ΦΠΑ στο μοσχάρι, στα ποτά και στα τσιγάρα αντί για την εκπαίδευση

ΦΠΑ στο μοσχάρι, στα ποτά και στα τσιγάρα αντί για την εκπαίδευση Facebook Twitter
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
4

Στο μοσχάρι, στα ποτά και στα τσιγάρα αναζητά τώρα η κυβέρνηση τα ισοδύναμα για το ΦΠΑ στην εκπαίδευση, καθώς το οικονομικό επιτελείο αναγνωρίζει ότι τα εκτιμώμενα έσοδα από την ιδιωτική εκπαίδευση υπερεκτιμήθηκαν.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των Νέων, η κυβέρνηση εξετάζει την αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ στο βόειο κρέας (μοσχαρίσιο), από το 13% στο 23%, αλλά και αύξηση της φορολογίας στα καπνικά είδη και τα ποτά, καθώς σε όλες τις συσκέψεις διαπιστώθηκε ότι από το ΦΠΑ στην εκπαίδευση τα έσοδα θα ήταν 40-45 εκ., δηλαδή το 1/10 των προβλεπόμενων εσόδων.

Υπενθυμίζεται ότι στον αρχικό σχεδιασμό το οικονομικό επιτελείο είχε προϋπολογίσει 450 εκατομμύρια από το ΦΠΑ στην εκπαίδευση. 

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Δηλαδή, εγώ πρέπει να πιστέψω οτι αυτοί οι άνθρωποι, γνωρίζουν τι τους γίνεται...κάθε πρωί που ανοίγουμε τα μάτια μας, δεν ξέρουμε τι να περιμένουμε...με αυτό το άγχος ξυπνάμε...Ας μείνουμε, λοιπόν, με αυτό σενάριο, μέχρι αύριο το πρωί, που κάτι άλλο θα διαπιστώσουν και κάτι καινούριο θα προτείνουν...