Εδώ και μερικούς μήνες, αναφέρει ο Guardian σε σημερινό του άρθρο, οι εταιρείες της Silicon Valley, έχουν συνταχθεί στον πόλεμο κατά της online προπαγάνδας των Τζιχαντιστών, με μεγάλα στελέχη της τεχνολογίας να ανεβάζουν τους τόνους στον δημόσιο διάλογο που αφορά την εξεύρεση τρόπων που θα ανακόψουν τις online προσπάθειες του Ισλαμικού Κράτους να στρατολογήσουν 'νέο αίμα'.
Σε αντίστοιχο κλίμα κινήθηκε και η ομιλία της Οικονομικής Δiευθύντριας του Facebook και νούμερο 2 στην ιεραρχία του κοινωνικού δικτύου, Sheryl Sandberg, η οποία υποστήριξε ότι μια επίθεση από 'likes' θα μπορούσε να ενισχύσει τον πόλεμο κατά της ISIS. Και εξήγησε το σκεπτικό της αναφερόμενη στο πρόσφατο παράδειγμα της Γερμανίας, όπου μια νεοναζιστική σελίδα η οποία προήγαγε ρητορική μίσους προς τους πρόσφυγες, δέχτηκε ένα κύμα από likes και θετικά μηνύματα χρηστών του Facebook.
Η αναφορά της Sandberg σε αυτό το περιστατικό, εκτιμά το TheNextWeb, αφήνει υπόνοιες για το λανσάρισμα ενός νέου εργαλείου αναφοράς χρηστών από άλλους χρήστες όταν παρατηρούν δείγματα ακραίας συμπεριφοράς, κάτι που όμως αφήνει αρκετά κενά ιδίως σε σχέση με τα κριτήρια τα οποία θα καθορίζουν τι θεωρείται 'ακραία συμπεριφορά'. Γεγονός που μπορεί να έχει επίδραση στην παγκόσμια κίνηση των ιδεών, όπως τονίζει ο Guardian.
Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο από την ομιλία της Sheryl Sandberg:
σχόλια