Όλη μέρα πολεμούσα για να νικήσω τα spam email που μου έρχονται. Αυτό είναι το αποτέλεσμα

Όλη μέρα πολεμούσα για να νικήσω τα spam email που μου έρχονται. Αυτό είναι το αποτέλεσμα Facebook Twitter
14

 

Δεν είμαι απ' αυτούς που δεν δίνουν πουθενά το μέιλ τους από φόβο μήπως τους έρθουν μετά spam, ούτε δίνω το μέιλ μου με κόλπα τύπου enteka11 [@] gmail.com ώστε να μην το αναγνωρίσουν οι μηχανές spam. Η διεύθυνσή μου υπάρχει ονλάιν ως απαραίτητο μέσο επικοινωνίας με όποιον θέλει να μου γράψει σχετικά με ειδήσεις, θέματα και φυσικά παράπονα για όσα γράφω στο LIFO.gr. Το αποτέλεσμα είναι να έχει μπει σε χιλιάδες λίστες εταιριών, και να σβήνω εκατοντάδες ημέιλ κάθε μέρα -πάντα με προσοχή γιατί συχνά στα spam πηγαίνουν ενδιαφέροντα πράγματα- πράγμα που μου παίρνει πολλή ώρα και ενέργεια. 

Χτες αποφάσισα να ανοίξω ένα ημέιλ μιας εταιρίας που μου στέλνει συνεχώς εδώ και τουλάχιστον πέντε χρόνια για να δω τι στην ευχή ήθελε απ' τη ζωή μου. Ήθελε να αγοράσω εξοπλισμό γυμναστηρίου. Πήγα στο κάτω μέρος του ημέιλ για να δω αν μπορώ να ξεγραφτώ και τι να δω: Αντί να γράφει κάτι στα ελληνικά ή έστω στα αγγλικά (Unsubscribe Here), τα έγραφε στα Τούρκικα!?!

 

 Θέλανε να με κάνουν να παραιτηθώ απ' την προσπάθεια ε; Αυτή ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.

Έτρεξα στο Google Translate κι έβαλα διαδοχικά τις δύο φράσεις. 

Έμαθα πως η πρώτη σημαίνει «Λάβατε αυτό το ημέιλ επειδή είστε συνδρομητής». (Αμ δε!)

Η δεύτερη ήταν αυτή που χρειαζόμουν: «Αν λάβατε αυτό το ημέιλ κατά λάθος...», ναι, κατά λάθος το λέμε τώρα, «και θέλετε να ξεγραφτείτε απ' τη λίστα πατήστε εδώ.»

Πάτησα εκεί, μου έγραψε "You have been unsubscribed from this list" (τώρα θυμήθηκαν τα αγγλικά) και όλα ξεκίνησαν.


Τις τελευταίες μέρες μαζεύτηκαν ούτε ένα, ούτε δύο αλλά 1,278 spam στον σχετικό φάκελο, και ορεξάτος αποφάσισα να τα ανοίξω όλα και να κάνω unsubscribe απ' όσα περισσότερα μπορώ.

Να μερικά τρίβια απ' την τιτάνια προσπάθειά μου να ξεγραφτώ απ' όσες περισσότερες λίστες μπορώ...  

1.

Κάποιες απ' τις λίστες ήθελαν να μάθουν τι έκαναν στραβά.

Kάποιες φορές τους απάντησα με ευγένεια.  

Άλλες φορές τους απάντησα με ειλικρίνεια.

  

2.

Ανακάλυψα με χαρά ότι μπορώ να σταματήσω το LinkedIn να μου στέλνει όλα αυτά τα μέιλ δήθεν από φίλους μου που με προσκαλούν να γραφτώ στο LinkedIn (στο οποίο δεν είμαι κι ούτε θέλω να είμαι). Όλα έχουν τίτλο "I'd like to add you to my professional network on LinkedIn" και σ' αυτά ο τάδε ή ο δείνα φίλος μου γράφει πχ:

Hi Εnteka11

I'd like to add you to my professional network on LinkedIn.

- Kyriaki

(Λες και η Κυριακή θα με αποκαλούσε ποτέ Εnteka11.) Έκανα unsubscribe, αλλά να είναι σίγουροι οι φίλοι μου: αν ποτέ κάνω λογαριασμό στο LinkedIn θα τους προσθέσω κατευθείαν. 

3.

Ένας φίλος αντί για κουμπί Διαγραφείτε, είχε γράψει, σε πρώτο πρόσωπο: «Εάν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερωτικά e-mails από εμένα, παρακαλώ, γράψτε μου και ενημερώστε με.»

Δηλαδή θα έπρεπε να στείλεις στον ίδιο το φίλο σου ημέιλ, το οποίο θα έβλεπε (και γι' αυτό προσωπικά θα ντρεπόμουν να στείλω) και μετά θα έσβηνε χειρωνακτικά το όνομά σου απ' τη λίστα του, χάνοντας πάσα ιδέα για σένα. Εικάζω ότι λίγοι θα τόλμησαν να του απαντήσουν γράφοντας unsubscribe.

4.  

Η πιο έξυπνη τακτική κάποιων ήταν που όταν πατούσες unsubscribe, αντί για μια λευκή σελίδα με την σχετική επιλογή, σε πήγαιναν στην αρχική τους σελίδα και το μάτι σου έπεφτε σε διάφορα πράγματα που είχαν, και άνοιγες καναδυό, και πριν το καταλάβεις έβρισκες κάτι ενδιαφέρον και στο τέλος αποφάσιζες να μην διαγραφείς οριστικά. 

5.

«Αν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε την ατζέντα μας, παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ»

Και κάνεις κλικ στο εδώ, και πας εδώ:

Ένα άλλο Unsubscribe δε, με οδήγησε εδώ και φυσικά δεν μπόρεσα να διαγραφώ:

 Σε μια περίπτωση μου το είπαν χύμα και χωρίς περιστροφές. 

Απέτυχε και κλείνουμε και το παράθυρο σε πέντε δευτερόλεπτα... τέσσερα... τρία...

Τέλος υπάρχουν κι αυτά που είναι νομότυπα και λένε "Αν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε το newsletter μας απλά πατήστε το ανάλογο κουμπί Unsubscribe", μόνο που όσο και να ψάξεις δεν υπάρχει πουθενά τέτοιο κουμπί. 

Πόσο βολικό, γι' αυτούς...!

Υπάρχουν επίσης και οι πονηροί που κάπου έχουν ένα λινκ UNSUBSCRIBE και το πατάς και σου ανοίγει πολλές σελίδες, και το antivirus αρχίζει να χτυπάει και να σου λέει ότι γίνεται επίθεση malware αλλά τελικά την απέτρεψε.  

6.

Κάποιοι άλλοι -όπως το "Σύστημα Άμεσου Ξεβουλώματος"- που δεν ήθελαν να το πάρουν απόφαση ότι χωρίσαμε οριστικά, έγραφαν "You have succesfully unsubscribed, BUT you will receive one final email to confirm that we unsubscribed you."

Σ' αυτό, πέρα απ' το ότι με ενημέρωναν, προσπαθούσαν να με πείσουν να ξαναγυρίσω, ρωτώντας με σαν απατημένοι σύζυγοι «Τι σου έφταιξα; Γιατί στα δωσα όλα και έμεινα στον άσσο;»

Ένα άλλο, στο μήνυμα αποχωρισμού μου εγραψε: "You will no longer hear from us :(" ναι με ανάποδο χαμογελάκι.  

7.

Το Pocket αντί να με ξεγράψει κατευθείαν μου έδωσε τη δυνατότητα να ελέγχω πόσες φορές θέλω να μου στέλνει μέιλ. Καθημερινά; Μια φορά το μήνα;

Ευτυχώς δέχτηκε το ποτέ ως απάντηση - σε αντίθεση με κάποιες άλλες λίστες που όπως και οι Πυξ Λαξ απλά δεν ξέρουν τη λέξη Τέλος. 

  

8.

Σε ένα άλλο έπρεπε να τικάρω ένα κουμπί ΚΑΙ να γράψω οπωσδήποτε σχόλιο, γιατί αλλιώς δε δεχόταν να προχωρήσει. 

Όταν έγραψα τελικά ένα μάλλον εξυπνακίστικο σχόλιο, 

με αποχαιρέτησαν με συνοπτικές διαδικασίες, ελαφρώς χολωμένοι, thank you bye, άντε γεια τώρα. 

9.

Κλασική ατάκα: Λάβατε αυτό το ημέιλ επειδή έχετε εγγραφεί συνδρομητής στο Kolopetinitsa Store / έχετε ζητήσει να λαμβάνετε ενημερώσεις της ομάδας του Πανανθρακικού.

Mε καθιστούν υπεύθυνο δηλαδή: πήγα σε σάιτ που δεν γνωρίζω, έψαξα πώς μπορώ να γίνω συνδρομητής, έβαλα τάχα το ημέιλ μου γιατί καιγόμουν να μαθαίνω τα νέα τους, και τώρα φαίνομαι και γεροπαράξενος που θέλω να φύγω. («Λυπούμαστε που δεν ενδιαφέρεστε πλέον για τα δελτία τύπου μας» μου είπε ξερά ένα μαγαζί με καναπέδες που δεν έχω επισκεφτεί ποτέ, ούτε στον πραγματικό ούτε στον ψηφιακό κόσμο).

Η πλάκα είναι πως πάντα αυτά που λένε «επιλέξατε να γραφτείτε συνδρομητής» συμπληρώνουν «αν τυχόν γραφτήκατε κατά λάθος...». Όπως διαπίστωσα τελικά, το πόσες "κατά λάθος" εγγραφές μου έχουν συμβεί δε λέγεται. 

  

10.

Διαπίστωσα ότι απ' αυτά που ήθελα πιο πολύ να απαλλαγώ -σπαμ από ξένες χώρες- δεν μπορούσα: δεν είχαν κουμπί unsubscribe. Ήταν απλά μαζικά ημέιλ...

11.

Κάποια άλλα, συχνά ελληνικά έλεγαν κάτι του στυλ, «Αν θέλετε να διαγραφείτε απ' τις λίστες μας, στείλτε μας ένα ημέιλ γράφοντας ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΜΕ ΤΩΡΑ στον τίτλο του», και βέβαια σκέφτεσαι ότι κάποιος θα λάβει το ημέιλ και χειρονακτικά θα σε διαγράψει και θα ξέρει ότι θέλησες να τους ξεφορτωθείς και θα χάσει κάθε ιδέα για σένα, οπότε δεν το κάνεις και μένουν όλοι ικανοποιημένοι (κυρίως αυτοί). 

12.

Από τις τυποποιημένες απαντήσεις, η πιο χτυπητή στο μάτι, άρα και η αγαπημένη μου οπτικά, είναι αυτή:

 

13.

Τέλος, αν κάτι έμαθα απ' τις τόσες φορές που χρειάστηκε να το αναρωτηθώ και να το επιβεβαιώσω είναι ότι, τελικά Δεν Είμαι Ρομπότ. 

*ΥΓ: Χωρίς πλάκα, το μόνο newsletter που αξίζει είναι το δικό μας: Για το LIFO newsletter >> δείτε εδώ

14

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

9 σχόλια
Μια αποτελεσματική μέθοδο που δοκίμαζα και δοκιμάζω ακόμη πολλές φορές είναι να τους στείλεις ένα κείμενο συνταγμένο με την σχετική νομοθεσία και με επιτακτική εντολή να σβήσουν άμεσα τα email που χρησιμοποιούν, έχει δουλέψει πολλές φορές σε ελληνικές εταιρίες https://computersgr.wordpress.com/2010/01/31/spam-email-odigos-antimetopisis/
Αγαπητέ Άρη, αντιμετώπιζα το ίδιο πρόβλημα, σε πολύ μικρότερο βαθμό βέβαια, μέχρι πρόσφατα που ανακάλυψα το https://unroll.me/ Με ένα κλικ έκανα unsubscribe από όλα όσα πλέον δεν ήθελα, αν και πρέπει να σημειώσω ότι είχα κάνει μόνη μου εγγραφή σε αυτά. Δες το μήπως σε εξυπηρετήσει.
Μια και το υποσχέθηκα, επανήλθα. Λοιπόν, για να μιλήσουμε πρακτικά και να μη θεωρητικολογούμε :Η αποζημίωση ενός καταναλωτή/χρήστη για τέτοια θέματα ενέχει δυσκολίες πράγματι, αλλά δεν είναι αδύνατη. Γι' αυτό είπα ότι ίσως αξίζει να το ψάξει κανείς για ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ περιπτώσεις.Ας αρχίσουμε με το θεωρητικό κομμάτι (με απλά λόγια). Σύμφωνα με τον νόμο 3471/2006 (άρθρο 11) απαγορεύεται η αποστολή email για εμπορικούς σκοπούς εκτός εάν έχεις συγκατατεθεί ρητώς ή εκτός εάν έχουν αποκτήσει τα στοιχεία σου νόμιμα, από άλλη ενέργειά σου, παρόμοιου σκοπού (εμπορικού). Σε αυτό πατάνε αρχικά όλοι όσοι στέλνουν στα spam, καθώς όλοι ανά καιρούς έχουμε αποδεχθεί την εμπορική επικοινωνία με κάποιο site (να λαμβάνουμε newsletters, διαφημιστικά κλπ) και άντε μετά να βρεις άκρη, πως βρήκαν αυτοί το email σου.ΌΜΩΣ... στο ίδιο άρθρο αναφέρεται (παρ. 4) ότι απαγορεύεται η αποστολή emai για εμπορικούς σκοπούς "όταν δεν αναφέρεται ευδιάκριτα και σαφώς η ταυτότητα του αποστολέα ή του προσώπου προς όφελος του οποίου αποστέλλεται το μήνυμα, καθώς επίσης και μια ΕΓΚΥΡΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ στην οποία ο αποδέκτης του μηνύματος μπορεί να ζητεί τον τερματισμό της επικοινωνίας"Αυτό σημαίνει ότι άσχετα αν έχουν δικαίωμα να σου στείλουν τα emails, παραβιάζουν τον νόμο αν δεν σου δίνουν έγκυρη διεύθυνση για να τερματίσεις την επικοινωνία.Το άρθρο 14 προβλέπει δε ότι η χρηματική ικανοποίηση από ηθική βλάβη έχει ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΟΡΙΟ 10.000 ευρώ, εκτός αν ζητήσεις λιγότερα (κορόϊδο είσαι;)Άρα παράβαση=10.000 ευρώ (όχι email και 10.000 ευρώ, μια συνολική παράβαση με πολλαπλά spam email).Επίσης εφαρμόζεται και ο ν. 2251/1994 για την προστασία του καταναλωτή, όπως ισχύει τροποποιηθείς.Πάμε τώρα στο πρακτικό κομμάτι. Αξίζει να ασχοληθείς και να το ψάξεις;Για site εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης όχι.Για site της Ε.Ε. μπορεί.Για να μπορέσεις να βρεις άκρη θα πρέπει :1. Κατ' αρχάς να βρεις σε ποιον ανήκει το site. Υπάρχουν websites που σου δίνουν την δυνατότητα να βρεις άκρη στο κουβάρι (π.χ. για τα sites με κατάληξη .gr μπορείς να ξεκινήσεις από το https://grweb.ics.forth.gr/public/, για ξένα sites από το http://whois.domaintools.com/ κ.α.)Επίσης, αν βρεις τον πάροχο υπηρεσιών που φιλοξενεί του site μπορείς να απευθυνθείς και σε αυτόν.Αυτό είναι το πιο δύσκολο κομμάτι νομίζω. Εκτός εάν πρόκειται για κάποιο site γνωστής εταιρείας, ελληνικής ή της Ε.Ε., οπότε με την επίσκεψή σου σε αυτό θα βρεις εύκολα άκρη. Εάν καταφέρεις και βρεις σε ποιον ανήκει το site....2)Θα πρέπει να βρεις τι εταιρεία είναι. Είναι καμιά της πλάκας, που έχει μόνο ένα site και τίποτε άλλο; Είναι κάποια γνωστή εταιρεία; Έχει κάποιο αντικείμενο; Αν δεν βλέπεις ψωμί σταματάς να ασχολείσαι. Αν όμως δεις ότι πρόκειται για εταιρεία με κάποια οικονομική υπόσταση πας στο 3ο βήμα3) Τους κάνεις μια αγωγή και τους ζητάς 10.000 ευρώ. Πρέπει να έχεις κρατήσει τα email προφανώς και πρέπει να έχεις μια απόδειξη ότι δεν υπάρχει λειτουργικό link για να διακόψεις την επικοινωνία. Ένα video (ακόμα και τραβηγμένο από κινητό) που σε δείχνει να προσπαθείς να ακυρώσεις την αποστολή μηνυμάτων και να μην γίνεται (ή ένα screenshot ή μια εκτύπωση του email που να δείχνει ότι δεν υπάρχει καν τέτοιο link) αρκεί και είναι αποδεκτό σαν αποδεικτικό στοιχείο (τα ηλεκτρονικά έγγραφα είναι και αυτά έγγραφα με την έννοια του νόμου -για αποδεικτικούς σκοπούς).Η αγωγή σου εκδικάζεται στα ελληνικά δικαστήρια, με το ελληνικό δίκαιο. Το μόνο μείον είναι ότι πρέπει να την επιδώσεις στο εξωτερικό (αν η εταιρεία είναι σε άλλη χώρα). Αλλά και αυτό δεν είναι κάτι φοβερό, ούτε έχει σημαντικά έξοδα.Εννοείται ότι θα πρέπει να βρεις κάποιον "μερακλή" δικηγόρο που να μην βαριέται να ασχοληθεί με κάτι εκτός των τετριμμένων και θα συμφωνήσεις μια εργολαβική αμοιβή (πχ το 20% από ό,τι πάρεις). Αλλιώς δύσκολα να το αναλάβει κάποιος.Σίγουρα δεν είναι κάτι εύκολο, θέλει και προσωπική δουλειά, δεν έχει σημαντικά έξοδα -εφόσον κάνεις σωστά την δουλειά, δηλαδή ψάχνοντας τα αρχικά στοιχεία μόνος σου και αναθέτοντας την υπόθεση σε δικηγόρο όταν βλέπεις ότι έχει μέλλον, γιατί αν τον βάλεις να τα ψάξει όλα αυτά ο ίδιος εξ αρχής η αμοιβή θα είναι μεγάλη με αβέβαια αποτελέσματα, χρειάζεται χρόνο, αλλά από την άλλη είναι 10.000 ευρώ.Γιατί δεν το κάνεις ο ίδιος ρε φίλε, θα μου πει κάποιος; Γιατί βαριέμαι και δεν έχω χρόνο. Αν κάποιος όμως δεν βαριέται και έχει χρόνο ελεύθερο, δεν χάνει τίποτε να κάνει μια πρώτη προσπάθεια αναζήτησης.
Δυστυχώς δεν έχω χρόνο τώρα να μπω σε λεπτομέρειες (θα επανέλθω το βράδυ), αλλα εν συντομία:Σε πολλές από αυτές τις περιπτώσεις που αναφέρεις Αρη έχει παραβιαστεί η νομοθεσία. Ο χρηστης έχει δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση. Η αποζημίωση του έχει ΚΑΤΩΤΑΤΟ όριο τις 10.000 ευρώ εκ του νομου. Για ορισμένα site ίσως αξίζει να το ψάξεις.Το βράδυ περισσότερες λεπτομέρειες.
Έκανα το λάθος να γραφτώ σε ένα e-c..... Το μειλ ηταν πάντα το ίδιο. Ένα κίτρινο κουτί που έγραφε "Πατήστε εδώ για νέα προϊόντα". Και το έπαιρνα 2-3 φορές την ημέρα! Έψαξα unsubscribe, δεν υπήρχε. Κάποια στιγμή ξεκίνησα να τους σπαμάρω εγώ. Σε κάθε μέιλ που επαιρνα απαντούσα "Θέλω να ξεγραφτώ από την λίστα σας, δεν έχετε unsubscribe όπως υποχρεούστε"... Το έκανα για έναν μήνα, απτόητοι αυτοί. Τους έστειλα κανονικό μέιλ (όχι απάντηση στο newsletter) τίποτε. Τους έγραψα στον τοίχο τους στο Fb, τίποτε. Τους αφησα κριτική στο FB κανείς δεν μου απάντησε, κανείς δεν μπήκε στον κόπο να με σβήσει. Τους έβαλα στα σπαμ, ούτε καν αυτό δεν έπιασε, inbox καθημερινά! Κάποια στιγμή τους έβαλα σε black list και κατάφερα να πηγαίνει στα σπαμ τουλάχιστον το ίδιο, ανούσιο, ημερήσιο μέιλ τους!
patsis ευχαριστώ για τη συμβουλή St Beijinger ευχαριστώ για τις πληροφορίεςRENO DAKOTA, το άνοιξα λοιπόν και θα προσπαθήσω να το μάθω/συνηθίσω. Για το ΥΓ. , πάλι typically me, αλλά εύχομαι επειδή δεν είναι γραμμένα αλλά φωτογραφημένα να μην τα βάλουν κι αυτά σε νέες λίστες! Ελπίζω να είσαι καλά :)
Σε όσους χρησιμοποιούν το Gmail στο web, δηλαδή χωρίς κάποιον mail client, όπως εσύ Άρη, συστήνω ανεπιφύλακτα το Google Inbox (και αυτό της Google είναι) το οποίο δημιουργεί κατηγορίες (social, updates, promos, finance κλπ) και αυτόματα εισάγει τα μηνύματα σ'αυτές. Το δε mobile app του είναι εξόχως απλό, όμορφο και λειτουργικό. Με τίποτε δε μπορώ να αντέξω πια το περιβάλλον του κανονικού Gmail.ΥΓ: Μου άρεσε που "πρόδωσες" και τα άλλα δύο email address που έχεις
Νομίζω πως στις ευρωπαϊκές χώρες πλέον δια νόμου επιβάλεται το "double opt-in" πριν μπεί κάποιος σε λίστα για εταιρικά νέα, κτλ. Δηλαδή αφού βάλεις το email σου στην σελίδα τους και πατήσεις την εγγραφή, σου στέλνουν επιβεβαιωτικό email για την ενεργοποίηση. Σε κάθε άλλη περίπτωση η εγγραφή είναι παράνομη και μπορείς να τους κυνηγήσεις ακόμη και δικαστικά.Τώρα ποιός έχει το χρόνο/χρήμα να κάνει κάτι τέτοιο είναι άλλο θέμα..Στο hotmail πάντως έχω προσέξει πως δίνει επιλογή unsubscribe ακόμη και αν αυτή δεν δίνεται στο σώμα του κειμένου.Γενικά πάντως κάνει καλό να επισημαίνουμε στα email που δεχόμαστε ποιά είναι spam (ή junk) αντί να τα σβήνουμε μόνο, γιατί αυτό βοηθάει στους servers των email να αναγνωρίζουν την ανεπιθύμητη αλληλογραφία και σε άλλους χρήστες και να μην την αφήνουν καν στα εισερχόμενα. Το unsubscribe απο μόνο του όμως δεν έχει αυτό το αποτέλεσμα απ'όσο ξέρω.
Σε γενικές γραμμές, υπάρχουν δύο τύποι spam. - Αυτά που σου στέλνει κάποιος που έχει μάθει τη διευθυνσή σου με νόμιμο τρόπο (π.χ. linkedin, κάποιο site/e-shop που έχεις κάνει register). - Αυτά που στέλνονται σε αγορασμένες/κατεβασμένες λίστες με emails.Στη δεύτερη περίπτωση (που είναι και η πλειοψηφία και τα πιο ενοχλητικά) δεν έχει κανένα νόημα να κάνεις unsubscribe. Αυτοί που φτιάχνουν και πωλούν τέτοιες λίστες δεν τους ενδιαφέρει αν θες να παίρνεις τα mails, τους ενδιαφέρει να έχουν μεγάλες λίστες με επιβεβαιωμένα emails. Το unsubscribe μπαίνει μόνο για να περνά πιο εύκολα τα spam filtes το mail. Για την ακρίβεια, τις περισσότερες φορές (όλες αυτές οι σελίδες που περιγράφεις) ένα click στο unsubscribe είναι για αυτούς μία επιβεβαίωση ότι το mail σου που το βρήκαν κάπου/κάπως είναι όντως ενεργό και κάποιος όντως το διαβάζει, το οποίο θα σου φέρει απλώς περισσότερα spam.
Μπορείς να δημιουργήσεις ένα φίλτρο στην υπηρεσία email που χρησιμοποιείς, χωρίς να έρθεις σε καμία επαφή με τους αποστολείς των σπαμ. Για το gmail: https://support.google.com/mail/answer/6579?hl=el