Είτε σκηνοθετεί βιντεάκια δράσεων, ή τηλεοπτικά προγράμματα ή βίντεοκλίπ, ο Μάριο βάζει τη δική του σφραγίδα και οι εικόνες του είναι ταυτόχρονα ολοκάθαρες και ονειρικές. Ακόμα και σήμερα παρακολουθώ καμιά φορά κάποια επανάληψη στην ΕΡΤ παλιάς εκπομπής με τέλεια εικόνα και στυλ και στο τέλος, χωρίς να εκπλήσσομαι καθόλου, διαπιστώνω ότι το όνομά του είναι εκεί - στη σκηνοθεσία του προγράμματος.
Υπήρξε πίσω από ενδιαφέρουσες, διασκεδαστικές αλλά και πάντα καίριες ακτιβιστικές δράσεις, και το τελευταίο που ήξερα ήταν πως είχε ξενιτευτεί. Χαίρομαι που ξαναγύρισε.
Αυτό είναι το πρόσφατο βίντεοκλίπ του Monsieur Minimal.
Λέει ο Μάριο στο LIFO.gr:
Στο High Times, του φίλου Monsieur Minimal, ασχολήθηκα με τα στερεότυπα που ακολουθούν μια γυναίκα.
Τα γυρίσματα που διήρκησαν 2 μέρες, έγιναν εξ'ολοκλήρου στο Λονδίνο. Εκεί μπορείς να δεις εύκολα μια όμορφη κοπέλα να 'τσαλακώνει' την εικόνα της. Το Λονδίνο είναι μία χαοτική πόλη η οποία σου δίνει την δυνατότητα να χαθείς ανάμεσα στα εκατομμύρια των πολιτών της. Αυτό δίνει μία ευκαρία να μην ενδιαφέρει το πως θα σε χαρακτηρίσει κάποιος που απλά έτυχε να περνάει δίπλα σου σε περίπτωση που κάνεις ή απλά φαίνεσαι διαφορετικός.
Αυτήν την εποχή είμαι ξανά στην πόλη μου την Θεσσαλονίκη και νοιώθω πολύ καλά για αυτό. Θεωρώ τόσο αναγκαίο το να μπορεί να βρίσκεται κάποιος ανάμεσα σε αγαπημένα του πρόσωπα. Οποιοσδήποτε ζεί εκτός της πατρίδας του, το αισθανεται αυτό καλά στο πετσί του. Τώρα εργάζομαι επάνω σε διαφημιστικά, όπως υπάρχουν και συζητήσεις για το επαναξεκίνημα εκπομπής που σκηνοθετούσα στο παρελθόν.
Ονειρα και σχέδια πάντοτε υπάρχουν στο συρτάρι. Αυτά σίγουρα υπάρχουν...
+ Μερικά πράγματα που τον είχαμε ρωτήσει με αφορμή την ομάδα Sfina πριν από πέντε ολόκληρα χρόνια.
Τι σου αρέσει και τι σε χαλάει στη Θεσσαλονίκη;
Η Θεσσαλονίκη έχει μικρή έκταση και περπατιέται εύκολα. Είναι δομημένη αρκετά σωστά. Έχει ζεστούς ανθρώπους και ανεξερεύνητα σοκάκια. Έχει όμως τεράστιο πρόβλημα με τα αυτοκίνητα και την κουλτούρα των οδηγών. Στην Ελλάδα πάντα έχει προτεραιότητα το αυτοκίνητο έναντι του πεζού. Έχει ελάχιστο πράσινο και τεράστια ατμοσφαιρική ρύπανση.
Περίγραψέ μου μερικές από τις καταστάσεις που έχετε διοργανώσει.
Η Sfina πέταξε σαν πούπουλο πάνω από την πόλη, παίζοντας μαξιλαροπόλεμο. Μπήκε σε ένα αστικό λεωφορείο και διεκδίκησε τη δημιουργία νυχτερινών δρομολογίων. Ξύπνησε ένα πρωί με τις πιτζάμες της μέσα σε ένα εμπορικό κέντρο, προσπαθώντας να αφυπνίσει τους καταναλωτές. Πήγε στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου με καλυμμένο το κεφάλι της και με κλειστά μάτια κοίταξε κατάματα την τέχνη στην Biennale. Πέρασε από το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ φωνάζοντας με κλειστό στόμα. Περπάτησε στην παραλία, χαιρέτησε τους περαστικούς και κατέληξε στην Αριστοτέλους με το μαγιό της, διεκδικώντας μια καθαρή θάλασσα. Ντυμένη με αποστειρωμένη στολή μπήκε στο τρένο και κατέβηκε στην Αθήνα, αφήνοντας την ψυχή της να πετάξει δεμένη σ' ένα μπαλόνι. Σε ένα ίδιο μπαλόνι έδεσε και το πιστόλι που μάτωσε τις καρδιές των Ελλήνων τον Δεκέμβριο του 2008. Αποκάλυψε τον έρωτά της στη Ναβαρίνου και αφού πάγωσε τον χρόνο και το φως, σκαρφάλωσε πάνω στα αυτοκίνητα με το ποδήλατό της.
Ποια θεωρείς τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Η μεγαλύτερή μας επιτυχία ήταν με τη δράση Διασκεδ.αστικά Λεωφορεία (βίντεο πάνω), όταν μετατρέψαμε ένα αστικό λεωφορείο σε νυχτερινό κλαμπ και μπουζουκλερί για να ζητήσουμε την εφαρμογή ολονύχτιων δρομολογίων κάθε Παρασκευή και Σάββατο. Η δράση μας πήρε μεγάλη έκταση στην τηλεόραση και τις εφημερίδες, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί ο εκπρόσωπος τύπου του ΟΑΣΘ να προβεί σε δηλώσεις. Το αίτημά μας, δυστυχώς δεν ικανοποιήθηκε ποτέ, όμως τουλάχιστον δημιουργήθηκαν κάποιες πιέσεις σε έναν φορέα ο οποίος έχει το μονοπώλιο των δημόσιων μεταφορών της πόλης.
σχόλια