Θύελλα αντιδράσεων για τον Ντεπαρτιέ που διαφημίζει πολυτελή ρολόγια με νεκρό ελάφι

Θύελλα αντιδράσεων για τον Ντεπαρτιέ που διαφημίζει πολυτελή ρολόγια με νεκρό ελάφι Facebook Twitter
6

Θύελλα αντιδράσεων έχει ξεσηκώσει μια νέα διαφήμιση του ρωσικού οίκου πολυτελών ρολογιών Cvstos με πρωταγωνιστή Ζεράρ Ντεπαρτιέ να ποζάρει και να μιλά πάνω από ένα νεκρό ελάφι.

Στο βίντεο, ο Ντεπαρτιέ κρατά ένα όπλο και εξηγεί τον τρόπο που το ρολόι του τον βοήθησε να σκοτώσει το ελάφι. "Έγώ ήμουν στην ώρα μου και αυτού (του ελαφιού) είχε έρθει η ώρα του" λέει υπερήφανος κοιτάζοντας την κάμερα.

Σφοδρή κριτική άσκησε για το σποτ ο γαλλικός τύπος ο οποίος κατακεραυνώνει τον ηθοποιό για την κακόγουστη διαφήμιση. Η Telegraph μεταδίδει πως το περιοδικό GQ σχολιάζει πως η ποιότητα είναι χαμηλή και πως το σποτ κάνει άθλια λογοπαίγνια, ενώ η Le Figaro γράφει πως «Ο Ντεπαρτιέ σκοτώνει ελάφια σε απαράδεκτη διαφήμιση».

 

Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Anne Morgenstern: Power Love

Οδηγός Τέχνες & Πολιτισμός / Επιθυμία, ταυτότητα και πολιτική διαπλέκονται στις εικόνες της Anne Morgenstern

Η K-Gold Temporary Gallery της Λέσβου παρουσιάζει την έκθεση «Power Love» της Γερμανίδας φωτογράφου Anne Morgenstern, της οποίας το βραβευμένο έργο εκτίθεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Αλμοδόβαρ, Μονομάχος και ελληνικό DIY σινεμά από αύριο στις αίθουσες

Πολιτισμός / Αλμοδόβαρ, Μονομάχος και ελληνικό DIY σινεμά από αύριο στις αίθουσες

Δυο ταινίες που περίμενε εδώ και καιρό ένα μεγάλο μέρος του σινεφίλ πληθυσμού κυκλοφορούν αυτή την εβδομάδα, το «Διπλανό Δωμάτιο» του Πέδρο Αλμοδόβαρ και ο «Μονομάχος II» του Ρίντλεϊ Σκοτ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο διευθυντής του Camerimage είπε πως η συμπερίληψη θα ρίξει την ποιότητα του σινεμά και ο Στιβ ΜακΚουίν δεν πηγαίνει στο φεστιβάλ

Πολιτισμός / Ο διευθυντής του Camerimage είπε πως η συμπερίληψη θα ρίξει την ποιότητα του σινεμά και ο Στιβ ΜακΚουίν δεν πηγαίνει στο φεστιβάλ

Δεν μπορώ να ξεπεράσω αυτά που θεωρώ βαθιά προσβλητικά λόγια, δήλωσε ο σκηνοθέτης που θα βραβευόταν ως «Εξαίρετος Σκηνοθέτης»
LIFO NEWSROOM
Γλυπτό αξίας 3 εκατ.$ βρέθηκε ως «στοπ» πόρτας σε πάρκινγκ της Σκωτίας

Πολιτισμός / Γλυπτό αξίας 3 εκατ.$ βρέθηκε ως «στοπ» πόρτας σε πάρκινγκ της Σκωτίας

Ένας ιδιώτης συλλέκτης από το εξωτερικό προσέφερε πάνω από 2,5 εκατομμύρια λίρες για την αγορά του γλυπτού μέσω του οίκου Sotheby’s και δεσμεύτηκε να χρηματοδοτήσει τη δημιουργία ενός ακριβούς αντιγράφου για έκθεση στην τοπική κοινότητα
LIFO NEWSROOM
Grammy 2025: Το τραγούδι των Beatles που φτιάχτηκε με AI υποψήφιο για καλύτερο τραγούδι

Πολιτισμός / Grammy 2025: Το τραγούδι των Beatles που φτιάχτηκε με AI υποψήφιο για καλύτερο τραγούδι

Το «Now and Then» είναι υποψήφιο στις κατηγορίες Καλύτερου τραγουδιού και Καλύτερης ροκ ερμηνείας, το οποίο σημαίνει ότι οι «fab four» θα αναμετρηθούν με καλλιτέχνες όπως η Μπιγιονσέ και η Σαμπρίνα Κάρπεντερ
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Κάποτε στην Ελλάδα φώναζαν ηθοποιούς και τραγουδιστές στα τηλεοπτικά πάνελ για να μιλήσουν για θέματα πολιτικά, ιστορικά μέχρι και ιατρικά, λες και οι άνθρωποι αυτοί είναι κάτι το ξεχωριστό ή είναι πιο έξυπνοι. Ο Ντεπαρντιέ αποδεικνύει ότι ένας διάσημος άνθρωπος μπορεί να είναι ίδιος με έναν απλό άνθρωπο που κάνει κατά την διάρκεια της ζωής του πολλές μ@κ@κι€ς...
Εδώ είχε δηλώσει περήφανος που πλέον δεν είναι γαλλος αλλά Ρώσος. (Δενέχω κάτι με τους Ρώσους αλλά είναι ξεφτίλα να αλλάζεις εθνικότητα για να μην πληρώνεις φόρους και να δηλώνεις και περήφανος) Οπότε την επόμενη φορά θα μπορεί να σκοτώσει μπαμπουινο γιατί όσο περνάει ο καιρός του μοιάζει και στο μυαλό.
Όντως. Κ αμάν πια ρε παιδί μου, όχι άλλα όπλα παντού. Υποθέτω πως μια διαφήμιση είναι έτσι διαμορφωμένη, ώστε να προσελκύσει το κοινό. Δηλαδή με τόσους σκοτωμούς γύρω μας, τόσο θάνατο παντού, θα ελκύονταν οι άνθρωποι από κάτι τέτοιο? Κ γιατί? Πραγματικά δηλαδή, δεν αντεχεται άλλο