Αντιδράσεις για την διαφημιστική καμπάνια του Τζόνι Ντεπ που παρουσιάζεται ως "άγριος"

Αντιδράσεις για την διαφημιστική καμπάνια του Τζόνι Ντεπ που παρουσιάζεται ως "άγριος" Facebook Twitter
1

Μπορεί στο παρελθόν ο Johnny Depp να έχει πρωταγωνιστήσει σε αρκετές, επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες, αυτή τη φορά όμως φαίνεται το timing της τελευταίας του δουλειάς είναι ατυχές.

Δεν πάει πολύς καιρός που η Amber Heard κατηγόρησε τον πρώην σύντροφό της Johnny Depp για σωματική και ψυχολογική κακοποίηση κατά τη διάρκεια του 18 μηνών γάμου τους, καταγγελίες που οδήγησαν σε περιοριστικά μέτρα κι ένα μακρό, πολύκροτο και επίπονο διαζύγιο. Το πρώην ζευγάρι τελικά κατέληξε σε φιλικό διακανονισμό και η Heard απέσυρε τις κατηγορίες για ενδοοικογενειακή βία, με την ίδια να λαμβάνει να λάβει αποζημίωση ύψους 7 εκατομμυρίων δολαρίων, την οποία και θα δωρίσει σε μια φιλανθρωπική οργάνωση που υποστηρίζει τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας και σε ένα νοσοκομείο για παιδιά.

 

Κι εκεί που άρχισαν να πέφτουν επιτέλους οι τόνοι και τα media να αποσύρουν το ενδιαφέρον τους από το πρώην ζευγάρι, μια νέα διαφήμιση του Johnny Depp για τον οίκο Dior ρίχνει εκ νέου λάδι στη φωτιά, στήνοντας τον διάσημο ηθοποιό ξανά στο "απόσπασμα". 

 

Οι διαφημίσεις για το νέο άρωμα Sauvage του οίκου Dior εμφανίζονται από μέσα σε περιοδικά μέχρι βιτρίνες καταστημάτων και πινακίδες σε Αυστραλία και ΗΠΑ στο πλαίσιο καμπάνιας που ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2015. Ωστόσο το όνομα του αρώματος, που μέχρι πρότινος δεν δημιουργούσε κανέναν συνειρμό, μετά τις κατηγορίες τις Heard πυροδότησε νέο "πόλεμο" γύρω από το όνομα του Depp. Sauvage στα γαλλικά σημαίνει "άγριος" και συνοδευόμενο από την λεζάντα "wild at heart" (σ.σ. άγριος στην καρδιά), έκανε τους χρήστες στο Twitter να σχολιάζουν επίμονα.

"Πόσο κακόγουστο είναι αυτό: Ο Johnny Depp να διαφημίζει κολόνια στο νέο τεύχος του ESPN. Τέλειο timing, Christian Dior", "Πόσο άτοπο είναι να γράφεις 'άγριος στην καρδιά' για τον Depp; Με σηκωμένα τα μανίκια σαν να πρόκειται να χρησιμοποιήσει τις γροθιές του και δαχτυλίδια με νεκροκεφαλές σε όλα τα δάχτυλα" ήταν μερικά από τα σχόλια των χρηστών. 

Το Fairfax Media ανέφερε πως η αυστραλιανή διαφημιστική εταιρία Advertising Standards Bureau (ASB) έχει δεχθεί αρκετά παράπονα σχετικά με την καμπάνια κυρίως για την εμφάνιση του συγκεκριμένου ηθοποιού σε αυτήν.

Κι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρία έχει δεχθεί έντονη κριτική για την εμφάνιση του Depp. Η Women's Aid, μια φιλανθρωπική οργάνωση με έδρα στη Μεγάλη Βρετανία κατά της ενδοοικογενειακής βίας, σχολίασε πολύ αρνητικά την καμπάνια τον Ιούνιο. "Αν οι κατηγορίες για ενδοοικογενειακή βία αποδειχθούν αληθινές, ελπίζουμε ως ένας υπεύθυνος οίκος μόδας πως δεν θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τον δράστη- άσχετα με το πόσο διάσημος είναι" είχε δηλώσει τότε εκπρόσωπος της οργάνωσης στην εφημερίδα Guardian. "Χρειάζεται να στείλουμε ένα ηχηρό μήνυμα πως η ενδοοικογενειακή βία δεν συγχωρείται και δεν επιτρέπεται" είχε πει. 

Στον φιλικό διακανονισμό του διαζυγίου, η Heard απέσυρε όλες τις κατηγορίες. "Η σχέση μας χαρακτηριζόταν από έντονο πάθος και καμιά φορά ήταν εκρηκτική, όμως πάντα διακρινόταν από αγάπη" έγραψαν και οι δύο σε κοινή ανακοίνωση. "Καμία από τις δύο πλευρές σε αυτήν την αντιδικία δεν έκανε ψευδείς δηλώσεις για οικονομικούς λόγους" και οι δυο τους "δεν είχαν ποτέ την πρόθεση να πληγώσουν ο ένας τον άλλο σωματικά ή ψυχικά", αναφερόταν στην ανακοίνωση, χωρίς να διευκρινίζεται βέβαια με σαφήνεια αν κάποιος από τους δύο είπε ψέματα.

Ο οίκος Dior αρνήθηκε να σχολιάσει το ο,τιδήποτε σχετικά με τις αντιδράσεις για την καμπάνια. "Δεν επιθυμούμε να προβούμε σε κανένα σχόλια για τα προσωπικά ζητήματα της κυρίας Heard και του κυρίου Depp. Αντιλαμβανόμαστε πως το θέμα έχει διευθετηθεί" σχολίασε εκπρόσωπου του οίκου μόδας. 

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα οκτώ πρώην βασιλικά οχήματα που θα εκτίθενται στο νέο μουσείο στο Τατόι

Πολιτισμός / Τέσσερις Rolls Royce και ακόμη έξι βασιλικά αυτοκίνητα συντηρήθηκαν για το νέο μουσείο στο Τατόι

Μουσείο Βασιλικών Αυτοκινήτων και Αγροκτηνοτροφικής Παραγωγής θα στεγάζεται στο Νέο Βουστάσιο του πρώην βασιλικού κτήματος, στο Τατόι - Δείτε βίντεο από την αποκατάσταση των ιστορικών αυτοκινήτων
LIFO NEWSROOM
Anne Morgenstern: Power Love

Οδηγός Τέχνες & Πολιτισμός / Επιθυμία, ταυτότητα και πολιτική διαπλέκονται στις εικόνες της Anne Morgenstern

Η K-Gold Temporary Gallery της Λέσβου παρουσιάζει την έκθεση «Power Love» της Γερμανίδας φωτογράφου Anne Morgenstern, της οποίας το βραβευμένο έργο εκτίθεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Αλμοδόβαρ, Μονομάχος και ελληνικό DIY σινεμά από αύριο στις αίθουσες

Πολιτισμός / Αλμοδόβαρ, Μονομάχος και ελληνικό DIY σινεμά από αύριο στις αίθουσες

Δυο ταινίες που περίμενε εδώ και καιρό ένα μεγάλο μέρος του σινεφίλ πληθυσμού κυκλοφορούν αυτή την εβδομάδα, το «Διπλανό Δωμάτιο» του Πέδρο Αλμοδόβαρ και ο «Μονομάχος II» του Ρίντλεϊ Σκοτ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο διευθυντής του Camerimage είπε πως η συμπερίληψη θα ρίξει την ποιότητα του σινεμά και ο Στιβ ΜακΚουίν δεν πηγαίνει στο φεστιβάλ

Πολιτισμός / Ο διευθυντής του Camerimage είπε πως η συμπερίληψη θα ρίξει την ποιότητα του σινεμά και ο Στιβ ΜακΚουίν δεν πηγαίνει στο φεστιβάλ

Δεν μπορώ να ξεπεράσω αυτά που θεωρώ βαθιά προσβλητικά λόγια, δήλωσε ο σκηνοθέτης που θα βραβευόταν ως «Εξαίρετος Σκηνοθέτης»
LIFO NEWSROOM
Γλυπτό αξίας 3 εκατ.$ βρέθηκε ως «στοπ» πόρτας σε πάρκινγκ της Σκωτίας

Πολιτισμός / Γλυπτό αξίας 3 εκατ.$ βρέθηκε ως «στοπ» πόρτας σε πάρκινγκ της Σκωτίας

Ένας ιδιώτης συλλέκτης από το εξωτερικό προσέφερε πάνω από 2,5 εκατομμύρια λίρες για την αγορά του γλυπτού μέσω του οίκου Sotheby’s και δεσμεύτηκε να χρηματοδοτήσει τη δημιουργία ενός ακριβούς αντιγράφου για έκθεση στην τοπική κοινότητα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Ενταξει το politically correctness μας εχει καταστρεψει. Δε παλευεται αλλο αυτη η κατασταση,λες κ ορισμενοι εχουν σκοπο της ζωης τοτς να υπεραναλυουν το παραμικρο που θα ακουστει κ να το στρεψουν στην αντιθετη ερμηνεια. Pathetic, get a life people!