ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Το στυλ δεν είναι (μόνο) τα ρούχα, αλλά η συμπεριφορά μας

Facebook Twitter
7

 Εκτός απο τα κουστούμια του James Bond υπάρχει και η φόρμα εργασίας του Τσάρλι Τσάπλιν στους "Μοντέρνους καιρούς"

Το καλοκαίρι σε μια τοπική εφημερίδα, είχα διαβάσει ένα σχόλιο για έναν επιχειρηματία της περιοχής μου. Ανάμεσα σε κουτσομπολιά, μικροπολιτικές ειδήσεις, χαζομαρούλες ο δημοσιογράφος έγραφε στην στήλη του τα εξής: «Ο τάδε έχασε τα δυο από τα τρία μαγαζιά του εξαιτίας της κρίσης. Αν και αναγκάστηκε να πουλήσει τα δυο πολυτελή του αυτοκίνητα και να μετακινείται τώρα με το λεωφορείο δεν έχει χάσει καθόλου το στυλ του. Ίσως επειδή είναι από τους λίγους επιχειρηματίες που δεν μπορεί να του πει κανείς κουβέντα, γιατί δεν χρωστάει σε κανέναν εργαζόμενο ή προμηθευτή δεκάρα. Μάθημα που προφανώς πήρε από τον πατέρα του, που είχε την ίδια συμπεριφορά».

Ο δημοσιογράφος της τοπικής εφημερίδας υπενθύμιζε (μέσα στην υπόλοιπη βλακεία της στήλης του) τον χρυσό κανόνα του στυλ που δεν έχει να κάνει ούτε με τα ρούχα, ούτε με τα αυτοκίνητα που κατέχεις. Δεν χάνει το στυλ του αυτός που φροντίζει να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του απέναντι στους άλλους και στους καλούς και στους κακούς καιρούς. Μάλιστα, το πήγαινε ένα βήμα παρακάτω λέγοντας ότι αυτό ίσως να οφείλεται και στον τρόπο με τον οποίο μεγάλωσε κάποιος. Ότι αυτή η συμπεριφορά μπορεί να έχει να κάνει με την παιδεία που παίρνει κάποιος ΚΑΙ από την οικογένεια του.

 

Το σκεφτόμουν αυτό τις τελευταίες μέρες διαβάζοντας όπως όλοι, τις επιστολές που ανταλλάσσει ο κάποτε εκδότης του απόλυτου αντρικού στυλ με τους εργαζόμενους του, σε δημόσια θέα. Αριθμοί, αριθμοί και αριθμοί και δικαιολογίες. Για τους παχυλούς μισθούς, για το πόσο γαλαντόμος ήταν, για το ένα, για το άλλο ενώ η ουσία παραμένει μια: Κάποιοι δεν έχουν πληρωθεί και αισθάνονται κορόιδα επειδή συμβαίνει αυτό.

Μιλάνε άνθρωποι που τους χρωστάει και αυτός αναφέρεται στις «παλιές καλές μέρες».

Δεν χαίρομαι για το συγκεκριμένο περιοδικό, γιατί όποτε έπεφτε στα χέρια μου, (το είχα αγοράσει μόνο μια και μοναδική φορά για μια συνέντευξη) είχε και ενδιαφέροντα πράγματα πέρα από τα γκατζετάκια. Λυπάμαι περισσότερο από όλα για το σταθμό που άκουγα και ήταν ένας σταθμός μακριά από την βλακεία της play list, μέσα στην οποία οι παραγωγοί δεν μπορούν να αρθρώσουν λέξη και μοιάζουν σαν χαζοχαρούμενο έφηβοι που απλά ανακοινώνουν τα κομμάτια.

Περισσότερο από όλα όμως εκνευρίζομαι όταν ανακαλύπτω ότιάνθρωποι που υποτίθεται λάνσαραν το σωστό στυλ του άντρα μένουν μόνο στα κουστούμια, στις γραβάτες και στα πολυτελή αυτοκίνητα. Άνθρωποι που αν και ασχολούνται χρόνια με το θέμα, δεν έμαθαν ότι το στυλ είναι το πόσο εντάξει είσαι απέναντι στους άλλους και όχι αν μετακινείσαι με πατίνι, λεωφορείο ή Πόρσε. Καλά τα κουστούμια του James Bond, ακόμα καλύτερος ο εργάτης με την πορτοκαλί φόρμα εργασίας, με τα μπατζάκια γεμάτα ασβέστη, που προσπαθεί να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του. Αλλά ο δεύτερος δεν έπαιξε και δεν πρόκειται να παίξει ποτέ σε περιοδικά, κάτω από τον τίτλο: «Το απόλυτο αντρικό στυλ».

7

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

6 σχόλια
Ο εν λόγω εκδότης περιοδικών lifestyle μαζί με έναν πασίγνωστο συνθέτη μεγάλων επιτυχιών έχουν φτάσει την Ελλάδα σ' αυτό το σημείο, στην απόλυτη επιφάνεια . Ή μήπως αντικατοπτρίζουν το ποιος είναι πραγματικά ο σύγχρονος Έλληνας; Φρου φρου και γαρύφαλλο δεν είναι άσχημα απαραίτητα, αλλά το είχαμε ξεφτιλίσει ...
Καταλαβαίνω απόλυτα την αγανάκτησή σου, αλλά πιστεύω πως κακώς έχεις εμείνει σε ένα τυχαίο άρθρο που περιλάμβανε στις κίτρινες φυλλάδες του το εκάστοτε περιοδικό. Επίσης, το ότι για κάποιους στυλ είναι οι γραβάτες και τα κοστούμια δεν έχει πάντα να κάνει με την οικονομική ευμάρεια του ατόμου. Επίσης, δε σημαίνει πως ένας άνθρωπος που δουλεύει σαν εργάτης πρέπει να είναι το next best thing και πρέπει να αποτελεί παράδειγμα για τους υπόλοιπους. Γενικά, όλα είναι πολύ σχετικά σε αυτήν τη ζωή! :)
Δεν μίλησα για κίτρινα άρθρα σε περιοδικό μίλησα για επιστολές. Δεν είπα ότι ο εργάτης είναι το next best thing. Που το είδες αυτό; (ο τίτλος είναι ακριβώς αυτό που θέλει να πει το κείμενο τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο)
"Λυπάμαι περισσότερο από όλα για το σταθμό που άκουγα και ήταν ένας σταθμός μακριά από την βλακεία της play list, μέσα στην οποία οι παραγωγοί δεν μπορούν να αρθρώσουν λέξη και μοιάζουν σαν χαζοχαρούμενο έφηβοι που απλά ανακοινώνουν τα κομμάτια."Ακριβώς αυτό! Τους ακούω αποκλειστικά πάνω από δεκαετία, ακριβώς γι'αυτό το λόγο.Κρίμα.