Για μένα η έκπληξη δεν είναι η Τζούλια Αλεξανδράτου...

Για μένα η έκπληξη δεν είναι η Τζούλια Αλεξανδράτου... Facebook Twitter
47

"Δείτε ΒΙΝΤΕΟ: Η Τζούλια Αλεξανδράτου ερμηνεύει... Μελίνα Ασλανίδου" διάβασα, και μου θύμισε τα παλιότερά της. 

Τότε που έπιανε κάτι ποιοτικό, πχ. Σεφέρη, Χατζιδάκι κλπ και το ερμήνευε για να κάνει trash συνδυασμό. 

Οπότε τα αποσιωπητικά πριν το όνομα της Ασλανίδου -"Η Τζούλια Αλεξανδράτου ερμηνεύει... Μελίνα Ασλανίδου"- (και το γεγονός ότι στο Voice αντιμετωπίζεται ως γκουρού και ποιοτικιά) με προειδέασαν κάπως.

Μέχρι που ακούγοντας το τραγούδι ξέχασα ότι μιλάμε για την βαρυσήμαντη επιστροφή της Τζούλιας ("Μπορεί να παντρεύτηκε και να έγινε Ιουλία Καρποζήλου αλλά οι παλιές αγάπες φαίνεται πως δε ξεχνιούνται", γράφει η πηγή). 

Αυτό είναι της δήθεν έντεχνης Ασλανίδου στ' αλήθεια; Περίμενα τόσο πολύ να φτάσει στο ρεφρέν του "στα 'δωσα όλα κι έμεινα στον άσσο" που τελικά έψαξα αν και για την Ασλανίδου γράφει ο Φοίβος. (Όχι, ο Βαρδής.) Τι να πω ήταν και πριν, αλλά ίσως είναι η ερμηνεία της Τζούλιας που το Βανδοποίησε/εκτέλεσε τελειωτικά... 

47

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

17 σχόλια
Αν το τυπάς που κάθεται με το εσώρουχο του μπροστά στο πιάνοόντως παίζει πιάνο... πραγματικά τον λυπάμαιΝα τρως τα χρόνια σου σε μουσικές σπουδές και να καταλήγεις να παίζεις πιάνο σχεδόν γυμνός για την Ανεξανδράτου... καταραμένη κρίση
Το ότι αυτοβανδαλίστηκε κι αυτοκακοποιήθηκε και δεν λυπήθηκε την ομορφιά της απορρίπτοντας συνειδητά μάλλον να γίνει άλλη μία Ζέτα ή Δούκισα, είναι ποιητικό σα στάση. Απ' την άλλη, κρίμα. Κι επί πλέον δεν έμεινε κάφρος για κάφρος στα μήντια και στην κοινωνία που να μην αισθανθεί ανώτερος!
Η Τζούλια βγήκε ωριμότερη απ' αυτήν την ιστορία. Είναι συνειδητοποιημένη, σέβεται τον εαυτό της και δεν την αγγίζουν οι ύβρεις. Η παρακμή της ήταν που μετά τις τσόντες, πήρε σβάρνα παρακμιακά κλαμπ της επαρχίας που μυρίζουν γιδίλα απ' τ' απέναντι μαντρί, για αρπαχτές ως σεξοαξιοθέτο ανάμεσα σε βλάχους που δεν τη σέβονται. Αν και καλά τους έκανε και τσέπωνε τα φράγκα. Τώρα φαίνεται πως κάνει δική της δουλειά. Έχει βελτιωθεί φωνητικά και μπορεί να υποστηρίξει με ψυχή ωραία τραγούδια. Ξεκίνησε ως μια ματαιόδοξη σνομπ μοντέλα, που καταπιάστηκε ως άλλη μία ατάλαντη όμορφη με το σκυλοπόπ τραγούδι, και τώρα πατάει στα πόδια της προσωπικά και καλλιτεχνικά ύστερα από ένα τσουνάμι ύβρεων. Πραγματικά, η αυτοπεποίθηση της και ειρωνεία που αντιμετωπίζει τους υβριστές της, κάνει πολύ μικρούς μπροστά της όποιους τη λένε π@#$% και βρομιάρα.
Η Τζούλια όλα αυτά? αυτή που μύριζε αγιόκλιμα μέσα στα μαγαζιά με τη γιδίλα? Δεν νομίζω να πήγαιναν οι περισσότεροι ως ''λιγούρια'' για να δουν μια σκελετωμένη από τη κόκα και τη ματαιοδοξία, εκδοχή γυναίκας . βρωμιάρα δεν ξέρω αλλά γιατί να κρυβόμαστε, πουτάνα πολυτελείας είναι για το χρήμα τα κάνει όλα. Και δεν τη βάζω στην ίδια κατηγορία με ''γυναίκες του πεζοδρομίου'' . Η Τζούλια ούτε ανάγκη είχε τα λεφτά ούτε την έφεραν τσουβαλιασμένη από τα Βαλκάνια. Είναι το κατεξοχήν παράδειγμα του παρηκμασμένου λάιφ στάιλ της ύστερης εποχής του. Εν ολίγοις, δεν είναι ούτε πορνοστάρ ούτε πουτάνα ούτε τραγουδίστρια ούτε τίποτα άλλο. Ενα πατσαβούρι είναι που κάνει ότιδήποτε για τα πολλά λεφτά. Συνεπώς φταίνε και οι πελάτες της στα μαγαζιά που μύριζαν ''γιδίλα'' (στην Αθήνα ας πούμε τι μύριζαν τα μαγαζιά?) αλλά όπως και να μυρίζουν οι πελάτες της, η ίδια μυρίζει και θα μυρίζει πάντα σπέρμα και ματαιοδοξία όπως και οι περισσότεροι εκπρόσωποι του συγκεκριμένου λάιφ στάιλ. Και όχι, το να τραγουδάει συνοδεία πιάνου με δυο φουντίτσες στις ρόγες της και άλλη μία στο αιδείο της τέλοσπάντων, δεν είναι εξέλιξη και δεν τη κάνει περφόρμανς, επιβεβαιώνει απλά ότι παραμένει ένα ματαιόδοξο φιλοχρήματο πατσαβούρι και τελείως ατάλαντο σε ότι και να κάνει βέβαια..
Τα λάθη και η ματαιοδοξία της, για εμένα δε δικαιολογούν τον κανιβαλισμό που υπέστη. Όλο αυτό το σεξιστικό παραλήρημα της κοινωνίας μαρτυράει ένα βαθύτατα κομπλεξικό λαό. Μέχρι και οι χαζοβιόληδες τρέντι "δημοσιογράφοι" του σταρ που τρέχουν τα καλοκαίρια στα beach bar να κάνουν ρεπορτάζ με κωλαράκια και βυζιά, την είδαν ανώτεροι και ηθικότεροι. Ο κάθε ελληναράς ψωράντρακλας μισογύνης, που τον κάνει σαμπρέλα στο youporn, που αντιμετωπίζει με τον πιο χυδαίο τρόπο τις γυναίκες σαν να είναι μουνιά με πόδια, νιώθει ανώτερος και ηθικότερος. Η Τζούλια, μέσα από τις trash εκπομπές της μια περίοδο, έδειξε πως έχει συνείδηση της κατάστασης, έδειξε πίστη στον εαυτό της, έβγαλε κάτι το αληθινό. Ο θύτης έγινε θύμα σ' αυτήν την ιστορία. Ο κόσμος βλέπει τις αγκίδες στο μάτι της Τζούλιας, και δε βλέπει τα παλούκια στο δικό του το μάτι. Ο κάθε τελευταίος απολίτιστος σήκωσε την πέτρα να τη λιθοβολήσει. Όταν σε κάποιες δηλώσεις της στο σταρ, είχε πει για όλη την μοραλιστική επίθεση που δεχόταν για την τσόντα, "ποιος ορίζει την ηθική;", ένας γελοίος αστοιχείωτος τρέντι "δημοσιογράφος" στο τέλος του ρεπορτάζ, έκανε αναφορά στα ηθικά Νικομάχεια του Αριστοτέλη ως απάντηση στη Τζούλια περί ηθικής. Δηλαδή τόσο γελοία ανθρωπάκια. Με ποια ηθική ανωτερότητα ο μέσος κάφρος Έλληνας κι η μέση κατίνα Ελληνίδα, την ισοπεδώνουν; Η Τζούλια έγινε μίασμα λόγω της τσόντας και ΜΟΝΟ. Λόγω ότι έκανε on camera για χρήματα, πράγματα που όλοι κάνουμε ή θα θέλαμε να κάνουμε στο κρεβάτι μας ή που τα βλέπουμε στις τσόντες. Και βγαίνει ο κάθε κάφρος και η κάθε κομπλεξικιά και τη βρίζουν με ακατανόητο μίσος ως σκρόφα και παλιοπουτάνα. Άθεος είμαι, αλλά η ηθική ανωτερότητα του Χριστού είναι αξιοθαύμαστη όταν φώναξε στον εξαγριωμένο "ηθικό" όχλο που ήταν έτοιμος να λιθοβολήσει τη Μαγδαληνή, "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω". Ο όχλος ήταν ο άδικος της υπόθεσης, κι όχι η λιντσαρισμένη Μαγδαληνή. Έτσι και τώρα, η λιντσαρισμένη Τζούλια που πατάει στα πόδια της πλέον, είναι που μου προκαλεί συμπάθεια, κι ο "θιγμένος" όχλος την αντιπάθεια.
το ζήτημα είναι ότι ο αλήθινός της εαυτός είναι αυτός, κανένας δεν πετροβόλησε τους πορνοστάρς αλλά η τζούλια δεν είναι καν αυτόέβγαλε λεφτά πουλώντας τη παρακμή της και κάνοντας (όχι και τόσο παρηκμασμένες) . ο κάθε ελληναράς που λες δεν έχει επάγγελμα του να μπαίνει στα τσοντοσάιτς, αντίθετα το επάγγελμα και η προσφορά της τζούλιας περιορίζεται στα τσοντοσάιτς και σε αντίστοιχα κανάλια και μαγαζιά. Δεν θα γίνει τώρα και περσόνα που κοκκαλώνει και βγαίνει να τραγουδήσει η να πηδηχτεί. και άλλοι γύρισαν τσόντες αλλά δεν το παίζουν ''μεταμοντέρνοι trash καλλιτέχνες'' και τηλεπερσόνες.
Το σεξιστικό υβριστικό παραλήρημα, όλος αυτός ο κανιβαλισμός δηλαδή, δε τον δικαιολογεί τίποτα μα τίποτα.δεν έχουν να κάνουν με τίποτα άλλο πέρα από το ενοχικό σεξουαλικό κόμπλεξ. Είναι κάτι το απαράδεκτο να κάνεις σεξ στο γυαλί, όταν όλοι το κάνουν στα κρυφά ή το φαντασιώνονται. Λες και δεν κάνουν πίπες οι κότες που την βρίζουν. Λες και δε στήνονται στα τέσσερα... Αλλά κρυφά, μη τις πούνε και πουτάνες... Όσο βρομάει η Τζούλια σπέρμα (όπως λες), άλλο τόσο βρομάει κι όλος ο κόσμος που χύνει κι αυτές που παίρνουν πίπες στους γκόμενούς τους.Άλλο να θεωρείς σαβουροκουλτούρα το πέρασμά της από τα παρακμιακά νυχτερινά κέντρα, να τη θεωρείς μια ματαιόδοξη σνομπ wanna be Πάρις Χίλτον, κι άλλο όλος αυτός ο σεξιστικός οχετός (βρωμάει σπέρμα κτλ), και που τη βλέπει ο κόσμος ως μίασμα. Έχει αφαιρεθεί από πάνω της κάθε ανθρώπινη υπόσταση από τότε που γύρισε την τσόντα. Μιλάμε κανονικός κανιβαλισμός μόνο και ΜΟΝΟ για την τσόντα! Βορά των κάφρων και των κατινών, αλλά και των "σοβαρών". Ανθρωποφαγία. Στα μάτια μου, όλοι οι εμπαθείς "ηθικοί", μοιάζουν με τον όχλο των Ιουδαίων που ξεκίνησε να λιντσάρει την πόρνη.
δεν μίλησα για τη τσόντα, θα μπορούσε να είναι αυτό που ήδη είναι και χωρίς αυτήν. Εγώ σου είπα ότι και πριν και μετά τη τσόντα ήταν και συνέχισε να είναι ένα ματαιόδοξο και φιλοχρήματο πατσαβούρι που χρησιμοποιείται όπουδήποτε προκειμένου να βγάζει λεφτά και να εμφανίζεται στη κάμερα. Δεν είναι θέμα ηθικής, αλλά δεν 8α μπω σε διαδικασία να σεβαστώ μία βίζιτα πολυτελείας που σύχναζε στα πιο ''γκλάμουρους'' στέκια και πάρτυ, που συναναστρέφονταν με όλον τον οχετό του παρωχημένου πάλαι ποτέ ελληνικού λάιφ στάιλ, που έβγαζε και βγάζει τόσα λεφτά με τόση ευκολία επειδή το χρήμα ανακυκλώνονταν σ αυτό το περιβάλλον. Δεν θεωρώ πατσαβούρια τις γυναίκες που εκδίδονται, θεωρώ όμως παρηκμασμένα πατσαβούρια τις καρικατούρες τύπου τζούλιας που επιβλήθηκαν ως κοινωνικά πρότυπα επειδή δεν είχαν ίχνος ενδοιασμού να πουλήσουν και τη ψυχή τους για να πάρουν έναν ντορβά λεφτά και κάποια δημοσιότητα από το τίποτα που έκαναν και κάνουν
Ο κόσμος για την τσόντα ξερνάει το σεξιστικό του μίσος. Δεν αμφιβάλλω για τη ματαιοδοξία της, που μίλησα ήδη. Απλά ο καθένας σηκώνει από μια πέτρα και τη λιθοβολεί. Είναι απάνθρωπο όλο αυτό που γίνεται και φαρισαϊκό, και μιλώ αποκλειστικά και μόνο για το σεξιστικό μίσος.
δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά είναι PLAYBACK! Είναι πρόσφατο το video? Αυτή δεν είναι στην Αυστρία και παντρεμένη?? Τι έγινε τώρα?Τέλος, έλεος με το μίσος για την Ασλανίδου. Που είναι το κακό που τραγουδάει και λαικά και "πχιοτικά" (sic) ? Έχει φωνάρα και μπορεί να τραγουδήσει τα πάντα (εκτός ξένων). Πραγματικά με ξεπερνά η χολή κάποιων.. και φυσικά το Λαθος είναι τραγουδάρα και δεν το έγραψε αυτή οπότε αν λέτε ότι θυμίζει έντονα της Μαλέα το τραγούδι, τότε να τα βάλετε με αυτούς που το έγραψαν!
Τοσο το "στα εδωσα ολα" οσο και το "λαθος" ειναι τραγουδια που ειναι γραμμενα σε ενα κλασικο ρυθμο γνωστο στο ευρυ κοινο ως χασαπικο και ειναι λογικο να μοιαζουν μεταξυ τους. Οπως μοιαζουν ολα τα ζειμπεκικα οπως μοιαζουν ολα τα τανγκο. τα τραγουδια διαφοροποιουνται απο τους ερμηνευτες, και απο τις συγκυριες. (σκεφτειτε το παραδειγμα του "της ληθης το πηγαδι" του Πασχαλιδη που πολλοι νομιζουν οτι η πρωτη εκτελεση ειναι του Χαρουλη.) και επιτελους χαλαρωστε με τα εντεχνα και τα λαικα... https://www.youtube.com/watch?v=iw2GZyORpVQ
Πέρα από εμπάθειες για τους χ,ψ λόγους ο καθένας, δεν είναι κακή φωνητικά. Πρέπει να έχει ρίξει δουλειά. Όσον αφορά το κομμάτι της εμπάθειας τώρα, από τη στιγμή που η κομπλεξική ελληνική κοινωνία τη λίντσαρε για την τσόντα, τη συμπάθησα. Στα μάτια μου βγήκε ηθικά ανώτερη απ' την ιστορία αυτή. Αν και στην αρχή προσέβαλε τη λογική μας με τις κλάψες της και τα "δεν το ήθελα", μετά έδειξε παλικαρίσια δύναμη μέσα σ' όλον αυτόν τον κανιβαλισμό και υποστήριξε απενοχοποιημένα τις πράξεις της κόντρα στην κοινή γνώμη. Δεν την εξιδανικεύω. Απλά ο κανιβαλισμός της κοινωνίας μας, με αηδιάζει, και το θάρρος της Τζούλιας μού προκαλεί τη συμπάθεια. Όλη η μετέπειτα τρασίλα που ακολούθησε, με τις "αρχαιοελληνικές" εκπομπές κτλ, τη βλέπω ως τρολιά τώρα, ως σκληρό δούλεμα.
Οι κλάψες της λέγονται marketing. Πούλησε την ιστορία για να δούμε το "απαγορευμένο". (όχι ότι έτσι κι αλλιώς δε θα πούλαγε, αλλά θέλανε να το σιγουρέψουν).Και βασικά, ναι την ψιλοεξιδανικεύεις γιατί η κοινωνία δεν της την έπεσε αποκλειστικά και μόνο γιατί έκανε τσόντα, αλλά γιατί ειναι το απόλυτο παράδειγμα του κακομαθημένοι κωλόπαιδου που έχει ένα δυνατό χαρτί στα χέρια του (που στην περίπτωσή της είναι η ομορφιά και σε άλλους είναι το μυαλό ή τα λεφτά κτλ) και αντί να το εκμεταλλευτεί σωστά το χαράμισε για να ανέβει τη σκάλα της δημοσιότητας σε χρόνο dt. Άριστο παράδειγμα μοντέρνου Έλληνα/Ελληνίδας που θεωρεί ότι είναι πολύ καλή για να αποκτήσει κάποια πράγματα με δουλειά.
Στα πο*τανα, βρωμιάρα και σχετικά αναφέρομαι. Και αυτά έχουν να κάνουν με την τσόντα. Δεν αρνούμαι ότι ήταν μια ματαιόδοξη μοντέλα. Και στην τελική, και στη δική σου σκέψη, η τσόντα είναι ξεπεσμός, χαράμισμα. Έξω το πορνό έχει μισό αιώνα ιστορία. Δε λέω ότι δεν υπάρχουν αντιδράσεις, αλλά το όργιο που έγινε στα ελληνικά ΜΜΕ, θα ήταν κάτι τελείως το γραφικό στο εξωτερικό, όπου οι πορνοστάρ είναι κάτι το δεδομένο, σε αντίθεση με το χωριό μας εδώ. Όλοι για την τσόντα πέσανε να τη φάνε. Λες ο όχλος να την ανεβάζει @#$$%, και τ@λα να την κατεβάζει, με βάση τη δική σου εξήγηση, που στην τελική όπως λέω και παραπάνω, κι εσύ θεωρείς χαράμι το δρόμο που διάλεξε; Η ανωτερότητα της έγκειται στο ότι διασκεδάζει με τις κατίνες και τραβάει το δρόμο της περιφρονώντας μια ολόκληρη κοινωνία που τη θεωρεί @#$%να.
Δε διαφωνώ ότι η δική μας κοινωνία είναι ψευτοπουριτανική και σεμνότυφη, όχι όμως ότι σε αντίστοιχη περίπτωση του εξωτερικού δε θα την έκραζαν, μη λέμε ό,τι θέλουμε τώρα. Δεν είδα κανέναν να πέσει να φάει τις υπόλοιπες (άγνωστες) κοπέλες που παίζουν στις τσόντες του Σειρηνάκη...Το αν θεωρώ χαράμι το δρόμο που διάλεξε είναι προσωπική μου άποψη την οποία, από τη στιγμή που η Αλεξανδράτου είναι δημόσιο πρόσωπο, μπορώ να έχω. Και νομίζω πως εξήγησα γιατί την έχω. Δε με νοιάζει η τσόντα, με νοιάζει που μια κοπέλα με όλα τα φόντα να κάνει καριέρα στο modeling από το οποίο άλλωστε είχε ξεκινήσει, επέλεξε τον εύκολο δρόμο. Και αυτό θα με ενοχλούσε σε κάθε άλλη περίπτωση. π.χ. (αν και τελείως διαφορετικό) αν ένας τραγουδιστής ή μια τραγουδίστρια που εκτιμώ για τη φωνή και την πορεία του ξαφνικά το γύριζε στα χαζοτράγουδα για να πουλήσει, θα με ξενέρωνε το ίδιο, απλά και μόνο γιατί αυτό που μπορώ να κρίνω είναι η δουλειά του και μια τέτοια κίνηση θα έδειχνε πως στα @@ του το ταλέντο και η τέχνη, ζήτω τα λεφτά και η δημοσιότητα.Τέλος, μην ξεχνάς πως τα δημόσια πρόσωπα, από τη Χαρούλα Αλεξίου μέχρι τη Τζούλια Αλεξανδράτου, ζουν από εμάς. Παρουσιάζουν μια δουλειά (σε όποιο τομέα και αν είναι αυτή) και ζητούν από εμάς να την αγοράσουμε. Οπότε νομίζω έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε το κατά πόσον αυτό που μας "πουλάνε" αξίζει ή είναι αρπαχτή και "πέταμα" του όποιου ταλέντου τους.
Δε σου είπα να μη την κρίνεις. Στο μίσος του κόσμου λόγω της τσόντας αναφέρομαι, που διαφωνώ ότι ο κόσμος το βλέπει όπως εσύ, δηλαδή ως απλή αντιπάθεια λόγω φτηνού "τραγουδιού" και ξεπεσμού. Ο κόσμος τη μισεί. Κάνε μια βόλτα στα σοσιαλ μίντια να δεις σχόλια.
Και να σου θυμίσω πως η Πάρις Χίλτον, η Πάλεμα και η Μαντόνα, έχουν κυκλοφορήσει βίντεο με ερωτικές σκηνές. Δεν ισοπεδώθηκαν από κοινωνία και ΜΜΕ. Σίγουρα υπήρξαν αντιδράσεις, αλλά όχι τέτοιας έκτασης και έντασης σε βαθμό κανιβαλισμού.
Με το που πάτησα το play στο κινητό μια γιαγιά που περνούσε από διπλα τρόμαξεΉλπιζα στο τέλος νο κοπούν κανα δυο χορδές από το πιάνο για να κλείσει με ένα ωραιότατο "ντοιοιιιινγκ"Το δυστυχο πουλερικο στα στήθη το αφήνω ασχολίαστο
Τσαμπα η δυσμοιρη στρουθοκαμηλος, τσαμπα και ο πιανιστας που του βγηκαν τα αυτια και τα ματια, τσαμπα και η κιουρια Καρποζηλου.....Βασικα το πουλι λυπαμαι περισσοτερο.....δηλαδη τη στρουθοκαμηλο...Εξεπουπουλιασθει στο βωμο της τσοντας.
Ο Νικόλας Άσιμος το 1982 έγραψε και ερμήνευσε ένα τραγούδι που το λένε "Το παπάκι" και οι στίχοι του ήταν οι εξής:"Έχω ένα παπάκι να μου κάνει πανα μου κάνει πα, πα, παΚαι ένα κουνελάκι που όλο μου κουνάειπου όλο μου κουνάει τ’ αφτιά"Αν το ακούγαμε από την Πάολα, θα γελάγαμε.Το ακούσαμε από τον Άσιμο (και αργότερα τη Χαρούλα και το Στόκα) και το αγαπάμε.Τι θέλω να πω;Ότι στα τραγούδια η ψυχή του ερμηνευτή είναι το πρώτο πράγμα που μετράει. Οι στίχοι και η μελωδία μπορεί να είναι απλές, αλλά αν τραγουδάς ένα τραγούδι με ψυχή και η φωνή σου το υποστηρίζει σωστά, τότε το απογειώνεις.Όσο για την Ασλανίδου, προσωπικά δε με νοιάζει αν Το Λάθος θυμίζει Βανδή. Η κοπέλα έχει φωνάρα. Τώρα αν είναι ποιοτική, έντεχνη, εμπορική, σκυλού ή υψίφωνος, λίγο με νοιάζει.
Άρη, για να είμαι ειλικρινής, δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου.Η Ασλανίδου έγινε γνωστή από μια διασκευή του "Τι Σου 'Κανα και Πίνεις" της Πόλυς Πάνου που ήταν βαρύ λαϊκό, μετά είπε ένα πιο χαρούμενο τραγούδι της Νικολακοπούλου και τελευταία το έχει γυρίσει λίγο περισσότερο στο ελαφρολαϊκό/ ελληνικό pop (όσο της επιτρέπει η χροιά της που δεν κολλάει με pop).Δε δηλώνω ο μεγαλύτερος θαυμαστής της πορείας αυτής, αλλά δε μου πέρασε και ποτέ από το μυαλό ότι αντιγράφει ή ότι θέλει να μιμηθεί την καριέρα της Βανδή.Δεν ξέρω τι έχει παιχτεί με το Voice ή τι κόντρες υπάρχουν και τι δηλώνει ότι είναι ο κάθε κριτής, αλλά εγώ π.χ. θεωρώ ότι η Ασλανίδου έχει μια πολύ ωραία φωνή με ιδιαίτερη χροιά την οποία αναγνωρίζω ό,τι και να πει - ασχέτως αν μου αρέσει ή όχι.Σου προτείνω, πάντως, να ακούσεις την εκτέλεση της Ασλανίδου και να κρίνεις από αυτή αν μοιάζει με τη Βανδή ή όχι.ΥΓ: Μήπως επίσης είναι μια καλή στιγμή να σταματήσουμε να κατηγοριοποιούμε τη μουσική τόσο πολύ; Οι ταμπέλες είναι για τις κονσέρβες, όχι για τη μουσική.
Άρη, για να είμαι ειλικρινής, δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου.Η Ασλανίδου έγινε γνωστή από μια διασκευή του "Τι Σου 'Κανα και Πίνεις" της Πόλυς Πάνου που ήταν βαρύ λαϊκό, μετά είπε ένα πιο χαρούμενο τραγούδι της Νικολακοπούλου και τελευταία το έχει γυρίσει λίγο περισσότερο στο ελαφρολαϊκό/ ελληνικό pop (όσο της επιτρέπει η χροιά της που δεν κολλάει με pop).Δε δηλώνω ο μεγαλύτερος θαυμαστής της πορείας αυτής, αλλά δε μου πέρασε και ποτέ από το μυαλό ότι αντιγράφει ή ότι θέλει να μιμηθεί την καριέρα της Βανδή.Δεν ξέρω τι έχει παιχτεί με το Voice ή τι κόντρες υπάρχουν και τι δηλώνει ότι είναι ο κάθε κριτής, αλλά εγώ π.χ. θεωρώ ότι η Ασλανίδου έχει μια πολύ ωραία φωνή με ιδιαίτερη χροιά την οποία αναγνωρίζω ό,τι και να πει - ασχέτως αν μου αρέσει ή όχι.Σου προτείνω, πάντως, να ακούσεις την εκτέλεση της Ασλανίδου και να κρίνεις από αυτή αν μοιάζει με τη Βανδή ή όχι.ΥΓ: Μήπως επίσης είναι μια καλή στιγμή να σταματήσουμε να κατηγοριοποιούμε τη μουσική τόσο πολύ; Οι ταμπέλες είναι για τις κονσέρβες, όχι για τη μουσική.
Την είχα ακούσει την εκτέλεση και το τραγούδι έμοιαζε όντως (δεν θα έγραφα αν δεν έμοιαζε). Ας μην το μεγαλοποιούμε: Δεν λέω κάτι τρομερό για την τραγουδίστρια, μου έκανε εντύπωση αυτή η ομοιότητα και το είπα.
Σημαντική λεπτομέρεια: Το «Παπάκι» δεν είναι τραγούδι αλλά ένα τρυφερό νανούρισμα που έγραψε ο Νικόλας Άσιμος για την κόρη του. Εντάξει;;;Καταλαβαίνω τον συλλογισμό του σχολίου σου και συμφωνώ αλλά υπάρχουν ένα σωρό άλλα παραδείγματα για να τον επιτύχεις. Το συγκεκριμένο παράδειγμα ήταν κάπως ατυχές...
Ο Νοών... νοείτω, όπως γράφει και ο paco, και τα παιδικά τραγούδια, τραγούδια δεν είναι;Γνωρίζω ότι είναι νανούρισμα που έγραψε για την κόρη του, αλλά ήταν επίσης ένα κομμάτι που συμπεριέλαβε στο "Ο Ξαναπές" του 1982. Άρα, είναι ένα κομμάτι, το οποίο ασχέτως του για ποιό λόγο γράφτηκε, παραμένει ένα τραγούδι του Άσιμου.Όσο για το ότι υπάρχουν πολλά άλλα αντίστοιχα παραδείγματα, προφανώς και υπάρχουν. Έτυχε απλά να το ακούσω πρόσφατα γι'αυτό και μου ήρθε πρώτο στο μυαλό.
@paco 5.4.2014 | 23:57Φίλε paco, σωστή η παρατήρηση σου. Μάλλον, λόγω κεκτημένης ταχύτητας δεν εκφράστηκα σωστά. Ήθελα να γράψω Το «Παπάκι» δεν είναι ένα *οποιοδήποτε-τυχαίο τραγούδι*..Να είμαστε ειλικρινείς. Αυτό που μας χαλάει δεν οι στίχοι κάποιων τραγουδιών αλλά το ότι ερμηνεύονται, ίσως, από λάθος άτομα, (μη ποιοτικά...). Όπως "Η Μπαλάντα του κυρ Μέντιου" (άντε θύμα, άντε ψώνιο), το γεγονός πως την ερμήνευσε -αν και πολύ καλά- ο Νότης Σφακιανάκης, αυτό δεν υποτιμά το όμορφο στιχουργικό αποτέλεσμα, επειδή ο ερμηνευτής αποδείχτηκε περίτρανα μ@^ακας. Άλλο παράδειγμα είναι η "Πριγκηπέσα" του Μάλαμα με την ομολογουμένως ακατάλληλη φωνή του Καρρά (για το συγκεκριμένο τραγούδι). Το "Άσ'τη να Λέει" των Πυξ-Λαξ το απογείωσε ο Καράς. Υπάρχει το "Σήμερα" (Σήμερα, η ζωή μου όλη σήμερα..) που το ερμήνευσε και η Άτζελα Δημητρίου πάρα πολύ καλά. Βεβαία σημαντική λεπτομέρεια αποτελεί πως όλοι αυτοί δεν ήταν η πρώτοι ερμηνευτές των συγκεκριμένων τραγουδιών. Πιστεύω όμως πως ακόμη και οι πρώτοι ερμηνευτές τους να ήταν και πάλι θα έκαναν αίσθηση. Νομίζω πως την αξία δεν την δίνει ο τραγουδιστής στο τραγούδι αλλά ο στίχος είναι αυτός που αναδεικνύει τον τραγουδιστή.Τώρα, το γεγονός όπου στιχουργικές αηδίες θεωρούνται τέχνη μόνο και μόνο επειδή έκανε το λάθος και τις ερμήνευσε κάποιος «ποιοτικός» είναι και αυτό ένα φαινόμενο προς συζήτηση. Αν μου επιτρέπεται, ένα παράδειγμα είναι το "Πάμε Χαβάη" (Θωμά είσαι σπίτι;..), που είναι και καλά, το "It´s A Pity" αλά Ελληνικά, ερμηνευμένο από την Άλκηστις Πρωτοψάλτη. Δεν είδα να την κράζει κανείς. Αν, ας πούμε, το έλεγε ο Πανταζής θα πέφταμε να τον φάμε. Το ίδιο θα συνέβαινε, αντιστρόφως, αν το "Μαγικά Χαλιά" το ερμήνευε η Πρωτοψάλτη (το φαντάζομαι ενορχηστρωμένο από Κραουνάκη)...!Μια χαρά το είπε το τραγουδάκι η αιδοιός, εχμμμ... η αοιδός ήθελα να πω, Τζούλια Αλξανδράτου και αυτό το μη αναμενόμενο αποτέλεσμα είναι που κάνει την ευχάριστη έκπληξη. Μπράβο της!
Βασικά, με το Πάμε Χαβάη, η Πρωτοψάλτη ως καλλιτέχνιδα δεν κέρδισε απολύτως τίποτα. Φαντάζομαι έβγαλε κάποια λεφτά, αλλά ως καλλιτέχνιδα το συγκεκριμένο τραγούδι το μόνο που της προσέφερε είναι ότι το παίξανε πολύ τα ραδιόφωνα και έφτασε να ακούνε "Πρωτοψάλτη σε light 0% έκδοση" μέχρι και αυτοί που ακούνε μόνο Έφη Σαρρή.Και δεν ήταν και το πρώτο της φάουλ σε θέματα ποιότητας. Ποιός μπορεί να ξεχάσει εκείνη την πραγματικά απαίσια διαφήμιση για δάνεια που έβγαινε σε ένα μπαλκόνι και έσκουζε "μια μεεεεερα χαραααα";;Ήταν ένα ανάλαφρο, καλοκαιρινό, ηλίθιο τραγουδάκι που όχι μόνο ήταν λίγο για Πρωτοψάλτη, αλλά ήταν και ντροπή που το τραγούδησε. Δε νομίζω πως κανείς θα της έλεγε μπράβο γι'αυτό το τραγούδι (εκτός ίσως από την τότε δισκογραφική της που έβγαλε λεφτά).