Θύελλα αντιδράσεων για τον Ντεπαρτιέ που διαφημίζει πολυτελή ρολόγια με νεκρό ελάφι

Θύελλα αντιδράσεων για τον Ντεπαρτιέ που διαφημίζει πολυτελή ρολόγια με νεκρό ελάφι Facebook Twitter
6

Θύελλα αντιδράσεων έχει ξεσηκώσει μια νέα διαφήμιση του ρωσικού οίκου πολυτελών ρολογιών Cvstos με πρωταγωνιστή Ζεράρ Ντεπαρτιέ να ποζάρει και να μιλά πάνω από ένα νεκρό ελάφι.

Στο βίντεο, ο Ντεπαρτιέ κρατά ένα όπλο και εξηγεί τον τρόπο που το ρολόι του τον βοήθησε να σκοτώσει το ελάφι. "Έγώ ήμουν στην ώρα μου και αυτού (του ελαφιού) είχε έρθει η ώρα του" λέει υπερήφανος κοιτάζοντας την κάμερα.

Σφοδρή κριτική άσκησε για το σποτ ο γαλλικός τύπος ο οποίος κατακεραυνώνει τον ηθοποιό για την κακόγουστη διαφήμιση. Η Telegraph μεταδίδει πως το περιοδικό GQ σχολιάζει πως η ποιότητα είναι χαμηλή και πως το σποτ κάνει άθλια λογοπαίγνια, ενώ η Le Figaro γράφει πως «Ο Ντεπαρτιέ σκοτώνει ελάφια σε απαράδεκτη διαφήμιση».

 

Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου εναντίον ΚΑΣ για την απόρριψη Λάνθιμου

Πολιτισμός / Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου εναντίον ΚΑΣ για την απόρριψη Λάνθιμου

Η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου δηλώνει τον έντονο προβληματισμό της για την πρόσφατη άρνηση έκδοσης άδειας γυρισμάτων στην Ακρόπολη για την ταινία Bugonia του Γιώργου Λάνθιμου
LIFO NEWSROOM
Ο Ράμι Μάλεκ, ο Βloody Hawk και η Ιζαμπέλ Ιπέρ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ο Ράμι Μάλεκ, ο Βloody Hawk και η Ιζαμπέλ Ιπέρ από αύριο στους κινηματογράφους

To κατασκοπικό θρίλερ «The Amateur» και το ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ βρίσκονται στην εμπροσθοφυλακή της εβδομαδιαίας κινηματογραφικής σοδειάς, η οποία αυτή τη φορά διαθέτει και κάποιες ενδιαφέρουσες επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου: 70 χρόνια, 103 εκδηλώσεις με Μνουσκίν, Κέντριτζ, Τρίφονοφ και φωνές νέων δημιουργών

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου: Μνουσκίν, Κέντριτζ, Τρίφονοφ και φωνές νέων δημιουργών

Σε αυτήν την επετειακή χρονιά του φεστιβάλ, εκτός από ένα πλούσιο πρόγραμμα, θα δούμε νέες και σημαντικές συμπράξεις -όσα έρχονται στο Ηρώδειο, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, την Πειραιώς 260 και τον Λυκαβηττό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

5 σχόλια
Κάποτε στην Ελλάδα φώναζαν ηθοποιούς και τραγουδιστές στα τηλεοπτικά πάνελ για να μιλήσουν για θέματα πολιτικά, ιστορικά μέχρι και ιατρικά, λες και οι άνθρωποι αυτοί είναι κάτι το ξεχωριστό ή είναι πιο έξυπνοι. Ο Ντεπαρντιέ αποδεικνύει ότι ένας διάσημος άνθρωπος μπορεί να είναι ίδιος με έναν απλό άνθρωπο που κάνει κατά την διάρκεια της ζωής του πολλές μ@κ@κι€ς...
Εδώ είχε δηλώσει περήφανος που πλέον δεν είναι γαλλος αλλά Ρώσος. (Δενέχω κάτι με τους Ρώσους αλλά είναι ξεφτίλα να αλλάζεις εθνικότητα για να μην πληρώνεις φόρους και να δηλώνεις και περήφανος) Οπότε την επόμενη φορά θα μπορεί να σκοτώσει μπαμπουινο γιατί όσο περνάει ο καιρός του μοιάζει και στο μυαλό.
Όντως. Κ αμάν πια ρε παιδί μου, όχι άλλα όπλα παντού. Υποθέτω πως μια διαφήμιση είναι έτσι διαμορφωμένη, ώστε να προσελκύσει το κοινό. Δηλαδή με τόσους σκοτωμούς γύρω μας, τόσο θάνατο παντού, θα ελκύονταν οι άνθρωποι από κάτι τέτοιο? Κ γιατί? Πραγματικά δηλαδή, δεν αντεχεται άλλο