Αποποινικοποίηση της αιμομιξίας προτείνει το Συμβούλιο Ηθικής στη Γερμανία

Αποποινικοποίηση της αιμομιξίας προτείνει το Συμβούλιο Ηθικής στη Γερμανία Facebook Twitter
25

Την αποποινικοποίηση της αιμομιξίας προτείνει το Συμβούλιο Ηθικής της Γερμανίας με το σκεπτικό ότι το κράτος δεν έχει το δικαίωμα να απαγορεύει τις σεξουαλικές σχέσεις ανάμεσα σε αδέλφια διαφορετικού φύλου.

«Το ποινικό δίκαιο δεν είναι το κατάλληλο μέσο για να διατηρηθεί ένα κοινωνικό ταμπού. Το θεμελιώδες δικαίωμα ενήλικων αδελφών στη σεξουαλική αυτοδιάθεση βαραίνει περισσότερο  από την αφηρημένη ιδέα της προστασίας της οικογένειας", αναφέρει το Συμβούλιο.

Για να στηρίξει την άποψη του το Συμβούλιο υποστηρίζει ότι οι γενετικές ανωμαλίες από αιμομικτικές σχέσεις είναι ένας μύθος και αναφέρει ότι αν ήταν έτσι, τότε θα έπρεπε να απαγορευτεί δια νόμου η τεκνοποίηση και στα ζευγάρια που χωρίς να έχουν κάποια συγγένειας παρουσιάζουν αυξημένες πιθανότητες να φέρουν στη ζωή παιδιά με κάποια γενετική ανωμαλία.


Η υπόθεση που έδωσε αφορμή στην παρέμβαση του Συμβουλίου Ηθικής είναι αυτή του Πάτρικ και της Σούζαν που μεγάλωσαν χωριστά αλλά όταν γνωρίστηκαν, ερωτεύτηκαν και απέκτησαν μαζί 4 παιδιά, εκ των οποίων τα δύο παρουσιάζουν αναπηρία. Το δικαστήριο καταδίκασε σε τριετή κάθειρξη για αιμομιξία τον Πάτρικ ο οποίος προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, χωρίς επιτυχία.

25

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άδεια τα κέντρα κράτησης μεταναστών της Μελόνι στην Αλβανία - Επιστρέφει στην Ιταλία το προσωπικό τους

Διεθνή / Άδεια τα κέντρα κράτησης μεταναστών της Μελόνι στην Αλβανία - Επιστρέφει στην Ιταλία το προσωπικό τους

Περίπου ένα μήνα μετά το πολυδιαφημισμένο άνοιγμα των κέντρων κράτησης, αξίας πολλών εκατομμυρίων ευρώ, «επαναπατρίζονται» στην Ιταλία δεκάδες αστυνομικοί και κοινωνικοί λειτουργοί
LIFO NEWSROOM

σχόλια

12 σχόλια
Έχω μια ξαδέλφη από τον Βόλο,Με τις γάμπες της ξεχνώ τον κόσμο όλο.Έχω μια ξαδέλφη από την Άρτα.Πάνω στο καλό, τελειώνει η τηλεκάρτα.Είναι και άλλη μια στη Φιλοθέη,αλλά θα την βρεις 6 dogs & booze. Δεν λέει.
Το θέμα είναι πολύ ενδιαφέρον, αλλά πραγματικά εκπλήσσομαι με τα λογικά άλματα και το τσουβάλιασμα που πέφτει στα σχόλια. Για να πάρουμε κάποια πράγματα ένα-ένα:1) Οι νόμοι είναι νόμοι και δεν πρέπει να επηρεάζονται από συναισθηματική φόρτιση ή προσωπικές αντιλήψεις σχετικά με το τι είναι σωστό ή λάθος. Υπάρχουν κάποιοι βασικοί άξονες γύρω από τους οποίους χτίζουμε ένα μεγάλο νομικό οικοδόμημα, ο ρόλος του οποίου είναι ακριβώς να μην έχει σημασία το τι θεωρώ εγώ ή εσύ ή ο άλλος προσωπικά "σωστό" ή "ηθικό". Άλλος αηδιάζει με την ομοφυλοφιλία, άλλος αηδιάζει με τους αλλοδαπούς, άλλος αηδιάζει με τον σαδομαζοχισμό, άλλος αηδιάζει με τις μπανάνες. Οι νόμοι υπάρχουν για να ρυθμίζουν μια κοινωνία υπεράνω προσωπικών προτιμήσεων. Επίσης αυτό που δεν καταλαβαίνουν πολλοί είναι ότι τα κομμάτια από τα οποία συντίθεται αυτό το (νομικό) οικοδόμημα σχετίζονται, αλληλοεξαρτώνται και αλληλοεπηρεάζονται. Αν κάτι θεωρηθεί νόμιμο ( ή παράνομο) τότε αυτόματα ανοίγονται οδοί για να θεωρηθούν πολλά άλλα πράγματα νόμιμα ή παράνομα αντίστοιχα (όπως το παράδειγμα με την απαγόρευση της τεκνοποίησης σε άτομα που δεν είναι συγγενείς αλλά έχουν πολύ παρόμοιο γενετικό υλικό), οπότε θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί πριν αρχίσουμε να φωνάζουμε "εμένα αυτό μου φαίνεται λάθος ή με αηδιάζει, άρα πρέπει να είναι παράνομο". Τα πράγματα δεν είναι άσπρο-μαύρο και οι συνέπειες δεν είναι προφανείς/αυτονόητες πάντα. Σε αυτό το πνεύμα, το τι είναι νομικά αποδεκτό και το τι είναι ηθικά/κοινωνικά αποδεκτό είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα τα οποία πρέπει να μάθουμε επιτέλους να διαχωρίζουμε.2) Το τι θεωρείται αιμομιξία καθορίζεται σαφώς και ξεχωριστά στο νομικό πλαίσιο κάθε χώρας (ή πολιτείας αν μιλάμε για ΗΠΑ). Σε κάποιες χώρες αιμομιξία θεωρείται μόνο σεξουαλική επαφή μεταξύ γονέα και άμεσου τέκνου, σε άλλες συμπεριλαμβάνεται και η σεξουαλική επαφή μεταξύ ευρύτερων συγγενών (παππούδες, θείοι κλπ), σε άλλες χώρες αφορά και θετούς γονείς. Επίσης οι ποινές διαφέρουν πολύ από χώρα σε χώρα.3) Καλώς ή κακώς, μια ηλικία-ορόσημο στο νομικό σύστημα του δυτικού πολιτισμού είναι τα 18 έτη, με τη συμπλήρωση των οποίων αλλάζουν πολλά πράγματα σχετικά με τις ευθύνες, τα δικαιώματα και τις συνέπειες που έχουν οι πράξεις του ατόμου. Δεν θα επιχειρηματολογήσω για το αν η ηλικία αυτή είναι η κατάλληλη (θεωρώ ότι είναι μεγάλο θέμα) αλλά αυτή είναι οπότε σε αυτή τη βάση θα μιλήσω.Στη συντριπτική πλειοψηφία των νομοθετικών πλαισίων λοιπόν, όταν η πράξη της αιμομιξίας αφορά ανήλικο, τότε αντιμετωπίζεται ως κακοποίηση ανηλίκου και όχι ως υπόθεση αιμομιξίας, πολύ απλά γιατί η κακοποίηση ανηλίκου θεωρείται πολύ σοβαρότερο ζήτημα. Και αυτό ισχύει όχι μόνο επειδή πρόκειται για ένα "τρυφερό πλάσμα", αλλά γιατί στο συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο που μόλις περιέγραψα, το να είσαι ανήλικος (έστω και 16, 17 ή 17 χρονών και 360 ημερών), αυτόματα σημαίνει ότι δεν έχεις πλήρη επίγνωση του τι κάνεις (επομένως πολύ εύκολα μπορεί να θεωρηθείς ότι χειραγωγείσαι ή ότι κάνεις κάτι παρά τη θέλησή σου). Επίσης σου παρέχει μειωμένη ευθύνη για πολλά πράγματα, η οποία μεταβιβάζεται στους ενηλίκους που σε περιβάλλουν (ενώ αν είσαι 18 χρονών και μίας ημέρας την πάτησες). 4) Με βάση τα προηγούμενα τρία σημεία λοιπόν, αδυνατώ να καταλάβω με ποια λογική κάποιοι αναγνώστες παρουσιάζουν την παιδοφιλία ή το βιασμό πχ. ως το επόμενο σιχαμερό βήμα-κατάκτηση εις το όνομα της διαβόητης πολιτικής ορθότητας. Αφήστε λίγο στην άκρη την προσωπική σας αποστροφή προς το συγκεκριμένο θέμα και σκεφτείτε. Τι σχέση έχει η ασέλγεια εις βάρος ανηλίκου και ο βιασμός, τα οποία είναι πράξεις ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥ απέναντι στο θύμα, με μια συναινετική πράξη μεταξύ ενηλίκων; Το μόνο που δέχομαι ως βάσιμο επιχείρημα είναι ότι στην περίπτωση της τεκνοποίησης οδηγεί σε αυξημένες πιθανότητες για εμφάνιση γενετικών προβλημάτων στους απογόνους. Παρόλ' αυτά, αν μιλήσουμε για σεξουαλική επαφή, η οποία, σημειωτέον, δεν σημαίνει αυτόματα τεκνοποίηση, αυτο το επιχείρημα δεν έχει νόημα. Θεωρώ πολύ λογική μια συζήτηση πχ. περί νομιμοποίησης της πράξης, αλλά ποινικοποίησης της τεκνοποίησης ή επιβολής ελέγχου της πιθανότητας για πρόβλημα υγείας στους απογόνους. Ωστόσο, περιμένω ακόμα να δω ΕΝΑ επιχείρημα/πρόταση από τους πολέμιους της συγκεκριμένης πρότασης, σχετικά με το τι κάνουμε με άτομα που έχουν επίσης αυξημένες πιθανότητες να αποκτήσουν απογόνους με προβλήματα, αν και δεν είναι συγγενείς. Αν μας ενδιαφέρει τόσο πολύ η μοίρα των απογόνων γιατί δεν απαγορεύουμε πχ. και στους γονείς με μεσογειακή αναιμία να τεκνοποιήσουν; Γιατί δεν απαγορεύουμε επίσης την τεκνοποίηση σε ναρκομανείς, βαρείς καπνιστές κλπ.; Αλλά ξέχασα, εκεί δεν έχουμε κάποιο κοινωνικό ταμπού που να διαταράσσει αυτά που έχουμε μάθει να θεωρούμε "κανονικά", οπότε δεν ασχολούμαστε.Όσο για ανυπέρβλητα επιχειρήματα ψαρόσουπας τύπου "Καμία σχέση με τους ομοφυλόφιλους αυτό που περιγράφεις. Η αιμομικτική σχέση είναι διαστροφή", εγώ θα επιμείνω να τονίζω πόσες φορές στο παρελθόν ή και σήμερα ακόμη, ομοφυλόφιλοι θα ρώτησαν επικριτές τους "τι διαφορετικό κάνω από εσένα που κάνεις συναινετικό σεξ με έναν (ετερόφυλο) ενήλικα;" και θα έλαβαν την απάντηση "αυτό δεν έχει καμία σχέση, η ομοφυλοφιλία είναι διαστροφή". Και στις δύο περιπτώσεις πρόκειται για κοινωνικά ταμπού, τα οποία αφορούν το τι κάνουν δύο συναινούντες ενήλικες, και μία πράξη η οποία δεν επηρεάζει/αφορά κανέναν άλλο (επαναλαμβάνω εξαιρώντας την τεκνοποίηση η οποία σηκώνει περαιτέρω συζήτηση, αλλά όχι μόνο για την περίπτωση της αιμομιξίας). 5) Τέλος, κάποιες συμπληρωματικές σκέψεις. Δεν έχω αρκετές γνώσεις περί βιολογίας για να μπορώ να έχω σθεναρή γνώμη για το βαθμό κινδύνου για τους απογόνους. Κι εγώ η γενική γνώση που έχω είναι ότι ο κίνδυνος είναι αυξημένος. Ωστόσο, δεν πιστεύω ότι αυτοί του συμβουλίου ξύπνησαν μια ωραία μέρα και είπαν "τι θα κάνουμε για να μη βαριόμαστε; ας προτείνουμε αποποινικοποίηση της αιμομιξίας!". Κάποιος επιστημονικός αντίλογος θα υπάρχει (ο οποίος μπορεί να είναι λανθασμένος φυσικά). Η συζήτηση περί του θέματος δεν είναι ποτέ κάτι κακό και στη συγκεκριμένη περίπτωση πιστεύω πως έχει αρκετά λογική βάση. Επίσης, αν θεωρήσουμε ότι το άρθρο είναι ακριβές, αναφέρει αποποινικοποίηση μόνο μεταξύ αδελφιών και όχι γονέων-τέκνων (το οποίο είναι ένδειξη ότι υπάρχουν και άλλα επιχειρήματα στη μέση-τι είδους, δεν ξέρω). Δεν υπερασπίζομαι την αιμομιξία συγκεκριμένα, για να είμαι ειλικρινής δεν με αφορά. Πρέπει κάποια στιγμή όμως να συνειδητοποιήσουμε ότι δεν υπάρχει αξιωματικά καλό και κακό, πέρα από αυτό που αποφασίζουμε εμείς γιατί εμείς φτιάχνουμε τους κανόνες. Και ότι αν κάτι θεωρείται "ανώμαλο" ή "διαστροφικό", δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και ποινικά κολάσιμο.
"Πρέπει κάποια στιγμή όμως να συνειδητοποιήσουμε ότι δεν υπάρχει αξιωματικά καλό και κακό, πέρα από αυτό που αποφασίζουμε εμείς γιατί εμείς φτιάχνουμε τους κανόνες"Εννοείται ότι είναι αδύνατη η απόλυτη ταύτιση των νόμων με ένα αιώνιο, αμετάβλητο "καλό". Αλλά οδηγούμαστε σε εξίσου ακραία, ιδεαλιστική θέση με το να λέμε ότι οι νόμοι είναι υπεράνω ηθικής & κριτικής. Ps. Όσο για τη λέξη "αλλοδαπός", χαλαρά η ασχημότερη λέξη του συρμού. Σχεδόν πάντα κρύβει υπόγειο ρατσισμό. Αυτοί που τη χρησιμοποιούν δύσκολα θα την έλεγαν για άτομα που εσφαλμένα τα θεωρούν φυλετικά ανώτερά τους, π.χ. για Άγγλους ή Σουηδούς, εκτός αυστηρά νομικίστικου πλαισίου.
Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι δεν υπάρχει κάποια αυθαίρετη, ανώτερη, ανεξάρτητη ηθική ή άποψη περί του τι είναι καλό ή σωστό. Και φυσικά ούτε οι νόμοι είναι υπεράνω ηθικής και κριτικής όπως λες. Τόσο οι νόμοι όσο και η ηθική ή τα ταμπού της κοινωνίας που τους κατασκευάζει μεταβάλλονται συνεχώς στο πέρασμα των αιώνων. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι πρέπει να το συνειδητοποιήσουμε αυτό το πράγμα, αυτή την αλλαγή δηλαδή και να μη συμπεριφερόμαστε λες και το παρόν πλαίσιο αξιών είναι η απόλυτη αλήθεια απλά επειδή αυτό έχουμε μάθει.Όσο για το "αλλοδαπός", δεν καταλαβαίνω από που έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα. Η έννοια της λέξης είναι σαφής και σημαίνει οποιονδήποτε είναι διαφορετικής εθνικότητας από αυτή του προσώπου που τη χρησιμοποιεί. Ούτε το "αλλοδαπός" ούτε το "ημεδαπός" είναι προσβλητικές έννοιες, τώρα αν άλλοι (ή εσύ) το χρησιμοποιούν μόνο ως προσβλητική προσφώνηση απέναντι σε μη-Ευρωπαίους ή μη Βορειο-Αμερικανούς, δεν με αφορά. Δουλεύω με και έχω φίλους πάρα πολλών διαφορετικών εθνικοτήτων και δεν έκρινα ποτέ κανέναν παρά μόνο από αυτό που συνειδητά κουβαλάει μέσα στο κεφάλι του.
MadMax, δεν εννοούσα ότι εσύ συγκεκριμένα τη χρησιμοποιείς έτσι τη λέξη "αλλοδαπός", εξάλλου θα μπορούσε να είναι κάλιστα ειρωνική η χρήση της στο παράδειγμα που αναφέρεις. Αλλά δυστυχώς έχει επικρατήσει να χρησιμοποιείται με ρατσιστικό, υποτιμητικό τρόπο στην τρέχουσα γλώσσα (έξω από τα νομικά έγγραφα όπου όντως έχει ουδέτερη σημασία), συνήθως από άτομα που δεν τολμάνε να παραδεχτούν ανοιχτά ότι είναι ρατσιστές. Η απόδειξη αυτής της χρήσης είναι ότι σπανίως ακούμε να χαρακτηρίζονται "αλλοδαποί" οι Σουηδοί ή Αμερικανοί τουρίστες. Συνήθως η λέξη είναι για τους "άπλυτους" πακιστανούς, αφρικανούς, άραβες.
Εκατομμύρια γενετιστές και βιολόγοι σ´ολο τον κοζμο τραβάνε τα μαλλια τους κ σκίζουν γυμνοί τα πτυχία τους χορεύοντας στη βροχή. http://evolution.berkeley.edu/evosite/relevance/IIIA1Inbreeding.shtml
Πατωντας πανω ατη λεξη " δικαιωμα" θελουν να νομιμοποιησουν το μη λογικο! Μου θυμιζει τις περιπτωσεις που στο ονομα της " δημοκρατιας" γινονται τα πιο μεγαλα εγκληματα... Οχι ανθρωπε μου ΔΕΝ μπορεις να αγαπησεις την/τον αδερφη/ο σου, ουτε να κανεις παιδια μαζι του... Απλα δε γινεται χωρις πολλα σουξου μουξου!
Πόση πλάκα έχει αυτός ο κύκλος: άνθρωποι θεωρούν κάτι ταμπού/κατακριτέο, αυτό το πράγμα κάποια στιγμή γίνεται φυσιολογικό ή ευρέως αποδεκτό, αλλά το επόμενο ταμπού που παίρνει τη θέση του, κατά ένα περίεργο τρόπο δεν έχει ποτέ καμία σχέση με το προηγούμενο! Εκείνο ήταν "αλλιώς" ενώ το τωρινό είναι κάτι πολύ χειρότερο και διαβολικό. Τα ίδια λέγαμε πριν από 100 χρόνια για τους μαύρους, πριν από 30 χρόνια για τους ομοφυλόφιλους(τα νούμερα εντελώς ενδεικτικά), και σε 30 χρόνια από τώρα που -υποθετικό σενάριο- η αιμομιξία μεταξύ ενήλικων, συναινούντων αδερφών θα είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό, οι τότε νέοι θα λένε πόσο πρωτόγονοι ήταν αυτοί το 2014 που ακόμα φυλάκιζαν ενήλικα αδέρφια που έκαναν σεξ...
Επιτέλους ! Άντε και στην απελευθέρωση του σέξ μεταξύ παιδιών - γονιών.Φίλε ψαρόσουπα, εμείς είμαστε μεγάλοι και δέν θα ζήσουμε ολόκληρη αυτή τη νέα εποχή, εσείς όμως την πολιτική ορθότητα (το χειρότερο αποκύημα του ανθρωπίνου γένους) θα το υποστείτε ατόφιο, και με τη μορφή στυγνού, ανελέητου, σκληρού πολιτεύματος - ισοδύναμο μιάς θρησκείας, της φοβερότερης που εμφανίστηκε στη γή ! Με μοναδική ηθική αξία τον σεβασμό των δικαιωμάτων του ανθρώπου, οι δικαστές θα παράγουν συνέχεια νόμους τον ένα πιό χειρότερο και πιό αλοπρόσαλλο απ'τον άλλο μέχρι να γίνει η ζωή όλων κόλαση.
Θα θεωρηθούμε οπισθοδρομικοί βλάχοι τώρα αν πούμε ότι είναι υπερβολή αυτό, όχι λόγω θρησκείας αλλά λόγω κοινής λογικής; Πέρα φυσικά από τις ιατρικές αποδείξεις περί διαφόρων γενετικών ανωμαλιών στα παιδιά που γεννιούνται από αιμομιξία. Και η ελευθερία πια έχει τα όριά της.
Για τα ζευγάρια που δεν έχουν συγγενικούς δεσμούς αλλά΄υπάρχουν ενδείξεις προ της τεκνοποίησης ότι θα φέρουν απογόνους με προβλήματα τι έχεις να πεις;Να απαγορευτεί και εκεί;Αν ανησυχείς για το θέμα των απογόνων μετά το κάνεις θέμα ευγονικής και με αυτήν την λογική πρέπει να απαγορεύσεις την τεκνοποίηση και σε αυτά τα ζευγάρια με προβληματικά γονίδια που προανέφερα.Η ηθική δεν έχει καμία σχέση για να ορίζει τους νόμους για συναινούντες ενήλικες.Η ύπαρξη απογόνων με γενετικά προβλήματα όμως αποτελεί κοινωνικό ζήτημα και γι'αυτό έχεις το νομοθετικό πλαίσιο.Πως θα απαγορεύσεις βέβαια την τεκνοποίηση χωρίς να απαγορεύσεις την πράξη;Τα περί διαστροφικών που διάβασα τα αφήνω απ'έξω,γιατί με την ίδια λογική διαστροφή είναι τα διάφορα φετιχιστικά παιχνίδια.
Για να στο πω αλλιώς για να το καταλάβεις:Αν το πρόβλημα σου είναι πως θα γεννηθούν παιδιά με σύνδρομο Down ή άλλες δυσπλασίες,μάθε πως αυτό είναι πιθανότητα,δεν βγαίνουν όλα τα παιδιά από αιμομικτικές σχέσεις με τέτοια θέματα.Όπως ακριβώς έχεις πιθανότητες να βγει ένα παιδί με αντίστοιχα θέματα από σχέσεις μεταξύ ανθρώπων με καμία συγγένεια.Αν εφαρμοστεί ο προγεννητικός έλεγχος είσαι ΟΚ;Μην πας να μου το παίξεις ανώτερος ότι δήθεν νοιάζεσαι για τους απογόνους.Απλά δεν μπορείς να δεχτείς την πιθανότητα να αποποινικοποιηθεί η αιμομιξία.
Πρώτον, ευτυχώς που μου το εξήγησες απλά διαφορετικά δε θα το καταλάβαινα. Ευχαριστώ πολύ γι'αυτό.Δεύτερον, δεν είπα ότι όλα τα παιδιά από αιμομικτικές σχέσεις βγαίνουν με γενετικές ανωμαλίες, είπα ότι είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα και είναι επιστημονικά αποδεκτό αυτό.Τρίτον, ενδιαφέρομαι φυσικά για μικρά παιδιά που δεν έχουν καμμία ευθύνη για τις εγωιστικές διαθέσεις των γονιών τους να βγουν είτε με γενετικές ανωμαλίες είτε με ψυχολογικά προβλήματα. Φυσικά και θεωρώ ανωμαλία να έχουν σεξουαλικές σχέσεις αδέρφια εξ αίματος και είναι η άποψή μου, δεν το επαιξα ανώτερος σε αυτό. Ωστόσο, σίγουρα σκέφτομαι και τα κακόμοιρα παιδιά τι θα σκεφτούν για τους γονείς τους αν μάθουν ότι είναι και παιδιά και ανήψια τους ταυτόχρονα. Εκτός από την σωματική υπάρχει και η ψυχική υγεία αν ξέρεις.
Κοίτα trollolo,επειδή δεν έχω διάθεση για αντιπαράθεση ή έστω περαιτέρω εξήγηση,ειδικά αυτήν την στιγμή,διάβασε παρακαλώ ξανά το σχόλιο το πρώτο πιο προσεκτικά,όχι μεμονωμένα μία πρόταση,κατάλαβε το,ενημερώσου για το ακριβώς είναι η ευγονική(δεν έχει σχέση με τον προγεννητικό έλεγχο του εμβρύου με αμνιοκέντηση ούτε με την έκτρωση*) και μην βάζεις ψευδοηθικά διλήμματα του τύπου «τα παιδιά τι θα πουν και τι θα γίνει με την ψυχούλα τους».Αν μη τι άλλο αυτό το ακούμε για πολλά πράγματα.Το αν δύο αδέλφια καταλήξουν να έχουν ερωτικές επαφές αυτό δεν βαραίνει τα ίδια τα άτομα,είναι κοινωνική αστοχία και μάλιστα αστοχία της οικογένειας η οποία δεν έβαλε τις βάσεις για να αναπτυχθεί η αδελφική σχέση στο πλαίσιο που της αρμόζει.Οι δεσμοί αίματος όπως λέγονται,είναι άσχετοι με το όλο ζήτημα.*Οι Ναζί που υπήρξαν οι μεγαλύτεροι εφαρμοστές της ευγονικής,ήταν κατά των εκτρώσεων(μιας «Άριας» γυναίκας) και μάλιστα τιμωρούσαν τις Γερμανίδες που προέβαιναν σε αυτήν την πράξη.Γι αυτό σου λέω μάθε τι ακριβώς είναι η ευγονική.
Επειδή φαντάζομαι απάντηση κατεβατό ή κάτι τέτοιο αν την γράψεις,σου λέω το εξής:Προσπαθώ μέσω σχολίων να σου δώσω κάποιες πληροφορίες,όσο πιο συμπυκνωμένα γίνεται,γιατί δεν έχω όρεξη να γράφω εγώ ο ίδιος κατεβατά με μικρολεπτομέρειες.Μην περιμένεις εμβάθυνση,ούτε κάλυψη όλων των πτυχών αυτών που θίγω με πάσα λεπτομέρεια(αυτό πάει κατά βάση στον αστερίσκο αλλά και γενικότερα).Σου δίνω κάποια στοιχεία.Αξιοποίησε τα όπως νομίζεις για την δική σου περαιτέρω εμβάθυνση.Στο κάτω κάτω της γραφής έχουν γραφεί ολόκληρα βιβλία και ένα κάρο άρθρα γι'αυτά.Από σχόλια θα τα μάθουμε όλα;
@Captain Harlock"Για τα ζευγάρια που δεν έχουν συγγενικούς δεσμούς..."Μα μιλάμε για νομιμοποίηση της αιμομιξίας. Απ'όσο γνωρίζω δε θεωρείται αιμομιξία αν ένα ζευγάρι ΔΕΝ έχει συγγενικούς δεσμούς. Δεν καταλαβαίνω αν εννοείς κάτι διαφορετικό ή αν δε ξέρεις τι είναι αιμομιξία. Όσον αφορά την ευγονική, να σου πω ότι υπάρχουν χίλιες εξετάσεις που κάνουν όλες οι έγκυες για να αποκλείσουν διάφορες γενετικές ανωμαλίες και οι περισσότερες προχωρούν σε έκτρωση όταν επιβεβαιώνεται κάτι τέτοιο. Πριν λοιπόν κρίνεις εμένα και όσους επιλέγουν ή συμφωνούν να το κάνουν αυτό, αναρωτήσου αν θα έφερνες εσύ στον κόσμο ένα παιδί με σύνδρομο Down ή μεσογειακή αναιμία αν το γνώριζες πριν τον τοκετό. Ανώτεροι παίξ' τε το αλλού.@LiberTΌρια σαφώς και πρέπει να υπάρχουν. Εσύ αν θες κάνε σεξ με όποιον θες από την οικογένεια σου. Δε θα το περάσεις όμως ως κάτι φυσιολογικό που θα πρέπει να δεχτούν όλοι χάριν της πολιτικής ορθότητας αφού μια ένωση τέτοια μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στους απογόνους σας. Ο πολύς εγωισμός βλάπτει ξέρεις. Επίσης, αφού είσαι τόσο υπέρμαχος της ελευθερίας δε θα είχες πρόβλημα φαντάζομαι με τους παιδεραστές, τους νεκρόφιλους, τους ναζιστές, τους δολοφόνους, τους βιαστές. Άνθρωποι είναι απλά που θέλουν κι αυτοί να εκφραστούν, συμφωνείς;
"το κράτος δεν έχει το δικαίωμα να απαγορεύει τις σεξουαλικές σχέσεις ανάμεσα σε αδέλφια διαφορετικού φύλου". Α δηλαδή το φύλο μας μάρανε! Και ποιανού παιδιού είναι θεμελιώδες δικαίωμα να μην είναι προϊόν αιμομιξίας και να έχει του κόσμου τα γενετικά σύνδρομα? Πολύ Game of Thrones είδανε οι Γερμανοί και ζηλέψανε τον αδερφογ@μι@! Είδατε πως κατέληξε ο Τζόφρεϋ!!! Στα τρένα!