ΚΙΝΗΣΗ

Όταν η Ιέρεια του τηλεοπτικού cult μού μίλησε για το Fagazine

Όταν η Ιέρεια του τηλεοπτικού cult μού μίλησε για το Fagazine Facebook Twitter
5

 

Όταν η Ιέρεια του τηλεοπτικού cult μού μίλησε για το Fagazine Facebook Twitter

Η Βίκυ Μιχαλονάκου έχει πολλά χρόνια θητείας στο ραδιόφωνο και την κρατική τηλεόραση και εξίσου σοβαρές σπουδές (Πολιτικές Επιστήμες, Ιστορία της Τέχνης, Δημοσιογραφία, Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία και Μάρκετινγκ). Ωστόσο, αναγνωρίσιμη ευρέως έγινε μέσω της ιδιωτικής τηλεόρασης, μίας μηχανής του κιμά, για την οποία μπορούμε να λέμε σήμερα ότι εκεί, στις αρχές του 1990, κονιορτοποίησε ανθρώπινα ταλέντα, αξίες και συνειδήσεις στο βωμό μίας ανταγωνιστικής κανιβαλιστικής λογικής και αισθητικής. Και όμως! Το "Ερωτοδικείο", που εμπνεύστηκαν από κοινού η Βίκυ και ο ποινικολόγος Βαγγέλης Ναούμης, δεν ήταν απλώς μία εκπομπή. Αγαπήθηκε και μισήθηκε φανατικά, χαρακτηριζόμενο απ' τη μία "η πιο ανατρεπτική σειρά της εγχώριας τηλεόρασης" και "προϊόν υποκουλτούρας" απ' την άλλη! Επί σειρά ετών έπαιξε με τα καταπιεσμένα ένστικτα του μέσου Έλληνα, του μικροαστού που, μπουχτισμένος από τις πραγματικές δίκες και τα πολιτικά σκάνδαλα, ξενυχτούσε για να παρακολουθήσει την παρωδία της προσωπικής καθημερινής του τραγωδίας. Βοήθησαν σ' αυτό, βέβαια, όλα τα μέλη - θαμώνες του εκκεντρικού δικαστηρίου της Βίκυς, από τον θρυλικό Μις Μπούτια και την Πέπη Τσεσμελή μέχρι τον Εθνικό Σταρ Ανδρέα Ευαγγελόπουλο και τον δικηγόρο Λεωτσάκο, πολλοί εκ των οποίων είτε χάθηκαν, είτε ρίχτηκαν βορά στα λιοντάρια της τηλεοπτικής αρένας, είτε συνεχίζουν μέχρι σήμερα ως σκιές του "ένδοξου" παρελθόντος τους. Ποιος μπορεί να ξεχάσει από τους σημερινούς σαραντάρηδες και πάνω, εκείνη τη φοβερή δίκη, στην οποία η Βίκυ μαζί με τον ετεροθαλή αδερφό του Ανδρέα Παπανδρέου, τον Γιώργο, δίκασαν ερήμην της τη Δήμητρα Λιάνη και έσπασαν κάθε ρεκόρ τηλεθέασης; Ωστόσο, πάνω απ' όλα και κατά προσωπική εκτίμηση, η σαρωτική απήχηση του "Ερωτοδικείου" βασιζόταν στην περσόνα της ευφυούς οικοδέσποινας του, της Βίκυς Μιχαλονάκου, της γυναίκας με τη χαρακτηριστική αργή ομιλία και την αξιοζήλευτη φρασεολογία. Στην ακόλουθη αποκλειστική συνέντευξη της, η Βίκυ διατήρησε τον ίδιο τόνο στη φωνή της, προκαλώντας όχι τις φαντασιώσεις μας αυτή τη φορά, αλλά τη διαπίστωση πως πρόκειται για έναν άνθρωπο κόντρα σε κάθε ψευδεπίγραφη κατάσταση και σε κάθε μορφή σοβαροφάνειας ως φορέα ανελευθερίας των πράξεων και του λόγου.

(φωτογραφίες: Γιώργος Στριφτάρης)

Όταν η Ιέρεια του τηλεοπτικού cult μού μίλησε για το Fagazine Facebook Twitter

 

Θα ήθελα να μου λέγατε δυο λόγια για το Ερωτοδικείο, που αποτελεί άλλωστε και την πλέον cult εκπομπή στην ελληνική τηλεόραση. Ποια ήταν η αρχική ιδέα του;

Ήταν μια εκπομπή πριν από την εποχή της, παραισθησιογόνα, εκρηκτική  που βασίστηκε σε μια ιδέα ασύμβατη με τον καθωσπρεπισμό και την υποκρισία περί Δικαίου και Δικαιοσύνης, τραγική, τραγελαφική , ειρωνική αχαλίνωτη.

Παρόλο που κατηγορηθήκατε για trash πιστεύετε οτι επηρεάσατε την μετέπειτα αισθητική της ελληνικής τηλεόρασης;

Η Ελληνική Τηλεόραση υιοθέτησε το προπατορικό αμάρτημα, του δήθεν trash, μετέπειτα μεγαλοπρεπώς σε δελτία, αντιδελτία, πρωινάδικα και ορθάδικα.

Πώς ήταν για σας το γεγονός των αφιερωμάτων που σας έγιναν από το CNN, τα γαλλικά και τα γερμανικά κανάλια;
Τα ξένα κανάλια, το Γαλλογερμανικό ARTE - αμερικανικά και αγγλικά κανάλια, όχι μόνο μου πήραν συνεντεύξεις, αλλά  πρόβαλαν και  αποσπάσματα της εκπομπής  «ΣΤΟ ΕΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ». Συγκεκριμένα, το αμερικανικό κανάλι Turn on TV-4 μου ζήτησε συνεργασία και συμβόλαιο με αστρονομικά ποσά για τα ελληνικά δεδομένα. Πιστεύω ότι τα ξένα κανάλια ενδιαφέρθηκαν, ιδιαίτερα για την πρωτοτυπία του concept και της ιδέας, αναγνωρίζοντας ότι από την αρχαία μήτρα της Ελλάδας κυοφορούνται ακόμη τηλεοπτικές ιδέες με φιλοσοφική διάσταση. Έρως πατήρ πάντων, δια να παραφράσω τον Ηράκλειτο

Έχετε κρατήσει επαφή με κάποια από τα άτομα εκείνα των εκπομπών σας;

Οι πρωταγωνιστές του ΕΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ αποσύρθηκαν  πολύ φοβούμενοι,  στιγματισμένοι ίσως άλλοι, και κατέφυγαν εις τα τηλεοπτικά εκδοροσφαγεία, αφού επιμολύνθηκαν με την τηλεοπτική μανία.Εγώ δεν υιοθέτησα τον ορισμό του gay ακρίτως… Υιοθετώ ακόμη την άποψη του χαριέστατου τσαχπίνη, ταλαντούχου, υπερβατικού συνανθρώπου που αμύνεται πολλές φορές, λοιδορούμενος από τις φωνές της υποκρισίας του ευσεβισμού και ίπταται αενάως των αστικών, υποκριτικών συμβάσεων του βίου.

Γι' αυτό οι gay σας αγαπούν τόσο πολύ;

Ίσως με αγαπούν γιατί έχω άδολη αγάπη και ανεπιτήδευτη επικοινωνία μαζί τους. Ίσως  γιατί και εγώ  έχω κάνει τις υπερβάσεις μου έξω από τα πλαίσια του καθωσπρεπισμού. 


Ανάγκη υπέρβασης σας ώθησε να προβάλλετε το στοιχείο του ''διαφορετικού'' εκείνα τα χρόνια;

Το ''διαφορετικό'', το gay στοιχείο ήταν πάντα καταπιεσμένο, συκοφαντούμενο στην ελληνική ενδοχώρα, ενώ είναι ένα κομμάτι της κοινωνίας  δημιουργικό και ανεξάρτητο. Ίσως, γιατί διέβλεπα μία ανθρωποβόρα διάθεση από ένα συντηρητικό κατεστημένο άκρως υποκριτικό και πολλές φορές αμαρτωλό και ένοχο. Τι είναι τελικά, ο ανδρισμός, τα παντελόνια που φοράνε οι άνδρες ή η μαγκιά της ψυχής και το μεγαλείο της καρδιάς;

Όταν η Ιέρεια του τηλεοπτικού cult μού μίλησε για το Fagazine Facebook Twitter

Θεωρείτε τον εαυτό σας gay icon;

 Ίσως,  μία μαγική εικόνα  ενός αγοροκόριτσου με ρίγες  στη Μάνη, γενέτειρα των γονιών μου, και περπάτημα στο Πειραιά, όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα, όχι απαραίτητα αλάνι,  αλλά ούτε και χαρμάνι...

Είχατε προβλήματα στον επαγγελματικό και προσωπικό τομέα λόγω συναναστροφής με trans και gay άτομα; 

Πολλές φορές οι κοινωνικές συμβάσεις δημιουργούν προβλήματα σε επίπεδο συναναστροφής και σημειώνεται ένας ιδιότυπος ρατσισμός κατά των gay και των δημοσιολογούντων παραφυάδων τους. Η νεοελληνική κοινωνία είναι φοβική, η άγνοια, ο κοινωνικός φόβος, γεννάει αποκλεισμούς και επιθετικότητα!

 

Υπάρχει κάποιο από τα άτομα εκείνα που θυμάστε και θαυμάζετε;

Ότι υπήρξε για τις Αθηναϊκές εταίρες η μακαρίτισσα η Γαβριέλα, για τους transκαι gayδιαχρονικό σύμβολο είναι η Αλόμα ως πρωτοπόρος της συνδικαλιστικής τους και κοινωνικής απελευθέρωσης.  Ο Αλόμα είναι το Τσε του πεζοδρομίου . Επαναστάτης με αιτία ενάντια στις συντηρητικές, κοινωνικές, υποκριτικές συμβάσεις.

Πώς βλέπετε την κατάσταση σήμερα, θα λέγατε ότι ειναι καλύτερη η ζωή των gay συγκριτικά με τότε;

Σε εποχές Μνημονίου και χρεοκοπίας, ίσως οι  gay πρέπει να διεκδικήσουν πλήρη πολιτικά, κοινωνικά δικαιώματα και να δράσουν στην κεντρική πολιτική σκηνή. Τελικά, και για τους χρεοκοπημένους Έλληνες, και για τους gay ο ήλιος καίει.

 

Όταν η Ιέρεια του τηλεοπτικού cult μού μίλησε για το Fagazine Facebook Twitter

 

Κατά πόσο συμβάλλατε εσείς σ' αυτό;

Εμείς ως εκπομπή θέλαμε να καταδείξουμε, ότι αντιμετωπίζεται ρατσιστικά το κίνημα των ομοφυλοφίλων στην Ελλάδα, ότι υπάρχει κατάφωρη παραβίαση θεμελιωδών ατομικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Η σεξουαλική-ερωτική απελευθέρωση είναι ευρωπαϊκό κεκτημένο. Ένα μήνυμα για πολλούς αποδέκτες σ’ όλους εκείνους που προβάλλουν το μείζον ως ελάσσον, δηλαδή αν οι ερωτικές «παρεκκλίσεις» χωράνε στο κοινωνικό πολιτικό γίγνεσθαι. Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριτές!

Στην Ελλάδα του ΔΝΤ και της οικονομικής εξαθλίωσης, αν θα δικάζατε κάποιον σήμερα ποιος θα ήταν αυτός; 

Αυτός ο οποίος συγκεντρώνει φύσει και θέσει, αλλά και εκούσια προσφέρεται λόγο πληθωρικότητας  ως ιδανικός κατηγορούμενος, είναι ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος. Προκλητικός αθυρόστομος με DNA δικτάτορα παππού. Από τον παππού στον εγγονό πάει το αμπέλι πάει και το κοπέλι. Και επειδή στην χρεοκοπημένη Ελλάδα, οι πολιτικοί ευημερούν και οι αριθμοί και οι άνθρωποι δυστυχούν, και επειδή η ΤV εκπορνεύεται, πτωχεύει δυστυχώς, καταδικάζουμε : Την εκπορνευόμενη πολιτική της μίζας, της αρπαχτής και της χορηγίας επιβάλλοντας την ποινή της δημόσιας διαπόμπευσης δια γιαουρτώματος σε τινές των εκπροσώπων της πολιτικής. Ρίχνουμε στην πυρά τους υποκριτές, τους χειραγωγούς-εκπορνευτές των συνειδήσεων, τους σωματέμπορους και κράχτες των ψυχών και συνειδήσεων που παρελαύνουν σαν μαγικά ξωτικά σ’ ένα γυάλινο κόσμο, πουλώντας την πραγμάτια τους ζητώντας σαν αντάλλαγμα τον οβολό της τηλεθέασης.

Όταν η Ιέρεια του τηλεοπτικού cult μού μίλησε για το Fagazine Facebook Twitter
Γνωρίζατε ότι ο αείμνηστος Μάνος Χατζιδάκις παρακολουθούσε ανελλιπώς τις πρώτες trash εκπομπές; Λέγεται ότι είχε σοκαριστεί από το καινούργιο αυτό τηλεοπτικό είδος, χωρίς να γνωρίζουμε τι θα έλεγε αν παρακολουθούσε τη σημερινή ελληνική τηλεόραση...

Πολλοί άνθρωποι των γραμμάτων και των τεχνών με λεπτό χιούμορ και αισθητικές διαδρομές, λυκαυγούς της νεότητας, λάτρεψαν το ΕΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ γιατί ήταν το αντεστραμμένο κάτοπτρο μιας κοινωνίας σε παράκρουση. Ο αείμνηστος Μάνος Χατζιδάκις πέθανε τον Ιούνιο του 1994  (ΕΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ 1997 -1998) αλλά ευτύχησα ως δημοσιογράφος στην ΕΤ-1 να του πάρω συνέντευξη, να τον γνωρίσω, να μου κάνει την μεγάλη τιμή να τον συντροφέψω και εγώ μαζί με τις γνωστές του παρέες «διανοητών» της εποχής εκείνης στα αξέχαστα «μαγικά» νυχτοπερπατήματα του. Πέρα από το εκτόπισμα της πολυσύνθετης προσωπικότητας του και της υψηλής δημοφιλίας του ως δημιουργός, που έτυχε διεθνούς αναγνώρισης , ήταν ένας επαναστάτης για την εποχή του με πολύ λεπτό χιούμορ. Μη ξεχνάμε ότι όταν ήταν διευθυντής του Γ’ Προγράμματος είχε αποφανθεί για τον τάλαντο της φωνής του Γιάννη Φλωρινιώτη με πολύ κολακευτικά σχόλια όπως: «Ένας αστροναύτης του μουσικού μας χώρου που η φωνή του απογειώνεται…»

Ας κλείσουμε με τη σημερινή εκπομή σας και ότι άλλο ετοιμάζετε. Είστε ευχαριστημένη, νοσταλγείτε το Ερωτοδικείο καθόλου;
Από τον Σεπτέμβρη του 2010 η εκπομπή μου ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΕΩΝ- μια εκπομπή κοινωνικοπολιτικής  έρευνας και καταγγελίας, προβάλλεται κάθε Σάββατο λίγο μετά τα μεσάνυχτα από την συχνότητα του Kontra Channel. Μια εκπομπή πειραματόζωο σαν την Ελλάδα που έχει υποστεί το ΔΟΓΜΑ ΣΟΚ  και η κοινωνία και η οικονομία  βρίσκεται κάτω από ένα συνεχές ηλεκτροσόκ. Η Ελλάδα μια χάρτινη φιγούρα που σιγοκαίει στο ταμπλό του Διεθνούς Χρηματιστηριακού Καζίνου. Πειραματίζομαι τηλεοπτικά στην Ελλάδα του χθες που δεν έχει αύριο προσπαθώντας να δείξω τις κρυφές πληγές του νεοελληνικού κοινωνικού σώματος, μιας Ελλάδας που αιμορραγεί μαζοχιστικά υπό το βάρος της Κατοχής του Δ΄ Ράιχ. Κάνουμε αντίσταση σε  κάθε περίπτωση, στη λαϊκή αγορά των media. Όσο για το ερώτημα σας εάν νοσταλγώ το ΕΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ απαντώ: Η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται ως φάρσα, πολλές φορές εκδικείται τους επίγονους και τους απόγονους των μαχών και των ιδεών. Νοσταλγώ, μόνο, την χαμένη ελληνική ταυτότητα, του  φραμπαλά και του φραπόγαλου. Χωρίς βάρη, χρέη, δάνεια και οικονομικούς δολοφόνους.

_____________

* Το gay περιοδικό Fagazine κυκλοφόρησε από τα τέλη του 2010 μέχρι το καλοκαίρι του 2011. Ήταν free press στηριζόμενο βασικά σε τρεις ανθρώπους: Τον δημοσιογράφο Γιώργο Τσιτιρίδη και τον γραφίστα Άρη Μπατσιούλα από τη Θεσσαλονίκη και τον φωτογράφο-ηθοποιό Γιώργο Στριφτάρη από την Αθήνα. Με μεγάλη προθυμία ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση του φίλου Τσιτιρίδη, ακτιβιστή gay, για να κάνω τις συνεντεύξεις σε κάθε τεύχος. Του είχα βάλει μόνο έναν όρο θυμάμαι: Να μη μου δίνει ''συμβατικά'' πρόσωπα, ασχέτως αν είχαν προβληθεί πολύ ή λίγο από τον gay Τύπο, όπως και επίσης ασχέτως αν ήταν gay ή όχι. Έτσι, κατάφερα να πάρω μερικές από τις καλύτερες μέχρι σήμερα συνεντεύξεις μου από την Εύα Κουμαριανού και τη Σαβίνα Γιαννάτου μέχρι την Κατερίνα Στανίση, αλλά και τον...Αλέξη Τσίπρα. Μάλιστα, επειδή συχνά δεν ήμουν αρκετά καταρτισμένος σε αμιγώς gay ζητήματα, κάποιες από τις ερωτήσεις - όποτε οι συνεντεύξεις ειδικά γίνονταν μέσω email - τις βγάζαμε μαζί με τον Τσιτιρίδη. Τη συνέντευξη με τη Βίκυ Μιχαλονάκου, που μόλις διαβάσατε, την είχα φχαριστηθεί! Πολύ κιόλας! Λίγες μέρες όμως μετά τη δημοσίευση της δέχτηκα μηνύματα από φίλους του αντιεξουσιαστικού χώρου που την έλεγαν άσχημα και σε μένα και σε εκείνη, επειδή σε εκπομπή της είχε συνομιλήσει με ακροδεξιούς. Θα μπορούσε να απαντήσει η ίδια φυσικά, αν εγώ γνώριζα κάτι τέτοιο και οπωσδήποτε τη ρωτούσα σχετικά. Καλώς ή κακώς, όμως, η συνέντευξη είχε πραγματοποιηθεί ήδη και μέχρι σήμερα παραμένει - πιστεύω - μια φιλική κουβέντα, όλο χιούμορ, με την πιο cult περσόνα της ελληνικής TV.

 

5

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

5 σχόλια
Ουάου η συνέντευξη !Ανατρεπτική με τρέλα η Μιχαλονάκου ,στραμπουλήχνει τον εγκέφαλο των καθωσπρέπει , ευσεβιστών,υποκριτών ,αγγουρόξυλων πολιτικώς ορθών -μέσα σ'αυτούς συμπεριλαμβάνονται και κάποιοι ξυνοί αντιεξουσιαστές που με το ξύλινο πλέον προ πολλού λόγο τους θέλουν να επιβάλουν δια της βίας τη σταλινοπρεπέστατη "λογική" τους σε όλα τα ανήσυχα πνεύματα.Ως γνωστόν κάποιοι τύποι είναι μανιώδεις χρήστες του ελευθεροκτόνου προοδευτικόμετρου ...και αλίμονο σε όποιον την έχει μικρή {την "προοδευτικότητα" }.