Μάνος: Εγώ θα τουφέκιζα τον Φίλη

Μάνος: Εγώ θα τουφέκιζα τον Φίλη Facebook Twitter
ΑΠΕ - ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές
9

Για τον ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση μίλησε ο κ. Στέφανος Μάνος, μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμο Παραπολιτικά 90.1. Ο κ. Μάνος μεταξύ άλλων τόνισε: «Είμαστε μια χώρα η οποία αρνείται να δει την πραγματικότητα και επειδή αρνείται να δει την πραγματικότητα αρνείται να κάνει τα πιο στοιχειώδη που θα έπρεπε να κάνει για να ξεμπλέξει από αυτή την κατάρα.»  

«Η πραγματικότητα αυτή τη στιγμή είναι ότι, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις της κυβέρνησης, θα έχουμε φέτος, όχι αύξηση της οικονομίας, αλλά συρρίκνωσή της και του χρόνου επίσης και δεν ξέρω για το '17 αν θα περιμένουμε κάτι καλύτερο.

Με άλλα λόγια θα μπορούσε να πει κανείς τώρα ότι είμαστε σε στραβό δρόμο, δηλαδή δεν πρόκειται με τα δεδομένα που τα ξέρουμε με αυτή την κυβέρνηση με αυτά τα οποία κάνει να δούμε ανάπτυξη της οικονομίας για τα επόμενα δύο περίπου χρόνια και μετά έχει ο Θεός. Συνεπώς έχουμε πρόβλημα και έχουμε μεγάλο πρόβλημα διότι επιμένει η κυβέρνηση να κάνει πράγματα τα οποία αποδεδειγμένα μέχρι σήμερα μας έχουν οδηγήσει σε αδιέξοδο.

Προϋπόθεση είναι να αλλάξουμε τους ανθρώπους που κυβερνούν, δεν φαίνεται εύκολο αυτή τη στιγμή αν λάβει κανείς υπόψη του ότι πριν από ένα μήνα ο ελληνικός λαός αυτούς διάλεξε. Συνεπώς θα μπορούσε να πει κανείς ότι έχουμε μια «αυτοκτονική τάση» συνολική, διαλέξαμε κάποιους οι οποίοι θα μας περιορίσουν τα εισοδήματα, θα μας κόψουν τις συντάξεις, θα περιορίσουν την προοπτική να συνέλθουμε.

Θα σας θυμίσω ότι αυτό ξεκίνησε ως ισοδύναμο δηλαδή επεβλήθη το 23% στην Παιδεία ως ισοδύναμο της μείωσης του ΦΠΑ στο βόειο κρέας. Εγώ λέω το εξής αφού μπλέξαμε τόσο πολύ γιατί δεν κάνουμε το απλό να γυρίσουμε στο 23% στο βόειο κρέας από όπου ξεκίνησε και η όλη ιστορία. Γιατί δεν το συζητούμε καν; Γιατί τώρα θα επικροτήσουμε τη βλακεία γιατί περί βλακείας πρόκειται και σημειώστε ότι δεν είναι μόνο το 23% στην Παιδεία, βάλανε οι έξυπνοι αυτοί κύριοι, οι ευαίσθητοι άνθρωποι και 23% στα γηροκομεία.


Άλλη ωραία κίνηση αυτή από κοινωνικά ευαίσθητη κυβέρνηση. Καλύτερα να ακριβύνει η σπαλομπριζόλα, παρά να γίνει αυτός ο χαμός που γίνεται στην Παιδεία. Έχουμε τους διπλούς δασκάλους από ότι οι Γάλλοι είπε ποτέ κανείς ότι οι Γάλλοι έχουν μια Παιδεία άθλια, πολύ χειρότερη από τη δική μας; Συνεπώς κάπως τα καταφέρουν με τους μισούς...

Τώρα έχουν τελειώσει τα λεφτά, τώρα δεν έχουμε φράγκο, τώρα ξεζουμίζουμε και τον τελευταίο συνταξιούχο και τον τελευταίο εργαζόμενο να βγάλουμε κάποιο φόρο για να πληρώσουμε τους πρόσθετους αυτούς εκπαιδευτικούς. Εγώ θα τουφέκιζα τον κ. Φίλη για αυτό...

Είμαστε μια χώρα η οποία αρνείται να δει την πραγματικότητα και επειδή αρνείται να δει την πραγματικότητα αρνείται να κάνει τα πιο στοιχειώδη που θα έπρεπε να κάνει για να ξεμπλέξει από αυτή την κατάρα.

Δεν έπρεπε να γίνει καμία πρόσληψη και θα έπρεπε επίσης ταυτόχρονα να αναδιατάξει τους εκπαιδευτικούς ώστε να μην λείπουν. Ποια δημόσια Παιδεία ; Τη διαλύουν κάθε μέρα με αυτά που κάνουν»!

9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: Ο προϋπολογισμός έχει κοινωνικό πρόσημο, με μόνιμες, θετικές παρεμβάσεις για πολίτες και επιχειρήσεις

Πολιτική / Μητσοτάκης: Ο προϋπολογισμός έχει κοινωνικό πρόσημο, με μόνιμες, θετικές παρεμβάσεις για πολίτες και επιχειρήσεις

«Ξέρω καλά πως τα νοικοκυριά δεν νιώθουν ακόμη στην καθημερινότητα τους αυτή την καλή πορεία της οικονομίας» ανέφερε ο πρωθυπουργός στην καθιερωμένη κυριακάτικη ανάρτησή του για τον απολογισμό της εβδομάδας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Ε βεβαια,σου λεει τι εμεινε στον φτωχο; Το φαγητο. Ας βαλουμε χερι εκει για να μπορουν να πηγαινουν τα πλουσιοπαιδα ιδιωτικο. Να μην ειμαστε ομως κι αχαριστοι, την σπαλομπριζολα μας λεει να κοψουμε που ειναι και ανθυγιεινη, δεν μας ζηταει να να πουλησουμε το νεφρο μας!.....ακομη!
Πραγματικά είχα πλήρη άγνοια γι αυτά τα στοιχεία. Καλά είναι δυνατόν η Γαλλία με πληθυσμό κοντά στα 80 εκ να έχει λιγότερους εκπαιδευτικούς απο μάς; Είχα πει πως τίποτα σε αυτή την χώρα δεν θα με εκπλήξει πλέον αλλά να που και πάλι το αθάνατο ελληνικό δημόσιο τα κατάφερε. Τα πέρι μπριζόλας και ΦΠΑ στην εκπαίδευση δεν χρειάζονται σχόλιο. Καμία ελπίδα.
Ολοι γνωριζουμε οτι οι συγκρισεις πρεπει να γινονται μεταξυ "ομοιων".Διοτι,σε αντιθετη περιπτωση,τα συμπερασματα ειναι συνηθως παραπλανητικα.Τι εννοω.Κατ'αρχην πιστευω κι'εγω οτι ο αριθμος των εκπαιδευτικων στην χωρα μας ειναι επαρκης για τις αναγκες του τοπου.Απλα θα επρεπε να "ανακατανεμηθει"με βαση αναλυση των πραγματικων αναγκων σε βαθος και συγκεκριμενο σχεδιο,αφου εξαλειφθουν νοσηρα φαινομενα οπως αυτο των χιλιαδων αποσπασμενων σε 'πολιτικες'θεσεις.Ομως το να συγκρινεις την Ελλαδα με την Γαλλια η με την Φινλανδια με βαση τους πληθυσμους και μονον ειναι λαθος.Και μαλιστα οταν δεν κατανοεις την συγκριση και γραφεις οτι "η Γαλλια εχει λιγοτερους εκπαιδευτικους απο την Ελλαδα".Η οτι η Φινλανδια εχει περισσοτερους,αναλογικα,απο την Ελλαδα.Αυτο το οποιο ειπε ο Μανος ειναι οτι η Γαλλια εχει λιγο περισσοτερους απο 50 εκπαιδευτικους ανα 1000 μαθητες ,ενω η Ελλαδα λιγο περισσοτερους απο 100.Ητοι διπλασιο ποσοστο.Το οποιο ειναι ακριβες.Για την φινλανδια δεν βρηκα ακριβη στοιχεια,αλλα αποδεχομαι και αυτη την αποψη.Εκεινο το οποιο δεν λαμβανεται υποψη απο τον κ.Μανο,στην συγκριση των χωρων,ειναι η γεωγραφικη τους διαμορφωση και η πληθυσμιακη κατανομη τους.Ητοι :Ποσα μικρα ορεινα χωρια εχει η Γαλλια ; Ποια ειναι η ποιοτητα του οδικου της δικτυου στην επαρχια της ; Ποια ειναι η ποιοτητα των συγκοινωνιων της ; Και,κυριως,ποσα κατοικημενα νησια,και δη μικρα, εχει η Γαλλια ;Δεν νομιζω οτι χρειαζεται να εξηγησω ποσο επηρεαζουν την κατανομη οι παραπανω παραγοντες.Διοτι στην χωρα μας,σε νησια η ορεινα χωρια,υπαρχουν δημοτικα,κυριως,σχολεια,οπου υπηρετουν ενας η δυο δασκαλοι για εναν η δυο μαθητες ! Και δεν ειναι λιγα αυτα.Η υπαρχουν γεοτονικα χωρια η νησια οπου πρεπει να λειτουργουν χωριστα δημοτικα σχολεια,με διαφορετικους δασκαλους για ελαχιστους μαθητες εκαστο,αν και η αποσταση μεταξυ τους δεν ειναι μεγαλη,διοτι οι δυνατοτητες μεταβασης απο το ενα στο αλλο μερος ,ειδικα τον χειμωνα,πολλες φορες ειναι ανυπαρκτη.Ας μην ξεχναμε οτι στην Ελλαδα,οπως και σε ολες τις πολιτισμενες χωρες ,βασει νομου η εκπαιδευση των παιδιων μεχρι και το Γυμνασιο,ειναι υποχρεωτικη.Και,κατα συνεπεια,οταν ενα κρατος υποχρεωνει τους πολιτες(γονεις)σε μια διαδικασια,οφειλει και να εξασφαλιζει τις προυποθσεις ωστε να ειναι σε θεση να εφαρμοσουν την διαδικασια αυτη.Δεν μπορεις ποτε να πεις οτι καθε Γαλλος γεωργος εχει ,κατα μεσο ορο,παραγωγη 10 τοννων αγροτικων προιοντων κατ'ετος,ενω ο Ελληνας μονον πεντε,και να σταματησεις εκει.Πρεπει να εξετασεις και αλλες παραμετρους.Οπως το ποια ειναι τα βασικα αγροτικα προιοντα σε εκαστη χωρα,ποιο ειναι το ποσοστο των ευφορων εδαφων,ποιο ειναι το μεσο μεγεθος του αγροτικου κληρου,κλπ.Διοτι αν συγκρινεις αυτον που παραγει φασολακια με αυτον που παραγει σιτηρα,ειναι προφανες οτι το αποτελεσμα δεν θα σημαινει απολυτως τιποτα.Οσο για την Φινλανδια,οπου ειναι γενικα αποδεκτο οτι εχει το καλυτερο εκπαιδευτικο συστημα στον κοσμο,δυο ,μονον,παρατηρησεις.Πρωτον ειναι μεν ιδιαιτερως αραιοκατοικημενη και τεραστια σε εκταση χωρα,αλλα ειναι μια "στεππα".Μια πεδιαδα απο ακρου εις ακρον,οπου οι οδικες συγκοινωνιες ειναι πολυ πιο ευκολες απο οτι σε μια χωρα γεματη ορεινους ογκους και νησια.Δευτερον οτι η χωρα αυτη ειχε εγκαταστησει ηλεκτρονικο(μεσω κλειστου τηλεοπτικου συστηματος)συστημα ενδοεπικοινωνιας,πολυ πριν το internet.To οποιο αξιοποιουσε και στην διδασκαλια εξ αποστασεως.Προσωπικα θα με ενδιεφερε παρα πολυ μια συνολικη συγκριση/αξιολογηση η οποια θα περιλαμβανε αξιολογικα ολες τις σημαντικες παραμετρους του θεματος.Διοτι πιστευω οτι θα ηταν πολυ χρησιμη στον "επανασχεδιασμο"του εκπαιδευτικου συστηματος,περιλαμβανομενης και της κατανομης σχολειων και μαθητων.Ολες ομως.Οχι μονον μια.
Αγαπητε ΚαλλιμαχεΟπως διαπιστωσες εγραψα ενα σχολιο βασισμενο μονον σε σε γεγονοτα και στην λογικη,και μαλιστα ξεκινωντας με την παραδοχη οτι οι εκπαιδευτικοι στην Ελλαδα ειναι επαρκεις,αρκει να κατανεμηθουν με βαση την λογικη και καποιον σχεδιασμο,και οχι με τον γνωστο "ελληνικο τροπο".Οπως συμβαινει αρκετα συχνα κανεις δεν επιχειρησε να αμφισβητησει την δομη ,την λογικη,και τα στοιχεια τα οποια παραθετω,αντιπαρατασσοντας καποια επιχειρηματα.Υποθετω,βεβαια, οτι προκειται,κυριως, για την γνωστη "μονομελη ομαδα"η οποια καταψηφιζει τον σχολιαστη και οχι τα σχολια του.Ισως θα επρεπε να ειμαι και ευχαριστημενος που,μεχρι τωρα τουλαχιστον,δεν σχολιασθηκα μεσω των γνωστων ειρωνειων και υβρεων,με εστιση σε μια ,και μονον,λεξη η φραση του σχολιου.Δεν πειραζει,ομως.Scripta manent.Και αυτο, για μενα τουυλαχιστον ,ειναι αρκετο.
Για μια χούφτα μπροζόλες. Σπαγγέτι γουέστερν με πρωταγωνιστές φτωχαδάκια επιτυχημένους νυν και πρώην υπουργούς που ψάχνουν απεγνωσμένα να βρουν ισοδύναμα. Πρέζες υπάρχουν πολλές. Δεν είναι μόνο τα ισοδύναμα. Τα ισοδύναμα όμως σκοτώνουν. Και στον "δημόσιο διάλογο" πλέον όπως και τόσο καιρό μη τυχόν και δούμε καμιά κουβέντα για πολιτική. Για εργασία, πραγματική οικονομία, δικαιοσύνη, τέλος. Μόνο τους ειδικούς να συζητούν για τα ισοδύναμα πάσης θυσίας.
151.487 ήταν οι εκπαιδευτικοί Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ που εντάχθηκαν στο ενιαίο μισθολόγιο. Και είπαμε η Φινλανδία με μισό πληθυσμό έχει 100.000 εκπαιδευτικούς έτσι; Όπως προκύπτει από απάντηση του υπουργείου Παιδείας, ο αριθμός των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, που εντάσσονται στο Ενιαίο Μισθολόγιο έως το τέλος του γ” τριμήνου 2012 (30-9-2012), είναι 68.567 Μόνιμοι Εκπαιδευτικοί, 41 Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου και 3.503 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί. Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση οι εκπαιδευτικοί που εντάσσονται στο Ενιαίο Μισθολόγιο: Μόνιμοι Εκπαιδευτικοί: 82.920, Εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου: 99, Εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου χρόνου: 2.562.Το 2015 επομένως,μιας και συνταξιδοτήθηκαν πάνω από 15000 τα τελευταία 3 χρόνια,μιλάμε για 135.000 εκπαιδευτικούς στην Ελλάδα,έναντι 100000 στη Φιλανδία,που έχει σχεδόν τον μισό πληθυσμό της Ελλάδας...
Αν ισχύει ο αριθμός που αναφέρεις για τη Φινλανδία (αμφιβάλλω) δεν ξέρω αν έχεις υπόψη πόσο τεράστια γεωγραφική έκταση και πόσες απομακρυσμένες κοινότητες συμπεριλαμβάνει μια χώρα με φανταστικά διαφορετικό εκπαιδευτικό σύστημα απ'την Ελλάδα.