Είναι ο Θεός φίλος του βλάκα;

Είναι ο Θεός φίλος του βλάκα; Facebook Twitter
26

Το τελευταίο αποτέλεσμα της βλακείας ξεπρόβαλε τελευταία στον αττικό ουρανό με τη μορφή του νέφους. Όλα ξεκίνησαν όταν κυβερνητικοί φωστήρες είχαν την ιδέα να εξισώσουν την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης με αυτήν του πετρελαίου κίνησης. Υποτίθεται ότι αυτό έγινε για να αυξηθούν τα φορολογικά έσοδα του κράτους, αλλά το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς το αντίθετο: ο κόσμος γύρισε την πλάτη στο πετρέλαιο και άρχισε να καίει από παλιές καρέκλες μέχρι δέντρα, που κόβονται παράνομα. Kαι ενώ τα φορολογικά έσοδα από τα καύσιμα είναι λιγότερα απ' ό,τι την περσινή χρονιά, στα προβλήματά μας προστέθηκε και το νέφος.

Υποτίθεται, επίσης, ότι το μέτρο της εξίσωσης ελήφθη για να σταματήσει και το λαθρεμπόριο καυσίμων και για να περιοριστούν οι φορολογικές απώλειες του Δημοσίου. Κανονικά, θα έπρεπε να φτιάξουν ή να ενεργοποιήσουν μηχανισμούς καταπολέμησης της λαθρεμπορίας, αλλά δεν έχουν ούτε τα κότσια ούτε την πολιτική βούληση για να το κάνουν, επειδή υπάρχουν μεγάλα συμφέροντα.

Το αποτέλεσμα θα είναι επίσης αντίθετο: επειδή με τη μείωση της –ήδη μειωμένης– κατανάλωσης ολόκληρο το κύκλωμα διακίνησης πετρελαίου αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα, για να επιβιώσει θα κοιτάξει να φοροδιαφύγει ακόμα περισσότερο.

Η υπόθεση θυμίζει την αλήστου μνήμης ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, όταν πριν από τρία χρόνια ανακάλυψε ότι το μετρό είχε απώλειες εσόδων, λόγω εισιτηριοδιαφυγής. Αντί να κοιτάξει να αντιμετωπίσει την αιτία, κατέφυγε στην εύκολη λύση: αύξησε το εισιτήριο κατά 40%, με αποτέλεσμα η εισιτηριοδιαφυγή να μεγαλώσει.

Αυτή η επαναλαμβανόμενη βλακεία χαρακτηρίζει το σύνολο της πολιτικής που ακολουθεί η χώρα τα τελευταία χρόνια. Παίρνουμε μέτρα που όχι μόνο δεν αποδίδουν αλλά προκαλούν αντίθετα αποτελέσματα, όπως είναι η ύφεση στην οικονομία. Και για να αντιμετωπίσουν τη μείωση των εσόδων, την απομάκρυνση από τους στόχους και όλα όσα η ύφεση προκαλεί, οι κυβερνήσεις παίρνουν νέα μέτρα, που προκαλούν ακόμα μεγαλύτερη ύφεση.

Τόσα χρόνια δεν έχει βρεθεί ούτε ένας έξυπνος υπουργός που να καταλάβει ότι αυτή η μανία επιβολής όλο και περισσότερων νέων φόρων λειτουργεί ως μπούμερανγκ; Πριν από λίγες μέρες, χιλιάδες πολίτες κατέκλυσαν τις εφορίες για να καταθέσουν τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους, με αποτέλεσμα νέες μεγάλες απώλειες για το δημόσιο ταμείο. Όλα αυτά απογειώνουν και τη διαφθορά. Αν ο ΦΠΑ είναι 10%, και συγχρόνως το κράτος έχει φτιάξει κάποιους μηχανισμούς ελέγχου της προκοπής, θα καταφέρει να τον εισπράξει. Καμιά επιχείρηση εστίασης δεν μπορεί να σταθεί με ΦΠΑ 23%, με αποτέλεσμα να κλέβουν την εφορία περισσότερο από πριν. Και δεν έχουμε δει ακόμα το τέλος: σε λίγο καιρό ο κόσμος δεν θα έχει να πληρώσει κανέναν φόρο. Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος.

Γενικώς, είναι καλύτερο να εισπράττεις λίγα από πολλούς, αν φυσικά έχουν να σου δώσουν. Θα μπορούσες, βέβαια, να τα βάλεις και με τους λίγους πλούσιους που έχουν πολλά, αλλά εδώ ακριβώς είναι που αρχίζει η «εξυπνάδα» των Ελλήνων πολιτικών. Πρώτα ο κ. Παπακωνσταντίνου και ύστερα ο κ. Βενιζέλος έκαναν γαργάρα τη λίστα Λαγκάρντ, πούλησαν την εξυπηρέτηση της συγκάλυψης στους ισχυρούς που βρίσκονταν στη λίστα και ξέσκισαν τον λαουτζίκο στους φόρους. Βέβαια, η κουτοπονηριά έχει κοντά ποδάρια, γι' αυτό ο πρώτος θα βρεθεί κατηγορούμενος στο Ειδικό Δικαστήριο και ο δεύτερος έχει ένα κόμμα-ζόμπι.

«Με τη βοήθεια του Θεού θα τα καταφέρουμε», αναφώνησε ο πρωθυπουργός ανήμερα τα Θεοφάνεια. Όμως, με τη βλακώδη πολιτική που ακολουθούμε, για να τα «καταφέρουμε» θα πρέπει ο Θεός να βοηθάει τους βλάκες.

Στήλες
26

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

9 σχόλια
Ο λόγος που λαμβάνονται όλες αυτές οι αποφάσεις δεν είναι η βλακεία. Η φορολογία αυξάνεται γιατί δεν μπορούν να μειώσουν τα έξοδα του δημόσιου τομέα. Γιατί κάθε φορά που κάνουν λόγο για οποιαδήποτε αναμόρφωση του δημοσίου, ξεσηκώνεται το πανελλήνιο και πάμπολλοι δημοσιογράφοι και κάνουν λόγο για νεοφιλελεύθερα μέτρα. Στην Λετονία π.χ. που δεν υπάρχει πεφωτισμένη αριστερά, απέλυσαν το 30% των δημοσίων υπαλλήλων, διατήρησαν την φορολογία σε χαμηλά επίπεδα και μετά από 2 χρόνια ύφεσης (έχασαν περίπου 18% του ΑΕΠ), έχουν ανάπτυξη 5%. Λύσεις υπάρχουν, αλλά δεν ταιριάζουν στα καλούπιακαι στις φόρμες των κάθε είδους συντεχνιών.
> «Η φορολογία αυξάνεται γιατί δεν μπορούν να μειώσουν τα έξοδα του δημόσιου τομέα».Ωραία, αλλά τώρα α̲υ̲ξ̲ά̲ν̲ο̲ν̲τ̲α̲ς̲ τον φορολογικό συντελεστή πετυχαίνουν μ̲ε̲ί̲ω̲σ̲η̲ των εσόδων.
Οι "φωστήρες" ήταν αυτοί που δέν έβλεπαν τα προβλήματα που θα δημιουργούσε ο διαφορετικός ειδικός φόρος στο πετρέλαιο -κίνησης και θέρμανσης -. (άλλη μιά Ελληνική πατέντα)!
> «Τόσα χρόνια δεν έχει βρεθεί ούτε ένας έξυπνος υπουργός που να καταλάβει ότι αυτή η μανία επιβολής όλο και περισσότερων νέων φόρων λειτουργεί ως μπούμερανγκ;»Έξυπνος (πρώην) υπουργός που να τα καταλαβαίνει όλ' αυτά υπάρχει· στις τελευταίες εκλογές πήρε 1,5%.
"Έξυπνος (πρώην) υπουργός που να τα καταλαβαίνει όλ' αυτά υπάρχει· στις τελευταίες εκλογές πήρε 1,5%. " ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΝΝΟΕΙΤΕ , ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΤΟΥ , ΕΠΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΑΥΞΗΣΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΚΑΤΑ 40% ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ; ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΩΣ "ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ" ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Ο ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ!
Η αύξηση εκείνη είχε γίνει για να κλείσει το έλλειμμα, και πράγματι το έτος τελείωσε με (μικρό) πρωτογενές πλεόνασμα. Ήταν δηλαδή μια κίνηση που απέφερε καρπούς.Στην περίπτωση του πετρελαίου θέρμανσης η αύξηση ενός φόρου προκαλεί μ̲ε̲ί̲ω̲σ̲η̲ των φορολογικών εσόδων, φέρνει δηλαδή το αντίθετο του επιθυμητού αποτέλεσμα, άρα είναι αποτυχημένη.
@ein Stepenwolf 18:33 9/1"Η αύξηση εκείνη είχε γίνει για να κλείσει το έλλειμμα, και πράγματι το έτος τελείωσε με (μικρό) πρωτογενές πλεόνασμα" ΒΕΒΑΙΑ ΕΚΕΙΝΗ , ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ Ο ΕΤΕΡΟΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΜΙΓΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΑΓΑΘΑ .... έτσι η Ελλαδίτσα τότε απέκτησε τα φθηνότερα ηλεκτρονικά!ΟΜΩΣ , ΑΛΛΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ... ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15$ ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ και έτσι η αύξηση απορροφήθηκε σχετικά γρήγορα .... είχαμε και παραγωγή ακόμη κλπ κλπ περασμένα μεγαλεία ...!
@ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ ΑΥΤΟΧΕΙΡΑΣ 10.1.2013 | 19:08Χαίρομαι που συμφωνείτε ότι εκείνη η απόφαση για τα δεδομένα της εποχής (φθηνό πετρέλαιο, παραγωγή κτλ.) ήταν ορθή.Είσαστε υπέρ του φόρου πολυτελείας; Γιατί;
@ein Stepenwolf 22:17 10/1ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑ; ΑΠΛΑ ΤΟΝΙΣΑ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟΥΣ "ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΥΣ" . ΤΗΝ ώρα που ήθελε να βρεί χρήματα "απευθύνθηκε" στα πλατια λαικά στρώματα και βρήκε όσα χρειαζότανε για να βοηθήσει και τους φίλους του απαλλάσοντας τους από φορολογία που θα πλήρωναν ως έχοντες κα κατέχοντες!ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ , ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΛΟΥΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ!ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΕΔΕΙΞΑ .... ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ , ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΕΠΑΡΚΩΣ .... ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΞΕΡΩ ΓΡΑΜΜΑΤΑ!
ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ ΑΥΤΟΧΕΙΡΑΣ 11.1.2013 | 08:03Το θέμα της παρούσας ανάρτησης είναι το παράδοξο της επιβολής ενός πρόσθετου φόρου που όχι μόνο δεν αυξάνει, αλλά τελικά μειώνει τα φορολογικά έσοδα.Κι ο λεγόμενος φόρος πολυτελείας τέτοιου είδους είναι. Όχι μόνο δεν εισέπραξε η κυβέρνηση όσα έλπιζε, αλλά κατέρρευσε η ήδη παραπαίουσα αγορά αυτοκινήτων, ζημιώνοντας το κράτος που έχασε κ̲α̲ι̲ τους κανονικούς φόρους επί των πωλήσεων των αυτοκινήτων που τελικά δεν πουλήθηκαν, τα τέλη κυκλοφορίας, τους φόρους στα καύσιμα που δεν πουλήθηκαν αφού δεν αγοράστηκαν αυτοκίνητα κτλ.Δυστυχώς κάνετε κι εσείς τη λανθασμένη υπόθεση ότι η ζήτηση κάθε προϊόντος είναι ανελαστική, ακριβώς σαν κι αυτούς που αύξησαν το φόρο στο πετρέλαιο θέρμανσης ή τους ταξιτζήδες που με το υψηλό κόμιστρο νόμιζαν ότι θα έχουν και υψηλά έσοδα.
@ein Stepenwolf 20:47 11/1Τελικά θα γράψουμε βιβλίο.... Σχεδόν καμία επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου δεν ασχολείται αποκλειστικά με πολυτελή αυτοκίνητα.Σχεδόν όλες έχουν παράπλευρα μαγαζιά με παράπλευρες δρασηριότητες και για μικρά φθηνά αυτοκίνητα.Ο ΦΟΡΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΟ ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ Η/ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΣΕ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΙΝΗΤΗ Η / ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ (ΑΚΡΙΒΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΑΚΡΙΒΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΕ ΠΙΣΙΝΕΣ ΚΛΠ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΛΠ).. δηλαδή επιβάλλεται σε αυτούς που μπορούν η/και έχουν να πληρώσουν.Ο ΕΙΔΙΚΟΣ φόρος στα καύσιμα επηρεάζει σχεδόν το σύνολο του πληθυσμού μιας χώρας με ΟΡΙΖΟΝΤΙΟ ΤΡΟΠΟ (ΕΠΙ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΙ ΑΔΙΚΩΝ). ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 60-70.000 ΕΥΡΩ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΤΟ... Η ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝΩ ΤΩΝ 25000 ΕΥΡΩ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΛΟΙ , ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ...( ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΑΠΩΛΕΙΕΣ" ΛΟΓΩ ΑΛΛΩΝ "ΠΗΓΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ" (ΠΧ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟ)) Η ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ - ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ (ΞΕΡΩ... ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Η ΕΚΦΡΑΣΗ)!
Αντιγράφω ένα σχόλιο άλλου σχολιαστή σε σχετική ανάρτηση(http://www.lifo.gr/now/economy/21143?comment=477200#477200):> Vasvas 8.1.2013 | 16:33> «ειναι απλό: Ο φορος ηταν παραλογος, και ειχε σαν αποτελεσμα απωλια εσοδων παρα αυξηση τους. Για παραδειγμα απο 170 ελαφρα αεροσκαφη (αξιας 30.000 εως 100.000 ευρω μεταχειρισμενα) με ελληνικο νηολογειο το 2004 νομιζω οτι το 2012 επεσαν γυρω στα 50...»
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_16/01/2013_478738> μία εβδομάδα μετά την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας, το οικονομικό επιτελείο είχε ακόμη μία έκπληξη: φόρο πολυτελείας έως 10% για Ι.Χ. με μηχανές άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών.> Δεν θα σταθούμε στα επιχειρήματα εκείνων που λένε ότι η ίδια Πολιτεία που το 2009 έδινε κίνητρα απόσυρσης για να αγοράσουν οι πολίτες μεγαλύτερου κυβισμού Ι.Χ. τώρα τους χαρατσώνει με τέλη κυκλοφορίας 660-1.320 ευρώ για αυτοκίνητα άνω των 1.929 κ.ε. Δεν θα σταθούμε ούτε στο γεγονός ότι τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού δεν πωλούνται και δεν έχουν πλέον καμιά αξία, άρα για πολλούς περισσότερο βάρος είναι παρά... πολυτέλεια. Δεν θα αναφέρουμε καν ότι κάθε φορά που οι κάτοχοι αυτών των Ι.Χ. βγαίνουν στην ΠΑΘΕ πληρώνουν ένα μισθό δημοσίου υπαλλήλου σε φόρους βενζίνης. Δυστυχώς οι οικονομικές συνθήκες αλλάζουν, δανεικά δεν υπάρχουν, το κράτος δεν μπορεί να συμμαζευτεί κι επομένως οι πολίτες πρέπει να πληρώνουν όλο και περισσότερους φόρους.> Δεν μπορεί μία εβδομάδα μετά την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας για το 2013 να προστίθεται νέα φορολογική επιβάρυνση για το 2013. Κάποιοι -είτε έχουν πολλά είτε λίγα- έκαναν τους υπολογισμούς τους για το τρέχον έτος. Bαρυγγώμησαν, αλλά πλήρωσαν τα αλμυρά τέλη κυκλοφορίας και τώρα δεν μπορούν να κάνουν τίποτε. Είναι όμηροι του κ. Γιώργου Μαυραγάνη, και ακόμη αν δώσουν το αυτοκίνητο για παλιοσίδερα, θα πληρώσουν υποχρεωτικώς επιπλέον φόρο πολυτελείας για τις... λιμουζίνες άνω των 1.929 κ.ε.> Είναι φτηνός εκβιασμός του οικονομικού επιτελείου -κουτοπονηριά που δεν ταιριάζει στον κ. Στουρνάρα- να ανακοινώνεται το μέτρο μετά τη λήξη της προθεσμίας πληρωμής των τελών κυκλοφορίας.> Επομένως είτε θα επιβάλουν τον φόρο τον επόμενο χρόνο είτε θα δώσουν τη δυνατότητα σε όσους δεν θέλουν ή δεν μπορούν να επιβαρυνθούν άλλο να καταθέσουν τις πινακίδες τους παίρνοντας πίσω τα τέλη κυκλοφορίας που ήδη πλήρωσαν.
Αν περιμένεις από κάποιον άλλο να τους σταματήσει, θα περιμένεις για πάντα. Οι μόνοι που μπορούν να λύσουν ένα πρόβλημα είναι αυτοί που υποφέρουν από αυτό, δηλαδή εσύ, εγώ και η πλειοψηφεία του ελληνικού λαού.
A OXI ... OXI!ΔΕ ΛΕΓΕΣΑΙ ΒΛΑΚΑΣ... λέγεσαι ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗΣ που παίρνεις ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΜΕΝ αλλά ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ για το ΒΑΘΥ ΒΑΘΥ ΜΕΛΛΟΝ , αποφάσεις!ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΕΜΕΝΑ, ΡΩΤΗΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ (ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΥΠΠΟΥΡΓΟΥΣ) ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΤΟ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥΣ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΥΠΝΑΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ... ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΣΑ ΧΑΝΟΙ!
Φίλε το ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ μοντέλο είναι στη Ρωσσία με 13% φόρο εισοδήματος για όλους. Επίσης και στην Αμερική του Bush jr που μείωσε τους φόρους. Στην Ελλάδα φίλε δεν είχαμε ποτέ ούτε καπιταλισμό ούτε φιλελευθερισμό. Ένα παρεοκρατικό αναρχοτσιφλικάδικο σύστημα έχουμε.
ΜΠΟΡΕΙ στη ΡΩΣΣΙΑ ή στις ΗΠΑ να έχουν ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ μοντελο, στην ΕΛΛΑΔΑ εφαρμόζεται ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ ΜΟΝΤΕΛΟ , το οποίο περιλαμβάνει τα ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΣΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ... (Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΡΑΣΤΙΚΗ ΚΥΡΙΩΣ!)