Φθιώτιδα: Νεκρός 30χρονος κυνηγός - πυροβολήθηκε σε καρτέρι για αγριογούρουνα

Φθιώτιδα: Νεκρός 30χρονος κυνηγός - πυροβολήθηκε σε καρτέρι για αγριογούρουνα Facebook Twitter
51
Φθιώτιδα: Νεκρός 30χρονος κυνηγός - πυροβολήθηκε σε καρτέρι για αγριογούρουνα Facebook Twitter

Νεκρός από τα πυρά ενός άλλου κυνηγού έπεσε 30χρονος ηλεκτρολόγος που επίσης είχε πάει για κυνήγι.

Την ώρα που ο άτυχος άντρας περπατούσε σε μονοπάτι δασικής περιοχής κοντά στο χωριό Κομποτάδες, 10 χιλιόμετρα έξω από τη Λαμία, βρέθηκε σε σημείο στο οποίο είχε στήσει καρτέρι για αγριογούρουνο μια ομάδα άλλων κυνηγών.

Ο 30χρονος προσπαθούσε να φτάσει στο σημείο που πήγαινε συνήθως, για καρτέρι πουλιών και φτάνοντας στο σημείο που είχαν στήσει καρτέρι οι άλλοι κυνηγοί δέχτηκε πυροβολισμούς και έπεσε νεκρός.

Ο κυνηγός του οποίου το όπλο φαίνεται πως αφαίρεσε τη ζωή του τριαντάχρονου, ισχυρίστηκε πως τον πέρασε για θήραμα.

Ο 41 ετών κάτοικος της περιοχής που πυροβόλησε, ειδοποίησε αμέσως και τους υπόλοιπους κυνηγούς για το τι είχε συμβεί και στη συνέχεια κάλεσαν την Αστυνομία.

Στο σημείο βρέθηκαν αστυνομικοί του Α.Τ. Υπάτης, του Εγκληματολογικού της Ασφάλειας, που έχουν αναλάβει και την προανάκριση, ενώ κλήθηκε η Π.Υ. και η 7η ΕΜΑΚ από τη Λαμία για να ανασύρουν τη σορό 

Το θύμα ήταν από την Αθήνα και βρισκόταν στην περιοχή για τις γιορτές των Χριστουγέννων ενώ αξίζει να σημειωθεί πως αυτός ήταν ο τρίτος νεκρός από κυνηγετικά πυρά στη Φθιώτιδα, από την έναρξη της φετινής κυνηγετικής περιόδου.

51

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Απάτη στον ΕΟΠΥΥ: Πώς «φόρτωναν» σε ΑΜΚΑ ανυποψίαστων ιατρικά είδη

Ελλάδα / Απάτη στον ΕΟΠΥΥ: Πώς «φόρτωναν» σε ΑΜΚΑ ανυποψίαστων ιατρικά είδη

Σύμφωνα με τον ΕΟΠΥΥ, οι παράνομες χρεώσεις με κακόβουλη χρήση του ΑΜΚΑ είναι δυνατόν να διαγραφούν από το μητρώο του ασφαλισμένου, με σκοπό να έχει ξανά πρόσβαση στις παροχές που δικαιούται
LIFO NEWSROOM

σχόλια

18 σχόλια
Κάνετε τέτοια απαξιωτικά και υβριστικά σχόλια για το θάνατο ενός ανθρώπου που ούτε γνωρίζετε το ποιόν του, απλά τον θεωρείτε τέρας επειδή σκοτώνει ζώα που γι' αυτόν είναι θηράματα, και εκπλήσσεστε βγαίνοντας κι από πάνω κάνοντας συστάσεις ηθικής και πολιτισμένου διαλόγου, επειδή αντιδρώ φορτισμένα στη χυδαιότητά σας. Είστε ανεκδιήγητοι! Λες και απλά διατυπώσατε τις ενστάσεις σας με το κυνήγι, σεβόμενοι έστω για λόγους ευπρέπειας το θάνατό του, και εγώ ο "μισαλλόδοξος" που δε δέχομαι διαφορετική άποψη, σας επιτέθηκα! Στη χυδαιότητα, όταν είσαι φορτωμένος, με χυδαιότητα απαντάς. Να μην εκπλήσσεστε λοιπόν όταν γίνεστε χυδαίοι, να σας απαντούν στο ύφος που σας αρμόζει.
Πάντως μέχρι τώρα, από τις εκφράσεις σου και το υβρεολόγιο σου, ο χυδαιότερος όλων παραμένεις εσύ. Κανένας δεν σε έβρισε, όλοι μας όμως μπορούμε να το κάνουμε και μάλιστα με χειρότερο υβρεολόγιο. Δεν αξίζει τον κόπο όμως.
"H χρονιά άρχισε πολύ καλά. Ένας λιγότερο""Το να γουρούνι κυνηγούσε τ άλλο...." "Φαγωθείτε μεταξύ σας ντεεεέ.."Δεν έχετε το δικαίωμα να μιλάτε για ευγένεια. Με τι μούτρα? Εσείς είστε οι χυδαίοι. Η συμπεριφορά σας προκαλεί το βρισίδι. Μη ζητάτε τα ρέστα. Όταν αναφέρεστε έτσι υβριστικά για αυτή την τραγωδία, το αξίζετε το βρισίδι.
Λίγη ντροπή δεν έχετε? Άκου εκεi να πας να βγεις από πάνω! Εγώ είμαι ο χυδαιότερος! Λοιπόν, όταν θα βρίσεις έναν φασίστα επειδή χαιρόταν για το θάνατο ενός αριστερού, σου εύχομαι να γυρίσει και να σου κάνει υπόδειξης ηθικής. Κατάλαβε ότι το αξίζεις εσύ και όσοι κάνατε παρόμοια σχόλια το βρισίδι.
Πάντως οι οικογένειες των σκοτωμένων κυνηγών, στις κηδείες δεν καταριούνται τους οικολόγους - αληθινούς ή ψεύτικους. Τον κυνηγό που σκότωσε το παιδί τους καταριούνται, τα όπλα καταριούνται, το ίδιο το κυνήγι καταριούνται. Η μαυροφορεμένη μάνα φωνάζει "ανάθεμα την ώρα που πήρε το όπλο το παιδί μου", δεν φωνάζει "σκατόψυχοι οικολόγοι". Εσύ λοιπόν που σε πιάνει υστερία και βρίζεις χυδαία τους άλλους, να πας στην κηδεία και να πεις στους συγγενείς του σκοτωμένου, ότι καλώς υπάρχει το κυνήγι και καλώς επιτρέπονται τα όπλα. Και ότι δεν πειράζει ένας λιγότερος-ένας περισσότερος, το κυνήγι να είναι καλά και όλα τα άλλα θα περάσουν.
Πάτε να βγήτε από πάνω στη χυδαιότητα; Υπάρχουν άτομα εδώ, που ναι μεν έχουν ενστάσεις με το κυνήγι, αλλά έδειξαν σεβασμό. Εσείς ήσασταν κάφροι. Και θέλετε να σας μιλάνε ευγενικά; Γιατί; Το αξίζετε; Και ναι, ίσως έχεις δίκιο όσον αφορά τις οικογένειες. Εγώ απλά είπα να τα λέγατε αυτά που γράφατε υπό την ασφάλεια της ανωνυμίας, μπροστά στις οικογένειές τους. Όχι να ασκούσατε κριτική στο κυνήγι απλά, αλλά να λέγατε γουρούνια τους νεκρούς.
Τα θηράματα είναι θηράματα. Χωνέψτε το! Δε βγαίνουν να σκοτώσουν σκυλιά και γατιά. Αν εσείς βλέπετε τα θηράματα όπως τα σκυλιά, φταίει η αστική οικοφιλοσοφία σας. Αλλά τι να λέμε. Εδώ μέχρι και σε ένα βίντεο στο youtube έδειξε μια φάση απ' τη ζωή μιας βόρειας νομαδικής φυλής όπου κυνηγούσαν μια αλεπού στα χιόνια για τη γούνα της, και κάποιοι έκραζαν. Να δούμε πώς θα επιβιώναμε ως είδος δίχως την εκμετάλλευση ζώων. Τι σκατά θα φορούσαν οι άνθρωποι για να μην τους γίνεται το εργαλείο γρανίτα απ' το κρύο. Θεωρείτε ειδεχθή τέρας έναν άθρωπο που συνεχίζει να βλέπει τα θηράματα ως θηράματα κι εύχεστε το θάνατό του. Είστε τραγικοί.
Αν εχω ποντικια,@@@χιδατε ,που απενεργοποιεις τις απαντησεις στα αντρικια σχολια σου,τα ταΐζω.. Εσύ ανεβαίνεις στη καρέκλα,φωνάζεις 'μαμα'και παίρνεις το τουφέκι σου ,να υποθέσω.
Δεν γίνεται κάτι τέτοιο εδώ αγαπητέ, να απενεργοποιήσεις τις απαντήσεις. Δεν ξέρω τι παίζει. Αλλά τι σε εμποδίζει να απαντήσεις εκεί όπου απάντησα κι εγώ; Το σχόλιό σου θα βγει κάτω ακριβώς από το δικό μου. Όσον αφορά τα περί αντριλίκια, και γυναίκα να ήμουν, υποθετικά στο παράδειγμά μου αν είχα πατέρα κυνηγό που σκοτωνόταν σε μια τέτοια τραγωδία, αν κάποια οικοπαρθένα έλεγε τα γνωστά, πάλι θα την έπνιγα. Είναι ανθρώπινη οργή, τίποτε το βαρβάτο. Τώρα σοβαρά, αν είχες ποντίκια θα τα τάιζες, ή έχεις ήδη κάνει κάτι τέτοιο; Σίγουρα υπάρχει ένας μυστικισμός στην εξίσωση της ζωής όλων μα όλων των ζώων με αυτή του ανθρώπου. Βέβαια, τους μικροοργανισμούς που δολοφονείς άκαρδε όταν πλένεσαι, δε σε νοιάζει, γιατί δε τους βλέπεις. Έμβια όντα δεν είναι και αυτά; Γενοκτονία μιλάμε. Φονιά!
Απαντώ για τελευταία φορά 'αγαπητε'Ιαπετε. Τα ποντίκια μου ειναι πολύ συμπαθή,εχω ταΐσει στο χωριό της μάνας μου κι αν τύχαινε να έβρισκα στο διαμέρισμα μου,θα το εδιωχνα οπως κανω ακομα και με τις κατσαρίδες,χωρίς να το σκοτώσω. Επειδή οπως ειπες πολυ σωστά,ειμαι υστερική οικοπαρθενα και σέβομαι καθε μορφη ζωής(μπάνιο πρέπει δυστυχώς να κανω,αλλα επειδη κανω 2-3 φορές τη μέρα,δεν νομίζω ότι προλαβαίνω να ανάπτυξω, πολλούς παρασιτογονους οργανισμούς ).Στο διαταυτα,εγώ λογω εθελοντικής ενασχολήσης μου με το περιβάλλον και τα ζώα,κ α θ η μ ε ρ ι ν ά,ερχομαι αντιμέτωπη με την ανθρώπινη βαρβαρότητα απέναντι τους. Σχεδόν καθημερινά,πονάω για κάποιο ζώο,το οποίο βρήκα με κομμένο πόδι,σπασμένη λεκάνη,πεθαμένο από φόλα η τυφλό από ανθρώπινο χέρι. Εχω καθε δικαίωμα να πιστεύω,γιατι το εχω δει ,ότι το ανθρώπινο είδος ειναι το χειρότερο είδος ζώου που κατοίκησε ποτε τον πλανήτη. Ξι εχω καθε δικαίωμα,να μην λυπάμαι οταν πεθαινει ενας κυνηγός. Για πες μου τωρα εσύ,ανθρωπιστή,'αγαπητε',εσύ που με τοσο μένος υπερασπισζεσαι την ανθρώπινη ζωή,εχεις ασχοληθεί πολυ στον ελευθερο χρόνο σου,να βοηθάς τους συμπολίτες σου;εχεις δώσει από το υστέρημά σου,για να ταϊσεις έναν φτωχό;εχεις αφιερώσει προσωπικο χρόνο να συμπαρασταθεις σε κάποιον; εγώ μιλάω από στάση και θέση. Εσυ;
Α,και που'σαι.. Επειδή μίλησες για θρησκείες. Είμαι άθεη. Ίσως και γι αυτο να θεωρούμαι 'σκατοψυχη'οπως με χαρακτηρισες. Και δεν εχω κανένα πριβλημα να κανω διάλογο με κανέναν,απ'οπου κι αν προέρχεται. Αρκεί να ξέρει να κανει πολιτισμένο διάλογο. Εδω μέσα,και οι πέτρες ξέρουν ,ότι προκαλείς συνεχώς βρίζοντας.. Εχεις ακομα ξεπεράσει τα όρια του γραφικού.Παρολαυτα,μπηκα στην διαδικασία να κανω,όσο μπορω διάλογο μαζι σου. Οριακά πολιτισμένα. Ξέρω κι εγώ να σου απαντησω σε χειρότερο ύφος,αλλα δεν μου το επιτρέπει η διαφορα ηλικίας μας. Και ο σνομπισμος μου.
1ον, Καλά κάνεις και βοηθάς τα ζώα. Το ότι έχω ενστάσεις για την εξίσωση της ζωής ακόμα και των θηραμάτων και τον πανικό που προκαλείται, δε σημαίνει πως είμαι εχθρός και μισώ τα ζώα. 2ον, δε μιλώ από ανθρωπιστική σκοπιά. Απλά θεωρώ χυδαίο τον κανιβαλισμό σας σ' αυτήν τη τραγωδία. Δε σου είπα να τον λυπηθείς. Επίσης, μιας και έκανες λόγο για βοήθεια, όχι, δεν έχω βοηθήσει ανθρώπους. Αδέσποτα έχω βοηθήσει. Όλοι στην οικογένειά μου. Κι όχι μόνο φαΐ. Όσον αφορά τα ποντίκια, εντάξει, αν δεν είσαι μέλος της ΑLF (μην το πάρεις τοις μετρητοίς, απλά θέλω να δείξω τον ακραίο βαθμό της οικοσυνείδησης), σου φαίνεται τρελό. Εγώ μόνο μέχρι τυφλοπόντικα έχω σώσει απ' τον να τον πετάξουν ή να τον σκοτώσουν, όταν ξεφύτρωσε στο πάρκο της ταβέρνας όπου δούλευα. Πες μου όμως τώρα, δε θεωρείς υπερβολή να βλέπεις ως τέρατα ανθρώπους που σκοτώνουν ζώα που γι' αυτούς είναι απλά θηράματα; Αυτά τα ζώα, απ' την αρχή της ανθρωπότητας, είναι για τον άνθρωπο θηράματα. Δεν αρνούμαι πως υπάρχουν μ@@@ς, που σκοτώνουν είδη που δεν τρώγονται, έτσι για την κ@#$ τους, όπως αετοί. Ή που δεν αποτελειώνουν το θήραμα, αλλά παίζουν μαζί του. Αλλά να πας για γουρούνια στο βουνό, γιατί σε κάνει έναν απαίσιο δολοφόνο; Θεωρείς ακόμα και τη γιαγιά στο χωριό που σφάζει κότες κι αρνάκια, τέρας;
Είμαι επιθετικός, όχι σε ένα ουδέτερο θέμα, αλλά σε ένα άρθρο όπου οι "πολιτισμένοι" ρίχνετε κατάρες για τον τραγικό θάνατο ενός κυνηγού. Ωραίος πολιτισμός! Εγώ είμαι λοιπόν ο γραφικός που είμαι επιθετικός με τους πάντες σε κάθε αντιπαράθεση και για τον πιο ασήμαντο λόγο. Μάλιστα. Όχι σε περιπτώσεις υποκρισίας και κοπροψυχίας... Όχι σε περιπτώσεις που κάποιοι λένε π!@#$% μια γυναίκα. Όχι σε περιπτώσεις που οι "πολιτισμένοι" ρίχνουν κατάρες και εύχονται θάνατο, γιατί είναι "φιλόζωοι". Όχι σε περιπτώσεις ακραίας πολιτικής ορθότητας... Ναι, εγώ είμαι γραφικός, κι όλοι εσείς οι "φιλόζωοι" που σε κάθε σχετικό άρθρο αδειάζετε τη χολή σας, δεν είστε... Επίσης, κι εγώ άθεος είμαι, αν υπονοείς πως εσύ είσαι "προοδευτική" και εγώ ο βλάχος της εκκλησίας. Και όταν ειρωνεύεσαι για κάποιες λέξεις που δε σου ακούγονται καλά στο αυτί, όπως το "πάνε" αντί του "πήγαινε", απλά δείχνεις πόσο σνομπ είσαι απέναντι στην επαρχία. Θα είμαι επιθετικός, με κάθε μ@@ που βλέπω. Με κάθε ηθικιστική κακία και γενικά με κάθε κουλό που βλέπω. Όπως εσύ τσατίζεσαι με τους κυνηγούς, έτσι κι εγώ τσατίζομαι με κάποια πράγματα.
1ον,το κυνήγι μπορώ να το αποδεχτώ,μόνο σε περίπτωση βιοπορισμού. Δεν αποδέχομαι κανέναν ανθρωπο που κρατά οπλο,για τον οποιονδήποτε λόγο,ποσο μαλλον οταν το υψώνει για να κανει το κεφάκι του. 2ον,επειδή εσύ κομπλεξαριζεσαι μαλλον με την επαρχία,εχω ένα θεματακι με τη σωστη χρήση της γλώσσας,γι αυτο κ α ι μ ο ν ο ν,σε διόρθωσα για το 'πανε'. 3ον,οι περισσότεροι κυνηγοί που εχω συναντήσει στην ζωή μου,το κυνήγι το εχουν σαν εκδρομή. Οι περισσότεροι ειναι,κατά τα άλλα,συνηθισμένοι ανθρωποι,εργαζόμενοι,με καθημερινή ρουτίνα,οπως οι υπόλοιποι και το ψυγείο τους γεμάτο κρέας από τον χασάπη της γειτονιας. Οι περισσότεροι από δαύτους,συνδυάζουν το κυνήγι με μονοήμερες εκδρομές,και καταναλώνουν την λεία τους,με κρασάκι σαν μεζέ.Δεν πανε για κυνήγι για να ταΐζουν εαυτούς και ορφανά. Μιλάμε για χομπίστες δολοφόνους. Οι περισσότεροι δε ειναι άσχετοι και παρανομούν ασυστόλως. Εξ'ου και τ'αποτελεσματα. 4ον δήλωσα αθεη,γιατι εσύ σε κάποιο σχολιο ,έκανες νύξη περί θρησκευτικής πίστης. Τελος,οπως προσωπικά εγώ,δεν καταράστηκα,ουτε λοιδορισα κανέναν θάνατο. Δηλωσα οτι σε καμία περίπτωση δεν εχω λύπη. Όπως δεν εχω λύπη για κανένα παιδεραστη,βιαστή κτλ. Δεν συγκρίνω,ουτε εξισωνω. Λέω οτι το ανθρώπινο είδος ειναι το χειρότερο από τα είδη του πλανητη. Γι αυτο βοηθάω,εκτιμώ και σέβομαι τα ζωα. Οποίος,θεωρεί εαυτόν ανωτερο είδος,ας κανει κατι περισσότερο από το να δηλώνει σε καθε συμβάν την βαθυά του λύπη του η να βρίζει χυδαία. Ας βοηθησει τον συνανθρωπο του με πράξεις.
Δεν αρνούμαι την ύπαρξη κάφρων κυνηγών. Επίσης, δε θεωρώ εγκληματία τον χομπίστα που τρώει τα θηράματά του, αλλά σέβεται τις κυνηγητικές περιόδους, και δεν πετάει τα σκουπίδια του στο βουνό (όταν πηγαίνω περίπατους στο βουνό, είναι γεμάτο σακούλες, πλαστικούς φραπέδες και μπουκάλια). Το να κρατώ αμυντική στάση όταν με ειρωνεύεσαι για το "πάνε"μκαι μιλάς πλαγίως για επαρχιωτισμό, είναι απολύτως φυσιολογικό, γιατί μόνο σνομπισμό δείχνει ο κάτοικος της πόλης. Δεν έχει τίποτα το λάθος το "πάνε". Απλά δε σου κάθεται καλά στο αυτί. Όσον αφορά τις θρησκείες, μίλησα για υποκατάστατα τις θρησκείας. Θεωρώ πως υπάρχει ένας μυστικισμός με τη Φύση γενικά. Επίσης, δεν επιτέθηκα σε εσένα προσωπικά αρχικά. Είδα κάτω κάτω, μαζί και το δικό σου σχόλιο "φαγωθείτε μεταξύ σας", ένα σορό περί "γουρούνια" και άλλα ωραία, και επιτέθηκα γενικά. Μετά ξεκίνησαν οι επιμέρους συζητήσεις-μάχες. Δε θα ήμουν επιθετικός σε καμιά περίπτωση σε μια επιχειρηματολογία εναντίον του κυνηγιού, δίχως χυδαιότητες για τον νεκρό. Τι αντιμετώπιση χρήζει ένα σχόλιο του τύπου "ένας λιγότερος" ή "Τωρα μπορει να βγαλει φωτογραφια μαζι του ο κυνηγος που τον πυροβολησε και να τον δεσει στο καπο του αγροτικου για μοστρα" και άλλα τέτοια; Είμαι λοιπόν ο "ταλιμπάν" που επιτείθεται χωρίς λόγο, απλά γιατί δεν συμφωνεί με τις απόψεις των άλλων;
Τι εξηγείς βρε καλέ μου ,στον ως άνω Ιο Ροllo.. Ο άνθρωπος στο λεει ξεκάθαρα,οι πολιτικοί,ω ναι ακομα κι αυτοί,αξίζουν οταν πεθαίνουν,όχι μόνο να κάνουμε τις κηδείες τους δημόσια δαπάνη,όχι μόνο να τους προσκυνούν στην μητρόπολη τα έτερα δίποδα ζωα,(τα μη σκατοψυχα σαν εμάς,γι να ξηγιομαστε),αλλα να αναφέρονται και στον θάνατο τους λέγοντας εκοιμηθηκε,σαν τους Αγίους ένα πράμα..
Το ότι μας αποκαλείς εσύ ειδικά Ιαπετε,σκατόψυχους,εκλαμβάνεται σχεδόν σαν compliment..Το ανησυχητικό,(για μας) ήταν να ταίριαζαν οι απόψεις μας..!!so merci end a happy new year to you too!!
Μ@#$%ς δεν είναι όποιος έχει απλές ενστάσεις για το κυνήγι. Μ@@#$%ς είναι ο ξιπασμένος που εξισώνει τα θηράματα με τη ζωή των ανθρώπων ακόμη, θεωρώντας στυγερή δολοφονία το κυνήγι ρίχνοντας κατάρες στους κυνηγούς λες και σφάζουν παιδιά.
Επιπλεον για να τελειώνουμε με το ηθικό κομμάτι του ζητήματος,συμφωνα με απόφαση της ΣτΕ,της 2/12/2013 ισχύει προσωρινή απαγόρευση του κυνηγιού σε ό λ η ήν Ελλάδα και για όλα τα θήραματα. AΡΑ,ο τύπος και οι 'συναδελφοί' παρανομούσαν εν γνώση τους. End of story
Θα μπορούσα να σου παράθεση ένα σωρό επιχειρήματα για το γιατί εγώ προσωπικά δεν θεωρώ την οικολογία -αστική και μη-αλλο ένα καλοφορεμενο trend,αλλα συνείδηση ότι πως να το κάνουμε,δεν ήμαστε μόνοι σε αυτο τον πλανήτη κι οφείλουμε να τον σεβόμαστε για να έχουμε,αλλα και μόνο από την λέξη 'πάνε-αντιλαμβάνομαι ότι προερχεσαι από έπαρχια,πράγμα που σημαίνει ότι πιθανότατα,εχεις κι εσύ κυνηγήσει η σφαξει κάποιο ζώο,από χόμπι,γιατι ετσι σε μαθαν η γιατι απλά από αυτο ζεις εσύ και η οικογένεια σου.. Οπότε δεν υπαρχει κανένας κοινός τόπος για να ξεκινήσουμε την οποιαδήποτε κουβέντα -αντιλαμβάνεσαι ότι για εσενα και μόνο η λέξη ευαισθησία ειναι περασμένη με εντελώς διαφορετικά δεδομένα για να την κραζεις τοσο απερίφραστα. Θα σου πω λοιπόν μόνο,ότι ενας άνθρωπος που βγαίνει από το σπιτάκι του,κρατώντας όπλο,χωρίς ο ίδιος να το συνειδητοποιεί,ειναι έτοιμος για πόλεμο. Που σημαίνει μπορεί η να'φαει' ή να φαγωθεί..Τοσο απλά.
Τώρα το διάβασα το σχόλιό σου. Προφανώς απευθύνεσαι σε μένα. Αυτό το υφάκι ανωτερότητας, εσύ πολιτισμένε κάτοικε του άστεως, είναι εξοργιστικό Ναι, από χωριό είμαι. Μη φοβάσαι να πεις τη λέξη. Άσε τις επαρχίες. Είναι κεκαλυμμένος σνομπισμός. Σε πληροφορώ δεν έχω σφάξει ζώο κι ούτε έχω κυνηγήσει και γενικά δεν έχω πιάσει όπλο στη ζωή μου. Γνωρίζω όμως κυνηγούς. Τέλος πάντων. Ναι, έχεις βγει και αποκοπεί απ' το ρου της ζωής όπως κυλάει στην επαρχία, όπως κι εγώ (δε θα έκανες αυτή τη συζήτηση έτσι με έναν απλό χωριάτη). Πράγμα που δεν είναι κακό. Είναι ζωτικής σημασίας η επαναξιολόγηση των αποκρυσταλλωμένων αξιών. Όμως δεν υπάρχει εγγύηση για το τι θα δημιουργηθεί, και δεν είναι αυτόματα θετικό το νέο ώστε άκριτα να αποδεκτό τον κόσμο σου. Βλέπεις τα πράγματα από μια νέα αντίληψη (σε σχέση με την παραδοσιακή). Εγώ θεωρώ αυτές τις παθιασμένες "φιλοσοφίες", ως αστικά υποκατάστατα της θρησκείας. Όλα τα ζώα είναι ίσα, και οποιαδήποτε αφαίρεση ζωής, είναι εξίσου δολοφονία κτλ. Μην πας στο άλλο άκρο όμως, να νομίζεις πως βλέπω καρτεσιανά τα πράγματα. Πως τα ζώα είναι αντικείμενα, δίχως αισθήματα. Απλά συνεχίζω να βλέπω κάποια ζώα ως θηράματα. Και δε νιώθω ενοχές γι' αυτό. Δε θα κλάψω για το αρνί, σαν να ήταν σκύλος, ή ακόμα και άνθρωπος. Ούτε για την κότα ούτε για το γουρούνι, ούτε για τις μπεκάτσες και τα κοτσύφια. Πλην των εναλλακτικών αστών, αυτά τα ζώα είναι θηράματα για τους ανθρώπους. Εσείς θεωρείτε τέρατα ρίχνοντας κατάρες, ανθρώπους που κάνουν κάτι εντελώς φυσιολογικό για τα δεδομένα τους. Να μου πεις, η παράδοση έχει πολλά σκατά που θεωρούνται "φυσιολογικά". Δεν την καθαγιάζω. Απλά στο συγκεκριμένο θέμα, ως ένα σημείο, δε βλέπω κάτι το αποτρόπαιο.
Oσο και αν αντιπαθώ το κυνήγι ως δραστηριότητα και όσο και αν επιθυμώ την πλήρη και οριστική κατάργηση του σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις και μέχρι να καταργηθεί προφανώς και εκφράζω την οδύνη μου για το θάνατο ενός ανθρώπου και θέλω να συλλυπηθώ την οικογένεια του. Το (αφελές μάλλον) ερώτημα μου: Ο κυνηγός όπως και κάθε άνθρωπος που χειρίζεται όπλο δεν πρέπει να έχει περάσει από κάποια εκπαίδευση; Ή απλώς όποιος έχει ένα κυνηγετικό όπλο μαθαίνει από τον πατέρα/θείο/κολλητό/ίντερνετ πώς να κυνηγάει;
Είναι θλιβερό να χάνεται συνάθρωπός μας χωρίς λόγο από τέτοιου είδους ατύχημα. Όλοι εσείς που σχολιάσετε το θάνατό του με τα ανούσια και πικρόχολα σχόλιά σας λόγω της απέχθειάς σας για το κυνήγι, εύχομαι να μην έχετε να αντιμετωπίσετε θάνατο, από όπου και να προέρχεται.Δυστυχώς, από αυτά τα ατυχήματα βγάζω το ίδιο συμπέρασμα που έβγαλαν και άλλοι σχολιαστές: μερίδα "κυνηγών" στην Ελλάδα είναι επικίνδυνοι, δεν έχουν ιδέα από τους κανόνες ασφαλείας και καλύτερα να αφήσουν αυτή τη δραστηριότητα για όσους ξέρουν. Δεν απόκτά κανείς την ικανότητα κυνηγού επειδή έχει αγοράσει μιά επαναληπτική καραμπίνα, ρούχα παραλλαγής και ένα ζευγάρι σκυλιά. Τα αγριογούρουνα, ελάφια, πάπιες κλπ δεν είναι ηλίθια ζώα. Από ότι φαίνεται, μερίδα των ιδιοκτητών όπλων (γιατί δε πρόκειται για κυνηγούς) δεν ξέρουν από ποιά άκρη να το πιάσουν και τι να κάνουν, αν αντιληφτούν κίνηση στα φυλλώματα θάμνων. Ο πιό βασικός κανόνας του κυνηγιού είναι ότι δε πυροβολεί κανείς, αν δεν αναγνωρίσει το στόχο και δεν είναι βέβαιος που θα καταλήξει το βλήμα. Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβει κανείς;
Έχω βαρεθεί να διαβάζω μηνύματα ηλιθίων Σκοτώθηκε ο άλλος στο κυνήγι όχι αλεπούς ή αρκούδας αλλά αγριογούρουνου που θα γίνονταν στιφάδο και θα τάϊζε κάποιες οικογένειες και είναι τα μεγαλύτερα καθάρματα που κυκλοφορούν. Η αξία της ζωής από τα γουρουνάκια που χταπακιάζουν οι ίδιοι οι κοιλαράδες στα πιτόγυρα έχουν μικρότερη αξία. Το ίδιου και της κοτούλας που μαγειρεύει η καλή τους η μανούλα - που όχι αυτή δεν είναι γουρούνα!
έλεος πια με τους μισάνθρωπους οικολόγους.Αν και υπάρχουν άσχετοι και επικίνδυνοι κυνηγοί,δεν έχει κανείς το δικαίωμα να επιχαίρει με το θάνατο ενός ανθρώπου.Και όσο και αν σας φαίνεται περίεργο, υπάρχουμε και κυνηγοί που σεβόμαστε το περιβάλλον.Υγ:η αύξηση των αγριογούρουνων απειλεί τη χλωρίδα και την πανίδα πολλών περιοχών(βλ.Πελοπόννησος)
Από πότε αυτό που 3εκίνησε ως ανάγκη για επιβίωση θεωρείται πλέον ευγενές χόμπυ; Η γη κ η φύση εκδικούνται και τιμωρούν...όχι από "κακία" αλλά από συνθήκη το δυνατότερο τέρας θα επιβληθέι στο πιο αδύναμο (πουλιά vs αγριογούρουνα) .Ας αφήσουν λοιπόν την φύση στην ησυχία της όσοι δεν ξέρουν να την κατανοούν και να τη σέβονται.Ευγενές σπορ είναι η πεζοπορία όχι ο κανιβαλισμός. Μιλώντας για κανιβαλισμό εννοώ βέβαια τη συνέχεια του κυνηγιού έπειτα από τόσους θανάτους..
δεν ειμαι κυνηγος, αλλα απορω πως ενας που θεωρει τον εαυτο του κυνηγο, πυροβολει στα τυφλα, επειδη ΝΟΜΙΖΕ οτι υπαρχει θηραμα καπου στους θαμνους και δεν μπορει ουτε καν να διακρινει τι πυροβολεί!!υπαρχει λογικη εξηγηση για αυτο, απο καποιον γνωστη του ειδους;Για να καταλαβουμε δηλαδη...
Αν το κυνήγι είναι για να "πιάσουν την τροφή τους" Αταξινόμητε περιμένουμε στο facebook φώτο με σακούλες με ραδίκια, μανιτάρια, μούρα κτλ. που υπερήφανα και με δέκα κιλά @@ μάζεψαν για να φάνε.
Τζιμανι εισαι,καταλαβες απο το πουθενα οτι ειμαι οικολογος,ενω δεν ειμαι ουτε κατα του κυνηγιου, απο την στιγμη που ειναι νομιμο ειναι και δικαιωμα.Ειμαι κατα της ψευτομαγκιας,της επιδειξης ψευδοανδρισμου και του κυνηγιου χωρις ορια και χωρις κωδικες.
Η φάση είναι τραγωδία. Και εσύ κάνεις αυτό το ειρωνικό σχόλιο. Σταύρο, πάνε πες το παραπάνω "αστειάκι" μπροστά στην οικογένειά του. Αν σας έπνιγαν, θα τους κατανοούσα.