Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών

Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
19


H Maud Chalard ήθελε να φωτογραφίσει μερικά πραγματικά ερωτευμένα ζευγάρια σε προσωπικές τους στιγμές. Το κάλεσμα έγινε μέσω social media και μέσα σε λίγες μέρες το inbox γέμισε υποψήφιους. Η Maud διάβασε προσεκτικά τους λόγους που κάθε ζευγάρι ανέφερε πως το έκαναν να δηλώσει συμμετοχή. Ενστικτωδώς επέλεξε αυτούς που της έδιναν την αίσθηση πραγματικά ερωτευμένων ανθρώπων. Κάποιοι είναι γνωστοί της, ενώ αρκετές από τις φωτογραφίες του concept είναι αυτοπορτρέτα με τον φίλο της Theo Gosselin. To 'Lovers' ολοκληρώθηκε με τους εραστές που πόζαραν για την νεαρή φωτογράφο να συνθέτουν ένα από τα ομορφότερα και δημοφιλέστερα άλμπουμ του διαδικτύου. Η δουλειά της έχει δημοσιευτεί σε δεκάδες sites του κόσμου με χαρακτηρισμούς όπως "fucking beautiful' και 'amazing'. Η αλήθεια είναι πως οι άνθρωποι στις εικόνες της, είναι πραγματικά όμορφοι και φωτογενείς, δείχνουν ερωτευμένοι και θα μπορούσαν να είναι μοντέλα μια hipster καμπάνιας. Ωστόσο η ίδια λέει πως δεν έχει επίτηδες επιλέξει τα πιο γοητευτικά ζευγάρια και πως η συνέχεια του πρότζεκτ θέλει να βάλει στο παιχνίδι και ηλικιωμένους ανθρώπους

Η Maud μένει στο Παρίσι μαζί με τον φίλο της, αλλά ετοιμάζεται για μια ένα road trip στις ΗΠΑ. Mαζί της θα έχει σίγουρα την κάμερά της. Το πρότζεκτ ίσως συνεχιστεί εκεί. Ως τότε οι φωτογραφίες της μαζεύουν like στο instagram και είναι όλες διαθέσιμες εδώ.

"Τι είναι το 'Lovers'; H προσπάθειά μου να δείξω πως όσο πιεσμένοι και αν νιώθουμε σήμερα και όσο και αν πιστεύουμε πως η πραγματική αγάπη είναι αδύνατη, υπάρχει τρόπος και ελπίδα και άνθρωποι που αγαπιούνται. Αυτό θέλω να βγάλω με τις εικόνες μου..."

Αυτό είναι το επιλεγμένο άλμπουμ με τις αγαπημένες εικόνες της που έστειλε στο LIFO.gr:

Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Η 25χρονη Γαλλίδα φωτογράφος Maud Chalard
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Μια 25χρονη Γαλλίδα φωτογραφίζει την αγάπη στις αγκαλιές των εραστών Facebook Twitter
Αρχείο
19

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

15 σχόλια
Εμένα δεν με ενοχλεί ούτε το στημένο, ούτε η ομορφιά, ούτε η νεανικότητα, ούτε η απουσία μεγαλύτερων, gay κλπ, κλπ, κλπ. Αυτό που με κάνει να κυτάζω τις φωτο αδιάφορα είναι ότι κατά την ταπεινή μου άποψη δεν βρήκα μια πραγματικά καλή φωτογραφία. Ακόμα και ιδιοφυές να ήταν το concept, εξίσου μεγάλη σημασία θα είχε ο τρόπος που γίνεται πράξη.
αυτο το σχολιο με βρισκει περισσοτερο συμφωνη απο ολα.η μονη που ισως κατι μου ειπε ειναι αυτη με το παλικαρι που εχει κλειστα τα ματια κ τον ακουμπαει το χερι της κοπελας του.
...Eπίσης δεν έχει π.χ. λεσβίες, ούτε gender bending, υπάρχουν μόνο λευκοί, καθώς επίσης μόνο νέοι, λεπτοί, όμορφοι και αρτιμελείς άνθρωποι!Τώρα, αν η έλλειψη *ειδικά* των γκέι αφορά σε ηθελημένη διάκριση …πολύ αμφιβάλω. Για να είμαστε ειλικρινείς, η φωτογράφος δεν κάνει καμπάνια για την διαφορετικότητα … και το έργο της, μάλλον δεν θα έπρεπε να εκλαμβάνεται ως τέτοιο, αν και η ίδια έχει δηλώσει:“For the moment, I’m at the very beginning of my series, so I did not have all the couples I would’ve liked, people from the LGBT community, elderly couples etc., but that will come with time,” she said.Πάρε όμως μία αγκαλίτσα, φωτό της ιδίας, για να μην στεναχωριέσαι: https://www.flickr.com/photos/maudchalard/16208872665/in/photostream/lightbox/:-)
Μου άρεσαν πάρα πολύ. Μου άρεσε μεταξύ άλλων αυτό που αρκετοί από πάνω βρήκαν ενοχλητικό, οι φωτογραφίες περιλαμβάνουν εικόνες ερωτευμένων νεαρών ανθρώπων, τότε που όλα τα προβλήματα θα λυθούν, ο κόσμος θα γίνει πιο ωραίος, τα όνειρά μας είναι έτοιμα να τα κυνηγήσουμε και γενικώς της psoλής μας ο χ@βάς, δηλαδή Lovers μαν, όλα τα άλλα δεν έχουν σημασία, ας κάνουμε έρωτα.Μου άρεσε που ο άλλος κλείνει τα μάτια όταν τον αγγίζει στο μάγουλο το χέρι της. Που κάθεται πάνω του κι εκείνος βυθίζει το πρόσωπό του στο στήθος της και τα κορμιά τους ταιριάζουν. Που είναι κι οι δύο ξαπλωμένοι γυμνοί μπρούμυτα και κοιτάζονται χαμογελώντας σαν μόλις να ήταν όλα υπέροχα και σε λίγο θα ξαναγίνουν.Ωραίες αγαπησιάρικες και αισιόδοξες φωτογραφίες σε εποχές κατηφείς και μίζερες. Ωραίο άρθρο.
Η τέχνη δεν είναι μόνο προβληματισμός, μπορεί να είναι και ομορφιά.Βλέπω σχόλια τ. "γιατί μόνο μικρές ηλικίες" "γιατί δεν έχει γκέι ζευγάρια", βρε παιδιά, την τέχνη της κάνει... ο τίτλος ήταν "Εραστές", εντάξει εραστές δείχνουν οι φωτος, δεν έχει τίτλο "Όλοι οι εραστές". Μου φαίνεται μίζερο, ειλικρινά να λέει κανείς "ναι αλλά γιατί δεν ήταν έτσι που θα ήταν καλύτερο", είναι σαν πχ να βλέπεις ετούτο (http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Yanagawa_Shigenobu_-_Two_lovers_-_Google_Art_Project.jpg) και να λες, μπα, γιατί μόνο γιαπωνέζοι straight, γιατί όχι gay μαύροι, άλλα έθνη δεν έχει ο πλανήτης; Σαν να βλέπει κανείς την απεικόνιση από ένα όμορφο τοπίο και να λέει, ναι αλλά αυτή δεν είναι η πραγματικότητα, η πραγματικότητα είναι στη φαβέλα του Ρίο και στις φτωχογειτονιές που τα παιδιά περπατούν ξυπόλητα...Άλλο το ένα άλλο το άλλο.Δεν την ξέρω την κοπέλα, αλλά μου φαίνεται περίεργο που από ό,τι φαίνεται, όλοι όσοι σχολιάσατε ξενερώσατε. Όντως δεν είναι σφαιρική εικόνα της πραγματικότητας, αλλά είναι όμορφη εικόνα, πραγματικά, με τόση ασχήμια τριγύρω, δεν σας φαίνεται refreshing μια εικόνα ομορφιάς...
Όταν διάβασα τον τίτλο του άρθρου περίμενα να δω κοινούς ανθρώπους να αγαπιούνται πραγματικά... Τελικά είδα κρύες, στημένες φωτογραφίες, με όμορφους ανθρώπους... Αυτός θα έπρεπε μάλλον να είναι και ο τίτλος κανονικά...
Ο ερωτας αφορα μονο σε αδυνατους λευκους και ομορφους 20αρηδες;; Και εννοειται με τατουαζ... Πιο πολυ διαφημιση παρα αποτυπωση της αγαπης. Δε μου αρεσε...