Μια αμετροεπής συγγραφέας... και η καλύτερη απάντηση στις κακίες της

Μια αμετροεπής συγγραφέας... και η καλύτερη απάντηση στις κακίες της Facebook Twitter
29

 

 

Στην έντυπη LIFO δημοσιεύτηκε πρόσφατα η εξαιρετική συνέντευξη που πήρε η Κορίνα Φαρμακόρη απ' τον Ανταίο Χρυσοστομίδη, δημοσιογράφο, βραβευμένο μεταφραστή και υπεύθυνο ξένης λογοτεχνίας των εκδόσεων Καστανιώτη. ("Οι κεραίες της εποχής μας" ήταν απ' τα καλύτερα τηλεοπτικά προγράμματα, με συνεντεύξεις απ' τους σπουδαιότερους εν ζωή λογοτέχνες, παγκοσμίως.)

 

Μας είχε μιλήσει με αφορμή το νέο του βιβλίο, Οι Κεραίες της Εποχής μου, στο οποίο περιλαμβάνονται οι συζητήσεις του με τους: Μάργκαρετ Άτγουντ, Μάριο Βάργκας Λιόσα (Νόμπελ 2010), Ναντίν Γκόρντιμερ (Νόμπελ 1991), Τζον Λε Καρέ, Ίαν ΜακΓιούαν, Άμος Οζ, Πολ Όστερ, Ορχάν Παμούκ (Νόμπελ 2006), Ζοζέ Σαραμάγκου (Νόμπελ 1998), Αντόνιο Ταμπούκι, Ντάριο Φο (Νόμπελ 1997), Κάρλος Φουέντες κ.α.

 

Στη συνέντευξη τόλμησε να ξεστομίσει μια αλήθεια, γνωστή σε όλους τους βιβλιόφιλους: "Στο εξωτερικό οι καλοί συγγραφείς πουλάνε, και μάλιστα περισσότερο από εδώ. Δηλαδή, παντού υπάρχουν Μαντάδες και Δημουλίδες, σε όλο τον κόσμο υπάρχουν τέτοιοι συγγραφείς, αλλά η αναλογία δεν είναι αυτή που υπάρχει στην Ελλάδα κι αυτό ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι η καλή λογοτεχνία προτείνεται σε λίγους."

 

 

Η πολυσυζητημένη Ελληνίδα συγγραφέας Χρυσιήδα Δημουλίδου προσβλήθηκε (!) και έγραψε στο Facebook της:

 

 

Μια αμετροεπής συγγραφέας... και η καλύτερη απάντηση στις κακίες της Facebook Twitter

 

 

Η αλαζονεία και η αγένεια της κυρίας Δημουλίδου, ευτυχώς, πληρώθηκαν με το ίδιο νόμισμα, όταν ως πρώτο σχόλιο, κάτω απ' την ανάρτησή της διαβάσαμε αυτό...

 

Μια αμετροεπής συγγραφέας... και η καλύτερη απάντηση στις κακίες της Facebook Twitter

 

;-)

 

Μια αμετροεπής συγγραφέας... και η καλύτερη απάντηση στις κακίες της Facebook Twitter
 

 

 

 

It's Viral
29

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM
Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε πέντε παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» - «Χρειάζομαι ένα μοναστήρι»

It's Viral / Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε 5 παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» και όταν κάνουν θόρυβο κρύβεται στην τουαλέτα

Ο 64χρονος ηθοποιός μίλησε για τα πέντε ανήλικα παιδιά του και πώς άλλαξε παρ' ότι ένιωθε ξοφλημένος - Γιατί λέει ότι χρειάζεται να μπει σε ψυχιατρείο ή μοναστήρι
THE LIFO TEAM
Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός ούτε έχω κάποιο σύστημα, εγώ αυτό το παιχνίδι δεν μπορώ να το αντέξω

It's Viral / Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω κάποιο σύστημα, αυτό το παιχνίδι δεν το αντέχω

«Λυπάμαι επειδή δεν ήμουν μόνη μου, είχα συνεργάτες δίπλα μου» συνέχισε για τις όσα ακολούθησαν του χασμουρητού της, που θεωρήθηκε αντίδραση απέναντι στην ισραηλινή συμμετοχή
THE LIFO TEAM