Το ωστικό κύμα από την έκρηξη της Ελλάδας στο νέο εξώφυλλο του New York Times Magazine

Το ωστικό κύμα από την έκρηξη της Ελλάδας στο νέο εξώφυλλο του New York Times Magazine Facebook Twitter
21
Το ωστικό κύμα από την έκρηξη της Ελλάδας στο νέο εξώφυλλο του New York Times Magazine Facebook Twitter

Το νέο εξώφυλλο του New York Times Magazine, που θα κυκλοφορήσει την Κυριακή 24 Μαΐου, είναι αφιερωμένο στην Ελλάδα. Το εξώφυλλο που παρουσιάζει ένα ωστικό κύμα το οποίο έχει επίκεντρο την Ελλάδα και καθώς εξαπλώνεται «χτυπάει» ολόκληρη την Ευρώπη.

Ο τίτλος είναι «Fallout» (ραδιενεργή σκόνη μετά από έκρηξη), ενώ ο υπότιτλος γράφει: «Μέσα στην ελληνική κρίση, η οποία μπορεί να ανατινάξει την Ευρώπη».

Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο τεύχος φιλοξενεί μακροσκελές αφιέρωμα στον υπουργό Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη, το οποίο προδημοσιεύθηκε χτες, με τίτλο «Ένας υπουργός Οικονομικών ταιριαστός σε μία ελληνική τραγωδία;».

21

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Μόνο εμείς δε λέμε να καταλάβουμε ότι στην πραγματικότητα αυτοί είναι, που μας έχουν περισσότερο ανάγκη... Λογικό, βέβαια, αν σκεφτεί κανείς οτι ο Έλληνας πιστεύει ο, τι του λέει η Τρέμη και η Χούκλη μια ζωή...
Ο μέσος Ελληνας πιστεύει αυτά που του λένε ο Λιακόπουλος, ο Κουρής, ο Λαζόπουλος και ο Αυτιάς.Και για αυτό είμαστε σε αυτό το χάλι και υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν πως ο πλανήτης Γη μας χρωστάει και σκοτεινά κέντρα μας σαμποτάρουν και μας ζηλεύουν για τον ήλιο μας, τις θάλασσες μας και τον αλέγκρο χαρακτήρα μας.
Κανείς δεν ζηλεύει τον ήλιο μας. Υπάρχει όμως και ένα γεωπολιτικό παιχνίδι, ξέρεις... Και να σου πω, θεωρώ οτι ο Λαζόπουλος είναι πολύ πιο κοντά στην αλήθεια από την Τρέμη και τον Ευαγγελάτο.
Οι καθηγητές οικονομικών εδώ στα σχόλια με τα αμέτρητα Νόμπελ και άλλου είδους βραβεία και διακρίσεις παρακαλούνται να δώσουν ένα πρόγραμμα εξόδου από την κρίση αφού παίζουν τα οικονομικά στα δάχτυλα προφανώς αλλιώς ας το βουλώσουν και λιγάκι μέχρι να δούμε τι θα γίνει. Έλεος πια! Όλοι οικονομολόγοι γίναμε στην Ελλάδα!
Οοοοοοοχι, θα αφήσουμε την τύχη μας στον επισκέπτη καθηγητή του πανεπιστημίου του Οστιν να εφαρμόσει επάνω μας τις ιδεοληψίες του έχοντας όμως ο ίδιος την οικογένεια του και τη περιουσία του στο εξωτερικό...
Συνεχίζεις κύριε καθηγητά όμως να μη μας δίνεις το πρόγραμμά σου το θαυματουργό που θα μας βγάλει από την κρίση. Δε λες κουβέντα, κρατάς κρυμμένα μυστικά και ντοκουμέντα.(κλεμμένο)
Υπάρχουν τρεις τρόποι να αποκτήσεις εμπειρία και γνώση.1. Ο Θεωρητικός. Παράδειγμα. Το ανθρώπινο δέρμα αντέχει μέχρι θερμοκρασία 80 βαθμών Κελσίου. Εάν βουτήξεις το χέρι σου σε λιωμένο μολύβι των 1200 βαθμών, θα καείς χωρίς δυνατότητα ανάκαμψης και θα χάσεις το χέρι σου. Έτσι πείθεται ο ευφυής.2. Η εμπειρία από τα παθήματα τρίτων. Παράδειγμα. Ο γείτονας βούτηξε το χέρι του σε λιωμένο μολύβι και το έχασε. Το βλέπω εγώ και δεν το κάνω. Έτσι πείθεται ο λιγότερο ευφυής.3. Η άμεση εμπειρία. Παράδειγμα. Βουτάω το χέρι μου στο λιωμένο μολύβι διότι θέλω να το δώ μόνος μου και το χάνω. Έτσι πείθεται ο ηλίθιος.Εμείς εφαρμόζουμε την Τρίτη μέθοδο. Θέλουμε να βιώσουμε στο πετσί μας την καταστροφή.Κάποιοι άλλοι, πλέον ευφυείς, θα δούν τι θα πάθουμε εμείς και θα το αποφύγουν. Αυτοί είναι οι Ισπανοί, Πορτογάλοι, Γάλλοι, Ιταλοί, Ιρλανδοί.Κάποιοι άλλοι πολύ ευφυείς, ξέρουν τι θα πάθουν και δεν εφαρμόζουν καταστροφικές πολιτικές, οσο και εάν φαίνονται όμορφες και ελκυστικές. Αυτοί είναι οι Βορειοευρωπαίοι.Έτσι λοιπόν, επειδή οι Ισπανοί είναι ευφυέστεροι απο εμάς, πήραν μαθήματα και δεν θα κάνουν τις δικές μας βλακείες. Τέρμα οι Podemos και τα πειράματα, βλέπουν το δικά μας χάλι και τους έχουν ρίξει ήδη τέταρτους.
Η επιχειρηματολογία σου είναι ένα σόφισμα, πρόκειται για συλλογισμό που φαίνεται λογικός και άρα πειστικός, αλλά κρύβει παγίδα.Δηλαδή:Χρησιμοποιείς ένα παράδειγμα από τις θετικές επιστήμες (κάψιμο δέρματος στους 1200 βαθμούς) για να το παραλληλίσεις με μία κατάσταση που δεν προέρχεται από τον κόσμο των θετικών επιστημών, αλλά από την πολιτική, τη διπλωματία και την οικονομία. Το βούτυρο στους 1200 βαθμούς θα έχει πάντα την ίδια συνέπεια στο δέρμα μας, ενώ οι ανθρώπινες αποφάσεις και οι ιστορικές συγκυρίες όχι. Επομένως, αν είσαι και ευφυής άνθρωπος, θα καταλάβεις ότι ο αναλογικός σου συλλογισμός δεν είναι ορθός και δε θα βιαστείς να θεωρήσεις ότι η απάντησή μου σχετίζεται με το τι μπορεί να ψήφισα εγώ, όπως έκανες με άλλο σχολιαστή νωρίτερα.
Ενα και ένα πάντα θα κάνει δυο και ποτέ έντεκα.Και στην οικονομία, και στην εφαρμόσιμη πολίτικη.Όσο ελπίζεις πως το επίπεδο διαβίωσης σου βελτιώνεται αν κουνάς τη γροθιά σου στον αέρα και όχι αν παράγεις ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες θα κυνηγάς την ουρά σου.Όσο ελπίζεις πως αν το κράτος αυξάνει διαρκώς τους φόρους για να κάνει προσλήψεις και να δίνει αυξήσεις στους δημοσίους υπαλλήλους δεν θα καταστραφεί η πραγματική οικονομία και δεν θα εκτοξευθεί η ανεργία θα κυνηγάς την ουρά σου.Και θα κάνεις ξανά και ξανά και ξανά το ίδιο πράγμα ελπίζοντας πως αυτί τη φορά θα σπάσεις το φαύλο κύκλο. Και θα απορείς ακόμα μια φορά που το άθροισμα του ενα συν ένα δεν σου βγαίνει κάτι άλλο απο το δύο.
Ανήθικε αυτουργέ, όσα μου απαντάς δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που σου έγραψα. Σχολίασα τη μη ορθότητα του συλλογισμού σου. Ακόμα κι αν συμφωνώ προσωπικά με την άποψή σου, το συγκεκριμένο επιχείρημά σου (το αρχικό) δεν είναι αυτό που θα πείσει κάποιον. Επίσης, στην οικονομία και στην εφαρμόσιμη πολιτική εννοείται ότι υπάρχει νομοτέλεια, όπως και στα πάντα, αλλά είναι πολύ πιο πολύπλοκη, από το "ένα κι ένα κάνουν δύο". Και είναι μια υπεραπλούστευση που κάνουν συχνά όσοι επιχειρηματολογούν, στην καλύτερη περίπτωση θέλοντας να γίνουν πιο σαφείς και στη χειρότερη θέλοντας να εξαπατήσουν. Δεν πιστεύω ότι ανήκεις στη δεύτερη, αν αυτό σκέφτηκες.
Αγαπητέ Ανήθικε αυτουργέ,Νομίζω ότι πήρες την απόλυτη απάντηση που σου πρέπει από την [αναγνώστρια]. [αναγνώστρια 21.5.2015 | 15:26]:«Η επιχειρηματολογία σου είναι ένα σόφισμα, πρόκειται για συλλογισμό που φαίνεται λογικός και άρα πειστικός, αλλά κρύβει παγίδα. Δηλαδή: Χρησιμοποιείς ένα παράδειγμα από τις θετικές επιστήμες (κάψιμο δέρματος στους 1200 βαθμούς) για να το παραλληλίσεις με μία κατάσταση που δεν προέρχεται από τον κόσμο των θετικών επιστημών, αλλά από την πολιτική, τη διπλωματία και την οικονομία. Το βούτυρο στους 1200 βαθμούς θα έχει πάντα την ίδια συνέπεια στο δέρμα μας, ενώ οι ανθρώπινες αποφάσεις και οι ιστορικές συγκυρίες όχι. Επομένως, αν είσαι και ευφυής άνθρωπος, θα καταλάβεις ότι ο αναλογικός σου συλλογισμός δεν είναι ορθός και δε θα βιαστείς να θεωρήσεις ότι η απάντησή μου σχετίζεται με το τι μπορεί να ψήφισα εγώ, όπως έκανες με άλλο σχολιαστή νωρίτερα».[αναγνώστρια 21.5.2015 | 19:51]:«Ανήθικε αυτουργέ, όσα μου απαντάς δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που σου έγραψα. Σχολίασα τη μη ορθότητα του συλλογισμού σου. Ακόμα κι αν συμφωνώ προσωπικά με την άποψή σου, το συγκεκριμένο επιχείρημά σου (το αρχικό) δεν είναι αυτό που θα πείσει κάποιον. Επίσης, στην οικονομία και στην εφαρμόσιμη πολιτική εννοείται ότι υπάρχει νομοτέλεια, όπως και στα πάντα, αλλά είναι πολύ πιο πολύπλοκη, από το "ένα κι ένα κάνουν δύο". Και είναι μια υπεραπλούστευση που κάνουν συχνά όσοι επιχειρηματολογούν, στην καλύτερη περίπτωση θέλοντας να γίνουν πιο σαφείς και στη χειρότερη θέλοντας να εξαπατήσουν. Δεν πιστεύω ότι ανήκεις στη δεύτερη, αν αυτό σκέφτηκες».Από την άλλη όμως, όμως λέω και επειδή κάπου αναφέρεις και τον Αϊνστάιν, περίπου, κάπως με την ίδια υπεραπλουστευμένη επιχειρηματολογία είχε περιγράψει κι εκείνος την θεωρία της σχετικότητας:«Όταν κάθεσαι με ένα ωραίο κορίτσι για δυο ώρες, σου φαίνεται σαν δυο λεπτά. Αν καθίσεις σε μια αναμμένη σόμπα για δυο λεπτά, σου φαίνεται σαν δυο ώρες. Αυτό είναι η σχετικότητα».Στην περίπτωσή μας, της δύσκολης κατάστασης της χώρας μας, τα πράγματα δεν εξηγούνται και τόσο απλοϊκά επειδή λόγω σύνθετων παραγόντων μεταξύ, κυρίως, ορθολογισμού και συναισθηματισμού, οι καταστάσεις, όντως, είναι σχετικές. Αλλού μοιάζουν με το όμορφο κορίτσι και αλλού με την αναμμένη σόμπα... Κάτι τελευταίο. Αν λάβω σοβαρά υπόψιν μου τα παραδείγματα σου (και γιατί όχι;) βάσει της λογικής των αριθμών, έχω να πως ότι το χρέος μας μοιάζει με το καυτό μολύβι που περιγράφεις και είναι ΜΗ ΒΙΩΣΙΜΟ (νομίζω πως το καταλαβαίνεις πολύ καλά). Και τι μας λένε;: «Αδειάστε το με γυμνά χέρια. Βουτήξτε το χέρι σας μέσα και αν καεί, μετά βουτήξτε και το άλλο»...Γιατί; Γιατί έτσι!...
Αυτό το σενάριο έπαιζε και πέρυσι και προπερσι και παραπρόπερσι.... Και χροοοονια πριν... Απλά κουράστηκα να το ακούω καθε μέρα... Ας γίνει να τελειώνει το θέμα...