Ο Βασίλης Ντούρος και τα χειροποίητα σαπούνια του στις αγορές του κόσμου

Ο Βασίλης Ντούρος και τα χειροποίητα σαπούνια του στις αγορές του κόσμου Facebook Twitter
6

Πιστεύετε πως το σαπούνι στις μέρες μας δεν έχει καμία θέση δίπλα στα μπουκάλια με τα συνθετικά, εργοστασιακά αφρόλουτρα; Έχει μάλλον φύγει από τη μόδα και ίσως λίγο-πολύ έχετε δει και μυρίσει κάθε συνδυασμό που λανσάρεται στην αγορά; Αναθεωρήστε μια και τα σαπούνια του Βασίλη Ντούρου όχι μόνο δεν λιώνουν παρατημένα στην άκρη του μπάνιου, αλλά κάνουν "διεθνή καριέρα".

 

Έχουν φιγουράρει στο περιοδικό-Βίβλο του στιλ Monocle και στην Εl Pais, ταξιδεύουν από την Ελλάδα ως τη Φλόριντα, το Μαϊάμι και την Ισπανία για να συναγωνιστούν premium καλλυντικά προϊόντα και βρίσκονται σε δεκάδες σημεία πώλησης στην Ελλάδα και το διαδίκτυο. Όλα αυτά σε διάστημα μικρότερο των δύο ετών και με βάση όχι την Αθήνα, αλλά την Τρίπολη και ένα μικρό εργαστήρι δίπλα στους οικογενειακούς ελαιώνες του Βασίλη.

Δεν ήθελα να κάνω άλλο ένα "μαγικό" σαπούνι που θα λανσάρεται ως φυτικό, βιολογικό, θεραπευτικό κτλ. Ήθελα ένα ναι μεν premium προϊόν δίνοντας έμφαση στο packaging-branding άλλα το οποίο να έχει μια διαφορετική ιστορία να πει. Όχι μια ιστορία σαπουνιού άλλα μια στάση ζωής.

Πριν την αφοσίωση του στο Snob Duck ο Βασίλης ήταν λάτρης του βουνού, του χειμώνα και των extreme sports με δραστηριότητα στο χιονοδρομικό κέντρο των Καλαβρύτων. Αν τότε τον ρωτούσες για την τωρινή του πορεία, το πιθανότερο είναι πως θα γελούσε. Σήμερα όμως, αυτές οι πάπιες έχουν γίνει το πάθος του...

Ο Βασίλης Ντούρος και τα χειροποίητα σαπούνια του στις αγορές του κόσμου Facebook Twitter
Φωτό: Marios Karystios

"H αρχή έγινε 2 χρονιά περίπου πριν μεταξύ σοβαρού και αστείου πειραματισμού, περιέργειας και χωρίς να έχω θέσει σαν στόχο πως μελλοντικά αυτό θα μπορούσε να γίνει επάγγελμα. Εκμεταλλευόμενος το εξτρά παρθένο ελαιόλαδο του μικρού οικογενειακού ελαιώνα ξεκίνησα να πειραματίζομαι σαν Δρυΐδης με διάφορα υλικά, φτιάχνοντας πετώντας, ξαναφτιάχνοντας. Άρχισε να μου αρέσει η όλη διαδικασία. Δεν ήταν κάτι βαρετό μιας και μπορούσα να πειραματιστώ με διαφορετικά, αναπάντεχα υλικά κάθε φορά. Μετά έγινε εθιστικό, περιμένοντας υπομονετικά πάνω από τα καλούπια μου για να δω το διαφορετικό αποτέλεσμα από τους συνδυασμούς που έκανα κάθε φορά. Πέρασα περίπου 9 μήνες διαβάζοντας, δοκιμάζοντας συνταγές και κάνοντας ατελείωτες κουβέντες με τον γραφίστα μου για τα σχέδια μέχρι να καταλήξω ότι μια πάπια με παπιγιόν θα ξεκινήσει το ταξίδι της στις αγορές. Ένα ταξίδι ίσως μεγάλο, ίσως μικρο, άλλα σίγουρα ταξίδι εμπειριών και όμορφων στιγμών που χάραξαν την ιδιοσυγκρασία μου, το παρελθόν μου, την όλη στάση ζωής μου. Σίγουρα πάντως με επαγγελματισμό αγάπη πολλή προσπάθεια σωστά βήματα και όχι κάτι πρόχειρο."

 

Ο Βασίλης Ντούρος και τα χειροποίητα σαπούνια του στις αγορές του κόσμου Facebook Twitter
Φωτό: Γιάννης Αλιφερόπουλος/ LIFO

 

"Δεν ήθελα να κάνω άλλο ένα "μαγικό" σαπούνι που θα λανσάρεται ως φυτικό, βιολογικό, θεραπευτικό κτλ. Ήθελα ένα ναι μεν premium προϊόν δίνοντας έμφαση στο packaging-branding άλλα το οποίο να έχει μια διαφορετική ιστορία να πει. Όχι μια ιστορία σαπουνιού άλλα μια στάση ζωής. Όπως γράφω και στο site, τα σαπούνια μου δεν καθαρίζουν συνειδήσεις, δεν γυρνάνε  τον χρόνο πίσω και δεν υπόσχονται θεραπείες με μαγικά φίλτρα. Σίγουρα ξεχώρισε το packaging που επιμελήθηκε ο Μάριος Καρύστιος και το όνομα, άλλα ήθελα όλο αυτό να συνάγει και με το εσωτερικό. Όλα έγιναν χρησιμοποιώντας αγνά και premium υλικά άπειρες, ώρες δουλειάς, αφοσίωση, μεράκι, σεβασμό και επαγγελματισμό, από τον πρώτο άνθρωπο που με εμπιστεύτηκε και ήθελε να δοκιμάσει ένα σαπούνι μέχρι την μεγαλύτερη εταιρία που μπορεί να προκύψει."

 

Ο Βασίλης Ντούρος και τα χειροποίητα σαπούνια του στις αγορές του κόσμου Facebook Twitter
Φωτό: Marios Karystios

 

Πώς ξεκίνησε η 'διεθνής καριέρα" των σαπουνιών και γιατί στην Τρίπολη και όχι ίσως στην Αθήνα όπου μάλλον θα ήταν ευκολότερη η προώθηση;

Το ταξίδι της "Snob Duck" ξεκίνησε από δημοσιεύματα που έγιναν σε design-packaging blogs και περιοδικά (lovely package, dieline, packaging of the world, monocle, elle κλπ κλπ). Κάπως έτσι ξεκίνησε το ενδιαφέρον μαγαζιά από εξωτερικό και Ελλάδα. Σιγά - σιγά αναπτύχθηκε το δίκτυο και είμαι πολύ χαρούμενος που η προσπάθειά μου πάει καλά και έχει ανταπόκριση. Γιατί Τρίπολη; Νομίζω η Αθήνα με είχε κουράσει πολύ πριν. Φεύγοντας στη συνέχεια κάποια χρονιά εξωτερικό και κάποια χρονιά Καλάβρυτα, την είχα ήδη απομυθοποιήσει. Υπήρχε παράλληλα η βάση στην Τριπολη λόγω καταγωγής και σίγουρα ήταν πιο εύκολο το στήσιμο και η όλη καθημερινότητα (γραφειοκρατεία, πληρωμές, εφορίες, αποστολές κλπ).

Τι προβλέπει και αισιοδοξεί το μέλλον για την "Snob Duck";

Συνεχώς ψάξιμο, βελτίωση, ανανέωση, διάβασμα, μάθηση με στόχο ενθουσιασμένους, ευχαριστημένους, εθισμένους, εξαρτημένους καταναλωτές.

Ο Βασίλης Ντούρος και τα χειροποίητα σαπούνια του στις αγορές του κόσμου Facebook Twitter
Tα σαπούνια "Snob Duck" είναι όλα χειροποίητα και κατασκευάζονται στο εργαστήριό του Βασίλη στην Τρίπολη. Κάθε μήνα η παραγωγή δεν ξεπερνά τα 1500 κομμάτια. Η κατασκευή τους γίνεται με τη ψυχρή μέθοδο, κόβονται με το χέρι, φέρουν τη σφραγίδα με την πάπια - έμβλημα και πακετάρονται στις επίσης χειροποίητες συσκευασίες για να αποσταλούν προς πώληση σε Ελλάδα, Ευρώπη και Αμερική.
Ο Βασίλης Ντούρος και τα χειροποίητα σαπούνια του στις αγορές του κόσμου Facebook Twitter
Φωτό: Marios Karystios
Ο Βασίλης Ντούρος και τα χειροποίητα σαπούνια του στις αγορές του κόσμου Facebook Twitter
Τα σαπούνια Snob Duck περιέχουν μόνο αγνά υλικά, λάδι από τους παραδοσιακούς ελαιώνες της οικογένειας και είναι εντελώς απαλλαγμένα από χημικά πρόσθετα. Αυτό που πραγματικά όμως ξεχωρίζει είναι οι συνδυασμοί των συστατικών τους. Πόσο συνηθισμένο είναι ένα σαπούνι με πουρέ ντομάτας και αβοκάντο ή μια πλάκα που συνδυάζει αγγούρι και γιαούρτι;Φωτό: Marios Karystios
Ο Βασίλης Ντούρος και τα χειροποίητα σαπούνια του στις αγορές του κόσμου Facebook Twitter
Φωτό: Γιάννης Αλιφερόπουλος/ LIFO

Ο Βασίλης Ντούρος και τα χειροποίητα σαπούνια του στις αγορές του κόσμου Facebook Twitter
Φωτό: Marios Karystios

Ο Βασίλης Ντούρος και τα χειροποίητα σαπούνια του στις αγορές του κόσμου Facebook Twitter
Φωτό: Marios Karystios
Ο Βασίλης Ντούρος και τα χειροποίητα σαπούνια του στις αγορές του κόσμου Facebook Twitter
Φωτό: Marios Karystios
Ο Βασίλης Ντούρος και τα χειροποίητα σαπούνια του στις αγορές του κόσμου Facebook Twitter
Snob Duck με ρόδι, έλαιο νυχτολούλουδου και έλαια βερίκοκου Φωτό: Marios Karystios
Ο Βασίλης Ντούρος και τα χειροποίητα σαπούνια του στις αγορές του κόσμου Facebook Twitter
Snob Duck με φυσικό χυμό πορτοκάλι και βούτυρο-κακάο Φωτό: Marios Karystios
Ο Βασίλης Ντούρος και τα χειροποίητα σαπούνια του στις αγορές του κόσμου Facebook Twitter
Flakes σαπουνιού με άρωμα σοκολάτα και πορτοκάλι σε χειροποίητο πουγκί Φωτό: Marios Karystios
Ο Βασίλης Ντούρος και τα χειροποίητα σαπούνια του στις αγορές του κόσμου Facebook Twitter
Snob Duck σοκολάτα, με λάδι καρύδας, παρθένο ελαιόλαδο και κακάο Φωτό: Marios Karystios
Ελλάδα
6

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

«Μέσα από αυτή τη δράση, αναδείξαμε την ομορφιά και τη δύναμη της νοηματικής γλώσσας, δίνοντας στα παιδιά ένα ακόμη εργαλείο έκφρασης και επικοινωνίας», σημειώνει ο εκπαιδευτικός
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια