"Sympathize" θα είναι το νέο "Like" στο Facebook;

"Sympathize" θα είναι το νέο "Like" στο Facebook; Facebook Twitter
3

Πως θα σας φαινόταν, όταν κάποιος από τη λίστα των φίλων σας, συνόδευε ένα post με ένα αρνητικό συναίσθημα, να είχατε την επιλογή "κουράγιο" ή "ταυτίζομαι" ή "συμπονώ",  αντί για το παραδοσιακό "like";

Η ιδέα αυτή ίσως να μην υλοποιηθεί ποτέ από το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο, όμως προτάθηκε στα πλαίσια μιας ημερίδας μεταξύ των εργαζομένων του facebook, με τίτλο "Compassion Research Day" (κλικ στο σύνδεσμο για να τη δείτε). Εκεί οι εργαζόμενοι μοιράζονται τις εμπειρίες και τις ιδέες τους σχετικά με το συναισθηματικό κομμάτι των σχέσεων που δημιουργούνται στο κοινωνικό δίκτυο. 

Σύμφωνα με την ιδέα που έπεσε στο τραπέζι, όταν κάποιος χρήστης μοιράζεται ένα αρνητικό συναίσθημα από τη λίστα των feelings, θα ενεργοποιείται κάτω από το post ένα νέο εικονίδιο με τίτλο "Sympathize".

Προς το παρόν, σύμφωνα με το δημοσίευμα του BBC, η ενεργοποίηση μιας τέτοιας επιλογής δεν είναι στα άμεσα σχέδια του facebook, ούτε όμως και η επιλογή "dislike",που αποτελεί απαίτηση πολλών χρηστών, εδώ και αρκετό καρό.

Τech & Science
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι άνδρες ίσως είναι πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες, σύμφωνα με έρευνες

Τech & Science / Είναι οι άνδρες πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες; Τι λέει η επιστήμη

Αν και οι αντιλήψεις έχουν εξελιχθεί προς μια πιο ισότιμη προσέγγιση στις σχέσεις, παραμένουν έντονα τα στερεότυπα που παρουσιάζουν τους άνδρες ως πιο ρομαντικούς, επειδή αυτό αναμένεται από αυτούς
LIFO NEWSROOM
ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Τech & Science / ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Το αλκοόλ προκαλεί 800.000 θανάτους ετησίως στην Ευρώπη αλλά μόνο ένα μικρό τμήμα του πληθυσμού γνωρίζει τους κινδύνους, αναφέρει σε ανακοίνωσή του o Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Στο facebook δεν έχουμε να κάνουμε με απλά ένα video ή μια εικόνα που ανεβάζει ο καθένας, αλλά και με σελίδες που έχουν διαφημστικό χαρακτήρα. Από τα like δε χάνει κανείς. Επομένως σε πελατειακές σχέσεις, δε χωράει το dislike..