ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter
6

Ινδοί Σιχ συμμετέχουν στη γιορτή του Βαϊσάκχι, το νέο έτος των Σιχ, στην περιοχή του Ταύρου, στην Αθήνα, 11 Απριλίου, 2015

Φωτογραφίες: Menelaos Myrillas & Nick Paleologos / SOOC

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

 

39 φωτογραφίες απ' τη μεγάλη γιορτή των Ινδών στην Αθήνα Facebook Twitter

6

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

2 σχόλια
Το ελληνικο κρατος παντως οφειλει να μας απαντησει εν τελει σε τι χρησιμευουν ολοι αυτοι οι μεταναστες στην χωρα:Δεδομενου οτι δεν ειναι προσφυγες πολεμου,αυτοι οι ανθρωπο σε τι συνεισφερουν στην ελληνικη κοινωνια,οικονομια,προοδο κτλπ;Ή μηπως γινεται το αντιθετο και απλα εχουμε οικονομικες απωλειες,κοινωνικους διαχωρισμους και προωθηση πολιτισμικοτητας κτλπ.Οταν ενα κρατος δεχεται μεταναστες στο εδαφος του και τους παρεχει νομιμοτητα-πλην των προσφυγων πολεμου που δικαιονυται πολιτικο ασυλο-θα πρεπει να υπαρχουν και οι αναλογες μελετς για το οφελος της παραμονης τους.Διαφορετικα δεν υπαρχει κανενας λογος να φιλοξενουμε ανθρωπους καθε λογης χωρας,διχως ποσοστιαιους περιορισμους.Οι αλλες ευρωπαικες χωρες εμαθαν τι εστι η μεταναστευση,τις δεκαετιες του 50'-60'-70' και τωρα πια δεν δεχονται κανενα μεταναστη απο ολους.Τουτες οι χωρες εφαρμοζουν ποσοστωσεις και δεχονται την νομιμοτητα μεταναστων κυριως Ευρωπαιων πολιτων με τις καταλληλες σπουδες για επανδρωση του κρατους τους.Και αφου εμεις δεν μαθαινουμε απο την ιστορια και δεν παραδειγματιζομαστε απο κρατη που εχουν περασε αυτα που περναμε εμεις τωρα,ξαναρωταω:ποιο το οφελος της παραμονης ολων αυτων των πολιτων στην χωρα και ποιες οι αρνητικες συνεπειες;;;;
Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης των δεκαετιών του '90 και '00 (ως το 2008) πώς επιτεύχθηκαν νομίζεις; Μέσα από την άγρια εκμετάλλευση ενός πάμφηνου εργατικού δυναμικού, προερχόμενου κυρίως από τις χώρες της πρώην Ε.Σ.Σ.Δ. και των συμμάχων της στην Ανατολική Ευρώπη. Δεκάδες - ίσως και εκατοντάδες - χιλιάδες οικονομικοί μετανάστες βίωσαν στο πετσί τους τι σημαίνει «κοινωνικός ιμπεριαλισμός» γιατί, ας μη γελιόμαστε, ο ρατσισμός δεν εκπορεύεται μόνο από τα πάνω αλλά είχε εν πολλοίς τη στήριξη και ενεργητική συμμετοχή ενός μεγάλου μέρους του ελληνικού «λαού», κυρίως μικρομεσαίων. Ήταν η ένδοξη περίοδος του Κωστοπουλικού lifestyle, του τζογαρίσματος στο χρηματιστήριο («το χρήμα γεννάει χρήμα», έτσι δεν είναι;), όταν ο κάθε πατριώτης ελληναράς ονειρεύοταν να πηδήξει ένα «δίμετρο ουκρανικό μωρό» (και φυσικά το έκανε στα κωλόμπαρα και τα μπουρδέλα, έναντι ενός ευτελούς αντιτίμου)· η κατάσταση αυτή σηματοδοτεί την τελεσίδικη ηθική, διανοητική και συναισθηματική χρεωκοπία της ελληνικής κοινωνίας, οι βρωμεροί καρποί της οποίας βγήκαν ως γνωστόν στον αφρό από το 2010 και ύστερα.Όφελος, πάντως, έτσι γενικά για τη «χώρα» δεν υφίσταται. Υπάρχει όφελος (δηλαδή κέρδη) για τμήματα των ντόπιων αφεντικών που εκμεταλλεύονται (ει δυνατόν και με την κάνη στον κρόταφο· βλ. φραουλοπαραγωγοί στη Μανωλάδα) φθηνή, ανασφάλιστη εργασία, χωρίς σταθερό ωράριο, υπό χείριστες εργασιακές συνθήκες, ανθρώπους στο κοινωνικό περιθώριο, που ζουν κυριολεκτικά σε τρώγλες, έχοντας να αντιμετωπίσουν, πέρα από την εργοδοτική τρομοκρατία και τις «καλλωπιστικές επιχειρήσεις» των κρατικών υπηρεσιών, και τον διανοητικό λουμπενισμό των ντόπιων υπηκόων που κυμαίνεται από την αδιαφορία μέχρι τον ανοιχτό και απροκάλυπτο ρατσισμό. Θέλουν δεν θέλουν να το πιστέψουν κάτι «εθνικά ευαίσθητοι» πατριώτες, η ελληνική χρηματοπιστωτική επέκταση στα Βαλκάνια μετά την διοικητική κατάρρευση των εκεί κρατών στηρίχτηκε σε μεγάλο βαθμό στην υπεξαίρεση του μόχθου και του πλούτου που παρήγαγαν αυτοί για τους οποίους κάποιοι αναρωτιούνται τώρα (τάχα μου αθώα) «ποιό είναι το όφελος της παραμονής τους στη χώρα».
Μαλλον μιλάς για παράνομους μετανάστες τοους οποιους βρίσκουν πάτημα για να τους εκμεταλλεύονται. Ο άνθρωπος από πάνω μίλησε για νόμιμους. Ε λοιπόν ούτε οι παράνομοι με τέτοιες συνθήκες ευνοούν την ανάπτυξη. Πού είδες να ευνοούν την ανάπτυξη τα ουκρανικά μωρά;!;lolΌσον αφορά τα μεροκάματα της πείνας ούτε αυτά ευνοούν την ανάπτυξη. Γαιτί εκτός από το trafficking και την εκμετάλλευση ανθρώπων δούλων (εννοείται ότι αυτό ειναι κατακριτέο) μειώνει και τις δυνατότητες νόμιμων εγγεγραμένων πολιτών να δουλέψουν σε δουλειές με αξιοπρεπείς συνθήκες. Εν ολίγοις αν ο φραουλοπαραγωγός δεν είχε άλλη επιλογή θα έπαιρνε κανονικά κόσμο να δουλεύει στα χωράφια του. Αλλα κάποιος το αφήνει να γίνεται όλο αυτο. Οι χαμένοι τελικά είναι εκτός από τους παράνομους και οι πολίτες της Ελλάδας που βλέπουν τις δουειές να μειώνονται και τις γειτονιές τους να υποβαθμίζονται χωρίς να βτγάζουν κάτι από την υπεραξία αυτή που εκμεταλλεύονται κάποιοι καιροσκόποι.Αλλά να ξαναγυρίσω στο θέμα των νόμιμων. Πρέπει να μπει φρενο στη φιλοξενία αυτή. Μια χώρα φιλοξενεί όσους μπορεί να αντέξει. Τους υπόλοιπους πίσω. Εκτός αν δεν μπορούν πια να μείνουν στη χώρα τους.
Οι μαντραχαλαδες που καθονται στο σπιτι της μαμας και δεν παιρνουν το κωλο τους να πανε να δουλεψουν στα χωραφια της οικογενειας αλλα περιμενουν να εκμεταλευτουν τονχ/ψ μεταναστη τι προσφερουν στην οικονομια και σ ολα αυτα που λες?!και μετα σου λεει γιορταζουμε το Πασχα,ειμαστε χριστιανοι, αγαπατε αλληλους και αλλες τετοιες μπουρδες.
Σωστή η απορία σου. Και δεν είναι θέμα ρατσιμού αλλά ήμαρτον ξέρω γω. Μια χώρα που δεν μπορεί να ταίσει τους πολίτες της που αναγκάζονται να φεύγουν εξωτερικό να έχει τόσους μετανάστες. Επίσης συγγνώμη αλλά αισθητικά δεν μ αρέσει η γκετοποίηση περιοχών και αυτές οι εικόνες. Εκτός και αν θέλουμε να γίνουμε Λονδίνο (που μόνο άγγλους δεν βλέπεις) - χωρίς τα λεφτά του βέβαια. Σεβασμός στη διαφορά αλλά αυτές οι περιοχές έχουν γίνει πια Ινδία. Φαντάζομαι κανείς δεν ρώτησε τους μόνιμους κατοίκους των περιοχών αν θέλουν να ζουν στην Ινδία.
Ωραίες!!!!!!Οι Σιχ είναι γύρω στα 19 εκ στην Ινδία,ήτοι το 1.9% του πληθυσμού της,και έχουν καταγωγή κυρίως από το κρατίδιο της βόρειας Ινδίας το Punjap,βρίσκονται όμως και σε πολλά άλλα μέρη της βόρειας κυρίως Ινδίας. Εξαιρετικά δραστήρια μειονότητα με έντονη παρουσία στα Ινδικά δρώμενα αναλογικά με τον αριθμό των μελών της.Ο σιχισμός είναι η 4η μεγάλη θρησκεία της Ινδίας.80.5% Ινδουϊστές,14.4% Μουσουλμάνοι,2.3%χριστιανοί,1.9% Σιχ,0,8% Βουδιστές.