Η Πόρσε απαντά στην κόρη του Πολ Γουόκερ: Δεν φταίμε εμείς, αλλά η απερίσκεπτη οδήγηση

Η Πόρσε απαντά στην κόρη του Πολ Γουόκερ: Δεν φταίμε εμείς, αλλά η απερίσκεπτη οδήγηση Facebook Twitter
4

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Porsche απέστειλε ανακοίνωση στα ΜΜΕ, με την οποία αρνείται την ευθύνη για το θάνατο του ηθοποιού Paul Walker, το Νοέμβριο του 2013.

 

Η επιστολή έρχεται να απαντήσει στην κόρη του Paul Walker η οποία υπέβαλε μήνυση σε βάρος της εταιρείας υποστηρίζοντας πως οι ελλιπείς προβλέψεις ασφαλείας στο όχημα που βρισκόταν ο πατέρας της ήταν η αιτία του θανάτου του.

Η ανακοίνωση της Porsche

«Όπως έχουμε ξαναπεί, λυπούμαστε πολύ κάθε φορά που κάποιος παθαίνει κάτι κακό μέσα σε κάποιο όχημα της Porsche, αλλά πιστεύουμε ότι οι εκθέσεις των αρχών στην περίπτωση αυτή προσδιορίζουν με σαφήνεια ότι αυτή η τραγική συντριβή προέκυψε από την απερίσκεπτη οδήγηση και την υπερβολική ταχύτητα» καταλήγει η ανακοίνωση της κατασκευάστριας εταιρείας.

Ο Paul Walker πέθανε στην ηλικία των 40 ετών, όταν η Porsche Carrera GT (περιορισμένη έκδοση του 2005) στην οποία επέβαινε συνετρίβη με μεγάλη ταχύτητα σε κολόνα και έπιασε φωτιά στη Βαλένθια της Σάντα Κλαριτα στις 30 Νοέμβρη του 2013. 

 

Ο ηθοποιός βρισκόταν στη θέση του συνοδηγού, ενώ οδηγούσε ο φίλος του Roger Rodas.

Η Meadow Walker ισχυρίζεται στη μήνυση που έχει καταθέσει, ότι η Porsche γνώριζε πως αυτό το μοντέλο «είχε ιστορικό αστάθειας και ζητημάτων ελέγχου» και επιπλέον πως υπήρχε πρόβλημα στο σχεδιασμό της συμπεριφοράς της ζώνης στη θέση του συνοδηγού. 

Η λειτουργία της ζώνης, υποστηρίζει η Meadow, «έσπρωξε με τεράστια δύναμη τον κορμό του Walker, σπάζοντας τα πλευρά και τη λεκάνη του και παγιδεύοντάς τον στη θέση για το ενάμιση λεπτό στο οποίο ήταν ζωντανός πριν το όχημα πάρει φωτιά».

Οι Los Angeles Times είχαν αναφέρει ότι οι τοπικές αστυνομικές αρχές είχαν καταλήξει πως το αίτιο του δυστυχήματος ήταν η ταχύτητα που είχε αναπτύξει το όχημα και όχι μηχανικά προβλήματα, συμπέρασμα στο οποίο είχαν καταλήξει έχοντας συμβουλευτεί και τεχνικούς της Porsche.

Πολιτισμός
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

2 σχόλια
Έχω να πω ότι αν πιάνει εύκολα φωτιά όπως το ford pinto τότε αξίζει να το κοιτάξουν. Δεν είναι γελοίο να μην πεθαίνεις από τη σύγκρουση (κι ας οδηγάς απερίσκεπτα) αλλά από κακό σχεδιασμό του οχήματος;
Τα αποτελέσματα της σύγκρουσης υποδεικνύουν πραγματικά πολύ μεγάλη ταχύτητα του οχήματος: Το αμάξι τσάκισε στα 2, ενώ η ζώνη συνέθλιψε τα πλευρά του άτυχου ηθοποιού. Δεν ξέρω τι ασφαλή -ή μη- συμπεριφορά θα πρέπει να αναμένω από ένα κυριολεκτικά διαλυμένο αμάξι. Το ότι ήταν ζωντανός δεν λέει και πολλά και ήταν μάλλον περισσότερο αποτέλεσμα της τύχης (μάλλον ατυχίας) του.