Η Πόρσε απαντά στην κόρη του Πολ Γουόκερ: Δεν φταίμε εμείς, αλλά η απερίσκεπτη οδήγηση

Η Πόρσε απαντά στην κόρη του Πολ Γουόκερ: Δεν φταίμε εμείς, αλλά η απερίσκεπτη οδήγηση Facebook Twitter
4

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Porsche απέστειλε ανακοίνωση στα ΜΜΕ, με την οποία αρνείται την ευθύνη για το θάνατο του ηθοποιού Paul Walker, το Νοέμβριο του 2013.

 

Η επιστολή έρχεται να απαντήσει στην κόρη του Paul Walker η οποία υπέβαλε μήνυση σε βάρος της εταιρείας υποστηρίζοντας πως οι ελλιπείς προβλέψεις ασφαλείας στο όχημα που βρισκόταν ο πατέρας της ήταν η αιτία του θανάτου του.

Η ανακοίνωση της Porsche

«Όπως έχουμε ξαναπεί, λυπούμαστε πολύ κάθε φορά που κάποιος παθαίνει κάτι κακό μέσα σε κάποιο όχημα της Porsche, αλλά πιστεύουμε ότι οι εκθέσεις των αρχών στην περίπτωση αυτή προσδιορίζουν με σαφήνεια ότι αυτή η τραγική συντριβή προέκυψε από την απερίσκεπτη οδήγηση και την υπερβολική ταχύτητα» καταλήγει η ανακοίνωση της κατασκευάστριας εταιρείας.

Ο Paul Walker πέθανε στην ηλικία των 40 ετών, όταν η Porsche Carrera GT (περιορισμένη έκδοση του 2005) στην οποία επέβαινε συνετρίβη με μεγάλη ταχύτητα σε κολόνα και έπιασε φωτιά στη Βαλένθια της Σάντα Κλαριτα στις 30 Νοέμβρη του 2013. 

 

Ο ηθοποιός βρισκόταν στη θέση του συνοδηγού, ενώ οδηγούσε ο φίλος του Roger Rodas.

Η Meadow Walker ισχυρίζεται στη μήνυση που έχει καταθέσει, ότι η Porsche γνώριζε πως αυτό το μοντέλο «είχε ιστορικό αστάθειας και ζητημάτων ελέγχου» και επιπλέον πως υπήρχε πρόβλημα στο σχεδιασμό της συμπεριφοράς της ζώνης στη θέση του συνοδηγού. 

Η λειτουργία της ζώνης, υποστηρίζει η Meadow, «έσπρωξε με τεράστια δύναμη τον κορμό του Walker, σπάζοντας τα πλευρά και τη λεκάνη του και παγιδεύοντάς τον στη θέση για το ενάμιση λεπτό στο οποίο ήταν ζωντανός πριν το όχημα πάρει φωτιά».

Οι Los Angeles Times είχαν αναφέρει ότι οι τοπικές αστυνομικές αρχές είχαν καταλήξει πως το αίτιο του δυστυχήματος ήταν η ταχύτητα που είχε αναπτύξει το όχημα και όχι μηχανικά προβλήματα, συμπέρασμα στο οποίο είχαν καταλήξει έχοντας συμβουλευτεί και τεχνικούς της Porsche.

Πολιτισμός
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καζαντζίδης, Ρασούλοφ και Μουφάσα από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Καζαντζίδης, Ρασούλοφ και Μουφάσα από αύριο στους κινηματογράφους

Η στρωτή μουσική βιογραφία του Στέλιου Καζαντζίδη, η ηχηρή πολιτική δήλωση του Ρασούλοφ, το origin story του βασιλιά των λιονταριών Μουφάσα και τρεις ακόμα προτάσεις εγκαινιάζουν την εορταστική σεζόν στους κινηματογράφους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Οι άγριες μέρες μας»: Παγκόσμια πρεμιέρα για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Βασίλη Κεκάτου στην Berlinale

Πολιτισμός / «Οι άγριες μέρες μας»: Παγκόσμια πρεμιέρα στην Berlinale για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Βασίλη Κεκάτου

Στο διαγωνιστικό τμήμα Generation του 75ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου θα συμμετάσχει το πολυαναμενόμενο μεγάλου μήκους ντεμπούτο του βραβευμένου Έλληνα σκηνοθέτη.
LIFO NEWSROOM
Αθέατο Μουσείο: «Η μόνη της ζωής του Αφροδίτη» στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Πολιτισμός / Το θραύσμα ενός ελληνιστικού αγάλματος της Αφροδίτης εκτίθεται για πρώτη φορά στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Το Αθέατο Μουσείο, η επιτυχημένη δράση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου που προβάλλει επιλεγμένες αρχαιότητες από τον κόσμο των αποθηκών, συνομιλεί με τη θεά Αφροδίτη. 
LIFO NEWSROOM
Δημήτρης Ήμελλος: Τον αποχαιρετούν στα social - «Τώρα είσαι στην αγκαλιά του Θεού με τον μπαμπά» λέει η αδελφή του

Πολιτισμός / Δημήτρης Ήμελλος: Τον αποχαιρετούν στα social - «Τώρα είσαι στην αγκαλιά του Θεού με τον μπαμπά» λέει η αδελφή του

Από τους πιο ταλαντούχους και πολυδιάστατους καλλιτέχνες της ελληνικής θεατρικής σκηνής, υπηρέτησε την τέχνη του με επιμονή, προσήλωση και συνέπεια
LIFO NEWSROOM
«Όλα θα πάνε καλά» λένε τα νέα έργα τέχνης του Γιάννη Βαρελά στο Ωνάσειο

Εικαστικά / «Όλα θα πάνε καλά» λένε τα νέα έργα τέχνης του Γιάννη Βαρελά στο Ωνάσειο

Τρεις νέες δημιουργίες του Έλληνα εικαστικού μαζί με έργα από τη συλλογή του Ιδρύματος Ωνάση βρίσκονται πλέον τοποθετημένα στους χώρους του Ωνάσειου Νοσοκομείου.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ

σχόλια

2 σχόλια
Έχω να πω ότι αν πιάνει εύκολα φωτιά όπως το ford pinto τότε αξίζει να το κοιτάξουν. Δεν είναι γελοίο να μην πεθαίνεις από τη σύγκρουση (κι ας οδηγάς απερίσκεπτα) αλλά από κακό σχεδιασμό του οχήματος;
Τα αποτελέσματα της σύγκρουσης υποδεικνύουν πραγματικά πολύ μεγάλη ταχύτητα του οχήματος: Το αμάξι τσάκισε στα 2, ενώ η ζώνη συνέθλιψε τα πλευρά του άτυχου ηθοποιού. Δεν ξέρω τι ασφαλή -ή μη- συμπεριφορά θα πρέπει να αναμένω από ένα κυριολεκτικά διαλυμένο αμάξι. Το ότι ήταν ζωντανός δεν λέει και πολλά και ήταν μάλλον περισσότερο αποτέλεσμα της τύχης (μάλλον ατυχίας) του.