ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Το ριάλιτι της «Ανατροπής»

Facebook Twitter
17

 

Μόνο για μια στιγμή όταν η Πόπη Διαμαντάκου θυμήθηκε ότι είναι τηλεκριτικός (σ.σ Η οποία έχει γράψει μερικά από τα καλύτερα και αυστηρότερα κείμενα για την ελληνική τηλεόραση) και ψέλλισε στον παρουσιαστή της «Ανατροπής»: «Νομίζω ότι το έχουμε κάνει ριάλιτι το θέμα της νέας τρομοκρατίας. Υπάρχει και πολιτικό ζήτημα», αισθάνθηκα ότι ακούω κάτι εντός του θέματος της εκπομπής. Την λέξη «ριάλιτι» την επανέλαβε και δεύτερη φορά γιατί μάλλον την έπνιγε. Αν αναρωτιέστε γιατί παραμένει κάποιος σε μια κουβέντα που μάλλον τον πνίγει, κανείς δεν μπορεί να απαντήσει εκτός από τον ίδιο.

Σε μια κουβέντα όπου υποτίθεται ότι οι καλεσμένοι είναι από διαφορετικούς χώρους με διαφορετικές αναφορές. Σε ένα τραπέζι που ανάμεσα τους υποτίθεται ότι είναι και κάποιοι που «ανάβουν» με το παραμικρό. Σε ένα «καυτό» θέμα όπως η «Τρομοκρατία και η σύλληψη των Τεσσάρων». Σε μια τέτοια εκπομπή λοιπόν, δεν υπήρχε ούτε μια διαφωνία, ούτε ένας έντονος διάλογος.

Ακούσαμε: Για βιβλία Ρώσων συγγραφέων («Με μια σπίθα στα μάτια λες και το είχε γράψει αυτός και όχι ο Ντοστογιέφσκι»), Για λαϊκές παροιμίες που αφορούν την ανατροφή των παιδιών(«Από ρόδο βγαίνει αγκάθι και από αγκάθι ρόδο»), για το πόσο απλή είναι η χρήση του Καλάσνικοφ, για την αχρηστία των δασκάλων στα δημόσια σχολεία, για τις «μαύρες και κόκκινες μπλούζες που έχουν εισβάλει στα σχολεία»(σ.σ Αναρωτηθείτε μετά για τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής, όταν η βλακεία σας κάνει να ταυτίζεται το νεοναζισμό με οτιδήποτε άλλο), για το θέατρο που αγάπησε ένας πολιτικός εξαιτίας ενός δασκάλου των Αγγλικών που τους έβαζε να ακούν μια ραδιοφωνική εκπομπή («Εκεί που είχα γλαρώσει, λίγο πριν με πάρει ο ύπνος ένιωθα σαν να με χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα. Νόμιζα ότι υπνοβατώ αλλάζοντας κανάλια»), μερικά «σοσάκια» δηλαδή οι ατάκες των γονιών που διαβάζουμε αυτές τις μέρες στο ίντερνετ, για να κλείσουν με ένα «κουφό» ξέσπασμα ενός πολιτικού που απαντούσε σε κάποιον από άλλη εκπομπή του Mega που είχε πει τους πολιτικούς «αχρείους»(σ.σ Το σκεπτικό ήταν ότι βρίζοντας τους πολιτικούς στην tv τους απαξιώνουμε στα μάτια των νέων και έτσι οδηγούνται στην βία).

Όλα αυτά και τόσα άλλα που ευτυχώς η μνήμη τα έχει διαγράψει ακούσαμε χθες βράδυ. Με τον παρουσιαστή να συντονίζει ένα «ευκολάκι» διότι κανένας δεν διαφώνησε με κανέναν και όλα μέλι γάλα. Πάσες έδινε ποιήματα λέγανε. Δεν βρέθηκε λοιπόν ούτε ένας από αυτό το πάνελ για να βάλει στην κουβέντα ερωτήματα που θα έπρεπε να είναι το νούμερο ένα σε μια τέτοια κουβέντα για την «Νέα Τρομοκρατία».

Ας πούμε για παράδειγμα: Για ποιους λόγους ένα σημερινός εικοσάρης οδηγείται στην βία; Έχει σχέση αυτό με τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που επικρατούν αυτή την στιγμή στην χώρα μας; Η ανεργία και η έλλειψη προοπτικής μήπως συντηρούν τα φαινόμενα βίας; Ποιες είναι οι ευθύνες των πολιτικών; Μήπως η βία προέρχεται και από ένα αίσθημα αδικίας που αισθάνεται ο πολίτης απέναντι στην ατιμωρησία των πολιτικών σκανδάλων;

Τίποτα από όλα αυτά. Μόνο ένα ωραίο μπλέξιμο των «ότι σου έρχεται στο μυαλό» κάτι ωραίες διαφημισούλες ακριβών αυτοκινήτων και «Καλό σας Βράδυ»!

Στο τρίτο και τελευταίο μέρος ο παρουσιαστής της εκπομπής υποτίθεται ότι θα το αφιέρωνε στις ευθύνες των media γιατί όπως είπε «δεν θέλουμε να βγάλουμε την ουρά μας απέξω». Την έβγαλε μια χαρά την ουρά του απέξω καταλήγοντας στο «κακό» ίντερνετ που μέσα στην ανωνυμία των blogs αναπαράγει ψέματα και γράφει ότι θέλει χωρίς να τιμωρείται. Σωστή η παρατήρηση. Μόνο που οι περισσότεροι από αυτούς τους bloggers είναι παιδιά της «μάνας-tv». Μεγάλωσαν παρακολουθώντας τα τηλεοπτικά σκουπίδια και διαμόρφωσαν άποψη για διάφορα σοβαρά θέματα μέσα από αυτή. Τώρα η ελευθεριότητα του ίντερνετ τους έδωσε την ευκαιρία να βγάλουν στο φως όσα τους έμαθε η «μαμά-tv». Δυστυχώς αυτό το «οιδιπόδειο» δεν φαίνεται να έχει γιατρειά.

17

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

8 σχόλια
@ινστρουχτορας κομισάριος..ειλικρινά απορώ τι δεν κατάλαβες..προφανώς αν δεν μιλάμε για το αριστερό προτσές της ιθύνουσας τάξης της ντόπιας νομεκλατούρας με αναφορές στον υπερτοπικό διεθνισμό του απρόσωπου κεφαλαίου δεν χαμπαριάζεις..
Ας μη ξεχνάμε μεταξύ άλλων αιτίων και την καλλιέργεια ταξικού μίσους από τους αριστεριστές ινστρούχτορες και την αντίστοιχη βιβλιοπαραγωγή. Κάθε αριστερός αντάρτης καθαγιάζεται κι ας σκότωσε πολλούς και αθώους. Αρα έχουν οι νεαροί τα πρότυπά τους και -το τερπνόν μετά του ωφελίμου- κάνοντας μερικές ληστείες σε ένα χρόνο, τις υπόλοιπες μέρες τεμπελιάζουν αριστεροφιλοσοφούντες.
Παιδιά εγώ ένα ξέρω..στο σχολείο μου οι μίσοι και παραπάνω μαθητές όταν τους ρωτάω τι θα ψηφίσουν απαντάνε "Χρυσή Αυγή"..Και δεν είναι σε περιοχή όπου "χρειάζεται" η ΧΑ να συνοδέψει την γριούλα στο ΑΤΜ..το αντίθετο θα έλεγα..Συνελόντι ειπέίν, το φαινόμενο είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό και υπερ-επείγον.. Αν δεν αντιδράσουμε άμεσα ως κοινωνία θα δούμε πρωτόγνωρα γεγονότα..
"..Και δεν είναι σε περιοχή όπου "χρειάζεται" η ΧΑ να συνοδέψει την γριούλα στο ΑΤΜ..το αντίθετο θα έλεγα.." Το αντίθετο, δηλαδή? Να συνοδεύσει η γριούλα την χ.α. στο ΑΤΜ? Ή το ΑΤΜ την γριούλα στην χ.α? Μπερδεύτηκα ρε σύντροφε.
δηλαδη αν καταλαβαινω καλα, αυτο που λες στο παραπανω σχολιο σου ειναι οτι λιγο πολυ η κοινωνια μας ειναι μια χαρα και οτι για ολα φταιει η αριστερα που ξεσηκωνει τον κοσμο και χαλαει την ωραια ατμοσφαιρα.αυτοι που αυτοκτονουν φανταζομαι ειναι καμικαζι... επισης ωραια τσουβαλιασες ολους τους αριστερους ως ''ελιτιστες'' . στο μυαλο σου ολοι αριστεροι μενουν στην εκαλη κι εχουν φιλλιπινεζα φανταζομαι.
Μάλλον δε με κατάλαβες. Ο ελιτισμός αναφέρεται στον απαξιωτικό και αφ'υψηλού τρόπο σου, "αστο", όπως έγραψες. Σαν να ξέρεις εσύ, να κατέχεις την αλήθεια, η αυθεντία του αριστερού, η δική σου αλήθεια είναι που ισχύει, των άλλων είναι απλά πλάνη. Δε τσουβάλιασα όλους τους αριστερούς σε σένα αναφέρθηκα, εσύ με έκρινες τόσο εύκολα και βιαστικά.Η κοινωνία είναι χάλια. Ένα τεράστιο κομμάτι του πολιτικού και επιχειρηματικού κόσμου είναι διεφθαρμένο, επικρατεί η λαμογιά και άλλα πολλά που είναι γνωστά και δεν έχει νόημα να τα επαναλαμβάνω. Το ερώτημα όμως είναι το εξής: ΕΣΥ τι κάνεις για να γίνει καλύτερη η κοινωνία εκτός απο το να καταγγέλεις? Τις δικές σου ευθύνες τις μετράς? Πόσο προσπαθείς ατομικά να κάνεις καλύτερη την κοινωνία?Τη δουλειά σου, όποια είναι αυτή, την κάνεις όσο καλύτερα μπορείς? Στις σπουδές σου είσαι όσο το δυνατόν καλύτερος μπορείς?Σε ό,τι κάνεις, προσπαθείς να ξεχωρίσεις? Το δικό σου μερίδιο ευθύνης το αναλαμβάνεις? Ο Καζαντζάκης μας αρέσει μόνο για να συντροφεύει το κρασί? Λέει "Ν'αγαπάς την ευθύνη, να λες εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο". Δε μας συμφέρει όμως αυτό, το αφήνουμε στην άκρη, δε ταιριάζει με το νιχιλισμό και την ισοπέδωση που έχει κατακλύσει τις συνειδήσεις. Είναι πιο εύκολο να πείς "αφου κλέβει ο Τσοχατζόπουλος θα κλέψω κ εγώ".Το πιο εύκολο πράγμα είναι να ρίχνεις πάντα αλλού τις ευθύνες. Ο κόσμος είναι άδικος. Πάντα ήταν, πάντα θα έιναι. Το σύστημα είναι αυτό που είναι κ όσο "αντεπαναστατικό" και ν'ακούγεται στα δικά σου αυτιά, δεν νικιέται. Το θέμα είναι τι κάνεις εσύ για να το καλυτερεύσεις αν μπορείς και τι κάνεις για να καλυτερεύσεις τον εαυτό σου μέσα σ'αυτό. Απο το ειδικό θα πάμε στο γενικό. Δε ξέρω αν όλοι οι αριστεροί κατοικοεδρεύουν στην Εκάλη, ξέρω όμως ότι οι άνθρωποι που ζουν στην ανέχεια,οι άνθρωποι που παλεύουν για το μεροκάματο, το ίδιο έκαναν και πριν 10 χρόνια και πριν 20 χρόνια, δεν έχασαν τίποτα γι'αυτό και γελάνε με τιν κρίση και με αυτούς που κλαίγονται. Οι όψιμοι επαναστάτες τύπου "αγανακτισμένων" όμως είναι αυτοί που έχασαν τη βολή τους, είναι εποχικοί επαναστάτες. Μόλις ξαναγυρίσει ο τροχός θα ξαναπλώσουν την αράδα τους στον καναπέ.Ανακεφαλαιώνω με δύο λέξεις: ατομική ευθύνη.
Το σύστημα θα γκρεμιστεί συθέμελα, όταν αυτής της γής οι κολασμένοι θα αποφασίσουν ομόψυχα και συντονισμένα να σηκώσουν το φλάμπουρο της εργατικής πάλης. Στον δρόμο του αγώνα τώρα και για πάντα σύντροφε.
εχω την εντυπωση οτι δεν εχεις καταλαβει ακριβως τι σημαινει ''πολιτικα ορθη'' και ''αντισυστημικη'' και οτι αυτες οι δυο εννοιες ειναι αντιθετες. γενικοτερα ,αστο.
Καλύτερα είναι αν έχεις να πεις κάτι να επιχειρηματολογήσεις. Με προσωπικές επιθέσεις και αφ'υψηλού κριτική παντογνώστη δε καταφέρνεις τίποτα. Ο ελιτισμός του "αριστερού" ε?Την αντίφαση μη τη χρεώνεις σε μένα αλλά στη νεο-αριστερή ρητορεία που έχει επικρατήσει. Αν δε θες να το δείς, εθελοτυφλείς.
Ήμουν σχεδόν βέβαιος ότι κάποιος άρθρογράφος της lifo θα σχολιάσει την χτεσινή "Ανατροπή".Λέω σίγουρος γιατί αν έχω καταλάβει καλά η lifo έχει μια πιο "προοδευτική", πιο πολιτικώς ορθή και μια πιο αντισυστημική προσέγγιση στα πράγματα. Ενοχλεί όταν λέγονται αλήθειες που ουσιαστικά δεν υπάρχει επιχείρημα να τις αντικρούσει. Ίσως ο αρθρογράφος να ήθελε φασαρία, φωνές, ποτήρια να πετάγονται και ουσιαστικά να χάνεται το νόημα. Η συζήτηση δεν είχε αντίλογο γιατί όταν τα θέματα τίθενται ήρεμα και ωραία, στην πραγματική τους διάσταση δεν υπάρχει χώρος για ψευδοαντίλογο. Ακόμα και ο πολύς Τατσόπουλος, όσο και να προσπαθούσε να δημιουργήσει αντίλογο έβλεπε ότι δεν γινόταν. Τα πράγματα είναι προφανή πια. Οι ψευτοαριστερές ρητορείες και οι βερμπαλισμοί της αριστεράς κούρασαν πια. Όσο για αυτό που λετε κ. Μακρή ότι δεν μπήκαν ερωτήματα για την "νέα τρομοκρατία" , μπήκαν και παραμπήκαν και απαντήθηκαν κιόλας. Πολύ ορθά ο Δημήτρης Λιγνάδης σημείωσε ότι οι νέοι αποποιούνται όποτε τους συμφέρει τις ευθύνες τους και τις υποχρεώσεις τους και άλλοτε θέτουν εαυτούς στο απυρόβλητο ως "μικροί" αλλά όταν θέλουν να διεκδικήσουν ξέρουν να είναι "μεγάλοι". Πολύ σωστά η Πυργιώτη (που μου είναι ιδιαίτερα αντιπαθής) είπε ότι μεγαλώσαμε 2 γενιές να πιστεύουν οτι δε φταίνε σε τίποτα και όλα τα δημιούργησαν οι "κακοί"ενήλικες. Επίσης πολύ εύστοχος ήταν ο Πανούσης που είπε ότι και εξαιτίας κάποιων πολιτικών φορέων έχουμε μάθει να τα ρίχνουμε όλα στον κακό καπιταλισμό, για όλα φταίει αυτός, οπότε διώχνουμε απο πάνω μας τις όποιες προσωπικές ευθύνες μας αναλογούν. Ρίχνοντας τα όλα στην κακή κοινωνία, χάθηκαν όλες οι αξίες,οι αρχές, ισοπεδώνονται σιγά σιγά όλα. Όπως πολύ εύστοχα είπε σε λίγο θα λέει ο βιαστής "έγινα βιαστής γιατί ο κακός καπιταλισμός μπλα μπλα". Εξάλλου όπως είπαν αυτή είναι και η επωδός πολλών ποινικών "έγινα εγκληματίας γιατί η κοινωνία...". Για όλα φταίνε πάντα οι άλλοι. Τέλος σωστά ειπώθηκε ότι η αμετροέπεια στην ρητορική κομμάτων της αντιπολίτευσης (η χούντα, οι τσολάκογλου, οι προδοτες, έχουμε εμφύλιο, ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟ ΝΟΜΟ και πάρα πολλά άλλα)δημιουργεί πολεμικό κλίμα.Αυτά δεν τα ακούσατε?
Ήταν η πρώτη ίσως φορά που κάθησα και παρακολούθησα με ενδιαφέρον την εκπομπή. Υπήρξαν εύστοχες παρεμβάσεις, γόνιμος διάλογος και καλό κλίμα συζήτησης χωρίς διάθεση αντιδικίας και διακοπές ως συνήθως . Εκτίμησα μάλιστα ιδιαίτερα το Λιγνάδη. Χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος που έκανα αυτές τις διαπιστώσεις.
Ποιά τα αίτια που οδηγούνε τους νέους στη βία; Μήπως είναι η έλλειψη προοπτικής, η ανεργία; Μήπως οι ανισότητες, η αδικία; Μήπως πάλι η ατιμωρησία των σκανδάλων;Καλά, δεν την είδα την εκπομπή, εννοείται ότι σκυλοβαριέμαι, αλλά αν έθετε και τέτοια κλισέ για "προβληματισμό" θα ήτανε πια να...πηδηχτεί κανείς απ' το παράθυρο.Εγώ πάντως τόσα χρόνια τους "αγωνιστές" του συγκεκριμένου "αντιεξουσιαστικού" χώρου όλο για μπάτσους τους ακούω να λένε, για αντίφα, μετανάστες, αντιρατσιστικά συλλαλητήρια, συλλογικότητες, κινηματικές δομές, ιντυμήντια, τέτοια. Και λογικό δηλαδή. Άμα είναι όλα παιδιά ζάπλουτων τί να πούνε; Για την ατιμωρησία των λαμόγιων, δηλαδή των γονέων τους; Για την καταστροφή της χώρας στην οποίαν επίσης πρωταγωνίστησε η τάξη τους; Ή για το αδιέξοδο που ποτέ δε θα γνωρίσουν λόγω καταθέσεων στην Ελβετία; Ρεζουμέ; Ξεφτυλίστηκε και η τρομοκρατία. Κι αυτά τα πομπώδη φούμαρα, είμαι αιχμάλωτος πολέμου, τς,τς,τς, τί καρακιτσαρία. Πού η εκλέπτυνση, το ήθος και η ευγένεια ενός Β. Παλαιοκώστα ας πούμε....