Bρετανίδα δημοσιοποιεί το θανατηφόρο τροχαίο του γιου της για να ευαισθητοποιήσει τους οδηγούς

Bρετανίδα δημοσιοποιεί το θανατηφόρο τροχαίο του γιου της για να ευαισθητοποιήσει τους οδηγούς Facebook Twitter
5

 

Ο 38χρονος Ντέιβιντ Χολμς σκοτώθηκε τον Ιούνιο του 2013 όταν ενώ οδηγούσε με υπερβολική ταχύτητα ένα όχημα βρέθηκε στο δρόμο του.

Αν και στο σημείο το όριο ταχύτητας ήταν τα 90 χλμ/ώρα, ο Ντέιβιντ οδηγούσε τη μηχανή του με 156 χλμ./ώρα και ο θάνατός του από την σύγκρουση ήταν ακαριαίος. Η μητέρα του 38χρονου έδωσε στη δημοσιότητα το βίντεο από την κάμερα GoPro στο κράνος του γιου της  η οποία κατέγραψε τη στιγμή του ατυχήματος σε λίγα, μοιραία δευτερόλεπτα.

Η κίνηση αυτή γίνεται σύμφωνα με την ίδια σε μια προσπάθεια να ευαισθητοποιήσει όλους τους μοτοσικλετιστές ώστε να υιοθετήσουν πιο υπεύθυνο και προσεκτικό τρόπο οδήγησης.

Bρετανίδα δημοσιοποιεί το θανατηφόρο τροχαίο του γιου της για να ευαισθητοποιήσει τους οδηγούς Facebook Twitter

Το βίντεο που μέχρι στιγμής έχει ξεπεράσει τις 7 εκατομμύρια προβολές στο Youtube είναι μέρος μιας ευρύτερης καμπάνιας για την ασφαλή οδήγηση στη Βρετανία. Η μητέρα του 38χρονου δηλώνει πως ελπίζει μέσα από το σοκαριστικό βίντεο με το θάνατο του παιδιού της θα μπορέσει ίσως να προβληματίσει και να αποτρέψει έστω και ένα δυστύχημα που μπορεί να βυθίσει σε πένθος μια ακόμη οικογένεια.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φονικές συγκρούσεις στο Κονγκό: Τουλάχιστον 770 νεκροί στο Γκόμα από μάχες με αντάρτες του M23

Διεθνή / Φονικές συγκρούσεις στο Κονγκό: Τουλάχιστον 770 νεκροί στο Γκόμα από μάχες με αντάρτες του M23

Η M23 είναι μία από τις ισχυρότερες ένοπλες οργανώσεις που δρουν στο ανατολικό Κονγκό και υποστηρίζεται από περίπου 4.000 στρατιώτες της Ρουάντα, σύμφωνα με εκτιμήσεις των Ηνωμένων Εθνών
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ επιβάλλει δασμούς, αλλά Καναδάς και Μεξικό αντεπιτίθενται

Διεθνή / Ο Τραμπ επιβάλλει δασμούς, αλλά Καναδάς και Μεξικό αντεπιτίθενται

Οι οικονομολόγοι προειδοποιούν ότι η επιβολή δασμών και τα αντίποινα από τους εμπορικούς εταίρους θα οδηγήσουν σε αύξηση των τιμών σε βασικά αγαθά, όπως τα αυτοκίνητα, τα οικοδομικά υλικά και τα τρόφιμα
LIFO NEWSROOM
Ολοκληρώθηκε η τέταρτη απελευθέρωση ομήρων στη Γάζα - Η Χαμάς παρέδωσε τρεις άντρες στο Ισραήλ

Διεθνή / Ολοκληρώθηκε η τέταρτη απελευθέρωση ομήρων στη Γάζα - Η Χαμάς παρέδωσε τρεις άντρες στο Ισραήλ

Λίγες ώρες αργότερα, στις 10:30 το πρωί, ολοκληρώθηκε και η απελευθέρωση του τρίτου ομήρου, του 65χρονου Αμερικανού Κιθ Σίγκελ, ο οποίος παραδόθηκε στον Ερυθρό Σταυρό στο λιμάνι της Γάζας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Όπως πάντα, για να συμβεί το κακό πρέπει να συνδυαστούν αρκετά πράγματα.1) Υπερβολική ταχύτητα. Υπάρχει λόγος που δεν πρέπει να τρέχεις (υπερβολικά). Μειώνεται ο χρόνος αντίδρασης και ο δικός σου και του άλλου που σε βλέπει (ή δε σε βλέπει όπως σε αυτή την περίπτωση)2) Υπερβολική σιγουριά. Πέρα του ότι αν φοράς μια GoPro στο κεφάλι, μπορεί να μπεις και στο "τριπάκι": ας κάνω και μια μ_λ_κί_ και αν πιάσει θα'χω κάτι να ανεβάσω στο Youtube, φαίνεται από το βίντεο πως ΔΕΝ πρέπει ποτέ να χαζεύουμε/είμαστε υπερβολικά σίγουροι για τον εαυτό μας και τον τρόπο αντίδρασης του άλλου. Στο 2.07 και στο 2.50 οδηγεί με το ένα χέρι, ίσως για να ξεμουδιάσει, ίσως για να ποζεριάσει, ίσως για να κάνει νόημα στα οχήματα που προσπερνάει να κάνουν στην άκρη (λες και ο καθένας είναι υποχρεωμένος να κοιτάει συνέχεια τον πλαϊνό καθρέφτη του για να δει πότε θα εμφανιστεί ένας "δαίμονας" που πηγαίνει σφαίρα ώστε να κάνει στην άκρη). Στο 2.51 είναι εμφανές ότι θα γίνει το κακό. Θα μου πεις: "μιλάς με τη σιγουριά του καναπέ και γνωρίζοντας ότι κάτι θα γίνει στο βίντεο". Μπορεί. Βλέπω όμως ένα αυτοκίνητο να έχει κάνει στην άκρη για να στρίψει, να έχει βγάλει φλας, ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΣ (τσούλαγε το αυτοκίνητο) και τον οδηγό της μηχανής να προσεγγίζει τη διασταύρωση που συμβαίνουν όλα αυτά χωρίς να κόβει ταχύτητα ή να πηγαίνει λίγο αριστερά (ίσως δεν τον είχε δει;), ΟΥΤΕ ΚΑΝ βάζει δύο δάχτυλα πάνω στο φρένο για παν ενδεχόμενο. Στο 2.53 που παίρνει το χέρι από το γκάζι και βάζει τα δάχτυλα στο φρένο είναι πια πολύ αργά (1" πηγαίνοντας με 156χμ/ώρα είναι περίπου 43 μέτρα). Αν προσέξετε, χτυπάει το αυτοκίνητο με ακριβώς την ταχύτητα που πήγαινε, δεν πρόλαβε να φρενάρει καθόλου. Εννοείται πως ευθύνη φέρει ο οδηγός του αυτοκινήτου που κατά τα φαινόμενα δεν είδε καν τη μηχανή (αν την είχε δει, έστω και τελευταία στιγμή θα φρέναρε, είναι πολύ εύκολο να σταματήσεις αν πηγαίνεις με 20) ή νόμιζε πως προλάβαινε (οπότε θέλει οφθαλμίατρο).Δεν έκατσα και έγραψα όλο αυτό το κατεβατό για να trollάρω, ούτε για να φανώ ασεβής στη μνήμη του οδηγού. Το παληκάρι πάει, έφυγε. Συλληπητήρια στους δικούς του και μακάρι να ήταν το τελευταίο θύμα τροχαίου. Το θέμα είναι όπως ζητάει και η οικογένεια, να πάρουμε κάτι από αυτό το βίντεο.Και αυτό κατά την άποψή μου δεν είναι ένα απλό "μην τρέχετε". Είναι αυτό που έγραψα παραπάνω. Η οδήγηση δεν είναι παιχνίδι, ούτε extreme sport. Έχουμε πάντα την προσοχή μας στο δρόμο, και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν πρέπει να χαλαρώνουμε και να θεωρούμε ότι τα ξέρουμε πλέον όλα επειδή οδηγούμε x χρόνια.