Έχει περάσει περίπου ένας αιώνας από τότε που η γυναικεία υγιεινή, σε ό,τι αφορά τις μέρες της περιόδου έκανε κάποια πρόοδο: μέσα στα χρόνια οι γυναίκες έχουν χρησιμοποιήσει απίθανους τρόπους για να κρύβουν και να φροντίζουν μία φυσιολογική λειτουργία του σώματος τους, για να παγιδεύουν τα αποτελέσματα της και συνήθως για να τρέμουν για διαρροές, χάνοντας μέρες δράσης, κάποτε (και κάποιες) σχεδόν καθηλωμένες στο κάθισμα ή στο κρεβάτι τους.
Σερβιέτες, ταμπόν, προϊόντα από βαμβάκι, κάθε μορφής σκεύασμα επιστρατεύθηκε για να κάνει γυναίκες σε όλον τον κόσμο να νιώσουν καλύτερα εκείνες τις μέρες, ωστόσο καμία περαιτέρω πρόοδος δεν σημειώθηκε, ούτε βέβαια στον τρόπο που σκεφτόμαστε, θεωρώντας εξευτελιστικό το να μην μπορέσει κάποια να ελέγξει επαρκώς τα όσα συμβαίνουν εκείνες τις μέρες του μήνα.
Όλα αυτά φαίνεται πώς σκέφτηκε μια ομάδα γυναικών που αποφάσισε να φτιάξει το πρώτο εσώρουχο (μόνο εσώρουχο, τίποτα άλλο), το οποίο θα προστατεύει αποτελεσματικά απ' όλα τα δυσάρεστα που συνοδεύουν την περίοδο και κυρίως θα απελευθερώνει από το αίσθημα της αγκύλωσης, εκείνη την άχαρη κατάσταση, κατά την οποία μια γυναίκα νιώθει ότι δεν μπορεί να τρέξει, να κινηθεί, να κάνει όσα, όταν δεν έχει περίοδο.
Η Miki Agrawal, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Thinx συνυπολόγισε όλα τα παραπάνω, μαζί με τα χρήματα που σε ετήσια βάση ξοδεύουν οι γυναίκες για τέτοιου είδους προϊόντα υγιεινής και προχώρησε στην κατασκευή του πρώτου, σούπερ αδιάβροχου εσώρουχου, που όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά και στην ιστοσελίδα του προϊόντος θα φέρει επανάσταση στη ζωή των γυναικών σε όλο τον κόσμο.
"Μπορούν να αντικαταστήσουν σερβιέτες, ταμπόν και να σας κρατήσουν ασφαλείς οποιαδήποτε κι αν είναι η ανάγκη σας", επιμένει το site, που η αλήθεια είναι ότι διαφημίζει ένα αρκετά καλαίσθητο εσώρουχο, το οποίο σύμφωνα με εκείνες που το εμπνεύστηκαν είναι πλενόμενο και αντέχει για άπειρες χρήσεις.
Η εταιρεία υπόσχεται να επιστρέψει τα χρήματα σε όποιαν δεν μείνει ικανοποιημένη από την αποτελεσματικότητα του εσωρούχου, η τιμή του οποίου ανέρχεται στα 34 δολάρια, ενώ η όλη προώθηση του προϊόντος παίρνει και τη μορφή κοινωνικής αποστολής - για τις ανάγκες των γυναικών του 3ου κόσμου σε τέτοια είδη -, αλλά και για το τερματισμό του αισθήματος ντροπής, που νιώθουν οι περισσότερες γυναίκες εκείνες τις μέρες του μήνα που αδιαθετούν...
Με στοιχεία από Observer και shethinx.com