Σταματάει η έντυπη κυκλοφορία του περιοδικού Newsweek

Σταματάει η έντυπη κυκλοφορία του περιοδικού Newsweek Facebook Twitter
3

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Washington Post, η διεύθυνση του περιοδικού Newsweek αποφάσισε να σταματήσει την έντυπη κυκλοφορία, ύστερα από 80 χρόνια παρουσίας.

Το περιοδικό θα είναι διαθέσιμο εξ ολοκλήρου σε ψηφιακή μορφή, ενώ το πρώτο ηλεκτρονικό τεύχος θα είναι έτοιμο από τις αρχές Ιανουαρίου.

Εκτός από τη μετάβαση, θα αλλάξει και η δημοσιογραφική αντίληψη του περιοδικού, καθώς θα είναι διαθέσιμη μόνο μια παγκόσμια έκδοση.

Όσοι ενδιαφέρονται να διαβάσουν από τον επόμενο χρόνο το γνωστό περιοδικό, το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να πληρώσουν τη συνδρομή που προβλέπει το Newsweek και στη συνέχεια να κατεβάσουν το ψηφιακό αρχείο, το οποίο θα μπορεί να το ανοίξει από tablet, e-book reader ή από τον υπολογιστή.

3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

TV & Media / Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

Οι εταιρείες στοιχημάτων συνήθως τοποθετούν χώρες, όπως η Σουηδία, μεταξύ των κορυφαίων διεκδικητών στις αποδόσεις στοιχημάτων της Eurovision, ακόμη και πριν επιλέξουν τα τραγούδια ή τους καλλιτέχνες που θα διεκδικήσουν τη νίκη
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Γεύση / Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Ο Ελληνοαμερικανός stand-up κωμικός Γκας Κωνσταντέλλης έφτιαξε έναν «βωμό» στα social media για τη μητέρα του και τις συνταγές της, οι οποίες συγκεντρώνονται τώρα σ’ ένα βιβλίο.
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια
Έχω να διαβάσω το Newsweek πολλά χρόνια και έστι δεν μπορώ να κρίνω την τρέχουσα ποιότητα του. Νομίζω όμως ότι η συγκεκριμμένη επιλογή αντανακλά και τη γενικότερη στροφή στην αποκλειστικά ψηφιακή ανάγνωση, πολύ πιό διαδεδομένη στις ΗΠΑ από ότι εδώ.
mentora έχεις δίκιο. Η αλήθεια είναι ότι οι πωλήσεις του δεν ήταν απαραίτητα χαμηλές, αλλά το κόστος για τη (διεθνή) διανομή ήταν δυσβάστακτο και τα διαφημιστικά έσοδα μειωμένα. Δεν είναι τυχαίο ότι "πουλήθηκε" από τη Washington Post το 2010 για μόλις... ένα δολάριο!