Vanity Fair: Η «χειρότερη» αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης θα προσφέρει πλέον πτήσεις τσάρτερ

Vanity Fair: Η «χειρότερη» αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης θα προσφέρει πλέον πτήσεις τσάρτερ Facebook Twitter
5

Σύμφωνα με το περιοδικό «Vanity Fair», η «Ryanair», ανακοίνωσε σήμερα πως ξεκινά υπηρεσία πτήσεων τσάρτερ.

 Έτσι, επιχειρήσεις και ομάδες επιβατών θα μπορούν πλέον να νοικιάζουν ένα προσαρμοσμένο, 60 θέσεων, Boeing 737 για ταξίδια διάρκειας έως και έξι ώρες.

Οι συγκεκριμένες πτήσεις τσάρτερ θα έχουν το δικό τους πλήρωμα από την «Ryanair» και «εξαιρετικές υπηρεσίες εστίασης», όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.

Η χρονική στιγμή που επέλεξε η «Ryanair» για να ανακοινώσει τη νέα της υπηρεσία, τουλάχιστον έχει νόημα. Μετά την εποχή της ύφεσης και των Δίδυμων Πύργων, οι επιβάτες των αεροπορικών ταξιδιών καλούνται να αντιμετωπίσουν συνεχείς καθυστερήσεις, αυστηρές ζώνες ασφαλείας στα αεροδρόμια και αυξανόμενα αεροπορικά τέλη.

Παρόλα αυτά, η απόφασή της να εισέλθει στον ανταγωνιστικό χώρο των ιδιωτικών τζετ μοιάζει παράξενη, για μία εταιρεία που έχει καταφέρει να στήσει το δικό της brand χάρη στις πολύ χαμηλές τιμές εισιτηρίων, χρεώνοντας ωστόσο τους επιβάτες για σχεδόν οτιδήποτε άλλο, συμπεριλαμβανομένων εκατοντάδων ευρώ για check-in  και κόστη αποσκευών. 

Η συγκεκριμένη τακτική, αν και επιτυχημένη, έχει υποβιβάσει τη «Ryanair» στις τελευταίες θέσεις των περισσότερων λιστών αξιολόγησης των αεροπορικών εταιρειών. Το περιοδικό καταναλωτών «Which?» την ανέδειξε πρόσφατα ως τη χειρότερη αεροπορική εταιρεία μικρών αποστάσεων στην Ευρώπη, καθώς και ως το χειρότερο, συνολικά, brand όσο αφορά τις υπηρεσίες προς τους καταναλωτές στη Βρετανία.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου αποκάλυψε ότι σχεδίαζε να λάβει νομικά μέτρα κατά της «Ryanair» για την  αδυναμία της να συμμορφωθεί με τις νομικές της ευθύνες απέναντι σε καταγγελίες για καθυστερήσεις πτήσεων.

Τίποτε από τα παραπάνω, σύμφωνα με το «Vanity Fair» δεν ηχεί ως πτήση πολυτελείας. Μήπως οι «εξαιρετικές υπηρεσίες εστίασης» θα αποτελούνται από μία επιλογή φαγητών από αυτόματους πωλητές; Υπάρχει περίπτωση το ιδιωτικό αεροπλάνο να απογειώνεται 12 ώρες μετά την προκαθορισμένη αναχώρηση; Όλα αυτά τα ενδεχόμενα μοιάζουν πιθανά, σχολιάζει ο συντάκτης. 

Ωστόσο, για όσους βαριούνται την «προβλέψιμη πολυτέλεια», οι πτήσεις με τη «Ryanair» μπορούν να προσφέρουν την αίσθηση της περιπέτειας. Οι πλούσιοι δεν αγαπούν τίποτα περισσότερο από μία αυθεντική εμπειρία, και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Ryanair θα τους την προσφέρει.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άδεια τα κέντρα κράτησης μεταναστών της Μελόνι στην Αλβανία - Επιστρέφει στην Ιταλία το προσωπικό τους

Διεθνή / Άδεια τα κέντρα κράτησης μεταναστών της Μελόνι στην Αλβανία - Επιστρέφει στην Ιταλία το προσωπικό τους

Περίπου ένα μήνα μετά το πολυδιαφημισμένο άνοιγμα των κέντρων κράτησης, αξίας πολλών εκατομμυρίων ευρώ, «επαναπατρίζονται» στην Ιταλία δεκάδες αστυνομικοί και κοινωνικοί λειτουργοί
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Κι εγώ έχω ταξιδέψει άπειρες φορές εντός και εκτός με τη Ryanair και δεν χρεώθηκα ποτέ extra κάτι, εφόσον ταξίδευα με χειραποσκευή και έχω το app στο κινητό μου για το check-in. Το μόνο που με ενοχλεί είναι η ατημέλητη πολλές φορές εμφάνιση τψν αεροσυνοδών και το ότι στη διάρκεια της πτήσης μιλούν ασταμάτητα και δε σε αφήνουν να ηρεμήσεις. Κατά τα άλλα, και απ'όσο μπορώ να γνωρίζω, τα αεροσκάφη τους είναι καινούρια και τα ατυχήματά τους μικρά και χωρίς σημαντικές απώλειες.
Και ποιός είπε οτι η Iberia ή η Air France είναι καλύτερες?Απο τις χειρότερες ειναι μαζι με την Alitalia και άλλες, ειδικά η Iberia, κι οχι τοσο σε θέμα ασφαλείας οσο σε θέμα εξυπηρέτησης και αποζημίωσης. Air France όπως και British τσάμπα τα λεφτά, το όνομα και το καλωσόρισμα πληρώνεις περισσότερο.
Για να κάνουμε το δικηγόρο του διαβόλου:Ευτυχώς που υπάρχει η Ryanair και κατάφερα τα τελευταία χρόνια να ταξιδέψω στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό για ολιγοήμερες αποδράσεις με κόστος πολλές φορές που δε φτάνει ούτε το 1/3 άλλων εταιρειών.Το "χειρότερη αεροπορική εταιρεία" ασφαλώς δεν έχει να κάνει σε καμία περίπτωση με την ασφάλεια των πτήσεων, πώς θα μπορούσε άλλωστε καθώς υπάρχουν αυστηροί κανόνες ασφάλειας πτήσεων πανευρωπαϊκώς που ισχύουν ανεξαιρέτως για όλες τις αεροπορικές εταιρείες, ανεξάρτητα από το αν είναι ή όχι low cost.Όσο για τα υπόλοιπα θα πρέπει να πούμε ότι πολλά από αυτά που εφαρμόζονται σε low cost εταιρείες, έχουν αρχίζει να εφαρμόζονται και στις "παραδοσιακές". Έτσι παρατηρούμε ότι όλες σχεδόν οι εταιρείες χρεώνουν εξτρά για αποσκευές πλην της χειραποσκευής. Πρόσφατα αρνητική εντύπωση μου έκανε όταν ταξίδεψα με Iberia, κλασική παραδοσιακή ισπανική εταιρεία, που κι εκείνη χρέωνε κάθε τι που έπαιρνες στο αεροπλάνο να φας ή να πιεις, και μάλιστα πανάκριβα. Όσο για το checkin είναι φυσικά δωρεάν, εκτός αν δε το τυπώσεις μόνος σου και πας στο αεροδρόμιο χωρίς αυτό ή επιθυμείς συγκεκριμένη θέση. Αλλά όπως είπαμε τέτοια μοντέλα σταδιακά εφαρμόζουν και άλλες πολύ ακριβότερες εταιρείες.
Πετάει 30 χρόνια χωρίς ατύχημα. Έχω πετάξει τόσες φορές χωρίς να χρεωθώ τίποτα επιπλέον και έχω γυρίσει όλη την Ευρώπη με κόστος που ποτέ δεν θα φανταζόμουν. Πληρώνω και 0,35 λεπτά το μπουκαλάκι νερό στο αεροδρόμιο αντί να πληρώσω 100 ευρώ επιπλέον στην καλύτερη περίπτωση σε άλλη εταιρεία για να μου το προσφέρουν ΄΄δωρεάν΄΄ μαζί με μπισκότα... digestive. Μακάρι η Ryanair να συνεχίσει να προσθέτει προορισμούς εσωτερικού και εξωτερικού