Ο Οργανισμός American Family Association είναι ένας από τους επιδραστικότερους και ισχυρότερους στις ΗΠΑ, έχει εκατομμύρια υποστηρικτές και η λέξη που χαρακτηρίζει τη γενική δράση του είναι συντηρητισμός.
Στο στόχαστρό του βρίσκονται αυτή τη φορά το περιοδικό Travel + Leisure και η μεγάλη αλυσίδα ξενοδοχείων Χίλτον. Αφορμή για τις αντιδράσεις γίνεται η διαφήμιση του ξενοδοχείου στο περιοδικό η οποία δείχνει ένα γκέι ζευγάρι.
Ο οργανισμός απάντησε στη διαφήμιση με ένα σύνθημα πάνω σε φωτογραφία ενός ξενοδοχείου της αλυσίδας και αναφέρει "Το Hilton σόκαρε τους αναγνώστες με την τοποθέτηση ολοσέλιδης διαφήμισης με πρωταγωνιστές δύο άνδρες στο κρεβάτι - μαζί. Αν είχε διαφημιστεί με δύο άνδρες να παίζουν τένις ή γευματίζουν μαζί θα ήταν λογικό. Το Travel + Leisure δεν είναι gay περιοδικό που αποστέλλεται απευθείας σε σπίτια ομοφυλοφίλων και βρίσκεται σε πολλούς δημόσιους χώρους όπως ιατρεία και αίθουσες αναμονής." αναφέρει η ανακοίνωση η οποία εγκαλεί τη επιχείρηση για ομοφυλοφιλική προπαγάνδα.
Ωστόσο ο όμιλος των ξενοδοχείων απάντησε και δεν δείχνει να απολογείται αλλά κάνει σαφές πως είναι μία παγκόσμια εταιρεία με πελάτες διαφορετικών πολιτισμών, απευθυνόμενη σε όλο τον κόσμο. "Είμαστε υπερήφανοι να απεικονίζουμε και να παρουσιάζουμε την ποικιλομορφία των επισκεπτών μας στη διαφήμιση μας." καταλήγει η απάντηση.
σχόλια