Ο Άκης Σακελλαρίου ανακαλεί το πολυσυζητημένο σχόλιο «Χέστηκα...» για το MEGA

Ο Άκης Σακελλαρίου ανακαλεί το πολυσυζητημένο σχόλιο «Χέστηκα...» για το MEGA Facebook Twitter
5

Αίσθηση έχει προκαλέσει η απάντηση του Άκη Σακελλαρίου όταν του ζητήθηκε να σχολιάσει τις εξελίξεις στο ΜΕΓΚΑ. Ο ηθοποιός εμφανίστηκε το βράδυ της Τρίτης στην εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη και κάποια στιγμή η Δούκισσα Νομικού τον ρώτησε «Μιας και ξεκίνησες από το Mega φαντάζομαι όλο αυτό που συμβαίνει σε αυτό το κανάλι εσένα σε πονάει λίγο περισσότερο...». Τότε εκείνος, απορημένος, της απαντά: «Χέστηκα».

Οι αντιδράσεις με αφορμή την συγκεκριμένη ατάκα ήταν φυσικά πολλές και διάφορες. Κάποιοι βρήκαν την απάντησή του ειλικρινή και αυθόρμητη αλλά οι περισσότεροι την χαρακτήρισαν άκομψη και αγενή.

Μετά τα σχόλια, ο Άκης Σακελλαρίου μίλησε ξανά στις κάμερες και έσπευσε να ανασκευάσει τα λεγόμενά του, τονίζοντας πως αυτό που είπε δεν αφορά τους εργαζομένους. «Θα ήθελα να σας πω και κάτι που έγινε προχθές για μια δήλωση. Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι η λέξη αυτή που είπα δεν αφορούσε φυσικά τους εργαζόμενους. Είμαι στο πλευρό των εργαζομένων και μάλιστα πολύ ενεργά» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δείτε το βίντεο:

Πολιτισμός
5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Για καθίστε ρε παιδιά, αν εγώ είμαι δυσαρεστημένος από έναν εργοδότη που θεωρώ ότι δεν μου φέρθηκε σωστά, μάθω ότι έκλεισε μετά από χρόνια και πω "χεστηκα" ή "καλά να πάθει", ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα; Πόσες και πόσες φορές δεν λέμε κάτι ανάλογο όλοι στην καθημερινότητα μας; Γιατί στο δημόσιο διάλογο θα πρέπει όλοι να υποκρίνονται; Δεν βαρεθήκατε την υποκρισία;Δυστυχώς, νίκησε για άλλη μια φορά η κορεκτίλα.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δίνουμε τόση βάση στο τι λέει ο κάθε ηθοποιός/τραγουστής/,μελωδοποιός κτλ που έιτε έχει γράψει όμορφα τραγούδια έιτε έχει πάιξει όμορφους ρόλους που μιλάνε στο θυμικό μας σαν Έλληνες. Γιατί πρέπει να θεωρούμε αυτούς τους ανθρωπους και τις αποψεις/λεγάμενα τους a priori σωστή η έστω δίκαια, όταν στην ουσία δεν έχουν καμία αντίληψη η γνώση για τα θέματα αυτά (πολιτική, οικονομία). Πόσο κακό έχει κάνει αυτή η αριστεροσύνη σε αυτή τη χώρα, πόσο μάλιστα απο τι στιγμή που οι περισσότεροι που δηλώνουν αριστεροί, στην ουσία έιναι κάργα καπιταλιστές και τσεπάκηδες. Το χειρότερο όμως δεν έιναι η υποκρισία τους αλλα το οτι ειλικρινά έχον την πεποίθηση οτι έιναι αριστεροί και υπέρ του λαού και ένας απο αυτούς και κατα΄των κακών κεφαλαιούχων, όταν οι ίδιο ζουν πολύ καλύτερα απο τον μέσο εργαζόμενο. Πραγματικά δεν καταλαβάινω πως ταυτίζονται με τον λαό και γιατί πολλοί απο τον λαό ταυτιζονται με αυτους. Παραδείγματα πρόχειρα, Κλέων Γρηγοριάδης, Δήμητρα Ματσούκα, Βασίλης Παπακωνσταντίνου ακόμη ακόμη και η Χαρούλα δυστυχώς...Και επιτέλους, αξιόλογος άνθρωπος που αξίζει να τον ακούς έιναι αυτός που έχει επίγνωση του πεδίου γνώσης του και ξέρει πότε και γιατί ανοίγει το στόμα του, διαφορετικά λέγεται μαιντανός..
¨¨¨"Είμαι στο πλευρό των εργαζομένων και μάλιστα ...πολύ ενεργά" !Δηλ. με το "ενεργά" η φράση χέστηκα λαμβάνει την πραγματική της διάσταση και ετυμολογικά ?? (χέστηκα για τους...) Εντάξει μας έπεισες, όπως ο εθνικός διασκεδαστής Λάκης για τους αγκυλωμένους στο μυαλό ανάπηρους (που τελικά εννοούσε Σοιμπλε αλλά ελα μωρε τώρα για μια φράση...) και ο εντεχνος Θηβαίος για την Ελληνική οικογένεια που δεν πρέπει να γκρινιάζει γιατί μπορεί νατη βγάλει με παξιμάδια που ως super food θα μπορούσαν να μας θρέψουν με ελάχιστα...!Ολοι ανασκεύασαν αλλα μήπως τελικά το αυθόρμητο έχει σημασία ?
Συγνώμη, κύριε Σακελλαρίου, αλλά δεν μαζεύεται αυτό το "χέστηκα". Πίσω από κάθε προσπάθεια, ασχέτως ιδιοκτησίας, μετόχων, δανείων και διαπλοκής, υπάρχουν άνθρωποι. Και το Mega (όταν έβλεπα κάποτε τηλεόραση) είχε τις καλύτερες παραγωγές.