Πιλότοι και προσωπικό αρνούνται να μπούν στα αεροσκάφη της Germanwings

Πιλότοι και προσωπικό αρνούνται να μπούν στα αεροσκάφη της Germanwings Facebook Twitter
7

Πιλότοι και προσωπικό αρνούνται να μπουν σε αεροσκάφη της Germanwings μετά το πολύνεκρο δυστύχημα με αεροσκάφος της εταιρείας, με αποτέλεσμα να ακυρώνονται πτήσεις της. Το γεγονός παραδέχτηκε η ίδια η  Germanwings σε ανακοίνωση της.

Ο εκπρόσωπος τύπου της εταιρείας, κ. Τόμας Βίνκελμαν δήλωσε ότι καταλαβαίνει  τις αποφάσεις του προσωπικού και σημείωσε πως υπάρχουν περιστασιακά προβλήματα στις πτήσεις της  Germanwings.  

Η GermanWings είναι θυγατρική της Λουφτχάνσα και δημιουργήθηκε προκειμένου η γερμανική εταιρεία να ανταποκριθεί στον ανταγωνισμό των χαμηλού κόστους αεροπορικών εταιρειών. Όμως οι περικοπές που αποφάσισε την έφεραν σε αντιπαράθεση με το προσωπικό της που πραγματοποιούσε συχνά κινητοποιήσεις τον προηγούμενο χρόνο αλλά και τον περασμένο Φεβρουάριο.

7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μάχη για το TikTok: Το Ανώτατο Δικαστήριο αποφασίζει για το μέλλον της κινεζικής πλατφόρμας στις ΗΠΑ

Διεθνή / Η μάχη για το TikTok: Το Ανώτατο Δικαστήριο αποφασίζει για το μέλλον της κινεζικής πλατφόρμας στις ΗΠΑ

Η απόφαση του Δικαστηρίου θα έχει εκτεταμένες συνέπειες. Από την επίσημη είσοδό του στις ΗΠΑ το 2018, το TikTok έχει εξελιχθεί σε μια πολιτιστική δύναμη που επηρεάζει σχεδόν κάθε πτυχή της αμερικανικής ζωής
LIFO NEWSROOM
41% των νέων ψηφοφόρων στις ΗΠΑ λένε πως η δολοφονία του CEO της UnitedHealthcare ήταν «αποδεκτή»

Διεθνή / 41% των νέων ψηφοφόρων στις ΗΠΑ λένε πως η δολοφονία του CEO της UnitedHealthcare ήταν «αποδεκτή»

Οι Αμερικανοί 18-29 ετών αποδέχονται περισσότερο από τους γηραιότερους πολίτες των ΗΠΑ τη δολοφονία του Μπράιαν Τόμπσον - Η on-camera εκτέλεση έχει αναζωπυρώσει τη συζήτηση για τις πρακτικές των ασφαλιστικών εταιρειών
LIFO NEWSROOM
Ανείπωτη καταστροφή στη Μαγιότ 126 χρόνια μετά: Ο κυκλώνας Chido αφήνει πίσω του άγνωστο αριθμό νεκρών και απόγνωση

Διεθνή / Ανείπωτη καταστροφή στη Μαγιότ 126 χρόνια μετά: Άγνωστος αριθμός νεκρών από τον κυκλώνα Σίντο

Βίντεο καταγράφουν την εικόνα της κατεστραμμένης Μαγιότ, σαν να πρόκειται για δυστοπικό θρίλερ πυρηνικού πολέμου - Οι νεκροί μπορεί να είναι εκατοντάδες ή και χιλιάδες
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Βασιλιάς Κάρολος: Για πρώτη φορά στο τραπέζι των Χριστουγέννων με τους «κοινούς θνητούς» συγγενείς της Καμίλα

Διεθνή / Βασιλιάς Κάρολος: Για πρώτη φορά στο τραπέζι των Χριστουγέννων με τους «κοινούς θνητούς» συγγενείς της Καμίλα

Φέτος θα πραγματοποιηθεί η μεγαλύτερη χριστουγεννιάτικη συνάθροιση στο βασιλικό κτήμα Σάντριγχαμ - Ο λόγος που το παλάτι ζήτησε ιδιωτικά από τον πρίγκιπα Άντριου να μην παραστεί
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Νετανιάχου: Θα μείνουμε στο συριακό όρος Ερμών μέχρι να βρεθεί «άλλη διευθέτηση»

Διεθνή / Νετανιάχου: Θα μείνουμε στο συριακό όρος Ερμών μέχρι να βρεθεί «άλλη διευθέτηση»

Στεκόμενος στην κορυφή του όρους Ερμών, ο Μπενιαμίν Νετανιάχου επανέλαβε ότι το Ισραήλ θα παραμείνει στην κορυφή του «μέχρι να βρεθεί μια άλλη διευθέτηση που να εγγυάται την ασφάλεια του Ισραήλ»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Δηλαδή φτιάχνεις μια οικονομική αεροπορική εταιρία εις βάρος της ασφάλειας των επιβατών και του προσωπικού;Όπως και στις κινητοποιήσεις δεν ίδρωσε το αυτί της διοίκησης,και προφανώς ούτε τώρα θα ιδρώσει,μπρος το κέρδος τι είναι ζωή.Αν δεν σε παίρνει μαλάκα κλείστο το 3μπ*&$£€λο,σκοτώνουν τον κόσμο δίχως λόγο.
"Δηλαδή φτιάχνεις μια οικονομική αεροπορική εταιρία εις βάρος της ασφάλειας των επιβατών και του προσωπικού; " Εεε..ναι.. Δυστυχώς δεν εξοικονομούν μόνο χρήματα για τις low cost μη σερβίροντας δωρεάν κολατσιό και βάζοντάς μας να κάτσουμε σα σαρδέλες.. Νομίζω όλοι το ξέρουμε γι'αυτό αγχωνόμαστε όταν πετάμε με αυτές τις εταιρείες. Απέχει πολύ η ανθρωπότητα από το να κάνει κάτι με διαφορετικό γνώμονα το χρήμα.
Πρωτον αν δεν γουσταρεις να καθεσαι σαν σαρδελα οπως επισης κι αν λιγουρευεσαι ταϊσμα σε μια 2ωρη πτηση μην πεταξεις μαζι τους. Γιατι παντα στη ryanair πχ. βλεπεις κοσμο να γκρινιαζει. Ε βεβαια με 70 ευρω πηγαινελα Λονδινο ειναι λογικο να μη σαρεσει που πρεπει να πληρωσεις το καφε.Επισης η συντηρηση που κρυβεται πισω απο αυτες τις εταιρειες δεν τη φανταζεσαι καν. Δεν θα αφηνε η κατασκευαστρια να πετανε τα αεροπλανα της απο αμφιλεγομενης ποιοτητας μηχανικους και πληρωματα.Συγκεκριμενα πισω απο τη germanwings ειναι η lufthansa technik κι αλλες εταιρειες κολοσοι οπως της ryanair που εξαιτιας τους μπορεσαμε ολοι να ξεκολησουμε το ποδι μας απο τη ρημαδοελλαδα και να πηγαινοερχομαστε στο εξωτερικο πιο συχνα κι ευκολα για σπουδες και διασκεδαση.
Εγώ θα αναφερθώ στην δικιά μας ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και στην AEGEAN που στα πλαίσια της ισοπέδωσης κάποιοι δημοσιογράφοι έκλαιγαν για τους παχυλούς μισθούς (όπως έλεγαν εκείνοι) αλλά ποτέ δεν έπεσε ένα αεροπλάνο τους, και πάλι μπράβο σε όλους του τεχνικούς και πιλότους των 2 αυτών εταιριών τους δημοσιογράφους να τους έχουν πάντα γραμμένους έτσι θα πάμε μπροστά
Μπερδεύεσαι.Η ιδιωτική Ολυμπιακή του Βγενοπουλου ήταν που δεν είχε ποτέ της κανένα ατύχημα όπως και η Aegean.Η κρατική Ολυμπιακή είχε αρκετά θανατηφόρα δυστυχήματα.http://tinyurl.com/nhwb5m8Στην εποχή της με βάση τον αριθμό πτήσεων της είχε μαζί με τις Τουρκικές Αερογραμμές και την Σοβιετική Αεροφλότ τον χειρότερο δείκτη ασφαλείας της Ευρώπης!
Κάνετε λάθος. Από το 1956 έως το 1975, η Ολυμπιακή ήταν ιδιωτική (ανήκε στον Ωνάση). Μόνο ένα θανατηφόρο δυστύχημα έγινε όσο ήταν δημόσια, το 1976. Γενικά όμως τις τελευταίες δεκαετίες, είχε πάρα πολύ καλό record και γινόταν εξαιρετική συντήρηση στην Τεχνική Βάση.