Οι εταιρίες μπορούν να δίνουν το όνομα τους σε σταθμούς

Οι εταιρίες μπορούν να δίνουν το όνομα τους σε σταθμούς Facebook Twitter
24

Σε μια νέα πρακτική καταφεύγει η ΣΤΑΣΥ Α.Ε. προκειμένου να ενισχύσει τα έσοδα της. Η εταιρία που διαχειρίζεται το Μετρό, το Τραμ και τον Ηλεκτρικό αναμένεται να προωθήσει το επόμενο διάστημα διαγωνισμό στον οποίο όποια εταιρία δώσει τα περισσότερα χρήματα, θα έχει τη δυνατότητα να δώσει και το όνομα της σε ένα σταθμό.  

Μάλιστα, όπως γράφει το Euro2day.gr, πρόθεση της ΣΤΑΣΥ είναι ο διαγωνισμός να γίνει εντός του πρώτου τριμήνου του έτους, ενώ οι λεπτομέρειες του θα ανακοινωθούν προσεχώς.

Αυτή είναι η πιο εντυπωσιακή κίνηση της ΣΤΑΣΥ ενώ αναμένεται επίσης να εκχωρήσει για διαφήμιση χώρους του Μετρό, του Τραμ και του Ηλεκτρικού, αλλά και να νοικιάσει τα πάνελ που βρίσκονται στους σταθμούς.

Ελλάδα
24

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM

σχόλια

15 σχόλια
Έχω την εξής απορία που απευθύνεται κυρίως στους καταστροφολόγους. Μέχρι τώρα δεν έχετε αποβιβαστεί σε στάσεις (των αστικών λεωφορείων, τρόλεϊ και τραμ) που έχουν ονομασίες εργοστασίων, μπουζουξίδικων, καταστημάτων που μπορεί να μην υπάρχουν πια, δημόσιων υπηρεσιών κλπ; Δεν νομίζω πως θα είναι οι υπεύθυνοι τόσο αφελείς ώστε να προκύψει κανένα έκτρωμα και να γελάει ο κόσμος. Λογικά θα υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί.
Στενομυαλοι και συντηρητικοι. θα μπορουσαν να κανουν ενα ετησιο διαγωνισμο και ολα τα παιδια που γεννιουνται εκεινη τη χρονια να ονομαζονται υποχρεωτικα με το ονομα μιας εταιριας.Πραγματικα΄εινια ΓΕΛΟΙΟ, αν σκεφτει κανεις οτι το μετρο εχει στοιχισει στους ΠΟΛΙΤΕΣ κανενα τρις σε παλαιες δραχμες και πολλά δισ (8, 10, 15;) σε ευρώ και το τοπονυμιο του σταθμού θα εκχωρηθει για καποιες εκατοντάδες χιλιαδες ευρώ. Και το εχουμε πληρωσει ΧΡΥΣΟ και δεν ειναι δικο μας. Φεουδοκαπιταλισμος με δουλοπαροικους ειναι αυτο.
όπως κάποιος ανέφερε τα όνοματα σταθμών που ξεκινάνε με Αγ. είναι ήδη αρκετά παραπλανητικά.π.χ.: Ο Αγιος Δημήτριος θα έπρεπε να λέγετε χχχχ ΜπραχάμιΟ Αγιος Aντώνιος θα έπρεπε να λέγετε χχχχ ΠεριστέριΗ Αγία Μαρίνα θα έπρεπε να λέγετε χχχχ ΧαϊδάριTώρα όσο για την χρήση εταιρικών επωνυμιών, δεν βλέπω γιατί όχι, αρκεί να υπάρχει και μια λογική.π.χ. αν υπήρχε σταθμός μετρό ή τραμ στην γέφυρα της καλλιθέας, θα μπορούσε να ονομαστεί ICAP, αφού πρόκειται για υπερπαραγωγή.ή η Νερατζιώτισα, θα μπορούσε να ονομαστεί "Τhe Mall", αφού ούτως η άλλος αυτός είναι ο λόγος που κατασκευάστηκε αυτός ο σταθμός.
Απ᾽οτι ξερω εχει συμβει ηδη αυτο στην Ισπανια με μεγαλη επιτυχια. Υπαρχει η κοκκινη γραμμη της Vodafone η οποια ειναι πολυ προσεγμενη και νομιζω πως τωρα γινεται διαγωνισμος και για αλλες γραμμες..Ετσι το επεκτεινουν το μετρο εκει.
Θα μπορούσε να επεκταθεί και να μπορεί να δώσει όνομα οποιοσδήποτε πλειοδοτήσει...Π.χ. Κόπανοι πολιτικοί υπάρχει και - Σύνταγμα.Άνω - Κάτω Πατήσια Κούλα σ´αγαπάω ρε - ΠετράλωναΚτλ.Επίσης προτείνω τα συμβόλαια να είναι μικρής διάρκειας, ωστε να γίνεται πανικός με τις αλλαγές ονομασίας.
Ρε παιδιά προφανώς και θα διατηρηθεί το όνομα του σταθμού απλά για όσο χρονικό διάστημα έχει πάρει μία εταιρία το δικαίωμα να έχει το όνομά της σε έναν συγκεκριμένο σταθμό, θα "συνυπάρχει κάπως" με την κανονική ονομασία του σταθμού. Δε θέλει πολύ μυαλό νομίζω...δεν θα γίνει ξαφνικά το σύνταγμα "Public"...
Ναι, τα Αγ Μαρίνα, Άγ. Αντώνιος, Άγιος Ιωάννης, Αλέκος Παναγούλης πραγματικά είναι πολύ κατατοπιστικά... για τους θεολόγους και τους ιστορικούς. Οι λέξεις έχουν τη σημασία που τους δίνουμε σε σχέση με τα συμφραζόμενα τους. Γι'αυτό ενώ Περιστέρι σημαίνει συγκεκριμένο πτηνό, σημαίνει και δήμος της Αττικής, όταν κάποιος λέει "Μένω στο Περιστέρι" κανένας δεν τον φαντάζεται να κοιμάται σε μια τεράστια φωλιά . Εάν ονομαστεί ένας σταθμός Vodafone πχ, σε λίγα χρόνια όλοι όταν λένε "θα βρεθούμε στον σταθμό Vodafone" θα εννοούν τον σταθμό του Μετρό σε συγκεκριμένη θέση.Το εγχείρημα της ΣΤΑΣΥ φέρνει πολλά ερωτηματικά. Θέλουμε πχ την κορπορατοποίηση του δημόσιο χώρου και σε ποιο βαθμό; Μπορεί ένας οργανισμός να αποφασίζει χωρίς καμία νομιμοποίηση την ονομασία σημαντικών δημόσιων τοπονυμιών και ποιά είναι τα όρια; Αν πχ δώσει τη μεγαλύτερη προσφορά ο Μάκαρος θα έχουμε σταθμό Μάκης Ψωμιάδης; Αλλά το ότι ένα εταιρικό όνομα δεν θα είναι κατατοπιστικό παραβλέπει τη λειτουργία της γλώσσας
Ενώ αν κάποιος πει ότι μένει στον Αγ. Αντώνη όλοι θα σκεφτούν ότι μένει στο σπίτι ενός άγιου; θα μας τρελάνεις;Ωστόσο, πολύ θα ήθελα να δω αν ο οίκος ανοχής Σούλα θελήσει να μετονομάσει ένα σταθμό αν ανοίξει παράρτημα στην Αθήνα τι θα γίνει.
@kiss my fannyΑν διάβασες το σχόλιο μου, λέω αυτό ακριβώς, πως αν κάποιος πει πως μένει στο Περιστέρι ΔΕΝ θα σκεφτούμε πως μένει σε φωλιά, επομένως αν πει πως μένει στον Άγιο Αντώνιο δεν θα σκεφτούμε πως μένει μέσα στην εκκλησία ή στο σπίτι του άγιου@Bcool,Κορπορατικοποίηση αν προτιμάς. Ομολογώ πως το έγραψα βιαστικά και χωρίς να το σκεφτώ αλλά με μια δεύτερη σκέψη, το κορπορατοποίηση μου φαίνεται τοπυλάχιστον ενδιαφέρον στο συγκεκριμένο, αντίστοιχο του ιδιοποίηση.
"Ναι, τα Αγ Μαρίνα, Άγ. Αντώνιος, Άγιος Ιωάννης, Αλέκος Παναγούλης πραγματικά είναι πολύ κατατοπιστικά... για τους θεολόγους και τους ιστορικούς."Auslaender, όπως βλέπεις κι εσύ ο ίδιος δεν είπες αυτό το πράγμα. Οι περιοχές αυτές ονομάζονται έτσι καμμιά 50ριά και βάλε χρόνια, οπότε δε χρειάζεται να είσαι θεολόγος ή ιστορικός για να καταλάβεις που μένει κάποιος που μένει σε αυτές τις περιοχές.
Ναι, έγραψα πως αυτές οι ονομασίες δεν παρέχουν κάποια ιδιαίτερη γεωγραφική πληροφόρηση, όχι πως παραπλανούν για το αν είναι στάσεις του Μετρό ή κατοικίες αγίων.΄Όσο για τα 50 χρόνια που ισχύουν οι ονομασίες, έμεινα προσωπικά 6 χρόνια στην περιοχή αλλά Αλέκο Παναγούλη δεν την έλεγε κανείς. Θα μου έτυχε. Για την Αγ. Μαρίνα δε, υπάρχει και αρκετή προϊστορία. Ο σταθμός αρχικά ονομαζόταν Χαϊδάρι μέχρι που διαμαρτυρήθηκε ο Δήμος γιατί απλά ανήκει... στην Αγία Βαρβάρα. Όμως Αγία Βαρβάρα θα λέγεται ένας από τους νέους σταθμούς που κατασκευάζονται τώρα. Τελικά για να λύσουν το πρόβλημα βρήκαν μια μικρή εκκλησία που υπάρχει στην περιοχή και τον βάπτισαν Αγία Μαρίνα. Τόσο παλιά η ονομασία της περιοχής, και αφήνω στην άκρη το ότι υπάρχουν καμια 10ρια Άγιες Μαρίνες σε Αθήνα και περίχωρα οπότε η πληροφόρηση που δίνει η ονομασία είναι ελάχιστα χρήσιμη. Ή πως έχουμε αεροδρόμιο που λέγεται Ελευθέριος Βενιζέλος αντί για Σπάτα ή σταθμό Μετρό που λέγεται Αγία Παρασκευή και βρίσκεται στο Χαλάνδρι. Ή πως στο Παρίσι πχ έχουν σταθμούς πού λέγονται Βίκτωρας Ουγκώ ή Ρούσβελτ.Το να δίνουμε σε πολλούς σταθμούς του μετρό μια ονομασία σχετική (κάποιες φορές) με την τοποθεσία που βρίσκονται είναι μια σύμβαση με ελάχιστη πρακτική χρησιμότητα. Την ίδια που έχει στο να δίνουμε στα δημόσια σχολεία νούμερα για ονομασίοες ενώ πχ στο ένα απ'τα πανεπιστήμια της Θεσσαλονίκης το λέμε Αριστοτέλειο. Δεν λέω πως πρέπει υποχρεωτικά να το αλλάξουμε αλλά μην κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας πως είναι κάτι "χρήσιμο" ή "φυσιολογικό"