''Πώς ν’ αντιμετωπίσω έναν υπάλληλο που βάζει τα κλάματα κάθε φορά που κριτικάρω τη δουλειά του;''

Facebook Twitter
3

Αυτή είναι μια ερώτηση που θα μπορούσε να είχε πάει στην "Α,μπα". Κατά σύμπτωση, ψάχνοντας για τη σωστή ορθογραφία μιας λέξης βρήκα μια σελίδα μ' ένα έγγραφο στο google με αυτήν την ερώτηση. 

Δεν μου έχει συμβεί (κι ούτε θεωρώ ότι έχω υπαλλήλους) αλλά, πάλι, η εικόνα μου φάνηκε λίγο αστεία στο μυαλό μου. Και αποφάσισα να δω τι πρέπει να κάνει κανείς αν βρεθεί σ' αυτή τη θέση...

 

 

 

 

Πώς ν’ αντιμετωπίσω έναν υπάλληλο που βάζει τα κλάματα κάθε φορά που κριτικάρω τη δουλειά του;

Ένα από τα δυσκολότερα πράγματα για ένα διευθυντή έγκειται στο να αντιμετωπίσει έναν υπάλληλο που βάζει τα κλάματα με το παραμικρό. Η πρώτη αντίδραση είναι συνήθως να αποφύγουμε να πούμε κάτι δυσάρεστο σε αυτόν τον άνθρωπο. Όμως αν υπάρχουν προβλήματα με τη δουλειά τους, φθάνει κάποια στιγμή που θα πρέπει να πάρετε θέση. Να λοιπόν τι πρέπει να κάνετε:

  • Προσπαθήστε να κάνετε τα σχόλια σας όσο το δυνατό πιο τυχαία στην αρχή. Εγκωμιάστε τα στοιχεία που μπορείτε. Ξεκινήστε λέγοντας "χάρηκα με τον τρόπο που αντιμετωπίσατε εκείνο το τελευταίο έργο. Ένα-δύο πράγματα μόνο θα ήθελα να αναφέρω...". Το πρόβλημα εδώ είναι ότι ο υπάλληλος μπορεί να ακούσει μόνο τα θετικά στοιχεία και να αγνοήσει τις επικρίσεις. Ή μπορεί να συνεχίσει να νιώθει απογοητευμένος όσο καλά και αν προσπαθείτε να φερθείτε.
  • Συνειδητοποιείστε ότι η συμπεριφορά αυτού του ανθρώπου σας χειραγωγεί, μολονότι μπορεί να μην είναι σκόπιμο. Εάν, κλαίγοντας κάθε φορά που τους επικρίνετε, ανταμείβονται με την καλή συμπεριφορά σας και κατορθώνοντας να ξεφύγουν, δεν θα μεταδώσετε ποτέ το μήνυμά σας. Έτσι να είστε αποφασισμένος να διευθετήσετε την κατάσταση.
  • Καλέστε τους στο γραφείο σας ή σε ένα μέρος όπου δεν θα σας ενοχλήσουν. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα πακέτο χαρτομάντιλα στο γραφείο μπροστά σας. Ύστερα ξεκινήστε τη συζήτησή σας. Εάν το πρόσωπο φαίνεται έτοιμο να βάλει τα κλάματα, δώστε του τα χαρτομάντιλα και περιμένετε να συνέλθει. Μη διακόψετε τη συνάντηση και μην τους αφήσετε να φύγουν χωρίς να καταλήξετε σε μία συμφωνία για τη μελλοντική συμπεριφορά του. Με λίγη τύχη δεν θα χρειαστεί να βιώσετε ξανά αυτή την εμπειρία.

 

 

(Για κανονικές ερωτήσεις απευθυνθείτε στην "Αγαπητή Α,μπα;" - στην τέλεια καθημερινή της στήλη...)

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

2 σχόλια
Έέέέέλα, μωρέ, Άρη! Ποιος τα γράφει αυτά;; To kariera.gr;;; Ότι, δηλαδή, το θέμα είναι ο ευαίσθητος υπάλληλος (ντε και καλά) και όχι ο προϊστάμενος/διευθυντής που μπορεί να φέρεται σα μακάκας! Η καμήλα την πλάτη της δεν τη βλέπει, να πούμε! Ξαφνικά φταίνε οι ευαίσθητοι και θεωρούνται μυγιάγγιχτοι! Να μάθουμε να φερόμαστε και να μιλάμε καλά σε έναν επαγγελματικό χώρο... ούτε που μας περνάει απ' το μυαλό, έτσι;;Προς Θεού, δεν υπερασπίζομαι τα άτομα που το κάνουν συστηματικά αυτό με το κλάμα (προσωπικά δε γνωρίζω πάνω από έναν στους 150, ας πούμε, που μπορεί να το κάνει αυτό - εντάξει, δηλαδή ίλεος...) αλλά νομίζω ότι ειδικά στις μέρες μας και ειδικά στις ιδιωτικές εταιρείες..., αν κάποιος συστηματικά δεν αποδίδει τα αναμενόμενα... παίρνει πόδι! Τι χαρτομάντηλα και ζέβασοφτ μου τσαμπουνάς;;Τέλος πάντων, αυτό που θέλω να πω είναι ότι οι συμπεριφορές των "από πάνω" είναι μακράάάάν χειρότερες και αξίζουν δεκάδες άρθρα από μόνες τους.