ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ

Το ακόμα πιο απίστευτο ελληνικό τηλεμάρκετινγκ!

Το ακόμα πιο απίστευτο ελληνικό τηλεμάρκετινγκ! Facebook Twitter
17

Με αφορμή προηγούμενο ποστ μου, ο Ξενοφών(τας) μου έστειλε και κάτι άλλο

Είδα μόλις το βιντεάκι με τον "εντομοδιώχτη-κουνουποδιώχτη" (aka δονητής-είναι-και-δεν-το-λέμε) και ομολογώ πως είναι σπουδαίο. Θυμήθηκα όμως κι αυτό που σου στέλνω 

[απόλαυσε υπεύθυνα]

Η κορωνίδα της διαφημιστικής τέχνης και μαζί το απαύγασμα της υποκριτικής τέχνης - είναι όλοι τους ένας κι ένας! 

(Ο τύπος στο τέλος πάντως ήταν πρωτοπόρος - χρόνια πριν τις Οικογενειακές Ιστορίες του Alpha)

17

ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

15 σχόλια
"Αυτό όμως που με ξετρελαίνει, είναι το μέγεθός της! Δείτε και μόνοι σας. Είναι μικρότερη ακόμη κι από ένα κραγιόν. Κάτι πάρα πολύ σημαντικό για όλες εμάς τις γυναίκες...":-S
Eχει κατι χρονια που ψαχνουμε με φιλους την διαφημιση για το αρωμα igognito no...που και καλα κανει τις γυναικες να τρεχουν παθαινωντας ταυτοχρονα πολλαπλους οργασμους πισω απο αυτον που το φοραει.Η διαφημιση ειναι epic fail κ σε φερνει στα προθυρα εγκεφαλικου απο το γελιο.Εχει κανενας κανενα link?
L'espion...! Γιατί εξάλλου πώς αλλιώς μπορείς να καταγγείλεις στους αρμόδιους τα διαλυμένα πεζοδρόμια και τις λακούβες στους δρόμους αν δεν έχεις μια τέτοια!!!χα χα δεν ξέρω για σας αλλά εμένα αυτό το επιχείρημα με έριξε!
το τηλ. που αναγραφεται στην οθονη εχει κωδικο 0410, οποτε μιλαμε για τουλαχιστον μια δεκαετια πισω, δε θυμαμαι ποτε ακριβως μπηκε το 2 μπροστα σαν κωδικος στα τηλεφωνα
Και όμως ο τύπος που μιλάει είναι ο πετυχημένος επιχειρηματίας (πολύ γνωστός στην κοινωνία της Λάρισας) Νίκος Σωτηρούλης.Ο συγκεκριμένος το έτος 2003 αγόρασε την ΑΕΛ και ένα χρόνο μετά την οδήγησε σε άνοδο από την γ' στην β΄ εθνική (πρώτη φορά μετά από 8 χρόνια η ΑΕΛ ανέβαινε κατηγορία).Έφτιαξε μπουτίκ με είδη της ομάδας (η οποία ξεπουλούσε) και αγόρασε και έκταση όπου έφτιαξε ένα μικρό προπονητικό κέντρο (η έκταση που αγόρασε ήταν αρκετά μεγάλη). Είχε στα σχέδια του να το εξελίξει χρόνο με το χρόνο.Πήρε μία ομάδα που χρωστούσε πολλά και την ανέβασε κατηγορία αφήνοντας πίσω ελάχιστο χρέος. Μόλις ήρθε ο Ιούνιος και εν μέσω πανηγυρισμών ανακοίνωσε ότι πουλάει το σύνολο της ομάδας (μπουτίκ, περιοδικό που εκδόθηκε επί των ημερών του, προπονητικό κέντρο) στην τιμή του 1.000.000 ευρώ.Δέχτηκε 3 προσφορές και την ομάδα την αγόρασε ο Πηλαδάκης. Ένα χρονό μετά η ΑΕΛ ανέβηκε στην α΄εθνική.
Για μια στιγμή ρε πατριώτες... με τι να γελάσουμε δηλαδή? Με το πόσο "μη επαγγελματικός" τρόπος είναι φτιαγμένη η διαφήμιση ? Με το που απευθύνεται το "προϊόν". Θεωρούμε ότι αυτοί που τα πλασάρουν είναι οι ηλίθιοι και εμείς που σχολιάζουμε οι έξυπνοι? Για σκεφτείτε τι έχουμε μασήσει και καταπιεί και καταπίνουμε (και θα καταπίνουμε) και μετά καθίστε να γελάσετε πικρά με το εσκεμμένα απλοϊκό πλασάρισμα του λεσπιον