δυστυχως πολλοι φωναζουν οχι γιατι υποφερουν, αλλα για να καλυψουν, να κρυψουν, και να συνεχισουν τα ιδια. Φωναζουν "εξω οι κλεφτες", ενω δεν πληρωνουν εφορια! Κλαινε οτι δεν εχουν, ενω στην πραγματικοτητα το μονο που ΔΕΝ εχουν ειναι προβληματα (τα οποια παραχωρουν απλοχερα στους αλλους). Τρια σπιτια πληρωμενα, καταθεσεις, αυτοκινητα, διακοπες, κλπ, και την ιδια στιγμη πεινανε(!) Εαν το "Οι Αθλιοι", ειχε γραφτει με βαση αυτα τα ατομα που λενε ταχαμου οτι πεινανε, το βιβλιο θα θυμιζε κατι σαν ενα κραμα περιοδικων, κατι μεταξυ Architectural Digest, Travel & Leisure, και Bon Appetit !!!
@ Jijics Δυστυχως εχεις δικιο σ' αυτο που λες. Ο κοσμος ομως θα πρεπει καποια στιγμη να αποφασισει να μην κλεινει τα ματια και να μαθει να ξεχωριζει. Αλλο αυτος που υποφερει πραγματικα, κι αλλο αυτος που εχει Gucci αλλα "υποφερει" επειδη θελει επιπλεον Burberry, Armani και Valentino! Δεν μπορει γιατρος στο Κολωνακι να εχει λιγοτερο εισοδημα απο συνταξιουχο! Ημαρτον! Ουτε σε ιστοριες κινουμενων σχεδιων του Disney δεν γινονται αυτα, και ομως πολλοι εχουν το θρασος να τα πασαρουν ως πραγματικοτητα, και οσο κλεινουμε τα ματια τοσο και πιο πολυ θα υποφερουν αυτοι που δεν φταινε. Αυτοι που πραγματικα υποφερουν, θα παρουν μια μεγαλη ανασα ανακουφισης μονο οταν σταματησουμε να κανουμε τα "στραβα ματια", ετσι ωστε οι κλεφτες και οι ψευτες ν' αναγκαστουν να σταματησουν τις πονηριες τους και τα κροκοδειλια δακρυα τους.
Αγαπητέ Άρη,το εν λόγω μέτρο είναι μία απο τις σοφότερες και ουσιαστικότερες μεταρρυθμίσεις που θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν. Η μετάταξη τους και επομένως η ενσωμάτωση τους στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη μόνο καλό θα μπορούσε να κάνει. Ενα απο τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα για τους Δήμους είναι πως απαλλάσσονται απο το μισθολογικό κόστος των συγκεκριμένων υπαλλήλων.Ακόμη και για να μην κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας, παρότι αυτός ο θεσμός ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις στην πορεία εκφυλίστηκε...Η μεταφορά τους στην Ελληνική Αστυνομία και η ορθή τοποθέτηση τους σε πόστα ανάλογα με τα προσόντα και τις δεξιότητες τους θα ήταν απλά υπέρ όλων μας. Σε περίπτωση που αυτό συμβεί.Καταλαβαίνω πως το επόμενο σχόλιο μου θα χαρακτηριστεί φθηνή επίθεση μα δεν το έχω ξεχάσει ως εικόνα. Πριν 4- 5 χρόνια και στην κορυφή της Ερμού βρισκόταν ένα μικρού κυβισμού όχημα της Δημοτικής Αστυνομίας με τουλάχιστον 6 - 7 υπαλλήλους σε πλήρη απραξία (καφές και χαλαρή κουβέντα...) Άθελα μου άρχισα να τους παρατηρώ και θέλησα να τους βγάλω φωτογραφία μα το απέφυγα. Πότε αλήθεια, με την αρμοδιότητα του Δημοτικού Αστυνομικού μπόρεσαν να σταματήσουν οριστικά τις παράνομες σταθμεύσεις των ταξί στο κέντρο;Πότε σταμάτησαν τα Ι.Χ. και οι μοτοσυκλέτες όχι μόνο να διασχίζουν την Διονυσίου Αρεοπαγίοτυ μα να αναπτύσσουν προκλητικά ταχύτητα; Ίσως πρόκειται για αναβάθμιση και για μία κίνηση προς την σωστή κατεύθυνση.Φωνάζουμε για τα πάντα, ασκούμε κριτική (όπως και εγώ) μα ας δείξουμε υπομονή και ίσως κάποιες αλλαγές είναι για το καλό μας.Μακάρι οι εν λόγω υπάλληλοι να φώναζαν και για τα μηχανήματα καθαρισμού που υπήρχαν σε αφθονία το ιστορικό έτος 2004 και απουσιάζουν σήμερα καθώς επίσης και για τις αμέτρητες αποθήκες με αναλώσιμα και την απουσία καταγραφής τους ώστε να μην υπάρχουν άσκοπες σπατάλες. Οι ημέρες όπου 5-6 τουλάχιστον υπάλληλοι περιποιούνταν σε χαλαρούς ρυθμούς το γκαζόν μπροστά απο τους Στήλους του Ολυμπίου Διός έχουν και αυτές περάσει. Σίγουρα τα παραπάνω δεν αφορούν τη Δημοτική Αστυνομία μα δείχουν πόσο λάθος είναι κάποιοι μηχανσιμοί στο σύνολο τους.Το δημόσιο στο σύνολο του θα έπρεπε να ασχοληθεί αποκλειστικά με δύο τουλάχιστον σημαντικά κοινωνικά αγαθά: Την Υγεία και την Παιδεία.Όλα τα υπόλοιπα, με τις κατάλληλες νομοθεσίες και περιορισμούς (υπέρ του πολίτη πάντα) θα πρέπει να περάσουν στον Ιδιωτικό Τομέα. Δεν θα ήταν ιδανικό για κάθε ιδιώτη που αναλαμβάνει την διαχείριση ενός Δημόσιου Αγαθού να υπάρχει και η μέσω διαδικτύου αξιολόγηση των υπηρεσιών του απο τους πολίτες;Παραληρώ και ονειρεύομαι...Υ.Γ. Φωτογραφία με graffiti στην περίφημη τριλογία (Πανεπιστήμιο, Ακαδημία και Εθνική Βιβλιοθήκη). Επιβλητικά νεοκλασικά κτίσματα του 18ου θύματα και αυτά ενός "θυμού"... Υπήρξα άνεργος για 26 μήνες, έχω μόλις βρει κάτι σε ημιαπασχόληση(...) και ενώ έχω, όπως όλοι μας, στερηθεί αρκετά πράγματα ο θυμός μου ποτέ δεν έγινε θράσσος και μοχλός αποδόμησης.
Δεν μπορώ να γνωρίζω εκ των έσω τα περί δημοτικής αστυνομίας και σίγουρα όποιος δεν είναι σε μια θέση δεν μπορεί και να μιλά με σιγουριά. Αλλά απο έξω, η θέση μου είναι οτι αντί για μετάταξη, η απόλυση και η παύση όλου του θεσμού θα ήταν κάτι εξαιρετικό κατά τη γνώμη μου. Ως πολίτης δεν εννόησα ποτέ το ρόλο της δημοτικής αστυνομίας, πάντοτε το θέμα των κλήσεων συγχεεται με τις κλήσεις της τροχαίας και σχετικά με την αποτελεσματικότητα τους σε ζητηματα δημοτικής αστυνόμευσης πιστευω οτι βρισκονται υπό του μηδενός. Δούλεψα δύο χρόνια σε καφετέρια, δημοτική αστυνομία, και συγκεκριμένα 5 άτομα ήταν συχνότατοι πρωινοι πελάτες, αφιέρωναν περίπου μια με μιάμιση ώρα να πίνουν το καφέ τους με τις στολές από τις 9 μέχρι τις 10μισι περίπου, και όταν έφευγαν και λεγαμε "καλή δουλειά" γέλαγαν. Στην εν λόγω καφετέρια δεν έγινε ποτέ έλεγχος για το κάπνισμα, τις άδειες, την καταπάτηση του κοινόχρηστου χώρου. Εξω απο την καφετέρα κάθε δευτέρα είχαμε τσιγγανους που πουλούσαν χαλιά. Δεν με νοιάζουν οι τσιγγάνοι και δεν ηθελα να κανουν κάτι οι Δημ. Αστ. αλλά τυπικά είναι στην δικαιοδοσία τους να τους "κηνυγησουν". Ουτε αυτο κάνανε. Τί κανανε; Εκοβαν βόλτες και περιοδικά περνούσαν για καφέ. Πολύ συμπαθητικές και ειρηνικες φιγούρες σε σχέση με τους κανονικούς αστυνομικούς - ραμπο, αλλά τόση τεμπελιά, βυσματοσύνη, νωθρότητα και αεργία δεν έχω ξαναδεί. ΟΥΤΕ στους 10 [!!!] κηπουρούς που ήρθαν μια μέρα και αφου επι ένα δίωρο καθάρισαν παρκάκι έκτασης το πολύ 30 τμ. δήλωσαν οτι φτάνει για σήμερα. Τουλαχιστον καθάρισαν, σήκωσαν από μισό κλαδί ο καθένας. Δεν πιστεύω οτι το ένα παράδειγμα είναι ενδεικτικό για γενίκευση, αλλά δεν έχω ακόυσει κανεναν μα κανεναν να υπερασπιζεται τη δημοτικη αστυνομία. Θα ηθελα πολυ να μαθω κάτι, ένα κατόρθωμα, έναν λόγο να είμαι περήφανη για ένα θεσμό που πιστευω έως σήμερα οτι δημιουργήθηκε μονο και μόνο για να βολευτούν διάφοροι. Στο επιχείρημα της αναγκης, όλες οι δουλειές ειναι επιλογή μας. Δεν θα σκεφτόμουν ποτέ να καταταγώ σε σώμα αστυνόμευσης και πειθαρχίας απο συνείδηση. Σερβιρα καφέδες και καθάριζα τουαλέτες με πτυχίο μηχανικού, αλλά στρατο και αστυνομία ποτέ. Ας φύγουμε λιγο απο την αναγκη. Δουλειές υπάρχουν και πέρα απο αυτα.
Αν αυτοί που φωνάζουν τώρα φώναζαν και για τα δικαιώματα αυτών που επλήγησαν πρώτοι, τώρα θα είχαν την στήριξη όλων μας. Αν λουφάζουμε και περιμένουμε να έρθει η σειρά μας, το "διαίρει και βασίλευε" θα δουλέψει μια χαρά.Τα οικονομικά δεδομένα της χώρας αλλάζουν, θα πρέπει να λειτουργήσει με λιγότερα χρήματα. Οι οικονομικά ισχυροί πιέζουν ώστε να πληγούν όσο γίνεται λιγότερο και το βάρος να πέσει στους αδύναμους. Όσο πιο χλιαρή είναι η αντίδραση μας, τόσο μεγαλύτερο μέρος του οικονομικού βάρους θα έρχεται προς το μέρος μας μέχρι να βρεθεί το νέο σημείο ισορροπίας.
Αυτό.Ακριβώς αυτό.Όλοι θυμόμαστε να διαμαρτυρηθούμε όταν η φωτιά φτάσει στο σπίτι μας.Όταν καίγεται το σπίτι του γείτονα, σφυρίζουμε ανέμελα και κουνάμε το κεφάλι με αποδοκιμασία γιατί μας ενοχλεί η μυρωδιά. "First they came for the communists, and I didn't speak out because I wasn't a communist. Then they came for the socialists, and I didn't speak out because I wasn't a socialist. Then they came for the trade unionists, and I didn't speak out because I wasn't a trade unionist. Then they came for me, and there was no one left to speak for me."
Αταξινόμητε, έχουν περάσει μήνες από την απάντησή σου αλλά τώρα την είδα και είναι τόσο ηλίθια που έπρεπε να απαντήσω.Αν δεν μπορείς να καταλάβεις κάτι, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μην πεις τίποτα. Το να πεις μια αρλούμπα είναι χειρότερο από τη σιωπή.Πώς μπορείς να βάζεις τους παιδόφιλους στην κουβέντα, ιδιαίτερα από τη στιγμή που δεν κολλάνε σε καμία περίπτωση με το θέμα ή με αυτό που είχε γράψει ο Niemöller (το ότι δηλαδή πρέπει να παλέυεις για το δίκαιο ΚΑΙ των άλλων, όχι μονάχα το δικό σου) είναι πραγματικά απορίας άξιο.Το μήνυμά σου έκανε limit up βλακείας.Πούλα, πούλα.
αρη θα ηθελα να παραθεσω και εγω την αποψη μου στο παραπανω θεμα και αυτο με εβαλε στη διαδικασια να ανοιξω λογαριασμο γενικα αυτες τις μερες εχω ακουσει τα φοβερα σχολια ολων σχετικα με το θεμα της δημοτικης αστυνομιας και θα ηθελα να πω οτι ναι και εγω ανηκω για την ωρα σε αυτο το σωμα στο οποιο μπηκα με διαγωνισμο που εγινε με το πτυχιο που αγωνιστηκα για να παρω και ολα τα λοιπα προσοντα υπαρχει μια γενικοτερη ισοπεδωση οτι ειμαστε ολοι βυσματα και δεν θα πω κατι πανω σε αυτο αλλα ξερω τι δεν ειμαι εγω και αυτο τον διασυρμο τον θεωρω οτι χειροτερο μπορει να κανει ο ενας πολιτης στον αλλο γιατι και εγω πολιτης ειμαι και θεωρω οτι αν υπηρχε στη χωρα σεβασμος του ενος προς τον αλλο μπορει να τα πηγαιναμε και καλυτερα γιατι μπορει εσενα να σου κανει αχρηστος ο δημ αστυνομικος και να τον αντιπαθεις γιατι ο ρολος του ειναι αχαρος αλλα καλο θα ηταν να σκεφτεις οτι οι πιο πολλοι κανουν απο αναγκη αυτη τη δουλεια ασχετως σπουδων και επιλογωνκαι εγω δεν επελεξα να μπω εκει αλλα η ζωη με αναγκασε και σου δηλωνω οτι εχω αναγκη διοτι εγραψες παραπανω οτι φωναζουν οσοι εχουν λιγοτερη αναγκηδεν εχω λυμμενο τιποτα και αναγκη εχω και κυριως δεν πιστευω κατι απο αυτα που λεγονται για μεταφορα στην ελας οποτε δεν μπορεις να μιλς για μεταφορα οταν με σε μια νυχτα εμεις πεσαμε για υπνο με την δουλειας μας σαν μονιμοι υπαλληλοι του δημου και σηκωθηκα με την σκεψη οτι μπορει να μας διωξουν μπορει να στειλουν στην ελλας μερικους του μισους διαφορα ποσοστα με κριτηρια χωρις κριτηρια στο φουρνο με πατατες γι αυτο ναι λοιπον θα φωναξω θα διαμαρτυρηθω θα κανω οτι περναει απο το χερι μου για μενα για σενα για καθε εναν που ειναι και που μπορει να βρεθει στη θεση που ειμαι εγω τωρα και χιλιαδες αλλοι ...
"... σε αυτο το σωμα στο οποιο μπηκα με διαγωνισμο που εγινε.."Ποιος ήταν αυτός ο διαγωνισμός που έγινε; Παραθέστε το σχετικό άρθρο της Εφημερίδας της κυβέρνησης παρακαλώ! Δώσατε εξετάσεις ΑΣΕΠ; Όχι! Για ποιους διαγωνισμούς μιλάμε!"υπαρχει μια γενικοτερη ισοπεδωση οτι ειμαστε ολοι βυσματα και δεν θα πω κατι πανω σε αυτο "Ας υποθέσουμε πως εσείς δεν είστε βύσμα (πράγμα που αδυνατώ να πιστέψω). Η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων σας δεν είναι; Και οι λιγοστές εξαιρέσεις που ενδεχομένως υπάρχουν (πράγμα που επαναλαμβάνω πως αδυνατώ να πιστέψω) τι ακριβώς συνεπάγονται; Πως οι υπόλοιποι μας (μεταξύ των οποίων και χαμηλόμισθοι ιδιωτικοί υπάλληλοι, άνεργοι, ασθενείς κτλ κτλ.) θα πρέπει να χρηματοδοτούν ένα σώμα με ομολογουμένως μηδαμινό έργο που είναι κατά βάση βυσματικό;"... αλλα καλο θα ηταν να σκεφτεις οτι οι πιο πολλοι κανουν απο αναγκη αυτη τη δουλεια ασχετως σπουδων και επιλογων "Με το καλό λοιπόν και στην ΕΑ που σας έχουν περισσότερη ανάγκη. "εμεις πεσαμε για υπνο με την δουλειας μας σαν μονιμοι υπαλληλοι του δημου και σηκωθηκα με την σκεψη οτι μπορει να μας διωξουν μπορει να στειλουν στην ελλας"Έτσι μπράβο. Τώρα λες την αλήθεια. Το θέμα είναι να διατηρηθεί η αργομισθία του "μόνιμου υπαλλήλου του δήμου". Σαφώς και προτιμότερη για τον οποιοδήποτε από την εργασία στην ΕΑ. Και για να μην χάσετε εσείς την αργομισθία και στεναχωρηθείτε θεωρείτε πως ο υπόλοιπος Ελληνικός λαός (μέλη του οποίου τα βγάζουν πλέον οριακά) πρέπει να σας πληρώνει εφ' όρου ζωής. Συγγνώμη αλλά δεν θα πάρω.
ενημερωσου πριν αρχιζεις να κραζεις δεν μιλησα για μεταφορα στην ελας αλλα για απολυση απλα εισαι τοσο κοντοφθαλμος που δεν μπορεις δεις
Οι αρμοδιότητες της ΔΑhttp://www.taxheaven.gr/laws/law/index/law/210Αυτό που σκέφτομαι είναι τώρα με την απεργία της Δημοτικής Αστυνομίας οι πόλεις μας θα γεμίσουν παράνομα σταθμευμένα ΙΧ, λαθρεμπόριο και βρώμα.Για να σοβαρευτούμε όμως όσα καλοκαίρια έχω περάσει στην πόλη από την οποία κατάγομαι στην Ελλάδα μετά την δημιουργία των ΔΑ δεν έχω δει ούτε έναν Δημοτικό Αστυνομικό στον δρόμο. Με κάποιους μάλιστα γνωρίζομαι αφού έχω υπάρξει συμμαθητής. Ο ένας είναι υιός του πρώην αντιδημάρχου της πόλης (προσκείμενος στον ΠΑΣΟΚ), ο άλλος υιός πολιτευθέντα με το ΠΑΣΟΚ (τώρα βρίσκεται στο ΣΥΡΙΖΑ μέσω ΔΙΚΚΗ) και η άλλη κόρη δημοτικού συμβούλου (από ότι θυμάμαι ΝΔ). Κάποιος άλλους τους γνωρίζω φυσιογνωμικά και τους θυμάμαι να συχνάζουν στα εκλογικά γραφεία βουλευτών στις προεκλογικές περιόδους και να βοηθούν στην οργάνωση της προεκλογικής εκστρατείας τους (μοίρασμα φυλλαδίων κτλ.).
Ακριβως ετσι ειναι.Η φτωχια και η δυστυχια ειναι βουβη. Βρσκονται σε ενα σπιτι ανεργων, αγωνιουν να μαζεψουν τα προς το ζην και δεν εχουν χρονο η δυναμη να φωναξουν γιατι προσπαθουν να εξασφαλισουν τα βασικα για τα παιδια τους η τον εαυτο τους.Και δεν τους ακουμε οταν μιλανε γιατι ασχολουμαστε με αυτους που κανουν φασαρια.
Σόρρυ κιόλας, αλλά το κείμενο κινείται στη λογική "τα παιδάκια στην Αφρική δεν έχουν να φάνε, εσύ τι παραπονιέσαι που παίρνεις 400 ευρώ;"Μετάταξη στην Ελλάδα του 2013 σημαίνει απολύσεις, μειώσεις μισθών, αλλαγή προς το χειρότερο των εργασιακών σχέσεων. Καλοί λόγοι για να φωνάξει κάποιος. Υπάρχουν και άλλοι τόσοι που αξίζει να σου βγει η φωνή. Εκτός αν πρέπει να περιμένουμε να πιάσουμε πάτο πρώτα και μετά να διαμαρτυρηθούμε.
Νομίζω ότι αυτό που λέει η παραβολή είναι ότι συχνά (κακώς) ακούγεται αυτός που διαμαρτύρεται πιο πολύ και όλοι προσέχουν (κάκιστα) εκείνον. Όλοι πρέπει να διαμαρτυρηθούν, δεν λέω, υπάρχουν όμως και διαβαθμίσεις στις ανάγκες όπως και σε όλες τις καταστάσεις. Και, δυστυχώς, μερικές φορές, η αξιοπρέπεια κάνει αυτούς με τη μεγαλύτερη ανάγκη να παραγκωνιστούν για χάρη πχ. των δημοτικών αστυνομικών που δεν απολύονται καν, των ταξιτζήδων, των αγροτών που κλείνουν τους δρόμους και πάει λέγοντας.
αυτό είναι δηλαδή το θέμα; να δούμε ποιος την έχει μεγαλύτερη την ανάγκη και να πάρουμε χαρτάκι αντίστοιχης προτεραιότητας για την -αντίστοιχης έντασης- διαμαρτυρία μας; η διαμαρτυρία δεν μοιράζεται με το δελτίο για να'ναι ευθέως ανάλογη του συγκεκριμένου προβλήματος που αντιμετωπίζει προσωπικά ο καθένας μας. η διαμαρτυρία του καθενός (πρέπει να) αναφέρεται στα βαθύτερα προβλήματα της κρίσης που πλήττουν το σύνολο της κοινωνίας, όπως η κρίση των θεσμών της δημοκρατίας και της δικαιοσύνης και η κατάφωρη καταπάτηση βασικότατων ανθρώπινων δικαιωμάτων.
Και επειδή αυτός που (θεωρητικά) έχει τη μεγαλύτερη ανάγκη, δεν κάνει τίποτα, τι σημαίνει; ότι κάνει το σωστό;! και γιατί αποδίδεις σε αξιοπρέπεια μια τέτοια στάση; Στην τελική το ερώτημα είναι το εξής: πότε αρχίζεις να διαμαρτύρεσαι; όταν πιάσεις πάτο ή πιο πριν; εγώ λέω πιο πριν.
@Boris kidric Δεν νομίζω ότι εννοεί αυτό ο συγγραφέας του άρθρου.Θέλει να πει ότι φωνάζουν και παραπονιούνται περισσότερο αυτοί που δεν έχουν πραγματική ανάγκη από αυτούς που έχουν.Για παράδειγμα,τώρα με την κρίση πολλοί παραπονιούνται ότι τους έχουν κόψει πολλά χρήματα,ενώ συνεχίζουν να ψωνίζουν ρούχα και να πηγαίνουν ταξίδια και άνθρωποι που δεν ξέρουν αν θα έχουν φαγητό την επόμενη μέρα,δεν μιλάνε καθόλου..Το κακό με τις διαμαρτυρίες,τις πορείες και τις απεργίες στη χώρα μας είναι ότι ο καθένας σκέφτεται ατομικά και όχι συλλογικά για αυτό και δεν πρόκειται να καταφέρουμε κάτι αν συνεχίσουμε να σκεφτόμαστε έτσι..Το ίδιο ισχύει και σε επίπεδο χωρών(δεν υπάρχει συνεργασία/συζήτηση μεταξύ των χωρών που έχουν μνημόνια)...